Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2023

Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος- ΜΑΡΤΥΡΙΑ στο ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE: Έπιασε τον Τίμιο Σταυρό και ευωδίαζε.

 Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος έπιασε τον Τίμιο Σταυρό και ευωδίαζε Ομιλία του π.Δημήτρη, ιερέα των Αγίων Ισιδώρων Λυκαβηττού στον Ανδρέα Καραγιάννη και το ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE.

 Μου ελεγε ο Μακαριστος ο Χριστοδουλος, μου ελεγε το εξής οταν ειχα τον Τιμιο Σταυρό: Παιδι μου εχεις την ευχή μου και την ευλογια μου να παρεις τον Τιμιο Σταυρο ο οποίος βλεπω ότι εχει χαρισμα. Τον εβαλε στην καρδιά του, τον έβαλε στο κεφαλι του, προσευχηθηκε για αρκετα λεπτά και ετρεχαν τα ματια του δάκρυα.

Και μου λεει ετσι ευωδιαζει παιδι μου; Οχι Μακαριωτατε Αγιε Πατερα δεν ευωδιαζει, απλά τωρα που ήρθε ο Σταυρός σε εσας ετσι ευωδιαζει.

Τοτε ο Τιμιος Σταυρός έλουσε με ευωδια ολοκληρο το γραφειο του Μακαριστού Χριστοδουλου, όλη η ατμοσφαιρα ειχε γεμισει και μου λεει, να τον εχεις παντοτε φυλαχτο κοντά σου και με την ευχή μου να κανεις το εργο που σου ανεθεσε ο Θεός.

Μου ειπε να προσεχεις παιδι μου τις συκοφαντιες των ανθρωπων.

Μου ειπε φυλα εκει πανω Θερμοπυλες (Στην εκκλησια των Αγιων Ισιδωρων) και κάνε το έργο του Θεού.

Ειχε πει , θα λαμψει ο χώρος εκεί , θα γινει μεγάλη εκκλησια και βγηκε προφητικός ο λόγος του.

ekklisiaonline.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου