Πρὶν ἀπὸ ἕνα μῆνα ὡμιλοῦσα σὲ ἕνα κεντρικὸ ναὸ τῆς Ἀθήνας, κεντρικώτατο ναό, ποὺ εἶνε κοντὰ στὰ ἀνάκτορα, στὸν Ἅγιο Σπυρίδωνα. Ἐκεῖ μοῦ εἶπαν κάτι φοβερό.
Mοῦ εἶπαν ὅτι, Ἐδῶ κατοικεῖ ὅλη ἡ ἀριστοκρατία, κατοικοῦν οἱ πλούσιοι, οἱ πολλοὶ πλούσιοι. Ὅταν πᾶμε στὰ σπίτια τους, ντρεπόμεθα νὰ πατήσουμε. Ἡ πολυτέλεια τῶν σπιτιῶν εἶνε κάτι ἀπερίγραπτο. Δὲν μπορεῖς νὰ τὸ φανταστῇς πῶς εἶνε.
Βλέπεις καὶ τὶς ὑπηρέτριες· ὄχι μιὰ καὶ δυό, ἀλλὰ ἕξι – ἑφτά. Ἄλλη νὰ εἶνε στὸ κουδούνι, ἄλλη νὰ εἶνε στὴν ὑποδοχή, ἄλλη νὰ εἶνε στὸ γεῦμα, ἄλλη νὰ ᾿νε ἀπὸ ᾿δῶ, ἄλλη ἀπὸ ᾿κεῖ. Ναί. Βλέπεις γάτες, ποὺ εἶνε χτενισμένες καὶ περιποιημένες. Βλέπεις σκυλιὰ ράτσας.
Καὶ τί δὲ βλέπεις μέσα, πάτερ μου! Ἕνα όμως πρᾶγμα δὲ βλέπεις· παιδιὰ δὲ βλέπεις! Μόνο κάπου – κάπου ὑπάρχουν ἕνα, δυό, τρία, σπανιώτατα. Ποῦ; Σὲ σπίτια ποὺ μπορούσανε νὰ θρέψουνε ντουζίνες ὁλόκληρες παιδιῶν.
Πριονιζεις την εντολη του Θεου;
Ἡ μόδα αὐτὴ ἡ σατανική, νὰ γεννοῦν παιδιὰ κατὰ παραγγελίαν, δὲν βρίσκεται μόνο μέσα στὰ σπίτια τῶν πλουσίων, τῶν ἐκφύλων, τῶν πλουτοκρατῶν ποὺ λατρεύουν τὸ μαμωνᾶ. Δυστυχῶς ἡ μόδα αὐτὴ ἔφυγε ἀπὸ τὴν Ἀθήνα καὶ ἅπλωσε μέσα σ’ ὅλη τὴν Ἑλλάδα, ἔφτασε καὶ στὸ μικρότερο χωριουδάκι.
Καὶ μέσα στὴ μικρότερη καλύβα ἐπῆγε καὶ σκόρπισε σὰν περονόσπορος. Ὅπως ὁ περονόσπορος πέφτει στὰ φυτὰ καὶ τὰ καίει ὅλα, ἔτσι ἀκριβῶς καὶ ἡ ἰδέα αὐτή, ἡ ἀποφυγὴ τῆς τεκνογονίας, ἔχει διαδοθῆ παντοῦ.
Εἶνε ὁ διάολος, ὁ μεγάλος διάολος, που πάει κόντρα στὴν ἐντολὴ τοῦ Θεοῦ.
Kάποιος
πατέρας τῆς Ἐκκλησίας λέει· Οἱ διαβόλοι εἶνε χωρισμένοι, καὶ καθένας
ἔχει ἀναλάβει, κατὰ ἐπιτελικὸ σχέδιο, νὰ καταργήσῃ καὶ μία ἀπὸ τὶς
ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ.
Εἶνε δέκα οἱ ἐντολές; Τὴν κάθε ἐντολὴ τὴν πολεμάει ὁ διάβολος. Ἐκεῖνα τὰ «δέκα κέρατα» τοῦ διαβόλου τί ἐννοοῦν; Bλέπετε τί λέει στὴν Ἀποκάλυψι; (βλ. Ἀπ. 13,1). Ὅπως ἔχεις δέκα δάχτυλα καὶ δὲν κόβεις κανένα δάχτυλό σου, ἔτσι ἔχεις καὶ δέκα ἐντολές. Κόβεις τὸ ἕνα δάχτυλό σου;
Δὲν τὸ κόβεις. Καὶ ὅμως κόβεις τὴν ἐντολὴ τοῦ Θεοῦ, τὴν πριονίζεις. Προτιμότερο εἶνε νὰ κόψῃς τὸ δάχτυλό σου, προτιμότερο εἶνε νὰ κόψῃς τὸ χέρι σου, προτιμότερο νὰ τὰ κόψῃς αὐτά, παρὰ νὰ κόψῃς μιὰ ἐντολή, νὰ πριονίσῃς μιὰ ἀπὸ τὰς ἐντολὰς τοῦ αἰωνίου Δεκαλόγου ποὺ συνεπλήρωσε ὁ Χριστός.
Ὅπως εἶνε δέκα οἱ ἐντολές, ἔτσι εἶνε δέκα καὶ τὰ κέρατα ποὺ λέει ὅτι ἔχει ὁ ἀντίχριστος. Κάθε κέρατο ἔχει δουλειὰ – ἀποστολὴ νὰ τορπιλλίσῃ, νὰ διαλύσῃ, νὰ κονιορτοποιήσῃ, νὰ ἀχρηστεύσῃ καὶ μία ἐκ τῶν ἐντολῶν τοῦ Δεκαλόγου.
Ὅπως λοιπὸν σὲ κάθε ἐντολὴ ὑπάρχει εἰδικὸς διάολος ποὺ ὑπονομεύει καὶ διαλύει τὴν ἐντολήν, ἔτσι ὑπάρχει καὶ ἕνας διάολος ὁ ὁποῖος πάει κόντρα μὲ τὴν ἐντολὴ τῆς αὐξήσεως τοῦ ἀνθρωπίνου γένους. Καὶ αὐτὸς ἔχει στὴν ἐποχή μας τὴ μεγαλύτερη πελατεία. Σὲ κάθε ἐποχὴ ἔχει ὁ διάολος εἰδικοὺς ἀπεσταλμένους ἐπάνω στὴ γῆ, ἀλλὰ στὶς μέρες μας αὔξησε τρομακτικὰ τὴν πελατεία του.
Ἡ ἐντολὴ τοῦ Θεοῦ, ἐπάνω στὴν ὁποίαν στηρίζεται τὸ ἀνθρώπινο γένος, ἀκούεται καὶ τὴν ὥρα ἀκόμα τοῦ γάμου, μιὰ ὥρα ἱερά, μιὰ ὥρα σεβάσμια, καὶ ἡ ἐντολὴ αὐτὴ εἶνε· «Αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν καὶ κατακυριεύσατε αὐτῆς» (βλ. Γέν. 1,28). Kαὶ ὁ διάολος ποὺ πάει κόντρα μὲ τὴν ἐντολὴν αὐτὴ τῆς αὐξήσεως λέει τὰ ἀντίθετα. Ὁ Θεὸς λέει «αὐξάνεσθε», ὁ διάβολος αὐτὸς ὁ μοντέρνος λέει ὄχι «αὐξάνεσθε» ἀλλὰ «μειώνεσθε»…και αυτοκτονει η Ελλάς…»
Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος Καντιώτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου