Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Α. Τσίπρας: ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ σε κάθε Έλληνα!


Ο κος Αλέξης Τσίπρας ανακοίνωσε, ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα δώσει Ηλεκτρονική Κάρτα σε κάθε Πολίτη. Το επιχείρημα του είναι η καταπολέμηση της διαφθοράς.

Να θυμίσουμε ότι:
α) το 2010 ο κος Τσίπρας μαζί με την Ηρώ Διώτη είχαν καταθέσει επερώτηση στη Βουλή για την Κάρτα του Πολίτη που ήθελε τότε να δώσει ο Γιώργος Παπανδρέου. Απορία: Σήμερα δεν ισχύουν όσα ισχυριζόταν το 2010 ο ΣΥΡΙΖΑ για την Κάρτα του Πολίτη; http://id-ont.blogspot.gr/2010/12/blog-post_09.html
β) το επιχείρημα κατά της διαφθοράς είναι αντιγραφή (copy-paste) του επιχειρήματος που χρησιμοποιούσε το 2010 ο κος Ραγκούσης, Υπουργός Εσωτερικών του κου Παπανδρέου:
Έλεγε τότε ο κος Ραγκούσης:
"ΥΠΕΣ: «Χτύπημα» κατά της διαφθοράς
Τις επόμενες ημέρες τίθεται σε διαβούλευση ο νόμος - πλαίσιο με αντικείμενο την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, για να ψηφιστεί έως το Μάρτιο. «Η ηλεκτρονική διεκπεραίωση υποθέσεων και η μείωση των περιπτώσεων, όπου απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία σε μία δημόσια υπηρεσία μειώνει ταυτόχρονα τις πιθανότητες εμφάνισης φαινομένων διαφθοράς, καθώς η παροχή της δημόσιας υπηρεσίας αποπροσωποποιείται, διαδικασίες και διεκπεραίωση καταγράφονται και διεξάγονται μόνο εντός του θεσμικού πλαισίου και της αποστολής του παρέχοντος αυτήν δημόσιου φορέα», αναφέρει το υπουργείο Εσωτερικών." ΠΗΓΗ

Διαβάστε την επερώτηση του κου Αλέξη Τσίπρα το 2010, για την Κάρτα του Πολίτη:

ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ… ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΧΡΙΣΤΟ.

Cami kubbesinde "Hazreti İsa ve havari" figürleriΓράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Σίγουρα κανείς δεν θα το πίστευε αν δεν έβλεπε το δημοσίευμα-ομολογία της τουρκικής εφημερίδας, Aksam, με την πραγματικά πρωτοφανή και συνάμα εκπληκτική φωτογραφία όπου προβάλλεται ένας Τούρκος ιμάμης να αναγινώσκει περικοπές από το Κοράνι στους μουσουλμάνους υπό… την σκέπη του Παντοκράτορα Ιησού Χριστού. Σημεία των καιρών ;

Ιερέας της Ρόδου κατηγορείται για υπεξαίρεση εκκλησιαστικών εικόνων!

Ελεύθερος αφέθηκε μετά την απολογία του, αλλά με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισης του μια φορά εντός του πρώτου πενθημέρου κάθε μήνα στο αστυνομικό τμήμα του

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Η Κυβέρνηση, παραπλανώντας, επισημοποιεί στην Ελλάδα την Κάρτα του Θηρίου, με το χάραγμα 666.

Η Κυβέρνηση, παραπλανώντας, επισημοποιεί στην Ελλάδα την Κάρτα του Θηρίου, με το χάραγμα 666 Η Κάρτα του Πολίτη, η Πιστωτική κάρτα κατά της ανθρωπιστικής κρίσης όπως ωραιοποιημένα την παρουσιάζουν για να τη δεχθεί ανώδυνα ο ελληνικός λαός, γνωστή και μη εξαιρετέα ως κάρτα που φέρει το χάραγμα του θηρίου, είναι έτοιμη (δυστυχώς) να αποκτήσει και επίσημη πλέον μορφή στη χώρα μας. Ο υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης, στη συνέντευξη που παραχώρησε στον ΑΝΤ1 και τον Γιώργο Παπαδάκη, υποστήριξε πως τα πρώτα νομοσχέδια που θα καταθέσει η κυβέρνηση στη Βουλή προς ψήφιση θα είναι για την ανθρωπιστική κρίση. Μάλιστα μίλησε για ιδιότυπη πιστωτική κάρτα.
Τόνισε πως στα σχέδια του είναι η καθιέρωση μίας πιστωτικής κάρτας για όσους πολίτες ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας για να τη χρησιμοποιούν στα σούπερ μάρκετ και τις υπηρεσίες. Συγκεκριμένα ανέφερε πως «όσοι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας θα τη χρησιμοποιούν σε σούπερ μάρκετ με πίστωση. Θα τη χρησιμοποιούν με αξιοπρέπεια χωρίς να στήνονται στην ουρά των συσσιτίων ή να πηγαίνουν στα κοινωνικά παντοπωλεία».

Αντίδραση, εμπρησμός στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.

Ο Πρόεδρος του Ισραήλ, ο Δήμαρχος Ιεροσολύμων και το ισραηλινό υπουργείο Εξωτερικών καταδίκασαν τη σημερινή εμπρηστική επίθεση σε κτίριο της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας.
Ο Ισραηλινός Πρόεδρος του Ισραήλ, Reuven Rivlin, συνομίλησε τηλεφωνικώς με τον Πατριάρχη της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας Ιεροσολύμων, κ. Θεόφιλο μετά την εμπρηστική επίθεση στην Ιερουσαλήμ και εξέφρασε θλίψη και σοκ για την επίθεση με εμπρησμό και γκράφιτι εναντίον κτιρίου μέσα στις εγκαταστάσεις της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας στο Όρος Σιών.
Ο Ισραηλινός Πρόεδρος δήλωσε: «Είναι αδιανόητο να συντελείται τέτοια πράξη σε οίκο προσευχής. Πρόκειται για αποτρόπαιο έγκλημα. Πρέπει να γίνει έρευνα και οι υπαίτιοι πρέπει να λογοδοτήσουν στην Δικαιοσύνη. Τέτοιοι εγκληματίες δεν βάζουν μόνο φωτιά σε χώρους θρησκευτικής λατρείας, αλλά προκαλούν ανάφλεξη στην πυριτιδαποθήκη πάνω στην οποία όλοι βρισκόμαστε».
Συνέχισε δε λέγοντας ότι: «Η προστασία και συντήρηση των Άγιων Τόπων, τόσο εκείνων που είναι ιερά για μας αλλά και εκείνων που είναι ιερά για άλλους είναι καθήκον μας ως κράτος και κοινωνία. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε τέτοιες επιθέσεις να υπονομεύσουν τον κοινό ιστό της ζωής μας εδώ. Έχουμε υποχρέωση να θέσουμε τέλος σε τέτοιες απεχθείς ενέργειες».

«Η συνάντηση με τον Χριστό» - Το μήνυμα της Κυριακής από τον Μητροπολίτη Ξάνθης.

Την γνωριμία του Χριστού με τους πρώτους μαθητές του μας διηγείται ο ευαγγελιστής Ιωάννης σήμερα την πρώτη Κυριακή των Νηστειών. Χαρούμενος ο Φίλιππος γιατί ανακάλυψε στο πρόσωπο του  Ιησού τον Μεσσία, για τον οποίο χρόνια τώρα διάβαζε στην Π. Διαθήκη, σπεύδει να μοιρασθεί την χαρά και την συγκίνηση του ευρήματός του με τον φίλο του Ναθαναήλ.  Αυτός όμως με σκεπτικισμό και αμφιβολία αντιμετωπίζει τον ενθουσιασμό του Φιλίππου, λέγοντας «εκ Ναζαρέτ δύναταί τι αγαθόν είναι;», δηλαδή από την άσημη και μικρή αυτή πόλη είναι δυνατό να κατάγεται ο Μεσσίας μας; 
Αντιπαραθέτει όμως ο Φίλιππος μια απλή πρόσκληση και πρόκληση:  «έρχου και ίδε». Η προσωπική γνωριμία του Ναθαναήλ με το πρόσωπο του Χριστού διαλύει κάθε επιφυλακτικότητα και αμφιβολία.  Η επιστράτευση όλων των διανοητικών δυνάμεων του ανθρώπου δεν ωφελεί σε τίποτε, εκμηδενίζεται και αχρηστεύεται μπροστά στη δύναμη του βιώματος.  
Αυτό που ζει κανείς συναντώντας τον Χριστό εγγίζει το βαθύτερο είναι του, γιατί περνά πέρα από την σφαίρα του μυαλού και ζεσταίνει την καρδιά του, τον πείθει υπαρξιακά και οι εγκεφαλικές αντιρρήσεις χάνουν με μιας τη δύναμή τους. 

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ-ΣΤΑΣΙΣ ΠΡΩΤΗ.


Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ – ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ EUROGROUP.ΤΟ ΤΣΙΠ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ!



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ: Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΤΣΙΠ ΤΗΣ
ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ! ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ID CARD = ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ!
ΘΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ
ΚΑΙ ΑΝΗΜΠΟΡΩΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ! Ντοκουμέντο - δέσμευση στο Eurogroup!


ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΣΙΠ
   Ένα ακόμη φοβερό Ντοκουμέντο φέρνει στο φως το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, που εμπεριέχεται μέσα στο αυθεντικό, στα αγγλικά, κείμενο Υποταγής που απέστειλε η Κυβέρνηση Τσίπρα, δια του Υπουργού Οικονομικών, στον Πρόεδρο του Eurogroup!

   Πρόκειται για το περίφημο κείμενο Μνημονικών Μέτρων και Μεταρρυθμίσεων που δεσμεύεται ρητά να εφαρμόσει η Κυβέρνηση ενώπιον των Εταίρων και για το οποίο θα Αξιολογηθεί Απρίλιο - Μάιο, προκειμένου να λάβει την περίφημη δόση των 7,2 δισ. ευρώ!

26/2/1821: Δοξολογία στο Ιάσιο για την έναρξη της Επανάστασης.

Στις 26 Φεβρουαρίου 1821 στο ναό των Τριών Ιεραρχών του Ιασίου τελείται δοξολογία και ο Μητροπολίτης Βενιαμίν ευλογεί τη σημαία της Επαναστάσεως με έμβλημα το Σταυρό, την εικόνα των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης και την επιγραφή «Εν τούτω Νίκα», και από την άλλη τον μυθικό φοίνικα με τη φράση «Εκ της τέφρας μου αναγεννώμαι».
Στη συνέχεια ο Βενιαμίν περιέζωσε τον Αλέξανδρο Υψηλάντη με το ξίφος του, κατά το βυζαντινό τυπικό, ενώ οι στρατιώτες και το πλήθος άρχισαν να τον επευφημούν ενθουσιωδώς. Στη συνέχεια όλοι έδωσαν τον όρκο, μέσα σε βαθιά συγκίνηση αλλά και ενθουσιασμό, για την ελευθερία της πατρίδας!
Ο ενθουσιασμός των Ελλήνων της Βεσσαραβίας και της Νότιας Ρωσίας διαδόθηκε παντού και εμψύχωσε όλους τους Έλληνες, υποδεικνύοντάς τους το υπέρτατο καθήκον προς την υπόδουλη Ελλάδα. Στις 6 το απόγευμα της 22/2/1821, φορώντας τη στολή του Ρώσου στρατηγού, για να έχει πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα, ο Αλέξανδρος Υψηλάντης είχε περάσει τον Προύθο με μικρή συνοδεία. Εκεί τον υποδέχτηκε η φρουρά του ηγεμόνα με 200 ιππείς, και συναντήθηκε με τους ομογενείς ηγέτες Ι. Ρίζο και Μιχ. Σούτσο.

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

ΧΘΕΣΙΝΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΌΝΤΙΣΣΑΣ ΜΕ ΟΡΑΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΔΕΙΝΩΝ

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΕΙΝΑ ΠΡΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΑΝ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ 




Εις το όνομα της Αγίας Τριάδος. 

Έρχομαι τούτη τη στιγμή να πω τα ρήματά μου, 
ο Κύριος σας ομιλεί αγαπητά παιδιά μου. 
Σας δίνω σ' όλους την ευχή, να έρθετε κοντά μου, 
μα εσείς αλλού πηγαίνετε, δεν θέλετε την καρδιά μου. 

Ἡ Ἀκολουθία τοῦ Μεγάλου Ἀποδείπνου.



Πατροκοσμάς καί Παπουλάκος : «ανάθεμα στόν Πάπα καί τούς διαδόχους του...»

TROPAIAieremias

Κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου κ. Ιερεμία στο τέλος της Θείας Λειτουργίας στον Ναό της Παναγίας Τροπαίων Γορτυνίας.



Αγαπητοί μου χριστιανοί  ήρθατε καλεσμένοι από μακριά την σημερινή ημέρα, διότι ο ευπαίδευτος και ευλαβής αρχιμανδρίτης πατήρ Νεκτάριος Πέττας ετοίμασε συμπόσιο πνευματικό αφιερωμένο σε δύο μεγάλες προσωπικότητες της πατρίδος μας, ιεραποστολικές προσωπικότητες.
Πρώτον τον ιερομάρτυρα και ισαπόστολο Κοσμά Αιτωλό που δεν είναι υπερβολή να πούμε πως αν δεν είχαμε αυτόν, δεν θα είχαμε πατρίδα ελευθέρα σήμερα !
Εάν δεν είχαμε Κοσμά Αιτωλό δεν θα είχαμε κατηχημένο λαό σήμερα, γιατί είναι γνωστό ότι το κήρυγμά του δεν ήταν χαρούμενα λόγια ή έτσι μία καλολογία αλλά ήταν κατηχητικό. Εκήρυττε για τα δόγματα της Ορθοδόξου πίστεώς μας ακόμα δε, ήταν και μαχητικό κήρυγμα γιατί αυτός έλεγε όταν τον ρωτούσαν, και το συγκεκριμένο είναι εγγεγραμμένο:
«Ποιός είναι αιτία των κακών; Ο Πάπας τα φταίει. Αυτός είναι η αιτία των κακών! Για αυτό κατάρα στον Πάπα», ένα λόγο μαχητικό που Πατριαρχάδες, Αρχιεπίσκοποι, Επίσκοποι, θεολόγοι καθηγητάδες, δεν μπορούν όλοι μαζί να εκφέρουν.

Η φοβερή προφητεία ενός αββά περί Έσχάτων χρόνων...


ABAS

Η φοβερή προφητεία του αββά Παμβώ περί τών  Έσχάτων Καιρών...




Ρώτησε κάποτε ένας μοναχός τον αββά Παμβώ:
«Αλήθεια γέροντα, θα αλλάξουν οι συνήθειες και οι παραδόσεις των Χριστιανών και δεν θα υπάρχουν ιερείς στις εκκλησιές;» 
Και ο Γέροντας απάντησε:
«Εκείνο τον καιρό θα ψυχραθεί η αγάπη των πολλών και θα πέσει μεγάλη θλίψη. Θα γίνουν επιδρομές εθνών. Μετακινήσεις λαών ( μετανάστευση - λαθρομετανάστευση ), αστάθεια στους βασιλείς, ανωμαλία στους κυβερνήτες, οι ιερείς θα γίνουν άσωτοι και οι μοναχοί θα ζουν με αμέλεια.
Οι ηγούμενοι θα αδιαφορούν για τη δική τους σωτηρία αλλά και του ποιμνίου τους.Θα είναι όλοι τους πρόθυμοι και πρώτοι στα τραπέζια και εριστικοί. Οκνηροί στις προσευχές αλά πρόθυμοι στην καταλαλιά, έτοιμοι για κατηγορία. 
Δεν θα θέλουν ούτε να μιμούνται ούτε να ακούνε βίους και λόγους Γερόντων,
 αλλά κυρίως θα φλυαρούν και θα λένε:
«αν ζούσαμε κι εμείς στις μέρες τους, θα αγωνιζόμασταν και εμείς»...

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

«Όταν ιδήτε εις τας έδρας να εδρεύουν νεανίσκοι και νεάνιδες...»



alt
«Όταν ιδήτε εις τας έδρας να εδρεύουν νεανίσκοι και νεάνιδες κλαύσατε και θρηνήσατε εκείνας τας ημέρας»
(Βιβλίο "Μία προφητεία μόνον δια την Ελλάδα", Σελίδα 22)

Παχεία γαστήρ λεπτόν ου τίκτει νόον - Άγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης.



Δὲν γίνεστε ἅγιοι κυνηγώντας τὸ κακό. Ἄστε τὸ κακό. Νὰ κοιτάζετε πρὸς τὸν Χριστὸ κι αὐτὸ θὰ σᾶς σώσει. Ἐκεῖνο ποὺ κάνει ἅγιο τὸν ἄνθρωπο εἶναι ἡ ἀγάπη, ἡ λατρεία πρὸς τὸν Χριστό, ἡ ὁποία δὲν μπορεῖ νὰ ἐκφραστεῖ, δὲν μπορεῖ, δὲν μπορεῖ... Καὶ προσπαθεῖ ὁ ἄνθρωπος νὰ κάνει ἀσκήσεις, νὰ κάνει τέτοια πράγματα καὶ νὰ καταπονεῖ τὸν ἑαυτό του γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ. Κανεὶς ἀσκητὴς δὲν ἁγίασε χωρὶς ἀσκήσεις. Κανεὶς δὲν μπόρεσε ν’ ἀνέλθει στὴν πνευματικότητα χωρὶς ν’ ἀσκηθεῖ. Πρέπει νὰ γίνονται ἀσκήσεις. Ἄσκηση εἶναι οἱ μετάνοιες, οἱ ἀγρυπνίες κ.λπ., ἀλλὰ ὄχι μὲ βία. Ὅλα νὰ γίνονται μὲ χαρά. Δὲν εἶναι οἱ μετάνοιες ποὺ θὰ κάνουμε, δὲν εἶναι οἱ προσευχές, εἶναι τὸ δόσιμο, ὁ ἔρωτας γιὰ τὸν Χριστό, γιὰ τὰ πνευματικά. Ὑπάρχουν πολλοὶ ποὺ τὰ κάνουνε αὐτὰ ὄχι γιὰ τὸν Θεὸ ἀλλὰ γιὰ ἄσκηση, γιὰ ὠφέλεια σωματική. Ὅμως οἱ πνευματικοὶ ἄνθρωποι τὸ κάνουνε γιὰ ψυχικὴ ὠφέλεια, γιὰ τὸν Θεό. Ἀλλὰ καὶ τὸ σῶμα ὠφελεῖται πολύ, δὲν ἀρρωσταίνει. Πολλὰ καλὰ ἔρχονται.

Ποιες είναι οι σπουδαιότερες προϋποθέσεις για να μεταλάβει κάποιος επαξίως του Σώματος και τον Αίματος του Κυρίου;





Πατήρ Κλεόπα

Η ετοιμασία για την Θεία Κοινωνία είναι δύο ειδών: Σωματική και πνευματική. Αυτή αποτελείται γενικά από τα επόμενα μέρη:
α. Εξομολόγησης (εξαγόρευση των αμαρτιών), άνευ της οποίας κανείς δεν μπορεί να κοινωνήσει, ούτε ακόμη κληρικός, μόνο τα παιδιά μέχρι των επτά ετών είναι απαλλαγμένα της εξομολογήσεως.

β. Συμφιλίωσης με όλους τους ανθρώπους. Κανείς δεν μπορεί να κοινωνήσει όταν με κάποιον είναι ασυμφιλίωτος η έχει κακία, μίσος και σκέψεις εκδικήσεως. Ο Θεός, επειδή είναι αγάπη, δέχεται στα Άγια Δώρα μόνο αυτούς που συγχωρούν και ζουν με αγάπη.

γ. Εγκράτεια από ηδονικά φαγητά και από οποιεσδήποτε φίλαυτες σωματικές ορέξεις. Οι σύζυγοι έχουν υποχρέωση να κρατούν πριν της Θείας Κοινωνίας το λιγότερο τρεις ήμερες τελεία σωματική αγνότητα και άλλες τρεις μετά την Θεία Κοινωνία. Οι πιστοί έχουν καθήκον να ζουν με αγνότητα, να νηστεύουν Τετάρτη και Παρασκευή και στις τέσσαρες μεγάλες νηστείες, όταν πρόκειται να κοινωνήσουν. Σε περίπτωση βαρείας ασθενείας, ο ιερεύς να κανονίζει λιγότερη νηστεία, αναλόγως της περιπτώσεως. Αυτοί που κοινωνούν στις μεγάλες νηστείες υποχρεούνται να νηστεύουν το λιγότερο τρεις μέχρι επτά ημέρες, πριν από την Θεία Κοινωνία. Οι χριστιανοί έχουν καθήκον να εγκρατεύονται, πριν μεταλάβουν τα Άγια, από ποτά, από το κάπνισμα, από διασκεδάσεις, από αστεία, από φθόνο, από κακολογίες κ.λ.π.

Κληρονομείται το προπατορικό αμάρτημα; Γιατί να πληρώνω εγώ τα λάθη των Πρωτοπλάστων;

Αποτέλεσμα εικόνας για πρωτοπλαστοι

Δεν κληρονομείται η ενοχή της προπατορικής αμαρτίας, αλλά οι συνέπειές της. Μ’ αυτήν, λόγω της απομάκρυνσης από το Θεό, ξέπεσε ολόκληρη η ανθρώπινη φύση και βρίσκεται στη φθορά και στην τάση προς το κακό. Αυτό μπορούμε να το παραλληλίσουμε με το εξής παράδειγμα: εάν το φυσικό περιβάλλον λόγω της σημερινής άλογης χρήσης του καταστραφεί ανεπιστρεπτί, οι επόμενες γενεές των ανθρώπων, ενώ δε θα έχουν καμία ευθύνη για το κακό που τους βρήκε θα κληρονομήσουν τη φθορά της φύσης.

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

ΟΧΙ στο θρησκευτικό φανατισμό.

Ο Θεός δεν ζητά συνηγόρους στα λόγια, αλλά πιστούς στα έργα...

