Eπειδή
το κείμενο με όλους τους χρησμούς του Λέοντα του Σοφού είναι στα αρχαία
και είναι δυσκολονόητο θα δώσω κάποιες μεταφράσεις και σκέψεις που δεν
θα πρέπει να εκλειφθούν ως ερμηνεία των προφητειών αλλά ως προσσέγιση σε
αυτά που έρχονται μιας και αναφέρεται σε όλη την περίοδο που θα
διανύσουμε μέχρι να εμφανιστεί στην Κωνσταντινούπολη ο πτωχός βασιλιάς.
Κάποιος που έχει την εχθρότητα μέσα του και κρύβει την πλάνη,ως αγαθός σκύλος εκτρέφει νέους.και σαν γλυκύς ρίχνει αυτή στο μέσον,αλλά ο χρόνος θα ελέγξει τον λογισμό και την βουλήν του.Το φίδι θα τους καταναλώσει όλους γρήγορα.Εσύ υπερηφανεύεσαι και χαίρεσαι ,άθλιε.Και απλώνοντας χέρια και πόδια διαστρέφεις σαν να θέλεις να βγάλεις πράγματα προς τα έξω..Αλλά ο Κύριος θα φανερώσει την υποκρισίαν σου.Τι καλό μπορείς να κάνεις εσύ σκυλοπρόσωπε.Πως εσύ μπορείς να κάμεις κάθετι αγαθό στο βίο του κόσμου;Αφού το στόμα σου χάσκει προς τα πετεινά;Πως θα πεις καλά πράγματα και χρηστά στην πόλη;Ανάμεσα σε δύο κοράκια και πετεινούς θα αναλωθείς.Το δεύτερο είναι καινούριο,άλλο θηρίο,πετώντας σαν φίδι προς τον Μεσημβρινόν,βαμμένος από μελάνι και ολόκληρος μελάνός,θα στερηθεί το φως από τα κοράκια.Γένος αισχρό από τα ανατολικά,θα κλονίσει τον εαυτόν σου και την πόλη μου,και ο στεναγμός σου θα φανερωθεί άνοιξη προς καλοκαίρι,και γραμμικός σχηματισμός δηλώνει τον χρόνο που θα σου στερήσει του πατρικού το τέλος.Ο όλεθρος από την Αρκτο έρχεται και το φίδι θα απόμείνει μόνο και θα γίνει τροφή των πονηρών κοράκων.[size=150][size=150][color=#FF0000]Προσωπικά πιστεύω ότι ο πρώτος χρησμός που έδωσα σε μετάφραση δείχνει την οικονομική κρίση και πως αυτή θα οδηγήσει στην επίθεση των Τούρκων και την κάθοδο των Ρώσων.
Κάποιος που έχει την εχθρότητα μέσα του και κρύβει την πλάνη,ως αγαθός σκύλος εκτρέφει νέους.και σαν γλυκύς ρίχνει αυτή στο μέσον,αλλά ο χρόνος θα ελέγξει τον λογισμό και την βουλήν του.Το φίδι θα τους καταναλώσει όλους γρήγορα.Εσύ υπερηφανεύεσαι και χαίρεσαι ,άθλιε.Και απλώνοντας χέρια και πόδια διαστρέφεις σαν να θέλεις να βγάλεις πράγματα προς τα έξω..Αλλά ο Κύριος θα φανερώσει την υποκρισίαν σου.Τι καλό μπορείς να κάνεις εσύ σκυλοπρόσωπε.Πως εσύ μπορείς να κάμεις κάθετι αγαθό στο βίο του κόσμου;Αφού το στόμα σου χάσκει προς τα πετεινά;Πως θα πεις καλά πράγματα και χρηστά στην πόλη;Ανάμεσα σε δύο κοράκια και πετεινούς θα αναλωθείς.Το δεύτερο είναι καινούριο,άλλο θηρίο,πετώντας σαν φίδι προς τον Μεσημβρινόν,βαμμένος από μελάνι και ολόκληρος μελάνός,θα στερηθεί το φως από τα κοράκια.Γένος αισχρό από τα ανατολικά,θα κλονίσει τον εαυτόν σου και την πόλη μου,και ο στεναγμός σου θα φανερωθεί άνοιξη προς καλοκαίρι,και γραμμικός σχηματισμός δηλώνει τον χρόνο που θα σου στερήσει του πατρικού το τέλος.Ο όλεθρος από την Αρκτο έρχεται και το φίδι θα απόμείνει μόνο και θα γίνει τροφή των πονηρών κοράκων.[size=150][size=150][color=#FF0000]Προσωπικά πιστεύω ότι ο πρώτος χρησμός που έδωσα σε μετάφραση δείχνει την οικονομική κρίση και πως αυτή θα οδηγήσει στην επίθεση των Τούρκων και την κάθοδο των Ρώσων.
Ο Δεύτερος Χρησμός του Λέοντα του Σοφού.ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΤΟ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ.ΜΕΤΑΝΟΙΑ.Διττή έννοια έχει το τρίτον[προφανώς πρέπει να
αναφέρεται στην οικονομική κρίση]και επειδή ποτέ δεν έχει εμφανιστεί
κανένα όρνεο[όρνιθα,κότα] που να φέρει σταυρό,ποτέ κανένα άλογο[ίππος]
δεν φέρει κέρατα.Μονάδα διπλής ονομασίας,πρώτης ,μόνης,δείχνουν τον
αριθμό[προφανώς κάποιας χρονιάς] στους τελευταίους χρόνους[ύστερον
χρόνον]Ως αγαθού έδειξαν την ημέρα του χρόνου,το χρόνο που θα κρατήσεις
ανάμεσα στον Σταυρικό τύπο.Ο αρχηγός των όρνεων θα απομείνει μόνος. Αυτός
θα έχει την αρχή από την Μεσημβρία,σε άλογο θα σταματήσει και θα φάει
κατά τη διάρκεια της ημέρας.Το αστέρι θα είναι στο μέσον του Πόλου της
ημέρας.Πόσο οξύς και τολμηρός[θρασύς] και σκληρός[λάχνος]είναι,αρχή και
τέλος να έχει τη μονάδα.ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Στην
περίφημη μονάδα έχει αναφερθεί και ο Αγγαθάγελος ως μονοσύλλαβο αριθμό
που στα αρχαία ελληνικά είναι το εν[ένα,1]και το εξ[έξι,6]Το αστέρι το
φέρει η Τουρκική σημαία,άρα μετά την οικονομική κρίση και σε
συγκεκριμένο χρόνο έρχεται το τέλος της Τουρκίας.
Ο ΤΡΙΤΟΣ ΧΡΗΣΜΟΣ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ.ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΤΟ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΗ.ΜΟΝΑΡΧΙΑ.Είσαι και τολμηρός και γρήγορος και προς μάχες
έτοιμος.ω Βυζαντινό γένος.Αλλά η τελευταία συλλαβή του ονόματός θα σε
κυριεύσει,σε τόπους υγρούς παρελπίδα θα πέσεις ,γιατί σε σένα ανήκει η
αρχή και το τέλος της Βασιλείας.Εχεις τα αυτιά σου κλεισμένα στους
λόγους και χρεμετίζεις σαν άλογο αχαλίνωτο.ΣΚΕΨΕΙΣ,Δεν
ξέρω πως,αλλά κάποια στιγμή θα βγούμε από την κρίση και τους δανειστές
και τότε θα κλείσουμε τα αυτιά μας σε όλα αυτά που θα μας λένε οι
δανειστές μας και θα χλιμιντρίζουμε όπως τα αχαλίνωτα άλογα.Και παρότι
θα είμαστε τότε έτοιμοι για μάχες η Ελλάδα δεν θα πάρει ποτέ μέρος σε
αυτόν τον πόλεμο.Και μόνο οι τίτλοι των πρώτων τριών χρησμών μας δίνουν
τα γεγγονότα με την σειρά.Αίμα-Μετάνοια-Μοναρχία.
Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΧΡΗΣΜΟΣ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ-ΤΟΜΗ.ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΤΟ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ.Η δάμαλις δεύτερη και το τέλος αυτού που τρέφει την
άρκτον,το σχήμα φανερώνει τον τόπο και τον τρόπο.Και σωφρονισμένος
σωφρονίζεις τους φίλους,έτσι θα πετύχεις τέλος χρηστότατον.Μόνος θα
ενωθείς με το κλάμα των ανακτόρων,και αφήνοντας την εξουσία των νεκρών
από τα υπόλοιπα κράτη,σε λίγο καιρό θα είσαι ο ευτυχισμένος στο
κράτος,γι αυτό θα αναχωρήσεις αν και μου φάνηκες φίλος,έχοντας τις
πρώτες αρετές περισσότερο από τους άλλους. Ο παρών χρησμός προφανώς αναφέρεται στους Ρώσους,όπου μετά τις πρώτες νίκες τους θα οπισθοχωρήσουν.
Ο ΠΕΜΠΤΟΣ ΧΡΗΣΜΟΣ-ΕΠΑΡΣΙΣ[ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ].
Δες
λοιπόν πάλι και ξένο τρόπο[παράξενο],αυτόν που φέρει το δρέπανο και το
ρόδο.Δρεπανοφόρε τέσσερους[4]μήνες σου διορίζω[γράφω].Τα πρωτόλεια για
πάντα θα τα εξαφανίσει το ξίφος.Ναούς ειδώλων θα κτίσεις για λίγο,3
φορές τρεις ,θα ζήσεις κύκλους βίου, σαν γέρος,κατέβα στον Άδη,αφήνοντας
2 στο μέσον.Το πρώτο και το τρίτο γράμμα διπλασιαζόμενα,διαχωρίζουν τα
πρωτύτερα ενωμένα.ΣΚΕΨΕΙΣ:Χρησμός
με λεπτομέρειες,αλλά για δυνατούς λύτες.Προφανώς αναφέρεται στους
Τούρκους και στους ειδωλολατρικούς ναούς[τζαμιά]τα οποία έκτισαν,αλλά θα
είναι για λίγο.Μην ξεχνάμε ότι και την Αγία-Σοφία την είχαν μετατρέψει
σε μουσείο για ένα χρονικό διάστημα!
Ο ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΜΟΣ-ΣΥΓΧΥΣΙΣ]Αυτός
είναι ο τέταρτος,ο οποίος τρέχει από την άρκτο[βόρεια μέρη-Ρωσία],ο
τέταρτος άνθρωπος ορμάει μέσα στο καλοκαίρι με ξίφος και ρόδο.Το πρώτο
γράμμα[στοιχείο]θα κόψει το ρόδο.Το Μ γράμμα[ στοιχείο] βλέπει το
γεγγονός αυτό.Οταν λάβεις την εξουσία ώστε να κόψεις τα χόρτα,δεν θα σου
το συγχωρήσει ο σταθερός.Βλέπει αυτόν και αρχίζει να θερίζει,το ρόδο
φέρνει το τέλος σε όλα.Ενώ λοιπόν θα χαρεί,αλλά μάταια.Θα κρυώσει.Οταν
κόψει το ρόδο σαν ρόδο.Θα κινηθεί κυκλικά.Διότι το χέρι αυτού φέρει το
τρίτο γράμμα και αυτό το δρέπανο.ΣΚΕΨΕΙΣ.Ο
τέταρτος που τρέχει από την άρκτο,δεν είναι άλλος από τον Πούτιν που
στην Ρωσία έχει την επονομασία 4ος.Ορμάει το καλοκαίρι και κατεβαίνει
μέχρι το Σουέζ και τα Ιεροσόλυμα όπως γνωρίζουμε από άλλους Γέροντες και
Αγίους.Προσέξτε το γράμμα Μ.Μεντβέντεφ;Προσέξτε την αναφορά στα χόρτα
που και αυτή μας είναι γνωστή από άλλους Αγίους.Αφού λοιπόν θα έχει
κατέβει μέχρι το Σουέζ και τα Ιεροσόλυμα θα ταραχτεί κυκλικά,από
Ευρωπαίους ,Αμερικανούς,Μ.Ανατολή και Σιβηρία που θα κινηθούν κυκλικά.Το
τρίτο γράμμα είναι το Γ.Να πιθανολογήσω την Γερμανία,ή την Γαλλία ότι
θα ξεκινήσουν αντεπίθεση;H αναφορά στο πρώτο γράμμα είναι το Α[Αμερική ή
Αγγλία].
7oς ΧΡΗΣΜΟΣ-ΜΕΛΙΣΜΟΣ.ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΤΟ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ.Αλλη άρκτος,δεύτερη τρέφει τα παιδιά της,και σε όλα
όμοια της πρώτης,αλλά είναι εικονική και σκιώδης,στέφεται από τα δύο
μέρη της εικόνας του ήλιου,φέρει το μερισμόν όλου του κράτους.Η κίνηση
αυτή μικραίνει την φύση του χρόνου.Είμαστε στα τελειώματα του τέλους.
ΣΚΕΨΕΙΣ.Το
μόνο που μπορεί να μου περάσει από το μυαλό σε αυτόν τον χρησμό είναι η
Σιβηρία και η αντεπίθεση που θα γίνει από εκείνη τη μεριά,και θα γίνει
στα τελειώματα του πολέμου.Ξέρουμε από άλλους Αγίους και Γέροντες ότι η
Σιβηρία θα δοθεί στους κινέζους και ότι από την Μαντζουρία θα γίνει
αντεπίθεση Ιαπωνέζων και Αμερικανών.
8ος ΧΡΗΣΜΟΣ-ΑΙΜΑ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΤΟ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ.,Φευ,φευ,δυστυχέστατη και αθλιότατη πόλη.Τώρα μπορεί να
βλέπεις φως ελεηνόν,θα κρατήσει προς μακρόν Κάππα χρόνο[Κ" στα αρχαία
ελληνικά συμβολίζει τον αριθμό 2.000 άρα μιλάμε σε μακρινό χρόνο μετά
το 2.000 έτος μ.Χ.]Σφαγές μέσα στην Πόλη σου και αιματοχυσίες,και σε
μάχη εμφύλιο θα είναι οργανωμένοι,αναρίθμητο πλήθος θα θυσιάσει τα ξίφη
του[όπλα],προς 6-7.000 μετρούμενοι.[Εδώ θυμάμαι την προφητεία του
Γέροντα Ιωσήφ του Βατοπαιδινού που είπε για 600-700.000.000 νεκρούς,όχι
γυναικόπαιδα,αλλά άνδρες πολεμιστές]και κάθε ασελγής και αμαρτωλός θα
φονευθεί[σκοτωθεί],μοιχός,άρπαγας,άδικος,ομοφυλόφιλος,παιδεραστής,θα
δουν το τέλος τους, μπροστά στα μάτια τους και οι πέντε πρώτες μοναρχίες
θα σκοτώσουν τον Δράκοντα τον Λιβοκτόνον,άσαρκα θα κόψουν τα μέλη του.
ΣΚΕΨΕΙΣ.Η
τελευταία πράξη του δράματος στην Κωνσταντινούπολη περιγράφεται σε
αυτόν τον χρησμό,πριν μας παραδοθεί η Πόλη.Γνωρίζουμε από τον Αγιο Κοσμά
τον Αιτωλό ότι οι ΝΑΤΟικοί θα κάνουν απόβαση στην Αυλώνα και μέσω της
Εγναντίας θα κατευθυνθούν στην Κωνσταντινούπολη όπου θα γίνει η
τελευταία πράξη του Τρίτου Παγκοσμίου πολέμου.Αιματοχυσία και
εμφύλιος.Το νούμερο των νεκρών είναι ενδεικτικό 6-7.000 και δεν
αποκλείεται να έχει απόλυτο δίκιο ο Γέρων Ιωσήφ Βατοπαιδινός που
αναφέρθηκε σε νούμερο 600-700 εκ.νεκρών.Προφανώς θα είναι παρών και ο
αρχηγός αυτού του πολέμου που αναφέρεται ως Δράκοντας και θα
φονευθεί.Εδώ,σε αυτή την μάχη θα σκοτωθούν όλοι οι αμαρτωλοί και
περιγράφει και τις αμαρτίες τους.XΡΗΣΜΟΣ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ.ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ.Την πανούργα υποκρίνεσαι φιλία,και με υπομονή χαλίνωσες
τον νου,ως άλλος πρεσβευτής και παλιός στη φρόνηση.οταν έρθει δεύτερη
φορά στα επτάταυλα[δεν υπάρχει μετάφραση στην παρούσα λέξη] νησιά θα
τους αφήσεις όλους συντριβόμενους[συμπιεσμένους],και τότε θα χυθεί πολύ
αίμα,και εσύ της νίκης θα απλώσεις το χέρι με ευχαρίστηση,και το
βραβείον της νίκης θα πάρεις στο τέλος της βασιλείας σου,και από τους
δύο δέρνοντες,ο τρίτος πρώτος,ιά.[ιωάννης;]Kαι αυτός ο χρησμός προφανώς αναφέρεται στους Ρώσους και έχουμε πάλι την εναλλαγή τρίτου-πρώτου.
ΧΡΗΣΜΟΣ ΕΝΑΤΟΣ-ΕΞΟΥΣΙΑ.ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΤΟ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ.Αλλοίμονό σου πόλη επτάλοφε[Κωνσταντινούπολη]όταν το
εικοστό στοιχείο θα ευφημίζεται στα τείχη σου,γιατί τότε θα έρθει η
πτώση και η απώλεια των αρχόντων σου και των αδίκων κριτών σου,οι οποίοι
έχουν τα δάκτυλά τους δρεπανωτά,το οποίο σημαίνει δρέπανο της ερημώσεως
και βλαστημία στον ΄Υψιστο[Θεό]ΣΚΕΨΕΙΣ.Aκόμα
μία αναφορά στην Κωνσταντινούπολη.Το εικοστό στοιχείο στα αρχαία
ελληνικά είναι το Κ[Κ=20].Εδώ η πτώση και η απώλεια δεν αφορά το
Βυζάντιο,αλλά αυτούς που έχουν τα δάκτυλα δρεπανωτα[Τούρκους]οι οποίοι
είναι βλάστημοι προς τον Θεό με την Σοδομιστική θρησκεία τους,αλλά και
με τις γενοκτονίες που έχουν κάνει ανά τους αιώνες.[δρέπανο της
ερημώσεως.]
10ος ΧΡΗΣΜΟΣ-ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ.ΜΕΤΑΦΡΑΣΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ.Ιω,Ισαάκιος
σημαίνει έκλειψη[σταματημός] σφαγής και αίματος.Ιω σημαίνει
Ευχαριστία.Κω και Κω σημαίνει η επικράτηση του πτωχού Βασιλέως,βλέπε δε
εσύ ότι αυτός που φρονεί τα Θεία και φέρνει πάνω του τα Θεία,πάνω στους
ώμους του,μήπως η σκόνη[άμμος]γίνει προσβολή και ατιμία και κόψουν
δικαίως την βαθυά γενειάδα σου και έτσι θα γίνεις άγριος,αυτός ο το
φόνου σύμβουλος του αρχιερέα που το όνομά του είναι ιω[Ιωάννης]και θα
φανερωθεί ο χρισμένος και επώνυμος Μεναχείμ.ΣΚΕΨΕΙΣ.Φτάσαμε
επιτέλους στην εμφάνιση του Βασιλέα που έρχεται μέσα από την
φτώχεια,και ο οποίος θα είναι Πατριάρχης και θα έρθει στο τέλος του
φονικότατου πολέμου,για να φέρει την ειρήνη.Το όνομά του
Ιω[Ιωάννης],κατά την ίδια έννοια Κω και Κω μπορεί να είναι τα αρχικά του
Κωνσταντίνου[τέως]όπου θα μεσολαβήσει για την παράδοση της πόλεως στους
Έλληνες και την επικράτηση του πτωχού Βασιλέα στην Κωνσταντινούπολη.Το
όνομα Μεναχείμ ίσως να προσδιορίζει και το ποιός είναι ο Ιωάννης.
ΣΤΙΧΟΙ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ, ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΝ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΝ ΙΩΑΝΝΗΝ ΒΑΣΙΛΕΑ.
ΣΤΙΧΟΙ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ, ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΝ ΚΑΙ
ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΝ ΙΩΑΝΝΗΝ ΒΑΣΙΛΕΑ.
Ό νεκρός ήδη καί θέα λελυσμένος. ΟΤδασι πολλοί καν
μηδείς αυτόν βλέπη ώς εκ μέθης δέ φανείς αθρόως. Σκήπτρα κρατήσαι τήσδε τής
Βασιλίδος ώς εξ ύπνου γάρ φανερωθείς αθρόως. "Αξατε τούτον εις Βασιλείους
δόμους ούτος κρατήσει τετράκις εννέα χρόνους. Καί πάλιν έξεις Έπτάλοφε τό
κράτος. "Απιτε σπουδή πρός δυσμάς έπταλόφου εϋρητε δ' άνδρα οικέτην έμόν
φίλον. "Αξατε τούτον εις Βασιλείους Δόμους Μηνόκρανον, μείλιχον, πραΰν, ύψίνουν.
Τό δέ μέλλον όξύτατον είδέναι μάλλον καί πάλιν έξεις Έπτάλοφε τό κράτος.
Έν τή τοιαύτη δέ περιστάσει ό άγιος Μεθόδιος
συμ-πληρών τήν συγκινητικήν ταύτην περιγραφήν τού Λέοντος τού σοφού, μας
λέγει ότι φαεσφόρος "Αγγελος ορατός ών καί καταληπτός, εις τήν αισθησιν
των ανθρώπων καί έχων σκήπτρον τόν Τίμιον Σταυρόν θέτει στέφανον δόξης έπί τής
κεφαλής τού άνακηρυχθέντος βασιλέως καί ότι παραδώσας αύτω ρομφαίαν όξείαν,
θέλει ειπεί πρός αυτόν παρουσία τού λαού: «Άνδρίζου, Ιωάννη καί Τσχυε καί νίκα
τούς εχθρούς σου». Ό δέ Λέων ό Σοφός επιλέγει ότι καί ό Πατριάρχης των
Όρθοδόξων θέλει τω
κάμει έν τη περιστάσει ταύτη
προσφώνησιν δι' ής θ' άνομολογοϋνται ότι αιτία της τοσαύτης τηλαυγοΰς δόξης
τοϋ Αγίου Βασιλέως υπάρχει ό μέγας φόβος αύτοϋ πρός τόν Θεόν, ή άκρα ευσέβεια,
πίστις, δικαιοσύνη, αρετή, καί άγνότης της ψυχής του, όπερ ό Άγαθάγγελος
συντομώτα-. τα εκφράζει διά των εξής ολίγων παραστατικών λέξεων: «Ιδού αυτός
ευλογείται άνθρωπος ό φοβούμενος τόν Κύριον»!!!
Δέον νά παρατηρήσωμεν ότι ό "Αγιος ούτος Πατριάρχης ώράθη εκ
διαλειμμάτων ύπό αξιόπιστων προσώπων παρά τω τόπφ ένθα κοιμάται καί δη έν έτει
1868 ύπό δύο Σιναϊτών πατέρων Ιερουργών έν Ίσογείω ναϊδρίω καί μένων ώσεί
άπολελιθωμένος μετ' άλλων εξ προσώπων, εξ οϋ καί έπήγασε ή ιδέα παρά τω λαώ
ότι ή λειτουργία μένει ατελείωτος. Εγερθείς δέ τότε μετά τοϋ Αγίου Βασιλέως,
θέλει υπάρξει ό πρώτος Πατριάρχης τής μακάριας εκείνης εποχής τών Όρθοδόξων,
όστις καί θέλει προσφωνήσει αύτώ τά εικότα επί τή βάσει τών μεγάλων καί σπανίων
αρετών του.
Επίσης ή Ιερά παράδοσις, μας προσθέτει ότι έν τή
έπισήμω ταύτη άναρρήσει τοϋ Αγίου Βασιλέως, θέλουσι παρευρεθεί καί όλοι οί έν
όρεσι καί σπηλαίοις άσκηταί καί ενάρετοι Μοναχοί, έλθόντες δι' αγγέλων επί
νεφελών, θεία νεύσει, όπως εύφρανθώσι καί ούτοι καί κοσμήσουσι διά τής
παρουσίας τήν λαμπράν καί τρισένδοξον ταύτην ήμέραν τής δόξης τοϋ Θεοϋ καί
μεγαλείου τών Όρθοδόξων.
Είτα έρχόμεθα εις τό
τραγικώτατον, εφεξής χωρίον τών χρησμών τοϋ αγίου πατρός Μεθοδίου: «Καί Γώγ καί
Μαγώγ, καί έθνη πολλά μετ' αυτών, ώσεί άμμος τής θαλάσσης διαναστήσονται,
φόβος μέγας γενήσεται τή οικουμένη. Τότε ό Βασιλεύς κλαύσει έμπροσθεν Κυρίου
τοϋ Θεοϋ, καί καταβήσεται πϋρ εξ ούρανοϋ, καί καταφάγεται αυτούς καί τότε
γενήσεται μεγάλη γαλήνη έν όλη τή Οικουμένη». Τά έθνη ταϋτα άπερ θέλουσι είσθε
ώς ή άμμος της θαλάσσης εισίν εκείνα περί ών ή Αγία Άποκάλυψις όμιλέϊ εν
κεφαλαίω ιστ' ούτωσί: «Καί ό έκτος "Αγγελος έ-ξέχεε τήν φιάλην αύτοΰ, επί
τόν ποταμόν, τόν μέγαν, τόν Εύφράτην καί έξηράνθη τό ϋδωρ αύτοΰϊνα έτοιμασθή ή οδός των Βασιλέων άπό Ανατολών Ηλίου, τουτέστιν δλα τά βάρβαρα καί άπιστα
έθνη της μεσαίας καί Ανατολικής Ασίας, ήτοι oi Κίνες, oi Ιάπωνες, Ινδοί, Τάρταροι, Άφγανισταί, Πέρσαι,
Καλμουκοι, Θιβετιανοί κλπ., τά όποια παρακινηθέντα
ύπό τοΰ Σατανά θέλουσιν έκστρατεύσει κατά του αγίου
Βασιλέως καί τοΰ στρατεύματος του καί καή παρά Θεοΰ. Ή περίστασις αΰτη θά φέρη
εις δέησιν καί δάκρυα πρός τόν Θεόν, τόν "Αγιον Βασιλέα, καίτοι ουδέν
ποιοΰντι άνευ προσευχής καί τής οδηγίας των Αγγέλων, διότι διά τοΰ τακτικού
μέτρου ήτοι τής σφαγής, δέν θέλει δυνηθή νά καταστρέψη αυτούς ταχέως, ένεκα τής
πληθύος αυτών. Καί ε'ισακούσεται τής δεήσεως αύτοΰ ταύτης, Κύριος Παντοκράτωρ,
καταπέμπων εναντίον αυτών θεϊκόν πΰρ, εξ ού εν ριπή οφθαλμού άφανισθή-σονται
έκ προσώπου τής Γής. Έδραιώσας δέ τήν Άνατολικήν Όρθόδοξον Έκκλησίαν πανταχού,
ό άγιος Βασιλεύς θέλει επιστρέψει δαφνηφορών καί εν δόξη μεγάλη ήν ουδείς
πώποτε τών βασιλέων καί Καισάρων έλαβεν, εις τήν Παγκόσμιον Καθέδραν τής
παγκοσμίου βασιλείας του. Έδραν έχων τήν Κωνσταντινούπολη/ τήν Βασιλίδα τών
πόλεων, εν ή θέλει βασιλεύσει ράβδω σιδηρά καί άκρα δικαιοσύνη εν ονόματι τοΰ
Ίησοΰ Χρίστου.
Περί τής καταγωγής δέ τοΰ Ιωάννου, τινές τών
χρησμοδοτών, προσθέτουσιν ότι ούτος είναι αδελφός τοΰ Ανδρόνικου, γεγονότος
Αύτοκράτορος τοΰ Βυζαντίου πρός όν παρεχώρησεν ό Ιωάννης τόν θρόνον γενόμενος
έκ Θεϊκού ζήλου μοναχός, λάμψας εν άρετάΐς καί κτίσας Μοναστήριον εν
Θεσσαλονίκη περικαλλές... Πάντως πρόκειται περί αναστάσεως Ιωάννου. Ό
"Αγιος Ταράσιος αποκαλεί αυτόν ιδιαζόντως καί αγιον βασιλέα, διά τήν
μεγάλην άρετήν, αγνότητα καί αγιότητα αύτοϋ.
Περί δέ του σωματικού καί ψυχικού χαρακτήρος αύτοϋ, ό
Λέων ό Σοφός γράφει ταϋτα: «Ό δνυξ του πρώτου δακτύλου αύτοϋ τοϋ δεξιοϋ ποδός
τύλωμα έχων, ή λαλιά αύτοϋ ηδεία, ή όψις αύτοϋ εύειδής, τό είδος αύτοϋ
γυναικεΐον, μέσος τήν ήλικίαν, φαλακρός, πολύίστωρ καί μελοειδής, προορατικός
καί προφητείας μετέχων καί μεταδιδούς, ή ρίς αύτοϋ έγκεκοφυΐα, oi οφθαλμοί αύτοϋ μετέωροι* πένης κεκαθαρμένος καί ράκη
ένδεδυμένος διά τό μή χρησιμεύειν. "Εσται δέ, πραΰς καί φιλάνθρωπος,
εύμε-τάδοτος, μεγαλόψυχος, φοβερός, αγένειος, ή δεξιά χείρ άρματα φέρουσα δύο
σειράς πορφύρας καί σταυρούς πορφυρούς.
Πώς δέ άναστήσεται;
άποκρινόμεθα' «όπου βούλεται Θεός νικάται φύσεως τάξις». "Ον τρόπον
ύπνώσαντες οί έπτά παίδες εν Έφέσω εν τινι σπηλαίω, εν έτει 250 επί βασιλείας
Δεκίου, έκοιμήθησαν 184 έτη καί ήγέρθησαν αύθις μετά
τήν παϋσιν τοϋ διωγμού επί βασιλείας Θεοδοσίου τοϋ μικροϋ, θεία κελεύσει πρός
πίστωσιν τοϋ δόγματος της αναστάσεως, πολεμούμενον τότε ύπό πολλών αιρετικών, έκλειψάντων
ούτω άπό προσώπου της γης.
"Ετερον παράδειγμα εστίν ό Άβιμέλέχ ός έκοιμήθη νεύσει Θεοϋ, καί
δεήσει τοϋ προφήτου Ιερεμίου 70 έτη, ώς αναφέρει παναληθώς ή Γραφή.
ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ
Νϋν δέ οψόμεθα τά έργα τοϋ
θαυμάσιου εκλεκτού αγίου καί μεγάλου τούτου Βασιλέως κατά τούς χρησμούς.
"Οταν λάβη τόν θρόνον τοϋ Αγίου Κωνσταντίνου θέλουσι δοθή παρά Θεοϋ αύτώ,
ώς λέγει ό Σοφός Λέων, δύο "Αγγελοι εν όμοιώματι ανδρών λευκοφόρων,
οΐτινες εις τά ώτα αυτού θέλουσι λαλεΐ α μέλλει ούτος νά πράττη. "Εχων
λοιπόν ό "Αγιος Βασιλεύς, παρά Θεοϋ τούτους τούς αγίους Αγγέλους οδηγούς,
εν ταύτώ δέ δύναμιν καί έξουσίαν Μωϋσέως καί τάς έπτά πληγάς βοηθούσας αυτόν,
θέλει αρχίσει τό ανατεθέν αύτω μέγα έργον παρά τοϋ Θεοϋ.
Ό άγιος Μεθόδιος καί Λέων ό Σοφός, συνοπτικώς
φθεγγόμενοι λέγουσιν, ότι ό άγιος Βασιλεύς πατάξει πα-σαν γενεάν άπιστον κλπ.,
ού μόνον τούς αρνούμενους τόν Χριστόν, Όθωμανούς, ειδωλολάτρας, όρθολογιστάς,
Μασσώνους, Πνευματιστάς, αλλά καί τούς μή πιστεύοντας τά δόγματα της Όρθοδόξου
Ανατολικής Εκκλησίας, ήτοι τούς αιρετικούς καί σχισματικούς. Επίσης και τούς
εν άμαρτίαις ορθοδόξους άνόμως βιούντας, ώς δήλοι ό "Αγιος Ιωάννης ό
Δαμασκηνός εν σελίδι 163, τής Δογματικής του περί όρθοδόξου πίστεως: «Ό μή πιστεύουν
κατά την παράδοσιν τής Καθολικής Εκκλησίας, ή κοινωνών διά των άτοπων έργων τω
Διαβόλω, άπιστος εστίν».
Ό άγιος Ιωάννης θέλει περιέλθει, πάντα τά έθνη κηρύσσων
τό Εύαγγέλιον τής Όρθοδόξου καί αληθινής πίστεως, κρατών εν χερσί τόν Σταυρόν,
Εύαγγέλιον καί ρομφαίαν ήκονισμένην ακολουθούμενος ύπό Ελληνικού λαού,
ηγουμένου πασών τών ύπό Θεοϋ ήλεημόνων φυλών, καί πάς τις μή άκούων τό κήρυγμα
αύτοϋ άπωλεσθήσε-ται.
Ό πόλεμος ούτος αποτέλεσμα θά έχη τήν καταστρο-φήν τών βασιλείων
τούτων, τήν κατάργησιν τοϋ Ισλαμισμού, παπισμού, ώς καί τών άλλων
ψευδοθρησκειών.
Μακάριοι δέ οί επιζήσαντες μετά ταΰτα, διότι, ώς επιστρέψει
ό άγιος Βασιλεύς θέλουσι φανερωθή όλοι oi θησαυροί τής Γής παρά Θεού ώς
φησίν ό "Αγιος Μεθόδιος. «Έν τω έπιστρέφεσθαι αυτόν άνοιγήσονται πάντες oi θησαυροί τής γής». Επίσης καί ό "Αγιος Ανδρέας ό
διά
Χριστόν Σαλός λέγει: «Έν τοις καιροϊς έκείνοις πας χρυσός
δς εστί έν οιονδήποτε τόπω κρυπτόμενος νεύσει Θεοϋ άποκαλυφθήσεται τη Βασιλεία
αύτοϋ». Ταυτοχρόνως κατά προορατικούς πατέρας θέλουσιν άποκαλυφθή καί τά
πεφυλαγμένα, εκ της καταστροφής των Τούρκων θεία οικονομία άγια Λείψανα, περί ων ό Δούξ Μιχαήλ νομίζων
ότι άπωλέσθησαν ένεκα της αλώσεως τής Κωνσταντινουπόλεως θρηνωδώς έν τη περί
υπέρ ταύτης μονωδία λέγει πρός τοις άλλοις: «Ποϋ τά των Αποστόλων τοΰ Κυρίου
σώματα τά πρό πολλού φυτευθέντα έν τω άειθαλλεΐ πα-ραδείσω; δηλαδή τή
Κωνσταντινουπόλει, πού τό πορφυ-ροϋν ίμάτιον; πού ή λόγχη; ποϋ ό σπόγγος, πού ό
κάλαμος;»
Αμέσως δέ ό "Αγιος Βασιλεύς, έκ των θησαυρών τούτων,
θέλει κατά τούς άνω πατέρας, καί τόν Λέοντα τόν Σοφόν, ανεγείρει καί
ανοικοδομήσει, πρός δόξαν τοΰ έν Τριάδι Αγίου Θεού, τής Ύπεραγίας Θεοτόκου, καί
τιμήν τών εκλεκτών αύτοϋ μαρτύρων, καί πάντων τών αγίων, Ναούς καί πόλεις
έρημωθείσας. Ή Κωνσταντινούπολις άνακαινισθήσεται έκ νέου καί γενήσεται
λαμπρότερα, καί οίκος τής δόξης τοϋ Θεοϋ έν ή πρότερον κακώσει ό βλάσφημος, ό
άρρενομανής Σουλτάνος. Οί δέ χριστιανοί κατά τόν Λέοντα: «"Ηξουσι δ'
αύθις κυκλόθεν τά σά τέκνα, ευθείας ώσπερ έκ κύκλου πρός κεντρίον», ήτοι
θέ-λουσι αθρόως αύθις έλθει πρός Αυτήν ως τέκνα πρός Μητέρα.
Ή Γή θά δώση μεγάλα αγαθά, ώς
λέγει ό άγιος Μεθόδιος: «Ή γή αποδώσει τόν καρπόν αυτής έκατονταπλασίονα». Ό
δέ προφήτης Άμώς λέγει: «Ιδού έρχονται ήμέραι λέγει Κύριος, καί ό άροτρεύς
θέλει φθάσει τόν θεριστήν, καί ό λινοβάτης τόν σπείροντα, καί τά όρη θέλου-σι
σταλάξει γλεύκος, καί όλα τά βουνά θέλουσι ρέει αγαθά» (Άμώς, κεφ. 9, στίχος
13). Πανταχόθεν θέλουσιν αφιχθεί εις Κωνσταντινούπολιν, μεγάλοι
καί μικροί, όπως ΐδωσι και προσκυνήσωσι τόν θαυμάσιον
καί έκλεκτόν τοϋ Κυρίου άγιον Βασιλέα Ιωάννη ν, έκαστος δέ παρ' αυτού θά λάβη τό έαυτοϋ
καταθύμιον, ήτοι την λύσιν των αποριών του, ώς μαρτυρεί ό Σοφός Λέων.
Καταργείται πλέον ό πόλεμος, ώς μαρτυρεί ό άγιος
Μεθόδιος: «τά δέ όπλα τά πολεμικά γενήσονται ώς άροτρα καί δρέπανα». Επίσης ό
"Αγιος Ανδρέας ό διά Χρι-στόν Σαλός: «Καί έν τω μή είναι πόλεμον
συγκόψωσι, τάς σπάθας αυτών, εις δρέπανα, καί τούς κοντούς εις εργαλεία
γεωπονικά, δι' ων τήν γην εργάζονται».
Ωσαύτως κατά τήν ένδοξον ταύτην βασιλείαν, τά δικαστήρια
καί αί δίκαι παύσουσιν, ώς φησίν ό "Αγιος Ανδρέας ό διά Χριστόν Σαλός:
«Καί δίκη ούκέτι έσται, ούτε ό αδικών οϋτε ό αδικούμενος, φόβω γάρ ποιήσει ό
"Αγιος Βασιλεύς τούς υίούς τών ανθρώπων, σωφρονεΐν καί τούς παρανομοΰντας
τών μεγιστάνων ταπεινώσει καί θανάτω παραδώσει».
Επίσης όρχήσεις, κιθαρισμοί, κώμοι, θέατρα,
κα-ταργηθήσονται, ώς φησίν ό "Αγιος Ανδρέας: «Καί αυτός ό "Αγιος
Βασιλεύς δεήσει μεγάλως τήν πόλιν δηλαδή, τό μέγα κράτος του, καί ουκ έστιν ό
λυρίζων, ή ό κιθαρίζων, ή ό τραγωδών, ή έτερον τι αισχρόν πράγμα εργαζόμενος.
Πάντας γάρ τούς τοιούτους μισήσει καί εξολοθρεύσει εκ πόλεως Κυρίου καί έκαστος
δέ θά λάβη τήν προσήκου-σαν άξίαν, ώς φησίν ό "Αγιος Μεθόδιος: «Δώσει κατ'
ά-ξίαν πάντων» τούτέστι εις τούς πιστούς θά δώση αξιώματα καί πλούτη ώς λέγει
ό "Αγιος Ανδρέας: «Καί πτύω αυτού τούς θησαυρούς σκορπίσει, τη πολιτεία
αύτου, καί πλουτίσουσιν οί μεγιστάνες αύτοΰ καί έσονται ώς βασιλείς, καί οι
πένητες έσονται ώς oi άρχοντες». Περιγράφων δέ τήν
άφθονίαν τών αγαθών της λαμπράς εκείνης βασιλείας ό άγιος Ανδρέας φθέγγεται:
«Καί έσται τά έτη τοϋ Αγίου Βασιλέως ώς έπί Νώε, ού μέντοι κατά τάς εκείνων
πονηρίας, άλλά κατά τήν άνεσιν, έσονται γάρ οί
άνθρωποι έν ταις ήμέραις αύτοϋ
πλούσιοι σφόδρα καί ειρήνη άπείρω τρώγοντες καί πίνοντες, γαμοΰντες καί
έκ-γαμίζοντες, καί έν αφοβία πολλή πορευόμενοι καί άμερί-μνως τοις γηΐνοις
έπανακείμενοι». Καί παρακατιών: «Καί έσται χαρά καί άγαλλίασις καί αγαθά από
της γης καί από της θαλάσσης πλούσια». Ό βίος κατά τήν μακαρίαν έκείνην έποχήν
κατά τόν "Αγιον Άνδρέαν έσται γαλήνιος, γεωργικός, ευσεβέστατος, άγιος
καί ενάρετος τω Θεώ τοΰ ουρανού καί της Γης. Τότε κατά τόν Λέοντα, πολλοί
άποδράσουσιν εις τόπους ογκώδεις καί στραγγα-λιώδεις καί έρημους, καί κτίσαντες
Μοναστήρια, καί Ησυχαστήρια θέλουσι μονάσει καί δοξάσει τόν έν Τριάδι Θεόν.
Τότε δε εκλιπόντων των αμαρτωλών από της Γης γεννήσεται μία Ποίμνη, εις ποιμήν.
Ή βασιλεία του αγίου Βασιλέως, κατά τόν "Αγιον Μεθόδιον θά διαρκέση 35 έτη.
Μακάριος δ' δς ων έπιζήση καί ιδη τόν άνιστάμενον, θαυμαστόν τούτον αγιον
Βασιλέα Ίωάννην καί τά επιτελούμενα παρ' αυτού μεγάλα καί θαυμαστά έργα. Ούτως
έσται καί ούτω γένοιτο. Αμήν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου