ΡΟΛΟ'Ι'

Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

Η Αίγυπτος με μία«πρώιμη εικόνα του Ιησού« ξεθάβει ένα μυστηριώδη υπόγειο τάφο.

 ΣΧΟΛΙΟ:Οι επιστήμονες και οι αρχαιολόγοι όλο κάτι ψάχνουν για τον Χριστό,αυτή τη φόρα Ισπανοί αρχαιολόγοι βρήκαν εικόνα που μπορεί να αποδοθεί στον Χριστό σε περιοχή των Κοπτών στην Αίγυπτο.Ο Τάφος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού βρίσκεται στην Ιερουσαλήμ και αν αποκωδικοποιήσουν σωστά τα αιγυπτιακά ιερογλυφικά δεν νομίζω ότι θα βρεθούν μπροστά σε κάτι που θα ανήκει στο Χριστό.                Η εικόνα του έχει επαναληφθεί αμέτρητες φορές σε εκκλησίες και έργα τέχνης, αλλά μια ομάδα ισπανών αρχαιολόγων πιστεύουν ότι έχουν βρει μία από τις πρώτες εικόνες του Ιησού. 
Μια μυστηριώδης υπόγεια αίθουσα που χρονολογείται από τον έκτο και έβδομο αιώνα μ.Χ. κατέχει μια εικόνα ενός νεαρού άνδρα με σγουρά μαλλιά, ο οποίος φαίνεται να δίνει μια ευλογία, μεταξύ άλλων,στην Κοπτική εικόνα. article-2616055-1D73E03900000578-336_634x855

Οι επισκέψεις του Πατροκοσμά στη Βόρειο Ήπειρο και η διήμερη παραμονή του στη Δρόβιανη.

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ Θ. ΥΦΑΝΤΗΣ

Ο Κοσμάς ο Αιτωλός, κατά κόσμο Κώνστας, γεννήθηκε στο χωριό Μέγα Δένδρο της Αιτωλίας το 1714. Τα πρώτα γράμματα τα έμαθε από τον ιεροδιάκονο Γεράσιμο Λύτσικα στη Σιγδίτσα της Παρνασσίδας. Την εγκύκλιο μόρφωση, τα «γραμματικά» στα είκοσι χρόνια του άρχισε να τα διδάσκεται από τον Ιεροδιάκονο Ανανία. Πριν από το 1750 πήγε στο Άγιο Όρος. Στην Αθωνιάδα Σχολή του Αγίου Όρους τελείωσε τα «γραμματικά» και διδάχτηκε τη Λογική από τον εκ Μετσόβου διδάσκαλον Τζαρτζούλη, που ήταν Σχολάρχης της Αθωνιάδος Σχολής μετά τον Ευγένιο Βούλγαρη, τον οποίον ο Κοσμάς είχε επίσης δάσκαλο. Στη Μονή Φιλοθέου του Αγίου Όρους κουρεύτηκε μοναχός και χειροτονήθηκε ιερομόναχος.

Τρίτη, 29 Απριλίου 2014

Άγιος Αμφιλόχιος του Ποτσάεβ(+1971)με άφθαρτο λείψανο.

Ο ναός της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Ποτσάεβ όπου και τα λείψανα των Αγίων Αμφιλοχίου και Ιώβ
Οι Άγιοι Αμφιλόχιος και Ιώβ(Ο βίος του Οσίου Ιώβ του Ποτσάεβ ΕΔΩ) είναι οι δυο μεγάλοι άγιοι της Λαύρας του Ποτσάεβ,του μεγαλύτερου ανδρικού μοναστηριού της Ουκρανίας.Τα άφθαρτα λείψανά τους τα οποία βρίσκονται σε μια σπηλιά κάτω από τον Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στέκονται αδιαψευστοι μάρτυρες της αγιότητος τους.

Αγία Γη!!! Δεν έχει άνεση εδώ και ανάπαυλα!!!

Γέροντας π.Ιερόθεος Σηφάκης αρχιμ.-ηγούμενος Ι.μονής Αγίου Θεοδοσίου του Κοινοβιάρχου – ΑΓΙΑ ΓΗ. Αγία Γη!!! Δεν έχει άνεση εδώ και ανάπαυλα!!!
“Ετσι κρατήθηκαν και κρατιώνται αυτά τα ιερά χώματα και τα μοναστήρια μας στην Αγία Γη!!! Δεν έχει άνεση εδώ και ανάπαυλα!!!” Εχει περίπου 60 χρόνια στην Αγία Γη.
Απλός,ταπεινός,καταδεκτικός,φιλόξενος με καρδιά μικρού παιδιού. Εχει στην μονή του Αγ.Θεοδοσίου 35-37 χρόνια που διακονεί ως κτίτωρ και ηγούμενος.Ηλθε νέος σχετικά σε ηλικία ,αφού είχε κάνει ως έφεδρος στην Κορέα και στο Βιετνάμ.

Θαυμαστή διήγηση από τις περιοδείες του Απόστολου Θωμά στις Ινδίες.

Ο Απόστολος Θωμάς πωλήθηκε κατά παραχώρηση Κυρίου στον έμπορο Αμβάνη ως δούλος και πολύ ικανός και έμπειρος οικοδόμος. Ο Αμβάνης έφερε τον δούλο στις Ινδίες και τον παρουσίασε στον Βασιλέα ως μέγα αρχιτέκτονα και οικοδόμο. Εκείνος τον δέχθηκε και του πρόσφερε πολλά χρήματα για να του οικοδομήσει καινούργια παλάτια.
Θαυμαστή διήγηση από τις περιοδείες του Απόστολου Θωμά στις Ινδίες

Καλεί τους μασώνους να επιστρέψουν "στην επίγνωση της Αληθούς Πίστεως του Χριστού"


Εγκύκλιος του Μητροπολίτου Χαλκίδος Χρυσοστόμου για το θέμα του τεκτονισμού ανεγνώσθη την περασμένη Κυριακή στο εκκλησίασμα. Σε αυτήν αναφέρεται μεταξύ άλλων πως η Εκκλησία της Ελλάδος καταδικάζει επισήμως τον Τεκτονισμό και πως ουδείς Ιεράρχης της έχει σχέση με Στοές, ενώ στο τέλος ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος καλεί "όσους πιθανώς διατηρούν την οποιαδήποτε σχέση με τον Τεκτονισμό, να επιστρέψουν στην επίγνωση της Αληθούς Πίστεως του Χριστού",
 Ολόκληρη η εγκύκλιος έχει ως εξής: 
Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά,
Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Σ  Α Ν Ε Σ Τ Η !

Το Πατριαρχείο Αντιοχείας διέκοψε την κοινωνία με τα Ιεροσόλυμα!


image
Συνεδρίαζε σήμερα, Τρίτη 29 Απριλίου η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου Αντιοχείας υπό την προεδρία του Πατριάρχη Αντιοχείας κ. Ιωάννη.
Η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου ασχολήθηκε για ακόμη μια φορά με την αιματοχυσία στην Συρία,

Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014

Η ΤΡΙΤΗ ΣΑΛΠΙΓΓΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ-ΑΨΙΝΘΟΣ.


ΑΨΙΝΘΟΣ![1]

«Καϊ ό τρίτος άγγελος έσάλπισε, καϊ  εκ του ούρανοΰ αστήρ μέγας καιόμενος ώς λαμπάς, και έπεσεν επϊ το τρίτον των ποταμών καϊ επϊ τάς πηγάς των υδάτων, καϊ το όνομα του αστέ­ρος λέγεται  "Αφινθος. καϊ εγένετο το τρίτον των υδάτων εις αφινθον, και πολλοί των ανθρώ­πων άπέθανον εκ των υδάτων, οτι επικράνθησαν»
(Άποκ. 8,10-11).

Τό νά διαβάζει κανείς τους προφήτες είναι σάν νά διαβάζει την εφημερίδα!



Σήμερα, τό νά διαβάζει κανείς τούς προφήτες είναι σάν νά
διαβάζει τήν εφημερίδα" τόσο ξεκάθαρα είναι γραμμένα.
Έμενα ό λογισμός μου μοϋ λέει δτι θά συμβούν πολλά πράγμα-
τα: Οι Ρώσοι θά καταλάβουν τήν Τουρκία, ή δέ Τουρκία θά εξα-
φανιστεί από τόν χάρτη, γιατί τό
1/3 των Τούρκων θά γίνουν
χριστιανοί, τό
1/3 θά αφανιστούν καί τό 1/3 θά τραβηχτεί πρός
τήν Μεσοποταμία.
     
                                                                                  
Ή Μέση Ανατολή θά γίνει γήπεδο πολέμων, στους οποίους 
θά λάβουν μέρος οι Ρώσοι. Θά χυθεί πολύ αίμα και μάλιστα οι Κινέζοι θά περάσουν τόν Ευφράτη ποταμό έχοντας 200.000.000 στρατό καί θά βαδίσουν πρός τά Ιεροσόλυμα. Χαρακτηριστικό σημάδι ότι πλησιάζουν τά γεγονότα αυτά θά είναι τό γκρέμισμα τοϋ τεμένους του Όμάρ, αφού" τό γκρέμισμα του θά σημάνει τήν έναρξη των εργασιών γιά τήν ανοικοδόμηση τοΰ ναοΰ τοϋ Σολομώντος, ό όποιος παλιά ήταν κτισμένος σ' εκείνο ακριβώς τό μέρος.
Στήν Κωνσταντινούπολη θά γίνει μεγάλος πόλεμος μεταξύ
τών Ρώσων καί τών Ευρωπαίων καί θά χυθεί πολύ αίμα. Ή Ελ-
 λάδα δέν θά έχει πρωτεύοντα ρόλο σ' αυτό τόν πόλεμο, αλλά θά
της δοθεί ή Κωνσταντινούπολη, όχι επειδή θά μας εύλαβοϋνται
οι Ρώσοι, άλλά γιατί δέν θά βρίσκουν άλλη καλύτερη λύση καί
θά καταλήξουν σ' αυτή τήν συμφωνία μέ τήν Ελλάδα, μιά καί
θά τούς πιέζουν οι δύσκολες τότε περιστάσεις. Ό στρατός ό ελ-
ληνικός ούτε κάν πού θά προλάβει νά πάει εκεί καί ή Πόλη θά
τοϋ έχει δοθεί. Οί Εβραίοι, επειδή θά έχουν δύναμη καί βοή-
θεια από τόν Ευρωπαίο........... ηγέτη, θά αποθρασυνθούν καί θά ε-
πιδεικνύονται μέ αναίδεια καί υπερηφάνεια καί θά προσπαθή-
σουν νά κυβερνήσουν τήν Ευρώπη. Τότε καί τά 2/3 τών Ε-
βραίων θά γίνουν χριστιανοί...

ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΣ -ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Η'.-ΤΑ ΓΕΓΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΜΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ.


"Ηκουσα φωνής ερχόμενης από της "Αρκτου, λεγού-σης οΰτω- Ρ>σία, ξύπνησον γοΰν εκ τοΰ ΰπνου- προς σε ό λόγος τοΰ Αγγέλου τοΰ Κυρίου, και έν τω πρωΐ τοΰ ηλίου έμπλησθήσεται ελαίου καθαρού ή λαμπάς σου, και πριν ό ήλιος έν τω ανατολικά) ζωδίω φανή, σύ μεν έμφανής([1]) έση- ώ φίλη, ιδού τα άριστοπολεμικά σου([2]) όρ­γανα πληροϋσι τον αιθέρα μελωδίας- οί πολεμισταί και οί ήρωες σου ψάλλουσι σχεδόν τα νικητήρια, προσκαλοϋντές σε άναμορφώσαι την πλακοΰν(33) έξ άλφίτου αμιάντου σύν τη τοΰ Χρίστου ειλικρινεΐ σφραγίδι, ος μια των ήμε­ρων έρρύσατό σε άπό τοΰ σκότους της είδωλολατρείας-δράξον τα διπλά ταχέως, ώ αδελφή μου. πορεΰθητι, συνηγόρησον την έξ αύτοϋ αιώνιον άλήθειαν εις σέ γαρ έτηρεϊτο(55) τό σημεϊον της τοσαύτης φωταυγοΰς δόξης.
(53)    "Αλλη γραφή: πλανήτην.
(54)    "Αλλη γραφή: έφυλάττετο.
(55)    Πιθανώς άφορα τήν Μαιώτιδα λίμνην.

Άλλ' άκουσον, φίλη αδελφή- έκ των Άγαρηνών εις την έβδόμην εκατοντάδα εση ένοχλουμένη. και απαριθμεί .σχεδόν προς τον τεσσαρακοστόν, και όψει οτι έ'ση τροπαι­ούχος και καταβαλεΐς αυτόν, έπί τε τη χερσόνησοι έξεις την νίκην, και διαβάς την Έλω() καταθραύσεις την Ταυρικήν και τά πέριξ και τα Μαιωτικά μέρη των Σκυθών, ει και άπό των κτημάτων σου χαράν οΰχ έξεις- ή δευτέρα σου γυνή τό τοΰ Σαρματικοΰ σκήπτρον δωρήσει τω Σάξαν ό τριτάκις στεφθείς βασιλεύς εξόριστος άπελεύσεται, άλλα μετά ταϋτα δυνάστης φαίνεται της Άουστρίας· ώ ήγαπη-μένη πόλις, παρθένε αγνή, βλέπω σε


[1] "Αλλη. γραφή: έκμσνής.
[2] "Αλλη γραφή: αστροπελέκια.
άποπεπαρθενευμένην ή Λεχία συντρίβει τό εαυτής κέρας· κατησχυμένος ό Α­λέκτωρ φρίττει άπό τοΰ θυμοΰ- ό μείζων Επίσκοπος, ό σκόλιος αντίζηλος, αϊσθεται της πτώσεαίς αυτών (;jt:)' ε­ξόριστος και αιχμάλωτος ό δυστυχής γηραλέος, κατανοή­σει τό βάρος της Ρωθενικής γυναικός και τό Σαρματικόν γένος συνεννοήσει τήν εξ αυτής κραταιότητα- παύει έκ της βασιλίδος γυναικός τό βασίλειον άποτόμως έν τω τεσσα­ρακοστά» ετεΐ' άκακον νήπιον, βρέφος δυστυχές, μετά των τοκέοον αυτού έκπίπτον τοϋ θρόνου, έξόριστον όμοΰ γίνε­ται, ότι τρίτη γυνή νεάνις βασιλεύσει.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ.


  Μετά από παράκληση πολλών φίλων του μπλογκ θα παρουσιάσουμε τις κυριότερες προφητείες σε δακτυλογραφημένη μορφή αντί για σκαναρισμένη που χρησιμοποιούσαμε μέχρι τώρα.        Ή Ελλάς θά γίνη έκ νέου άπό τούς Τούρκους θέατρον ληστειών και καταστροφών. Οί Κυβερνηται και ό λαός θά εύρεθώσιν έν στενοχώρια. Ό εχθρός θά προχώρηση μέχρι τών Έξαμηλίων. Άλλ' έπειτα λαός τις ανατολικός θά έ'λθη προς βοήθειαν τών Ελλήνων, οϊτινες συνερχομένοι εις εαυτούς έκ τής ταραχής τής εισβολής θά εξέλθουν πανστρατιά και θά εκδιώξουν τούς Τούρκους, όχι μόνον έκ ;τής Ελλάδος, αλλά και εξ όλης τής Ευρώπης, οΐτινες Τούρκοι εύρίσκουσιν άσυλον μόνον εις Μέκκαν (Κόκκινην Μηλιάν). Ή δέ Κωνσταντινούπολις γίνεται έκ νέου πρω­τεύουσα τοϋ Ελληνισμού.
Ή Γαλλία θά καταστή δημοκρατία, αλλά δεν είναι στε­ρεά, ε'ιμή δε όταν διεξαγάγη πολέμους αιματηρούς. Δεν θά βραδύνη νά ένωθή με την Βελγικήν, και άπό τής στιγμής ταύτης θά άρχίση πόλεμος κατά τοΰ πλούτου και τής ευ­γενείας. Θά ύπαρξη βασιλεία τής εργατικής τάξεως, αλ­λά ταχέως θά άνατραπή αύτη διά τοΰ πολέμου κατά τών ξένων Δυνάμεων. "Επειτα κόμμα συντηρητικόν ύφ' ού την έξουσίαν ή Γαλλία έσεται ευτυχής θά άνέλθη εις την αρ­χήν. Δεν θά ύπάρξωσι πλέον εις την χώραν ταύτην βασι­λείς. Πρίγκηψ τις θά καταβάλη έτι προσπάθειας τινάς διά νά άρπάση την βασιλικήν έξουσίαν, άλλ' ή άφρων έπιχείρησίς του θά τοϋ στοίχιση την ζωήν.
Ή Ισπανία και ή Πορτογαλία θά κατασπαραχθώσι δι' αιματηρών άγώνων. Δεν θά ευρέθη πλέον εκεί ίχνος νόμου και τάξεως.
Τότε ή είρήνη θά επικρατήσει έκ νέου δι' άνθρώπου με­γαλοφυούς, τά δέ ονόματα Ισπανίας και ΙΙορτογαλίας θά συγχωνευθώσιν είς τήν δημοκρατίαν τών Πυρηναίων, ισχυρών κατά ξηράν και κατά θάλασσαν.
Έν τή Μεγάλη Βρεττανία ή πενία τής εργατικής τάξε­ως θά προβαίνη αυξάνουσα πάντοτε. "Ενεκα τρομερών πο­λέμων, οϊτινες θά διεξαχθώσιν έπι τής Ηπείρου, τό έμπόριον θά κατάπαυση και ή Αγγλική βιομηχανία θά πε­ριστολή δπερ θά εξώθηση είς τήν άπόγνωσιν τόν άγγλικόν λαόν. Ή οργή του θά έκραγή τότε έπι τών μεγάλων εργοστασιαρχών ών θά καΰσωσι  
τά εργοστάσια, οί δέ Ιρ­λανδοί ήμιθανεϊς έκ τής πείνης θά άναμιχθώσιν εις τό έρ­γον τοΰτο τής καταστροφής. Τέλος, μετά πολέμους εξω­τερικούς, επαναστάσεις εσωτερικός ή Αγγλία θά έπανέλθη εις τήν ήσυχίαν. ή δέ βασιλεία έν αυτή θά καταργηθή, αλλά βραδύτερον ή έν ταϊς άλλαις χώραις.

ΣΤΙΧΟΙ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ, ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΝ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΝ ΙΩΑΝΝΗΝ ΒΑΣΙΛΕΑ.


Mετά από παράκληση πολλών φίλων και μελών του μπλογκ παρουσιάζουμε τις βασικότερες προφητείες δακτυλογραφημένες και όχι σκαναρισμένες. ΣΤΙΧΟΙ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ, ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΝ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΝ ΙΩΑΝΝΗΝ ΒΑΣΙΛΕΑ.

Ό νεκρός ήδη καί θέα λελυσμένος. ΟΤδασι πολλοί καν μηδείς αυτόν βλέπη ώς εκ μέθης δέ φανείς αθρόως. Σκήπτρα κρατήσαι τήσδε τής Βασιλίδος ώς εξ ύπνου γάρ φανερωθείς αθρόως. "Αξατε τούτον εις Βασιλείους δόμους ούτος κρατήσει τετράκις εννέα χρόνους. Καί πάλιν έξεις Έπτάλοφε τό κράτος. "Απιτε σπουδή πρός δυσμάς έπταλόφου εϋρητε δ' άνδρα οικέτην έμόν φίλον. "Αξατε τούτον εις Βασιλείους Δόμους Μηνόκρανον, μείλιχον, πραΰν, ύψίνουν. Τό δέ μέλλον όξύτατον είδέναι μάλλον καί πάλιν έξεις Έπτάλοφε τό κράτος.
Έν τή τοιαύτη δέ περιστάσει ό άγιος Μεθόδιος συμ-πληρών τήν συγκινητικήν ταύτην περιγραφήν τού Λέον­τος τού σοφού, μας λέγει ότι φαεσφόρος "Αγγελος ορα­τός ών καί καταληπτός, εις τήν αισθησιν των ανθρώπων καί έχων σκήπτρον τόν Τίμιον Σταυρόν θέτει στέφανον δόξης έπί τής κεφαλής τού άνακηρυχθέντος βασιλέως καί ότι παραδώσας αύτω ρομφαίαν όξείαν, θέλει ειπεί πρός αυτόν παρουσία τού λαού: «Άνδρίζου, Ιωάννη καί Τσχυε καί νίκα τούς εχθρούς σου». Ό δέ Λέων ό Σοφός ε­πιλέγει ότι καί ό Πατριάρχης των Όρθοδόξων θέλει τω 
κάμει έν τη περιστάσει ταύτη προσφώνησιν δι' ής θ' άνομολογοϋνται ότι αιτία της τοσαύτης τηλαυγοΰς δόξης τοϋ Αγίου Βασιλέως υπάρχει ό μέγας φόβος αύτοϋ πρός τόν Θεόν, ή άκρα ευσέβεια, πίστις, δικαιοσύνη, αρετή, καί άγνότης της ψυχής του, όπερ ό Άγαθάγγελος συντομώτα-. τα εκφράζει διά των εξής ολίγων παραστατικών λέξεων: «Ιδού αυτός ευλογείται άνθρωπος ό φοβούμενος τόν Κύριον»!!!
Δέον νά παρατηρήσωμεν ότι ό "Αγιος ούτος Πα­τριάρχης ώράθη εκ διαλειμμάτων ύπό αξιόπιστων προ­σώπων παρά τω τόπφ ένθα κοιμάται καί δη έν έτει 1868 ύ­πό δύο Σιναϊτών πατέρων Ιερουργών έν Ίσογείω ναϊδρίω καί μένων ώσεί άπολελιθωμένος μετ' άλλων εξ προσώ­πων, εξ οϋ καί έπήγασε ή ιδέα παρά τω λαώ ότι ή λειτουρ­γία μένει ατελείωτος. Εγερθείς δέ τότε μετά τοϋ Αγίου Βασιλέως, θέλει υπάρξει ό πρώτος Πατριάρχης τής μα­κάριας εκείνης εποχής τών Όρθοδόξων, όστις καί θέλει προσφωνήσει αύτώ τά εικότα επί τή βάσει τών μεγάλων καί σπανίων αρετών του.
Επίσης ή Ιερά παράδοσις, μας προσθέτει ότι έν τή έπισήμω ταύτη άναρρήσει τοϋ Αγίου Βασιλέως, θέλουσι παρευρεθεί καί όλοι οί έν όρεσι καί σπηλαίοις άσκηταί καί ενάρετοι Μοναχοί, έλθόντες δι' αγγέλων επί νεφελών, θεία νεύσει, όπως εύφρανθώσι καί ούτοι καί κοσμήσουσι διά τής παρουσίας τήν λαμπράν καί τρισένδοξον ταύτην ήμέραν τής δόξης τοϋ Θεοϋ καί μεγαλείου τών Όρθοδό­ξων.
Είτα έρχόμεθα εις τό τραγικώτατον, εφεξής χωρίον τών χρησμών τοϋ αγίου πατρός Μεθοδίου: «Καί Γώγ καί Μαγώγ, καί έθνη πολλά μετ' αυτών, ώσεί άμμος τής θα­λάσσης διαναστήσονται, φόβος μέγας γενήσεται τή οι­κουμένη. Τότε ό Βασιλεύς κλαύσει έμπροσθεν Κυρίου τοϋ Θεοϋ, καί καταβήσεται πϋρ εξ ούρανοϋ, καί καταφάγεται αυτούς καί τότε γενήσεται μεγάλη γαλήνη έν όλη τή Οι­κουμένη». Τά έθνη ταϋτα άπερ θέλουσι είσθε ώς ή άμμος της θαλάσσης εισίν εκείνα περί ών ή Αγία Άποκάλυψις όμιλέϊ εν κεφαλαίω ιστ' ούτωσί: «Καί ό έκτος "Αγγελος έ-ξέχεε τήν φιάλην αύτοΰ, επί τόν ποταμόν, τόν μέγαν, τόν Εύφράτην καί έξηράνθη τό ϋδωρ αύτοΰϊνα έτοιμασθή ή ο­δός των Βασιλέων άπό Ανατολών Ηλίου, τουτέστιν δλα τά βάρβαρα καί άπιστα έθνη της μεσαίας καί Ανατολι­κής Ασίας, ήτοι oi Κίνες, oi Ιάπωνες, Ινδοί, Τάρταροι, Άφγανισταί, Πέρσαι, Καλμουκοι, Θιβετιανοί κλπ., τά ό­ποια παρακινηθέντα 

Τα μυστικά της εξομολόγησης.

υπό Λεοντίου Μοναχού Διονυσιάτου
   «Προσεύχομαι, και την πρώτη σκέψη που έρχεται στην καρδιά μου τη δέχομαι ως λόγο Θεού, και αυτή λέω. Είναι ο Θεός που ξέρει τη ζωή σου και το μυστήριο της καρδιάς σου. Εγώ είμαι μόνο ένας πνευματικός».  (1,71)
ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ
                                             

    Η εξομολόγηση είναι μυστήριο. Αυτό σημαίνει ότι η άφεση των αμαρτιών δεν εξαρτάται από την (άγνωστη στον εξομολογούμενο) αμαρτωλότητα του ιερέως που τελεί το μυστήριο. Όμως εξαρτάται κατά ένα μέρος και από το πρόσωπο του εξομολόγου, εφόσον δι' αυτού δίνεται η συγχώρηση, κατά το: «άν τινων αφείτε τας αμαρτίες, αφίενται αυτοίς, αν τινών κρατείτε, κεκράτηνται». (Ιω. Κ 23).
    Όταν προσερχόμαστε στο μυστήριο αυτό, πρέπει να θέλομε να βελτιώσουμε πνευματικά τον εαυτό μας. Στην ερώτηση ποια είναι η ουσία του μυστηρίου της Μετανοίας και Εξομολόγησης, ο άγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως απαντάει: 
  «α. Η συναίσθηση του μετανοούντος σαν παραβάτη των θείων εντολών, και β. Η διάθεση για επιστροφή προς τον Θεό και τήρηση των θείων εντολών». (2,186). Χρειάζεται, όμως, υποβοήθηση ο μετανοών,  συνήθως, για να μπορέσει να διακρίνει στα προβλήματά του την συμφέρουσα (πνευματικά) λύση. Από αυτό συνεπάγεται ότι πρέπει να βρει ένα καλό πνευματικό οδηγό, όχι απλά ένα εξομολόγο. Και όπως κάποιος ψάχνει για ένα καλό γιατρό για το σώμα του, έτσι πρέπει να αναζητάει και ένα καλό πνευματικό για την ψυχή του. Υπάρχει μάλιστα μαρτυρία από ζωντανή εμφάνιση σε νέους του γέροντος Ιακώβου Τσαλίκη μετά την κοίμησή του, που τους τόνισε ακριβώς αυτή την ανάγκη.
     Ο γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης (+1994) μιλούσε για το θέμα αυτό με τον ίδιο τρόπο: «Σήμερα το πιο απαραίτητο είναι να βρουν οι άνθρωποι έναν πνευματικό, να εξομολογούνται, να του έχουν εμπιστοσύνη και να τον συμβουλεύονται. Αν έχουν πνευματικό και βάλουν ένα πρόγραμμα με προσευχή και λίγη μελέτη, εκκλησιάζονται, κοινωνούν, τότε δεν έχουν τίποτε να φοβηθούν σ’ αυτήν την ζωή. Η ψυχή πρέπει να παρακολουθείται από τον πνευματικό, για να μη λαθέψει τον δρόμο της. Μπορεί να βοηθάει στον αγώνα λ.χ. και η πνευματική μελέτη, αλλά, αν κανείς δεν έχει πνευματικό οδηγό, μπορεί να δίνη δικές του ερμηνείες σ’ αυτά που διαβάζει, και να πλανηθεί. Βλέπεις, και όταν κάποιος πάει κάπου με το αυτοκίνητό του και δεν γνωρίζει καλά τον δρόμο, μπορεί να συμβουλεύεται τον χάρτη, αλλά σταματάει κιόλας και ρωτάει, για να μην πάρει λάθος δρόμο... Τον πνευματικό οδηγό φυσικά κανείς θα τον διαλέξει. Δεν θα εμπιστευτεί στον οποιονδήποτε την ψυχή του. Όπως για την υγεία του σώματος ψάχνει να βρει καλό γιατρό, έτσι και για την υγεία της ψυχής του θα ψάξει να βρει κάποιον καλό πνευματικό και θα πηγαίνει σ’ αυτόν, τον γιατρό της ψυχής, τακτικά». (3). 
   Αν από τους εξομολόγους λίγοι είναι και πνευματικοί καθοδηγητές, αυτό κατά ένα μέρος οφείλεται και στους πιστούς, που δεν το επιζητούν. Ο Ιερομόναχος Ραφαήλ Νόϊκα, πνευματικό τέκνο του γέροντος Σωφρονίου του Αγιορείτη (+1993), αναφέρει ένα περιστατικό: «Ένας νέος έκανε στον άγιο Σιλουανό αυτή την τραγική ερώτηση: Γιατί σήμερα είναι τόσο λίγοι οι καλοί πνευματικοί; Και ο άγιος Σιλουανός έδωσε μια απάντηση ίσως ακατανόητη... «Δεν υπάρχουν καλοί πνευματικοί επειδή δεν υπάρχουν καλοί υποτακτικοί». Ένα άλλο περιστατικό είναι με τον γέροντα Σωφρόνιο. Έκανε μια αναφορά ο γέροντας στον προφήτη Ιεζεκιήλ, που λέει κάπου: Αν ο προφήτης του Θεού βρεθεί ψευδής είναι επειδή Εγώ, ο Κύριος και Θεός, παραπλάνησα τον προφήτη (Ιεζ. 14,9). Δηλ. Εγώ, ο Κύριος και Θεός, παραπλανώ τον προφήτη μου τον μέγα, τον δίκαιο, τον αληθινό, και θα πει ψέματα. Γιατί; Επειδή ο λαός Μου έχει υποκριτική καρδιά. Κάποια μέρα, όταν άρχισα να καταλαβαίνω αυτό το μυστήριο, πήγα στον γέροντα Σωφρόνιο και του είπα: "’ρα λοιπόν πάτερ, στο μυστήριο της εξομολόγησης, όσον αφορά τον πνευματικό πατέρα και το πνευματικό τέκνο, είναι ο γιος που γεννάει τον πατέρα!" ’ρχισε να γελάει ο γ. Σωφρόνιος και είπε: «Έτσι είναι. Ο γιος γεννάει τον πατέρα του»! ... Μάθετε στα πνευματικά σας τέκνα αυτή τη μέθοδο: Μην έρχεσθε σε εμένα αν δεν προσευχηθείτε πρώτα στον Θεό». (1,72-73)

π. Γεώργιος Μεταλληνός: Οἰκουμενισμός καί Μασονία πηγαίνουν μαζί.

Ὁ π. Γεώργιος Μεταλληνός εὐθαρσῶς ὑποστηρίζει ὅτι ὁ οἰκουμενισμός και ἡ μασονία συμπορεύονται! Ἀπό τά ὅσα ἐπισημαίνει ὁ κοινός νοῦς ἀντιλαμβάνεται ὅτι ὑπάρχουν κληρικοί της ἀνώτατης βαθμίδας, οἱ ὁποῖοι βρίσκονται παγιδευμένοι στα δίκτυα τῆς μασονίας... καί τοῦ νοσηροῦ οἰκουμενισμοῦ, παρά τίς ὅποιες -καλές μέν γιά λαϊκή κατανάλωση διαβεβαιώσεις τῆς Ἱερᾶς Συνόδου. Μιλᾶ ἐπίσης καί ἀναλύει γιά τόν τρόπο πού κάποιοι ἐργάζονται γιά νά ἐξυπηρετηθεῖ ὁ «μεγάλος ἀδελφός» καί ἡ «παγκοσμιοποίηση»! Καταθέτει μέ παρρησία τήν ὀρθόδοξη θέση περί τῶν λεγομένων θεολογικῶν διαλόγων κρούοντας γιά ἄλλη μία φορά τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου.
 
ΜΕΡΟΣ Β (τελευταῖο)
 
  • Ἡ Μαρξιστικο-σοσιαλιστική πλευρά πρέπει νά κηρύσσει ἀθεΐα, γιά νά ταυτιστεῖ μέ τά ἀφεντικά τῆς Εὐρώπης. Μέ λίγα λόγια, ἡ ἴδια κίνηση, πρός δύο κατευθύνσεις... καί στήν κορυφή εἶναι τό μεγάλο ἀφεντικό, ὁ «μεγάλος ἀδελφός».
 
 
  • Μέσα στά Κοινοβούλια τοῦ κόσμου ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ!!! Τά μέν ξένα εἶναι ἡ πηγή τοῦ Σιωνισμοῦ (ὄχι τῶν Ἑβραίων... ἄλλο εἶναι οἱ Ἑβραῖοι...), τῆς Μασονίας καί τῆς ἀρνήσεως τοῦ Χριστοῦ μέ χίλιους τρόπους, τό δέ δικό μας Κοινοβούλιο ἔχει ἁπλῶς πρόσωπα, τά ὁποῖα ἐκτελοῦν τίς ἐντολές τῶν ξένων, ὡς ξένοι εἰς τήν Ἑλλάδα κι ὄχι ὡς Ἕλληνες πρός τούς ξένους.
 
  • Ξέρετε, ἡ ταυτότητά μας εἶναι πρῶτον ἡ Πίστις μας, ἡ Ὀρθοδοξία. Χωρίς Ὀρθοδοξία δέν ὑπάρχει πλέον Ἑλληνισμός. Ὄχι «παπαδίστικη» Ὀρθοδοξία, ὄχι δική μου Ὀρθοδοξία... ἀλλά Ὀρθοδοξία τοῦ Χριστοῦ, τῶν Ἀποστόλων, τῶν Προφητῶν καί τῶν Ἁγίων μας. Αὐτή εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία, γιά τήν ὁποία πρέπει ὅλοι μας νά ἀγωνιζόμεθα.


  • Δυστυχῶς, φτάσαμε σέ τέτοιο σημεῖο, διασπάσεως. Δέν ἀναγνωρίζουμε ὁ ἕνας τόν ἄλλο στίς Θεολογικές Σχολές... καί Ἀθηνῶν καί Θεσσαλονίκης. Ἡ Θεσσαλονίκη εἰδικά εἶναι χρόνια τεμαχισμένη καί σέ σύγκρουση λόγῳ τοῦ κομματισμοῦ.

Ουκρανοί ναζί έσπασαν τον σταυρό από το άγαλμα του Αγίου ισαποστόλου Βλαδιμήρου!

Ουκρανοί ναζί έσπασαν τον σταυρό από το άγαλμα του Αγίου ισαποστόλου Βλαδιμήρου!

Князь Владимир, равноапостольный

Ο Άγιος Βλαδίμηρος ο Ισαπόστολος βασιλιάς των Ρώσων ήταν γιος του ηγεμόνα του Κιέβου Σβιατοσλάβ. Γεννήθηκε το έτος 958 μ.Χ. Η μητέρα του ονομαζόταν Μαλούσα και ήταν πρώτα υπηρέτρια της μητέρας του συζύγου της, δηλαδή της Αγίας βασίλισσας Όλγας, που ήταν η πρώτη που έγινε χριστιανή στη Ρωσία και οδήγησε πολλούς στην ευσέβεια.

Όταν ο Βλαδίμηρος κατέλαβε τον θρόνο του Κιέβου, στην αρχή ήταν ειδωλολάτρης και έτσι ενεργούσε. Πήρε πολλές συζύγους και απόκτησε 12 γιους και 11 θυγατέρες. 
Δέχθηκε τους εκπροσώπους διαφόρων θρησκειών μεταξύ των οποίων και έναν απεσταλμένο από την Κωνσταντινούπολη.Έστειλε πρέσβεις στην Κωνσταντινούπολη για να πάρουν πληροφορίες για τον χριστιανισμά..Όταν λειτουργήθηκαν στην Αγία Σοφία έμειναν εκστασιασμένοι.Όταν πήγαν πίσω στη Ρωσία είπαν στο βασιλιά''ότι νόμιζαν πως κατέβηκε ο ουρανός στη γη''

Αν θες να γλιτώσεις, φύγε... αν θέλεις να αγιάσεις, μείνε!


Το 1933 ο περίφημος γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιώτης σε ηλικία 21 ετών πήρε την μεγάλη απόφαση της ζωής του να εγκαταλείψει τον κόσμο και να γίνει μοναχός στο άγιο Όρος.
Έχοντας σαν οδηγό του την ανεπιφύλακτη πίστη και εμπιστοσύνη του στο Θεό έφτασε σε μια από τις πιο απομακρυσμένες και απαράκλητες περιοχές του Άθωνα, τα Καυσοκαλύβια. Εκεί η πρόνοια του Θεού τον οδήγησε στο ασκητικό Ησυχαστήριο του Οσίου Εφραίμ του Σύρου. Εκεί ζούσανε τρεις γέροντες, πολύ αυστηροί και τραχείς, κατά γενική ομολογία.
Έζησε κοντά τους με πολύ υπακοή, ταπείνωση και... υπομονή. Και τονίζουμε την υπομονή διότι οι γέροντες του (τους οποίους όλους γηροκόμησε και φρόντισε μέχρι την τελευταία τους πνοή), ήταν πάρα πολύ αυστηροί μαζί του. Του συμπεριφέρονταν απάνθρωπα. Το όνομά του δεν το άκουσε ποτέ να το λένε, παρά τον αποκαλούσαν πάντα με τα χειρότερα λόγια και πολλές φορές έφταναν και να τον χτυπούν.
Μια μέρα σαν άνθρωπος λύγισε και αγανακτισμένος πήρε την απόφαση να φύγει. Διστάζοντας όμως να εμπιστευτεί τον λογισμό του, σκέφτηκε να πάει πρώτα να τον εξομολογηθεί σε έναν πνευματικό στην Ιερά Μονή της Σιμωνόπετρας.
Με ειλικρίνεια εξέθεσε στον πνευματικό του όλη την αλήθεια και περιέγραψε τα γεγονότα. Αφού λοιπόν εξέθεσε όλα του δεινά που υφίστατο κοντά σε αυτούς τους ανθρώπους στο τέλος είπε: "Πάτερ δώσ' μου ευλογία να φύγω να γλιτώσω...". Ο διακριτικός πνευματικός αφού σκέφτηκε για λίγο του απάντησε: "Πάτερ Εφραίμ, αν θες να γλιτώσεις, φύγε, αν θέλεις να αγιάσεις μείνε... σκέψου και αποφάσισε". Ο Γέροντας Εφραίμ σκέφτηκε... και έμεινε....

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ - Επίτιμο Μέλος των Μασώνων Ροταριανών έγινε ο Αγιορείτης Μοναχός Επιφάνιος Μυλοποταμινός!

ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Πρόκειται για μια απίστευτη, εξοργιστική είδηση. Μοναχός του Αγίου Όρους να γίνεται επίτιμο μέλος των ΜΑΣΩΝΩΝ Ροταριανών, που πλασάρονται ως δήθεν «φιλανθρωπικό σωματείο», εξαπατώντας πιστούς και απίστους!

Απορούμε όμως: Ο γνωστός ως «αρχιμάγειρας του Άθω» (με τις πραγματικά πολύ ωραίες συνταγές του) π. Επιφάνιος Μυλοποταμινός, δεν έχει ακούσει ποτέ ότι οι Ροταριανοί είναι ΠΑΡΑΚΛΑΔΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ;;; Πώς είναι δυνατόν να αποδέχτηκε την βράβευσή του από εκείνους;

Κι επειδή ποτέ δεν λέμε κάτι στην τύχη, ας διαβάσουν τα δύο παρακάτω αποκαλυπτικά κείμενα όσοι θεωρούν τους Ροταριανούς ως...αγαθούς φιλανθρώπους:

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! ΚΑΙ ΜΑΣΩΝΟΣ 33ου ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΡΟΤΑΡΥ!!!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! ΠΑΡΑΚΛΑΔΙ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΡΟΤΑΡΥ ΤΟ ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΟ «ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ»;

Θαύματα του αγίου Δονάτου, πολυχιούχου Παραμυθιάς Θεσπρωτίας...

Μαρτυρείται πλήθος θαυμάτων από τον άγιο Δονάτο, επίσκοπο Ευροίας και πολιούχο της Παραμυθιάς Θεσπρωτίας, όχι μόνο στα παλαιότερα χρόνια, αλλά και στα νεότερα.Χαρακτηριστικό ωστόσο είναι αυτό, που αναφέρεται στο συναξάρι, που ο άγιος φόνευσε τον δράκοντα. Κοντά στην Εύροια υπήρχε ένα χωριό που ονομαζόταν Σωρεία, στο οποίο υπήρχε μία πηγή, από την οποία, όποιος έπινε, πέθαινε. Όταν ο Άγιος

Γέροντας Σωφρόνιος: Γιατί λοιπόν μας δόθηκε αυτή η παράλογη ζωή;

Η αποκάλυψη λέγει για τον Θεό «Ο Θεός αγάπη εστίν», «Ο Θεός φως εστί και σκοτία εν Αυτώ ουκ έστιν ουδεμία» (Α' Ιωαν.δ' 8, α' 5)
Πόσο δύσκολο είναι για εμάς τους ανθρώπους να το αντιληφθούμε!
Δύσκολο γιατί η ατομική μας ζωή και η ζωή του κόσμου που μας περιβάλλει μάλλον αποδεικνύει το αντίθετο.
Πραγματικά που είναι αυτό το φως της πατρικής αγάπης, αν όλοι σχεδόν σαν φτάνουν στο τέλος της ζωής τους φωνάζουν με πίκρα καρδιάς μαζί με τον Ιώβ:
Γέροντας Σωφρόνιος: Γιατί λοιπόν μας δόθηκε αυτή η παράλογη ζωή;
«Αι ημέραι μου παρήλθον εν βρόμω, ερράγη δε τα άρθρα τής καρδίας μου, άδης μου ο οίκος...Πού ουν έτι εστίν η ελπίς;;», κι αυτό που μυστικά αλλά με δύναμη ζητούσε η καρδιά μου από τα νιάτα της «τις όψεται»; (Ιώβ ιζ' 11-15)

16χρονη έκλεψε τάμα και δακτυλίδια από το τέμπλο της Αγίας Τριάδας.

epi-agiatriadaΣυνελήφθη επ΄ αυτοφώρω, χθες (26-4-2013) το πρωί, στο Αγρίνιο, από Αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αγρινίου, μια αλλοδαπή γυναίκα, υπήκοος Βουλγαρίας, ηλικίας 16 ετών σε βάρος της οποίας σχηματίστηκε δικογραφία για διάπραξη διακεκριμένης κλοπής.

Κυριακή, 27 Απριλίου 2014

«Κατάσταση πνευματική, οχυρό πνευματικό»

alt
Σήμερα είναι καιρός νά ετοιμασθούν οι ψυχές, γιατί, άν συμβή κάτι, δέν ξέρω τί θά γίνη. Είθε νά μην έπιτρέψη ό Θεός νά έρθουν δύσκολες μέρες, αλλά άν έρθουν, μέ έναν μικρό σεισμό, μέ ένα τράνταγμα, θά σωριάσουν ολόκληρες αδελφότητες, ολόκληρα μοναστήρια, γιατί ό καθένας θά πάη νά σώση τόν εαυτό του και θά τραβήξη τήν πορεία του. 
Χρειάζεται πολλή προσοχή, γιά νά μη μας εγκατάλειψη ό Θεός. Οί ψυχές νά έχουν κάτι πνευματικό. Αυτό σας τιμάει. Θά γίνη μεγάλο τράνταγμα. 
Τόσα σας λέω, τόσο σκληρά έχω μιλήσει! Έμενα κάτι νά μου έλεγαν, θά προβληματιζόμουν, θά σκεφτόμουν γιατί μού το είπαν, τί ήθελαν. Γιά νά μήν πω βράδυα,
 ένα βράδυ δέν θά κοιμόμουν. Άν δέν έβλεπα τά δύσκολα χρόνια πού έρχονται, δέν θά ανησυχούσα τόσο. Άλλα αυτό πού βλέπω είναι ότι αργότερα θά δυσκολευθήτε πολύ. Δέν μέ καταλαβαίνετε. Τότε θά μέ καταλάβετε. 
- Άν βρεθή, Γέροντα, μόνος του κανείς σέ δύσκολα χρόνια, τί θά κάνη; 
- Αρχισε τώρα νά κάνης πρώτα υπακοή, νά απόκτησης διάκριση, και τότε θά δούμε. Γι' αυτό είπαμε νά κόψουμε τά κουσούρια πρώτα. Άν έχη κανείς κουσούρια, δέν θά τά βγάλη πέρα. Άν τώρα γκρινιάζη γιά όλα και νομίζη ότι αυτός είναι λεβεντόπαιδο και όλοι οί άλλοι εϊναι χάλια, τότε ...; Κοιτάξτε νά διορθωθήτε, γιά νά δικαιούσθε τήν θεία βοήθεια. 
Νά στηριχθήτε ακόμη περισσότερο στον Θεό. Θά έχουμε πιό δύσκολα χρόνια. Ακόμη είναι άγουρα τά ...; φρούτα· δέν ωρίμασαν. Όταν εσείς θά είστε ώριμες πνευματικά, ξέρετε τί θά είστε; Όχυρό. Όχι μόνο γιά έδώ, αλλά θά μπορήτε νά βοηθάτε και πιό πέρα. 

Η Ημερομηνία των Γεγονότων.

Ο Θεός διαστέλλει και συστέλλει το χρόνο
ανάλογα με την Μετάνοια του ανθρώπου.
π. Μάξιμος Ιβηρίτης
Τις Προφητείες ενός Αγίου
μονάχα Άγιος μπορεί να τις ερμηνεύσει...
π. Δαυίδ Καρεώτης

Γιώργος Θαλάσσης 
Η πορεία του Γένους μας ομοιάζει με την επίγεια ζωή του Κυρίου μας.
Κανένα έθνος στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν σταυρώθηκε όσο το δικό μας και κανένα δεν κατάφερε να παραμείνει ζωντανό μετά από τόσες συμφορές και να Ανασταίνεται σαν νέος Φοίνικας!
Το 1453 το Γένος μας ανέβηκε το Μεγάλο Γολγοθά και βυθίστηκε στο αίμα μετά από χιλιετείς επιθέσεις μίσους και κακίας από όλες τις πλευρές του ορίζοντα και από όλα τα έθνη.

Η μάχη όμως δεν τελείωσε το 1453. Συνεχίστηκε στους σκοτεινούς αιώνες της σκλαβιάς με τις δεκάδες επαναστάσεις, συνεχίστηκε το '21, συνεχίστηκε στους Βαλκανικούς και συνεχίζεται σήμερα που έχουμε φτάσει στο ναδίρ της ιστορίας μας.
Σταυρωθήκαμε όπως ο Κύριος και όπως ο ευγνώμων ληστής ελπίζουμε να τον ακολουθήσουμε στην Ανάσταση και στη Σωτηρία.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ, ότι Γολγοθάς χωρίς μετάνοια ισούται με τον ληστή εξ ευωνύμων.
Οπότε η σταύρωση και ο Γολγοθάς μπορεί να γίνουν εφαλτήριο Μετάνοιας, αλλά μπορεί να γίνουν και αιτία να γίνουμε χειρότεροι από πριν.

Το Γένος μας γνώρισε πείνα στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, αλλά αντί αυτό να γίνει αιτία επανευαγγελισμού και αλλαγής βυθιστήκαμε σε εμφύλιους, σε δικομματισμούς και αρρωστημένες μεταπολιτεύσεις. Η πείνα δεν θα μας σώσει και το Μεγάλο όνειρο του Γένους από το 1453 έως σήμερα δεν θα έρθει από μόνο του ή έστω έτσι όπως το φανταζόμαστε.

Σάββατο, 26 Απριλίου 2014

Γέροντας Παΐσιος και..αγιοπότηρα.

gerontas-paisios
Πριν λίγο καιρό ο αγιορείτης ιερομόναχος π. Μ, μου αποκάλυψε ένα περιστατικό που με προβλημάτισε πολύ, ίσως και λόγω της εποχής που διερχόμαστε και το οποίο παραθέτω αυτούσιο για τους αναγνώστες της Romfea.gr.
"Μία φορά , μου διηγήθηκε ο π. Μ, καθώς λειτουργούσα, ήρθε μέσα μου έντονη η επιθυμία να προσφέρω εις μνήμην των γονέων μου και για την ψυχή τους ένα καλό αγιοπότηρο στο μοναστήρι μου. Πριν κάνω όμως οποιαδήποτε ενέργεια σκέφτηκα να περάσω από τον Γέροντα Παΐσιο, με τον οποίο με συνέδεε πνευματική φιλία πολλών ετών. Πράγματι του εκμυστηρεύτηκα τον λογισμό μου. Μόλις με άκουσε ο Γέροντας με ρώτησε : -Το μοναστήρι σας έχει άλλα αγιοπότηρα;
- Ναι, του απάντησα. Έχει πολλά και εξαιρετικά μάλιστα.

ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΜΑΣ - Ὁμοιότητες τῶν καιρῶν μας μὲ τὴν πρὸ τῆς πτώσεως τοῦ Βυζαντίου ἐποχή, ὅπως τὴν περιγράφει ὁ λόγιος μοναχὸς Ἰωσὴφ Βρυέννιος.

Τοῦ κ. Χρήστου Κων. Λιβανοῦ, Προέδρου Ἱεραποστολικῆς Ἀδελφότητος "Μ. Ἀθανάσιος", Τορόντο
Εὑρισκόμενος προσφάτως στὴν Ἑλλάδα, προσκλήθηκα ἀπὸ ἱεραποστολικὰ πρόσωπα νὰ ὁμιλήσω σὲ αἴθουσα τῶν Ἀθηνῶν. Ἐπειδὴ ὅμως λόγοι ἀνώτεροι τῆς θελήσεώς μου, ἀλλὰ καὶ ὁ φθόνος τοῦ Διαβόλου, ὁ ὁποῖος μισεῖ καὶ πολεμεῖ παντοιοτρόπως τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ, ἐμπόδισαν νὰ πραγματοποιηθῇ ἡ ὁμιλία, θεώρησα καλὸ νὰ δημοσιεύσω αὐτά, ποὺ ἐπρόκειτο νὰ εἰπῶ, ὥστε ἀπὸ τὶς φιλόξενες στῆλες τοῦ "Ὀρθοδόξου Τύπου" νὰ ὠφεληθοῦν πολὺ περισσότερες ψυχές, ἀπ' ὅ,τι θὰ ὠφελοῦντο ἐὰν ὡμιλοῦσα σὲ μιὰ αἴθουσα.

Πολλὰ εἶναι τὰ θέματα, γιὰ τὰ ὁποῖα θὰ μποροῦσε νὰ ὁμιλήσῃ κάποιος. Κανένα ὅμως ἀπ' αὐτὰ δὲν εἶναι τόσο ἐπίκαιρο καὶ ἀναγκαῖο ὅσο ἡ πολύπλευρη κρίσι ποὺ μαστίζει τὴν Πατρίδα μας, τὰ αἴτια ποὺ τὴν προκάλεσαν, ἀλλὰ καὶ ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο θὰ ἐξέλθουμε ἀπ' αὐτή, ποὺ συνοψίζεται σὲ μία μόνο λέξι, ποὺ ἔχουν διαγράψει οἱ περισσότεροι ἄνθρωποι σήμερα ἀπὸ τὰ λεξιλόγιά των, ἀκόμη καὶ οἱ ἱεροκήρυκες καὶ οἱ ἐπίσκοποι, καὶ ποὺ ὀνομάζεται μετάνοια.

Tα παγκάρια εκκλησιών στην Ήπειρο στο στόχαστρο κλεπτών!

Τα παγκάρια εκκλησιών στην Ήπειρο είναι στο στόχαστρο κλεπτών! Πρόσφατο δελτίο τύπου της αστυνομίας αναφέρει ότι εξιχνιάστηκε υπόθεση κλοπής από εκκλησία στην περιοχή της Άρτας.  

ΟΥΔΕΙΣ ΕΤΟΛΜΑ ΚΟΛΛΑΣΘΑΙ ΑΥΤΟΙΣ ΑΛΛ’ ΕΜΕΓΑΛΥΝΕΝ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΛΑΟΣ.



                Οι χριστιανοί σήμερα αισθανόμαστε συχνά απομονωμένοι από την κοινωνία και τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι το να είναι κάποιος χριστιανός αποτελεί ιδιότητα που γίνεται αφορμή απόρριψης, περιφρόνησης ή αδιαφορίας. Ο Χριστιανισμός σήμερα θεωρείται ένα ιδεολογικό σύστημα, μία θρησκεία, χρήσιμη για την κοινωνία και για κάποιους, όχι όμως συστατικό στοιχείο της ανθρώπινης ταυτότητας. Οι πολλοί δεν πιστεύουν στην Ανάσταση του Χριστού, η οποία αποτελεί το κλειδί της πίστης, ή, ακόμη κι αν πιστεύουν, αυτό έχει θεωρητική ισχύ. Δεν μεταμορφώνει την ζωή, απλώς της δίνει παρελθόν σε ό,τι αφορά στο ιδεολογικό της μέρος, και ίσως μέλλον, καθώς οι άνθρωποι θέλουμε να πιστεύουμε ότι μετά τον θάνατό μας υπάρχει ένα είδος ζωής και γιατί όχι επανόδου μας κάποια στιγμή, όταν θα σταματήσει το κακό και ο θάνατος, σ’ αυτή την πραγματικότητα.
                Όταν οι μαθητές του Χριστού άρχισαν να κηρύττουν το Ευαγγέλιο και την Ανάσταση στους Ιουδαίους, οι πρώτοι χριστιανοί συγκεντρώνονταν στο ναό των Ιεροσολύμων για να ακούσουν το κήρυγμα, αλλά και για να χαρούνε με τα θαύματα τα οποία γίνονταν από τους αποστόλους στο όνομα του Χριστού. Το βιβλίο των Πράξεων των Αποστόλων επισημαίνει σ’ αυτό το σημείο το εξής χαρακτηριστικό: «των δε λοιπών ουδείς ετόλμα κολλάσθαι αυτοίς, αλλ’ εμεγάλυνεν αυτούς ο λαούς» (Πράξ. 5, 13). Από τους άλλους που ήταν στο ναό κανείς δεν τολμούσε να προσκολληθεί σ’ αυτούς, όμως ο λαός τους είχε σε μεγάλη υπόληψη. Η φράση αυτή μας παρηγορεί για το σήμερα, διότι μας δείχνει ότι οι νοοτροπίες των ανθρώπων δεν αλλάζουν. Μολονότι οι Ιουδαίοι που πίστευαν στον Θεό της Παλαιάς Διαθήκης, θρήσκευαν θα λέγαμε, καταλάβαιναν ότι η πίστη στο Χριστό δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητη, αλλά έδινε άλλη δυναμική και νόημα στη ζωή, δεν τολμούσαν να πλησιάσουν και να προσκολληθούν στους Αποστόλους. Είχαν την περιέργεια να ακούσουν, αλλά δεν τολμούσαν να γίνουν μέλη της Εκκλησίας. Δεν τολμούσαν να αποδεχθούν την αλήθεια, όντας εκείνοι που είχαν σταυρώσει τον Χριστό. Κι ενώ μέσα τους ένιωθαν πως η ζωή του κόσμου άλλαζε, δεν ήθελαν να κάνουν το μεγάλο βήμα να υπερβούν τον εαυτό τους και την νοοτροπία τους, αλλά παρέμεναν στο παλαιό.

«ΕΙΡΗΝΗ! ΟΝΟΜΑ ΓΛΥΚΥ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ ΓΛΥΚΥΤΕΡΟΝ» Κυριακή του Θωμά

«ΕΙΡΗΝΗ! ΟΝΟΜΑ ΓΛΥΚΥ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ ΓΛΥΚΥΤΕΡΟΝ»

Κυριακή του Θωμά

(Ιωάννου Κ' 19-31)

Λίγες ψυχές έχουν προσεγγίσει τη λύπη των μαθητών και λίγες υπάρξεις έζησαν το δράμα των αποστόλων, όταν αυτοί είδανν τον Κύριο νεκρό και όταν η ειρήνη φτερούγησε μέσα από την καρδιά τους.

Και δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να χάνει κανείς την ελπίδα του και μέσα στην καρδιά του το καρκίνωμα της συγχύσεως και της ταραχής να κατατρώγει τα κύτταρα της ειρήνης.

Αυτή ακριβώς την κατάσταση βίωναν οι μαθητές κλεισμένοι μέσα στο υπερώον όταν ξαφνικά τα πράγματα άλλαξαν. Ο Κύριος και Διδάσκαλος, ο Ένδοξος Νικητής του Θανάτου, ο Θεάνθρωπος Αναστημένος, εμφανίζεται μπροστά τους.

«Ήλθεν ο Ιησούς και έστη εις το μέσον, και λέγει αυτοίς· ειρήνη υμίν». Μέσα στην ομάδα των μαθητών, που η θλίψις τους είχε μεταβάλει σε ανθρώπινα ράκη, προσφέρει την δική Του Ειρήνη; «Ειρήνη υμίν» είπε και ξαναείπε, δίνοντάς τους την εξουσία του δεσμείν και λύειν τις αμαρτίες των ανθρώπων: «Καθώς απέσταλκέ με ο πατήρ, καγώ πέμπω υμάς. Και τούτο ειπών ενεφύσησε και λέγει αυτοίς· λάβετε Πνεύμα Άγιον· αν τινών αφήτε τας αμαρτίας, αφίενται αυτοίς, αν τινών κρατήτε, κεκράτηνται».

Περιγραφή από τον Γέροντα Παΐσιο του θαύματος την Κυριακή του Θωμά το 1830.

Ο Καλός Θεός όλα θα τα οικονομήσει με τον καλύτερο τρόπο, αλλά χρειάζεται πολύ υπομονή. Περιγραφή από τον Γέροντα Παΐσιο του θαύματος την Κυριακή του Θωμά το 1830 και προσοχή, γιατί πολλές φορές, με το να βιάζονται οι άνθρωποι να ξεμπλέξουν τα κουβάρια, τα μπλέκουν περισσότερο.

Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

Κοιμόταν πάνω στο γαϊδουράκι και αυτό τον πήγαινε στον προορισμό του!

Ιερέας, για να αντέξει να κάνει πέντε αναστάσεις από χωριό σε χωριό!

Μας το διηγήθηκαν σε χωριό του νομού Ιωαννίνων και αφορά σε περιστατικό, που έχει γίνει τα παλαιότερα χρόνια… Ιερέας έκανε πέντε αναστάσεις. Και μετακινούνταν από χωριό σε χωριό με γαϊδουράκι. Φυσικό ήταν οι δυνάμεις του να εξαντλούνταν. Έτσι, τον
έπιανε ο ύπνος πάνω στο ζώο. Και αυτό, τον πήγαινε ήσυχα ήσυχα στον προορισμό του.    http://katoci.blogspot.gr/2014/04/blog-post_24.html

Γιορτάζει σήμερα το Αίγιο - Κορυφώνονται οι θρησκευτικές εκδηλώσεις για την Παναγία Τρυπητή.

Με την δέουσα εκκλησιαστική λαμπρότητα, επισημότητα και κατάνυξη, το γειτονικό Αίγιο τιμά και φέτος την Πολιούχο και προστάτιδά του, Παναγία Τρυπητή, σήμερα Παρασκευή του Πάσχα 25 Απριλίου 2014 που είναι η εορτή της Ζωοδόχου Πηγής.
Γιορτάζει σήμερα το Αίγιο - Κορυφώνονται οι θρησκευτικές εκδηλώσεις για την Παναγία Τρυπητή Σήμερα η λιτάνευση της εικόνας

Η γιορτή της Παναγίας Τρυπητής στο ομώνυμο ιερό προσκύνημα που είναι γνωστό σε όλη την Ελλάδα, έχει καθιερωθεί ως τοπική με Βασιλικό Διάταγμα του 1937. Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, όπως αναφέρει η εφημερίδα του Αιγίου Φιλόδημος, η παραλία Αιγίου μοιάζει με ένα μελίσσι ανθρώπων που κατά χιλιάδες έρχονται από όλη την Ελλάδα και αναμένεται και φέτος να συρρεύσουν στο Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Τρυπητής, για να προσκυνήσουν τη θαυματουργή εικόνα και χάρη της Παναγίας και να ζητήσουν τις μεσιτείες Της για υγεία, γαλήνη και προκοπή στους ίδιους και τις οικογένειές τους.

Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014

ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ 2014


Κι όμως ο πόλεμος στην Ουκρανία θα γίνει αφότου η Γεωργία θα μπει στο ΝΑΤΟ(φημίζεται για τον Σεπτέμβριο του 2014) και οι Ρώσοι θα κάνουν τα...αυτονόητα.

ΦΟΒΕΡΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ


ΑΠΟ ΤΟ 1875 Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΜΕΝΙΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΙΘΕ ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΑΝΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ.ΒΟΛΟΣ 5/2/2013

Νέοι Άγιοι και οι προφητείες για την Πόλη - Γέροντας Νεκτάριος ο Αγιορείτης.

Νέοι Άγιοι και οι προφητείες για την Πόλη - Γέροντας Νεκτάριος ο Αγιορείτης



Δημοσιεύθηκε στις 15 Απρ 2014
Κήρυγμα του Γέροντα Νεκταρίου του Αγιορείτη στο σπίτι του Πέτρου του Γιατρού στην Στουτγκάρδη το 2013
-Το σχέδιο των μασόνων να εξαθλιωθούμε σαν έθνος
-Ο βίος της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας οδηγός για την σωτηρία της ψυχής μας
-Περί θυμού και επιθυμίας
-Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Αγίας Τριάδος