Του π. Αρσενίου Κατερέλου
Ὁ Θεός δέν ζητᾶ συνηγόρους, πού προβάλλουν μέ τά λόγια τους τήν ἀξία τοῦ Χριστιανισμοῦ. Ζητᾶ πιστούς, πού νά δείχνουν μέ τόν ἄψογο βίο τους, τήν δύναμη τοῦ Χριστοῦ. Ἡ καλύτερη ὑπεράσπιση τοῦ Χριστιανισμοῦ, ἀλλά καί ἡ χειρότερη δυσφήμισή του, προέρχεται ἀπό τόν βίο καί τήν πολιτεία τῶν φερομένων ὡς πιστῶν
του. Πολλοί μιλοῦν γιά τόν Χριστιανισμό μέ τό μέτρο, ἀλλά τόν ζοῦν μέ τόν πόντο. Ἡ διαφορά μεταξύ τοῦ φανατισμοῦ καί τῆς πίστης εἶναι, ὅτι τήν πίστη μπορεῖς νά τήν ἐξηγήσης, χωρίς νά γίνης ἔξω φρενῶν. Ὁ φανατικός ἄνθρωπος εἶναι σάν ἐκεῖνον πού φωνάζει δυνατά, μόνο καί μόνο γιά νά ἀκούη τόν ἀντίλαλο τῆς φωνῆς του ὁἴδιος. Ποιός εἶναι ὁ φανατικός; Ὁ ἄνθρωπος πού δέν ἀλλάζει γνώμη, ἀλλά δέν ἀλλάζει καί θέμα.

Ποιος είσαι εσύ, κύριε, που κρίνεις και κατακρίνεις;

Η κακολογία είναι φοβερό αμάρτημα...
Του π. Ιωήλ Κωνστάνταρου


Για άλλο ένα έτος η αγάπη τού Θεού μάς ευλόγησε και φθάσαμε στη Μ. Τεσσαρακοστής. Η αγία μας Ορθόδοξος Εκκλησία με τους κατανυκτικούς ύμνους της και τα ιερά αναγνώσματά της μας καλεί σε εντονότερο πνευματικό αγώνα. “Έφθασε καιρός η των πνευματικών αγώνων αρχή...”. Αλλά είναι τόσα που χρειάζεται να
προσέξουμε ώστε να θέσουμε μια ευλογημένη αρχή, αφού “η νυξ προέκοψεν, η δε ημέρα ήγγικεν”. Και ομολογουμένως ένα από τα πλέον βασικά θέματα που παρουσιάζει μεταξύ των άλλων, ενώπιόν μας ο Απόστολος Παύλος, δηλ. το Πνεύμα το Άγιον δια του θείου Αποστόλου είναι αυτό της “κακολογίας”. Το φοβερό αμάρτημα της κατακρίσεως.
Για να δείξει ο Απόστολος το μέγεθος της έξεως αυτής, θέτει προς όλους μας ένα συγκλονιστικό ερώτημα: “Συ, τις ει ο κρίνων αλλότριον οικέτην;” Κρίνεις και κατακρίνεις τον πλησίον σου. Αλλά με ποίο δικαίωμα και ποία εξουσία κάνεις αυτό που κάνεις; Ποίος είσαι εσύ κύριε που κρίνεις και κατακρίνεις ξένον δούλον, δηλ. δούλον Θεού;
Επειδή λοιπόν το Αποστολικό ερώτημα είναι καταλυτικό και ισοπεδώνει οιοδήποτε προκάλυμμα κατακρίσεως, καλόν είναι να εμβαθύνουμε λίγο στο θέμα αυτό, δοθέντος ότι το απαιτεί και το πνεύμα τής Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής.

...απ’ όλες σου τις αμαρτίες, αυτή η αμαρτία θα σου είναι ασυγχώρητη.

... απ’ όλες σου τις αμαρτίες, αυτή η αμαρτία θα σου είναι ασυγχώρητη
-Αν σου πω, νήστεψε πολλές φορές μου προβάλλεις ως δικαιολογία την ασθένεια του σώματος.
-Αν σου πω, δώσε στους φτωχούς μου λες ότι είσαι φτωχός και έχεις να αναθρέψεις παιδιά.
-Αν σου πω να έρχεσαι τακτικά στις Συνάξεις της Εκκλησίας, μου λες, έχω διάφορες μέριμνες.
-Αν σου πω, πρόσεχε αυτά που λέγονται στην Εκκλησία και κατανόησε το βάθος των λόγων του Θεού, μου προβάλλεις ως δικαιολογία την έλλειψη μορφώσεως.
-Αν σου πω, φρόντισε να βοηθήσεις ψυχικά τον αδελφό σου, μου λες ότι δεν υπακούει όταν τον συμβουλεύω, αφού πολλές φορές του μίλησα και περιφρόνησε τα λόγια μου.
Βέβαια, δεν ευσταθούν οι προφάσεις αυτές και όλα αυτά είναι χλιαρά λόγια, αλλά, παρά ταύτα, μπορείς να προφασίζεσαι…

Η σιωπή της Σαρακοστής.

ανάγκη_αγωνιστικότητας
π. Ανδρέα Αγαθοκλέους
Στο τρέξιμο της ζωής, με τα προβλήματα και τις έγνοιες να συντρίβουν την ύπαρξή μας, έρχεται η Μ. Σαρακοστή να δείξει το «ἑτέρως ζῆν».
Σε όσους θελήσουν να πορευτούν, καθώς η Εκκλησία προτείνει την περίοδο αυτή, θα διαπιστώσουν ότι η δυσκολία της νηστείας ευκολύνει την καθαρότητα του νου, οι συχνές ακολουθίες στο ναό ρυθμίζουν το λίγο χρόνο για τις πολλές δουλειές, οι ποικίλοι πειρασμοί και απροσδόκητοι υπερβαίνονται με τη Χάρη που κυριαρχεί.
Είναι παρατηρημένο ότι στην εποχή μας έχει αυξηθεί η πολυλογία και η αργολογία. Τα τηλέφωνα κτυπούν, οι τηλεοράσεις μιλούν, τα ραδιόφωνα δεν σταματούν. Η απουσία ανθρώπων από κοντά μας δεν σημαίνει και σιωπή. Γι’ αυτό και οι πολλές κουβέντες οδηγούν στη διάσπαση του νου που δυσκολεύει την προσευχή, τη μελέτη, την περισυλλογή.
Οι άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας, γνωρίζοντας από πείρα ότι «ἄνευ ἡσυχίας ἀδύνατον καθαρθῆναι» μας λένε ότι η σιωπή από τους λογισμούς ευκολύνεται και αντιμετωπίζεται από τη σιωπή των λόγων. Γι’αυτό και την περίοδο της Μ. Σαρακοστής, που πιο πολύ ο εσωτερικός αγώνας αυξάνεται, η Εκκλησία, ως μέσο θεραπείας από τα πάθη και ενδυνάμωση του αγώνα της προσευχής, μας προτείνει τη σιωπή.

Η Μέλλουσα Κρίση !

 

Η χθεσινή ,  τρίτη Κυριακή του Τριωδίου είναι αφιερωμένη στο πιο φοβερό γεγονός της ανθρώπινης ιστορίας, στη μέλλουσα Κρίση, ως απαραίτητος προβληματισμός των πιστών αυτή την αγωνιστική αυτή περίοδο.
Η μέλλουσα Κρίση είναι θεμελιώδης πίστη της χριστιανικής διδασκαλίας, η οποία θα επισυμβεί στο τέλος αυτού του πρόσκαιρου κόσμου και περιγράφεται σαφέστατα στο ευαγγέλιο του Ματθαίου (25,31-46). Ο Κύριος, λίγο πριν το πάθος Του, ομιλώντας για τα έσχατα και μετά τις παραστατικές παραβολές των δέκα παρθένων και των ταλάντων είπε πως, όταν έρθει ο Ίδιος στη Δεύτερη και φοβερή παρουσία Του «εν τη δόξη αυτού και πάντες οι άγιοι άγγελοι μετ' αυτού, τότε καθίσει επί θρόνου δόξης αυτού, και συναχθήσεται έμπροσθεν αυτού πάντα τα έθνη, και αφοριεί αυτούς απ' αλλήλων ώσπερ ο ποιμήν αφορίζει τα πρόβατα από των εριφίων, και στήσει τα μεν πρόβατα εκ δεξιών αυτού, τα δε ερίφια εξ ευωνύμων. Τότε ερεί ο βασιλεύς τοις εκ δεξιών αυτού΄ δεύτε οι ευλογημένοι του πατρός μου, κληρονομήσατε την ητοιμασμένην υμίν βασιλείαν από καταβολής κόσμου. Επείνασα γαρ, και εδώκατέ μοι φαγείν, εδίψησα, και εποτίσατέ με, ξένος ήμην, και συνηγάγετέ με, γυμνός, και περιεβάλετέ με, ησθένησα, και επεσκέψασθέ με, εν φυλακή ήμην, και ήλαθατε προς με. Τότε αποκριθήσονται αυτώ οι δίκαιοι λέγοντες΄ Κύριε πότε σε είδομεν πεινόντα και εθρέψαμεν, ή διψώντα και

Ο εσπερινός της συγγνώμης.


 
 
Με τον εσπερινό της συγγνώμης, που τελείται το εσπέρας της Κυριακής της Τυρινής, η Εκκλησία του Χριστού μας ανοίγει την Μεγάλη Τεσσαρακοστή. Η κατανυκτική αυτή περίοδος μετανοίας προσφέρεται ως τρόπος ζωής. Τρόπος ζωής που θα φέρει την συγχώρηση από τον Θεο, αλλά και από τούς άλλους αδελφούς μας. Και είναι πολύ χαρακτηριστικό αυτό που έχει γραφεί: "το συγ-χωρώ σημαίνει πως χωρώ μαζί με τον Θεο, μαζί με τούς συνανθρώπους μου". Με τη συγ-χώρεση δεν παίρνουμε μια απλή άφεση αμαρτιών - που είναι μια νομική αντίληψη της σωτηρίας. Αλλά με τη συγ-χώρηση με το Θεο ο ωκεανός της θείας αγαθότητος εξαφανίζει τις ανθρώπινες αμαρτίες. Και έτσι στην πλήρη της πραγματικότητα η συγχώρηση γίνεται κοινωνία Χριστού και της Βασιλείας Αυτού.

Τι γιορτάζουμε την Καθαρά Δευτέρα.

Τι γιορτάζουμε την Καθαρά Δευτέρα
Με την Καθαρά Δευτέρα ξεκινά η Σαρακοστή για την Ορθόδοξη εκκλησία, ενώ, ταυτόχρονα τελειώνουν οι Απόκριες.


 Η Καθαρά Δευτέρα ονομάστηκε έτσι, γιατί οι Χριστιανοί "καθαρίζονταν" πνευματικά και σωματικά. Είναι μέρα νηστείας, αλλά και μέρα αργίας για τους Χριστιανούς. Η νηστεία διαρκεί για 49 μέρες, όσες ήταν και οι μέρες νηστείας του Χριστού στην έρημο.

Την Καθαρά Δευτέρα συνηθίζεται να τρώγεται λαγάνα (άζυμο ψωμί που παρασκευάζεται μόνο εκείνη τη μέρα), ταραμάς και άλλα νηστίσιμα φαγώσιμα, κυρίως λαχανικά, όπως και φασολάδα χωρίς λάδι. Επίσης, συνηθίζεται το πέταγμα χαρταετού.

Η Καθαρά Δευτέρα εορτάζεται 48 ημέρες πριν την Κυριακή της Ανάστασης του Χριστού, το χριστιανικό Πάσχα.

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Η απελευθέρωση των Ιωαννίνων – Όταν οι Οθωμανοί αποδέχθηκαν την ελληνική ανωτερότητα.

Η απελευθέρωση των Ιωαννίνων – Όταν οι Οθωμανοί αποδέχθηκαν την ελληνική ανωτερότητα ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ… 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1913…
Ο αγώνας για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων υπήρξε η σημαντικότερη στρατιωτική αντιπαράθεση μεταξύ Ελλάδας και Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στο μέτωπο της Ηπείρου, κατά τη διάρκεια του Α” Βαλκανικού Πολέμου (5 Οκτωβρίου 1912- 18 Μαΐου 1913). Η πολεμική αναμέτρηση για την κατάληψη της πρωτεύουσας της Ηπείρου κράτησε σχεδόν τρεις μήνες, από τις 29 Νοεμβρίου 1912 έως τις 21 Φεβρουαρίου 1913, οπότε οι οθωμανικές δυνάμεις παραδόθηκαν στον διάδοχο Κωνσταντίνο, που ηγείτο των ελληνικών όπλων.
Με το ξέσπασμα του Α” Βαλκανικού Πολέμου, τα ελληνικά στρατεύματα, που είχαν συγκεντρωθεί στην περιοχή της Άρτας υπό τον αντιστράτηγο Κωνσταντίνο Σαπουντζάκη (1846-1931), κράτησαν αρχικά αμυντική στάση, με στόχο να εξασφαλίσουν τη μεθόριο. Οι ελληνικές δυνάμεις στο μέγεθος μεραρχίας υπολείπονταν των οθωμανικών δυνάμεων, που διέθεταν για την υπεράσπιση της περιοχής δύο μεραρχίες υπό την διοίκηση του Εσάτ Πασά (1862-1952), ενός Οθωμανού στρατηγού που είχε γεννηθεί στα Ιωάννινα. Το σχέδιο προέβλεπε ότι μετά την ολοκλήρωση των επιχειρήσεων στη Μακεδονία, θα ελευθερώνονταν στρατεύματα για την ανάληψη επιθετικής πρωτοβουλίας στην Ήπειρο.

Πέθανε ιερέας την ώρα που προσκυνούσε … Συγκλονισμένη η κοινωνία της Αλοννήσου.

κεράκια
Στο πένθος βυθίστηκε η κοινωνία της Αλοννήσου από τον αιφνίδιο θάνατο 40χρονου ιερέα του

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Κάποια μέρα του καλοκαιριού θα πτωχεύσουμε....

«Κάποια μέρα του καλοκαιριού θα ξυπνήσουμε και θα ακούσουμε από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση ότι η Ελλάδα κήρυξε Πτώχευση. Τότε οι οποιεσδήποτε καταθέσεις στις τράπεζες, θα παρακρατηθούν για να πληρωθούν τα χρέη. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, αρχίζουν τα χειρότερα στην Ελλάδα». alt
(γέροντας Νεκτάριος Βιτάλης) 
26 Μαΐου 2011
Αγιορείτης γέροντας στο κελλί του οποίου φιλοξενηθήκαμε την Σαρακοστή, μας διαβεβαίωσε για το μεγάλο πνευματικό ανάστημα του γέροντα Νεκτάριου τον οποίο είχε Πνευματικό.
Ως προς την παραπάνω μαρτυρία, το θέμα είναι ποιανού καλοκαιριού...
http://hggiken.pblogs.gr/2014/06/apo-ekeinh-th-stigmh-kai-meta-arhizoyn-ta-heirotera-sthn-ellada.html    Η νέα συμφωνία στις Βρυξέλλες λήγει στις 30 Ιουνίου.Μπορεί να εκπληρωθεί φέτος η προφητεία;          

Τι προβλέπει η συμφωνία για τετράμηνη επέκταση της δανειακής σύμβασης.

               Για τέσσερις μήνες παρατείνεται η διάρκεια της δανειακής συμφωνίας της Ελλάδας με τους Ευρωπαίους δανειστές, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες των απεσταλμένων του protothema.gr Γιάννη Μακρυγιάννη και Ιωάννη Αντύπα.   Τι προβλέπει η συμφωνία για τετράμηνη επέκταση της δανειακής σύμβασης

Κόρινθος: Στον Εισαγγελέα φτάνει η «κόντρα» για τα δάκρυα του Ιησού.

Με θλίψη παρακολουθεί κανείς την κόντρα που έχει ξεσπάσει στην Κορινθία για τα «δάκρυα του Ιησού» στον Άγιο Νικόλαο του Ασπροκάμπου. 
Οι κάτοικοι καταγγέλλουν απίστευτες αναφορές απο την πλευρά του Μητροπολίτη ο οποίος βέβαια σε αναφορές του στο ΑΠΕ και σε κανένα άλλο μέσο (έχει ζητηθεί επισταμένως, η Μητρόπολη όμως συνεχίζει να στέλνει σε email μόνο το πρόγραμμα του) κάνει λόγο για «κατοίκους που δεν επιτρέπουν την είσοδο στην εκκλησία και τη μεταφορά του Εσταυρωμένου» ξεπερνώντας και μην απαντώντας στα όσα εκείνοι καταγγέλλουν περι «απειλής» ακόμα για την μετάθεση του ιερέα ή ακόμα και το κλείδωμα της εκκλησίας.
iisous
Το απόγευμα της Τρίτης οι κάτοικοι συγκρότησαν ομάδες περιφρούρησης έχοντας την πληροφορία πως εκπρόσωποι της Μητρόπολης θα μεταβούν στο χωριό για να μεταφέρουν τον Εσταυρωμένο σε χώρο της Μητρόπολης παρ οτι οι κάτοικοι αντιπροσωπεία των οποίων είχαν επισκεφτεί την ίδια ημέρα το Σεβασμιότατο στην Κόρινθο, είχαν ζητήσει η όποια εξέταση απο ειδικούς να γίνει στο χώρο της Εκκλησίας .

Aυγουστινος Καντιώτης : "Ερχονται πείνα και θλιψις -θα φεύγουν με τα ελικόπτερα-σε 50 χρονια η Ελλας θα γεμίσει κάθε καρυδιας καρυδι."


Ελεύθεροι, άνευ όρων, ο ηγούμενος και τέσσερις μοναχοί της Μονής Εσφιγμένου για επεισόδια του Ιουλίου του 2013.

Ελεύθεροι, άνευ όρων, ο ηγούμενος και τέσσερις μοναχοί της Μονής Εσφιγμένου για επεισόδια του Ιουλίου του 2013
Ελεύθεροι, άνευ όρων, αφέθηκαν, μετά την απολογία τους στην β' τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης, ο ηγούμενος και άλλοι τέσσερις μοναχοί της παλιάς αδελφότητας της Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους, που
είχαν κατηγορηθεί για τα επεισόδια που είχαν σημειωθεί τον Ιούλιο του 2013, κατά την προσπάθεια εκκένωσης του αντιπροσωπείου της Μονής, στις Καρυές.
Στη διάρκεια των επεισοδίων, τα οποία είχαν προκαλέσει την παρέμβαση της εισαγγελίας πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, αντιδρώντες μοναχοί φέρονται ότι προέβησαν και σε ρίψη βομβών μολότοφ.

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ: »ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΜΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΨΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ»

jhlkjhlkjhkljhkl
O Youri Birch απείλησε να κάψει την Κριμαία και όλoυς τους κατοίκους της. Αυτό δήλωσε ο  Ουκρανός βουλευτής και  διοικητής του τάγματος «Dnepr-1», δήλωσε σε μία από τις τοπικές εκπομπές . (tvsveda)
 «Με τα όπλα που έχουμε θα πάμε στην Κριμαία, και θα φύγουν όλοι οι κάτοικοί της. Τώρα δεν θα είναι ο στρατός. Θα χρησιμοποιούμε ένα άλλο όπλο, και κανείς να μην μας πεί ότι μπορούμε να ελευθερώσουμε την Κριμαία με κάποιον τρόπο πολιτισμένο. Είναι απαραίτητο να τους κάψουμε όλους »
 Ο αναπληρωτής Πρόεδρος του Λαϊκού Κόμματος της Ουκρανίας είναι διάσημος για τις αμφιλεγόμενες δηλώσεις του. Τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, ο Birch έκκληση για πόλεμο με τη Ρωσία σε μια τηλεοπτική εκπομπή, και απείλησε με τρομοκρατικές ενέργειες τη Ρωσική Ομοσπονδία.

Ἀθεράπευτα ἄθεος!




Ἀθεράπευτα ἄθεος!

.                 Ὁ ἄθεος εἶναι ἐλεύθερος; Θά ἦταν τόσο ἐλεύθερος, ὅσο θά ἦταν ἐλεύθερο τό ἄστρο, πού κάνει μόνο του διαστημικό ταξίδι χωρίς νά πειθαρχῆ στό νόμο τῆς παγκοσμίου ἔλξεως καί σέ τόσους ἄλλους φυσικούς νόμους!
.                 Ἄν τά ἄψυχα λειτουργοῦν ἐπί τῇ βάσει φυσικῶν νόμων, τούς ὁποίους οὕτε κατασκεύασαν οὕτε κατανοοῦν, πολύ περισσότερο οἱ ἄνθρωποι, τά λογικά ὄντα, λειτουργοῦν ἐπί τῇ βάσει φυσικῶν καί ἠθικῶν νόμων.
Πολλοί ἀπό τούς λειτουργικούς νόμους ὑπερβαίνουν τή λογική καί τήν ἀνθρώπινη ἐπιστήμη. Εἴμαστε ὅμως βέβαιοι, ὅτι ἰσχύουν, διότι βλέπουμε τά ἀν­υπέρβλητα καί ἀνεξήγητα ἐπιτεύγματά τους. Εἶναι ἀπερινόητοι. Καί κατά τοῦτο βρίσκονται στόν ἄβατο (γιά τή λογική) χῶρο, πού καλεῖται μυστήριο.
Μέ τή «λογική» τοῦ ἀθέου δέν γίνεται νά ἐξηγηθοῦν πράξεις ἀγάπης, θυ­σίας, προσφορᾶς, ἡρωισμοῦ, μαρτυρίου. Πολύ περισσότερο δέν μπορεῖ νά ἐξηγη­θῆ ή διαχρονικότητα τοῦ Χριστιανισμοῦ, ἡ μοναδικότητα τοῦ Εὐαγγελίου, ἡ πάντοτε ὑπερέχουσα ἐπικαιρότητα τοῦ Προσώπου τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Τό νά διακηρύττη κανείς, ὅτι εἶναι ἄθεος, εἶναι μέν ἐξ ὑποκειμένου δικαίωμά του, ἐξ ἀντικειμένου ὅμως δέν σημαίνει ὅτι ὁπωσδήποτε εἶναι άθεος. Ἡ ἀθεΐα δέν εἶναι απιστία, ἀλλ’ οὕτε καί ἐλευθερία. Εἶναι ἐξάρτησις, εἶναι ἀφροσύνη, εἶναι νοητική καί ψυχική ἀσθένεια. Καί κατά τοῦτο σωστά ἀποκαλῆ «ἀθεράπευτο ἄθεο» τόν ἑαυτό του ὁ νέος ὑπουργός τῶν Οἰκονομικῶν κ. Βα­ρουφάκης.
Μερικές ἀπό τίς διακηρύξεις αὐτοπαρουσιάσεως, ὅπως σέ σχετική ἱστο­σελίδα μπορεῖ κανείς νά δῆ, εἶναι οἱ ἑξῆς:
Εἶμαι ἀθεράπευτα ἄθεος.
Εἶμαι φιλελεύθερος κομμουνιστής.
Εἶμαι τραγικά κακός.
Εἶμαι ἐλευθερόφρων κομμουνιστής.
Εἶμαι ὁ νέος ὑπουργός Οἰκονομικῶν.