Κυριακή 11 Απριλίου 2021

«ΙΔΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΑΧΥ, ΜΑΚΑΡΙΟΣ Ο ΤΗΡΩΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ» ΛΕΓΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ

 

ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΥΠΕΡΗΧΗΤΙΚΗ…





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++


Γράψε παιδί Μου αγαπητό, 
Εγώ ο Κύριος λαλώ, ο Τρισυπόστατος Θεός, 
του σύμπαντος ο Αρχηγός. 

Γράψε τον λόγο Μου εις το χαρτί, 
από κάθε ενδιαφερόμενο να διαβαστεί. 
Και ας είναι παιδί Μου λιγοστοί, 
αυτοί που ενδιαφέρονται να μάθουν τι ο Θεός λαλεί, 
ενώ οι πολλοί δεν ασχολούνται καν, 
ούτε ενδιαφέρονται να ακούσουν
 τι έχει να τους πει, όταν ο Θεός λαλεί.

Πόσο όλοι αυτοί οι δύστυχοι θα μετανοούν, 
και τα μαλλιά τους εις την αιωνιότητα θα τραβούν, 
για αυτή τους την αδράνεια και αδιαφορία
 προς τα ρήματα τα Θεία! 

Μα θα είναι πλέον αργά, 
ο χρόνος πίσω δεν γυρνά 
και η κατάσταση τους δεν θα χει γιατρειά.

Ας γράψουμε λοιπόν για τους λιγοστούς, 
τους λόγους Μου τους Θεϊκούς, 
για να ενισχυθούν, σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς.
 Η κατάσταση είναι αποκαρδιωτική 
για όποιον από Εμέ, τον Ήλιο της Δικαιοσύνης, έχει απομακρυνθεί, 
και μέσα εις το σκοτάδι του εχθρού ζει.

 Δικαιολογημένα να τα βλέπει όλα μαύρα και σκοτεινά, 
αφού είναι προς το σκοτάδι στραμμένος και αυτό κοιτά. 
Ενώ για τα λιγοστά δικά Μου παιδιά 
που έχουν στραμμένη προς Εμένα την δική τους ματιά 
είναι όλα ξεκάθαρα και φωτεινά, 
αφού Εγώ ο ίδιος ο Θεός κάνω σ’ αυτά τα πάντα φανερά, 
εν αντιθέσει με τον βρωμερό σατανά 
που εργάζεται πάντα στα σκοτεινά και στα κρυφά.

Τα δικά Μου τα παιδιά γνωρίζουν το κάθε τι 
που θα συμβεί στην γη, 
γι’ αυτό έχουν γαλήνη εις την ψυχή,
 αφού έχουν πλέον πεισθεί, 
πως Εγώ ο Παντοδύναμος Τριαδικός Θεός, 
ορίζω και καθορίζω το μέλλον της γης, 
αλλά και κάθε ύπαρξης επάνω σ’ αυτήν. 

Η έκπληξη θα είναι μεγάλη, 
γι’ αυτούς που έχουν άδειο κεφάλι, 
αφού την Θεία Μου Χάρη έχουν αποβάλει. 

Η έκπληξή τους θα είναι γι’ αυτούς τρομερή και οδυνηρή, 
όταν αφού κακείν- κακώς αποδημήσουν από την γη, 
εμπρός Μου για να κριθή, θα βρεθή η δική τους ψυχή. 

Δεν πίστευαν οι δύστυχοι στην ύπαρξή Μου 
γι’ αυτό Με αρνούνταν και τα έβαζαν μαζί Μου. 

Γι’ αυτό σας λέω παιδιά Μου αγαπημένα και λιγοστά, 
τίποτα μην ταράζει την δική σας καρδιά, 
νάχετε εμπιστοσύνη εις την Θεία Πρόνοια Μου, 
που για όλα φροντίζει παιδιά Μου. 

Από κάθε κίνδυνο θα σας φυλάξω 
όταν τα σύμπαντα θα ταράξω.
 Και δεν θ’ αργήσει η στιγμή, 
έρχεται με ταχύτητα υπερηχητική 
που το παν θα συγκλονιστεί 
και ουαί και αλλοίμονον σε κάθε δικό Μου αρνητή, 
όπως πολλάκις σας έχω ειπεί.

Τζάμπα τόσο κοπίασαν της ανθρωπότητος οι ισχυροί, 
κάθε σχέδιο σατανικό τους θα ματαιωθεί, 
αφού οι ίδιοι θα εξαφανιστούν κακείν-κακώς από την γη,
 με την δική Μου Θεία εντολή, 
που εδόθη εις τους Θείους Αγγέλους 
που είναι εντεταλμένοι, να αποδίδουν δικαιοσύνη στην γη.
 
ΚΑΙ ΝΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ, 
ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ. 
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ
ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΒΟΔΙΟΥ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΝΑ ΜΠΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΦΘΕΙ

. Σφραγίζω και πιστοποιώ, 
κάθε λόγο που περιέχει αυτό το γραπτό, 
με τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό, 
ο Κύριος του παντός, ο Τρισυπόστατος Θεός. 

Αμήν και το Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου