Τὸν τελευταῖο καιρὸ, ἐπιβεβαιώνεται κάθε μέρα ὅλο καὶ περισσότερο, πὼς οἱ Ἐπίσκοποι μεταξύ τους συναγωνίζονται ποιὸς θὰ εἶναι ὁ πιὸ ὑβριστικός, ὁ πιὸ ἀγενὴς, ὁ πιὸ βλάσφημος, ποιὸς θὰ εἶναι αὐτὸς ποὺ θὰ πεῖ τὶς περισσότερες γελοιότητες, ποιὸς θὰ προτείνει τὰ πιὸ σκληρὰ μέτρα γιὰ τοὺς ἱερεῖς τῆς Μητροπόλεώς του, ποιὸς θὰ γίνει ὁ μεγαλύτερος τιμωρὸς σὲ παραδοσιακοὺς ἱερεῖς καὶ πιστοὺς λαϊκούς, ποιὸς θὰ καταφέρει νὰ εἶναι ὁ συμπαθέστερος στὸν ἀνύπαρκτο Ἀρχιεπίσκοπο στὴν Μητσοτακικὴ «Ἐκκλησία», ὅπως τὴν κατάντησαν αὐτὸς καὶ οἱ ὑπόλοιποι ἀνίεροι Ἐπίσκοποι.
Ἀνίεροι, βλάσφημοι, προκλητικὰ ἀσεβέστατοι, παρανοϊκοὶ καὶ δαιμονισμένοι, ἀνοίγουν τὸ στόμα τους καὶ δὲν ξέρουν τὶ λένε· ἤ μήπως ξέρουν πολὺ καλὰ τὶ κάνουν;
Ὅσοι ἀντιστεκόμαστε σὲ αὐτὸ τὸν ὑγειονομικὸ φασισμὸ ποὺ μᾶς ἔχουν ἐπιβάλλει τὰ πολιτικὰ ξόανα ποὺ ὑποτίθεται μᾶς κυβερνοῦν, οἱ Ἐπίσκοποι ἀλλὰ καὶ ἁπλοὶ ἱερεῖς, θέλοντας νὰ γίνουν βασιλικότεροι τοῦ Βασιλέως, μᾶς ἔχουν χαρακτηρίσει δαιμονισμένους, ταλιμπάν, ψεκασμένους, τρελλοὺς, πρόσφατα πήραμε καὶ προαγωγὴ, γίναμε καὶ ναζιστές.
Τώρα βρέθηκε ἄλλο ἕνα μπουμπούκι ἀπὸ τὴν παρέα αὐτῶν τῶν τραγικῶν Ἐπισκόπων, ὁ Ἐπίσκοπος Δωδώνης, ποὺ μὲ περισσὴ περηφάνεια καὶ κυνικότητα, εἰσηγεῖται νὰ κοπῆ ὁ μισθὸς σὲ ὅποιον δὲν δεχτεῖ τὸ τρύπημα, λέγοντας πὼς εἶναι ἀνοησία ὅσοι πέρνουμε θέση κατὰ τοῦ τρυπήματος.
Βέβαια ὁ ἄνθρωπος ἀπὸ τὴν δαιμονικὴ λύσσα ποὺ ἔχει οὔτε νὰ ἐκφραστεῖ σωστὰ μπορεῖ, λέγοντας τὰ παρακάτω ἀνερμάτιστα στὸ 2:22 (βλέπε βίντεο)
«... ναὶ, νὰ μείνει χωρὶς μισθό, γιὰ νὰ δοῦμε θὰ ἔρθει...θὰ ἔρθει ἐκεῖνος ποὺ τὸν παροτρύνει νὰ κάνει αὐτὴ τὴν ἀνοησία... διότι ἐδῶ πρόκειται περὶ ἀνοησίας, ὄχι ἀνοσίας».
Ἐγὼ τουλάχιστον, δὲν μπορῶ νὰ βγάλω νόημα.
Ἀπὸ τὴν μία λέει νὰ τοῦ κοπεῖ ὁ μισθὸς αὐτοῦ ποὺ ἀρνεῖται καὶ μετὰ, ἀντὶ νὰ πεῖ γιὰ τὸν ἴδιο, ἄν μετὰ τὴν διακοπὴ τοῦ μισθοῦ του θὰ ἔρθει νὰ τρυπηθεῖ ἤ ὄχι, ἀπευθύνεται σὲ τρίτο φανταστικὸ πρόσωπο ποὺ δῆθεν τὸν παρότρυνε νὰ μὴν τὸ κάνει.
Ὁ ἀπίστευτα τραγικὸς αὐτὸς Μητροπολίτης, μὲ τραμπουκίστικο τρόπο, μᾶς λέει ὅτι ὅσα βλάσφημα καὶ γελοῖα ἐκστομίζονται ἀπὸ τὰ στόματα τῶν Ἐπισκόπων καὶ οἱ ἀποφάσεις ποὺ παίρνει ἡ σύνοδος εἶναι «ἡ φωνὴ τῆς Ἐκκλησίας» καὶ ὅποιος δὲν τὴν ἀκούει, θέτει τὸν ἑαυτό του ἐκτὸς Ἐκκλησίας.
Τὴν ὁποία γνώμη, τὴν ἀσπάζονται καὶ στηρίζουν οἱ περισσότεροι ψευτοθεολογοῦντες Ἐπίσκοποι ἀλλὰ καὶ
ἱερεῖς.
Παρακάτω, μᾶς λέει τὴν ἑπόμενη καὶ ἀνερμάτιστη γελοιότητα ποὺ ἀναρωτιέμαι ἄν εἶναι στὰ καλά του μὲ αὐτὰ ποὺ λέει:
«...Ἐκκλησία σημαίνει τὸ σύνολο τῶν ἀνθρώπων... καὶ ἑπομένως ἡ διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας, ἀπὸ τοὺς κανόνες, ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ ἐπιβάλλει ὁποιεσδήποτε ἀποφάσεις, συνοδικῶς...».
Τώρα, ποῦ κολλάει τὸ «...σύνολο τῶν ἀνθρώπων» μὲ τὸ «καὶ ἑπομένως ἡ διοίκηση...», ἄς μᾶς τὸ ἐξηγήσει κάποιος.
Ἡ ἑπόμενη ἀγενέστατη ἀπάντηση στὸν δημοσιογράφο καὶ συνάμα ὑποτιμητικὴ καὶ προσβλητικὴ:
«Νὰ ὑποχρεωθοῦν οἱ παπάδες (καὶ ὄχι οἱ ἱερεῖς), ἐκείνοι οἱ ὁποῖοι μάλιστα ἀνοήτως διακηρρύσουν βλακώδεις...ἔ...διακηρύξεις, νὰ ὑποχρεωθοῦν νὰ κάνουν eμβόλιο...».
Παρακάτω, μὲ περηφάνεια μᾶς λέει:
«Ἐμεῖς τοὺς παροτρύνουμε, ἐμεῖς τοὺς ἀπειλοῦμε, ἐμεῖς τοὺς κάνουμε ὁτιδήποτε...».
Θαυμᾶστε τον (Βίντεο) μὲ τὶ «χριστιανικὴ ἀγάπη» μιλάει γιὰ τοὺς ἱερεῖς ποὺ ἀντιστέκονται σὲ αὐτὴ τὴν βλάσφημη καὶ παράλογη ὑποχρεωτικότητα, ἀδιαφορῶντας ἄν εἶναι πολύτεκνοι, ἄν ἔχουν δικό τους σπίτι, ἄν εἶναι μὲ σοβαρὰ προβλήματα ὑγείας ἤ ὁποιασδήποτε ἄλλης φύσεως, ποὺ ὁ μισθὸς τους μπορεῖ νὰ εἶναι ζήτημα ζωῆς ἤ θανάτου.
Ἐπίσης μᾶς κάνει κάκιστη ἐντύπωση, ποὺ τοὺς ἀποκαλεῖ κατὰ κάποιο τρόπο ὑποτιμητικὰ «παπάδες».
Ὅχι ὅτι εἶναι λάθος ἡ λέξη παπάς, ἀλλὰ εἶναι φανερὸ μὲ τὶ τραμπουκίστικο τρόπο μιλάει γιὰ νὰ δείξει τὴν ἐξουσία ποὺ ἔχει σὰν Ἐπίσκοπος στοὺς ἱερεῖς του.
Ἀκοῦστε πάλι τί λέει στὸν δημοσιογράφο, ὅταν συνοψίζοντας ὁ δημοσιογράφος τοῦ λέει: «δηλαδή, ἐσεῖς λέτε ὅποιος δὲν ἔχει eμβολιαστεῖ, θὰ πρέπει νὰ βρίσκεται ἐκτὸς ἱεροῦ χώρου τῆς Ἐκκλησίας».
Καὶ ἀπαντᾶ μὲ «θεολογικὸ λόγο»:
«Βεβαίως, βεβαίως... αὐτὴ εἶναι ἡ λογικὴ, διότι σᾶς λέγω, ὅταν ἕνας πιστὸς δὲν πειθαρχεῖ στὶς ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας, θέτει τὸν ἑαυτό του ἐκτὸς Ἐκκλησίας».
Μὲ λίγα λόγια ἐὰν ἡ σύνοδος ἀποφασίσει νὰ προσκυνήσουμε καὶ νὰ φιλήσουμε τὴν παντόφλα τοῦ Πάπα ὅταν (νὰ μὴν σώσει) ἔρθει στὴν Ἐλλάδα, θὰ πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοή, ἀλλιῶς θὰ τεθοῦμε ἐκτὸς Ἐκκλησίας.
Τὸ ἐπόμενο παραλήρημα, στὴν ἀπάντηση ποὺ δίνει στὸν δημοσιογράφο ὅταν τὸν ρωτᾶ ποιὸς θὰ πάρει τὴν ἀπόφαση γιὰ ὅποιον δὲν ἔχει eμβολιαστεῖ νὰ βρίσκεται ἐκτὸς Ἐκκλησίας:
«Κοιτᾶξτε, αὐτὸ εἶναι γνωστό. Στὸν καθένα πιστὸ, ἅμα δὲν ξέρει αὐτὸν τὸν κανόνα, τότε νὰ πάει νὰ γίνει ἱεχωβᾶς».
Δημοσιογράφος:«Δηλαδή;».
Ὁ Δωδώνης: «Δηλαδήη; Θέτει τὸν ἐαυτό του ἐκτὸς Ἐκκλησίας, δηλαδὴ δὲν μπορεῖ νὰ ἔχει σωτηρία, ἀλλὰ αὐτὸ πρέπει νὰ ἐξασφαλιστεῖ ὅπως ἀντιλαμβάνεστε ἀπ᾿ τοὺς παπᾶδες».
Ἐκτὸς τοῦ ὅτι εἶναι ἄσχετη ἠ ἀπάντηση στὸ ἐρώτημα ποὺ τοῦ ἐτέθει, εἶναι τὸ λιγὀτερο ποὺ μπορῶ νὰ πῶ, ἐξοργιστικὰ θρασύτατος καὶ ἀσεβέστατος μὲ τὸ νὰ μᾶς λέει νὰ γίνουμε «ἱεχωβᾶδες» ἅμα δὲν ξέρουμε τὸν «κανόνα».
Σὲ ποιὸν «κανόνα» ἀναφέρεται ὁ ἀθεολόγητος καὶ ἀσεβέστατος Ἐπίσκοπος;
Παρακάτω λέει:
«Οἱ παπάδες ποὺ παροτρύνουν τὸν κόσμο νὰ μὴν eμβολιάζονται....., εἶναι χαλασμένοι στὸ μυαλὸ οἱ ἄνθρωποι, ἔχει χαλάσει ἡ βαλβίδα».
Τώρα ποιανοῦ εἶναι χαλασμένη ἡ βαλβίδα εἶναι ἡλίου φαεινότερον!
Ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς γιὰ νὰ μὴν κουράζω, συνεχίζοντας πάλι μὲ μανία πρὸς τοὺς «παπάδες» καὶ ὄχι τοὺς «ἱερεῖς», νὰ ἐπιβληθοῦν πρῶτα τὰ μέτρα σὲ αὐτοὺς.
Εἶναι ἐπισκοπικὴ ἀγάπη αὐτὸ ἤ τελικὰ τοὺς μισεῖ;
Ποὺ εἴσαστε ἱερεῖς νὰ ἀντιδράσετε στὶς τόσες προσβολὲς ποὺ σᾶς κάνει καὶ στὰ μέτρα ποὺ εἰσηγεῖται νὰ πάρει ἡ Ἐκκλησία/Πολιτεία ἐναντίον σας ἐὰν δὲν κάνετε ὑπακοή;
Καὶ παρακάτω, ἄλλος ἕνας θεολογικὸς λόγος ἀπὸ τὸ στόμα του:
«... καὶ δὲν πιστεύω ὅτι μεταδίδεται διὰ τῆς Θείας Κοινωνίας. Ἀλλά, λέει μία λαϊκὴ παροιμία: Κάνε ἁγιασμὸ, ἀλλὰ πᾶρε καὶ μία γάτα».
Καὶ παρακάτω:
«...δὲν εἶναι τὸ θαῦμα μόνο ὁ Ἅγιος, εἶναι νὰ εἶσαι καὶ ἐσὺ συνεπὴς στὶς ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας γιὰ νὰ γίνει τὸ θαῦμα».
Ὑπάρχει κανεὶς ποὺ δὲν ἀναρωτιέται ἐὰν πηγαίνει καλὰ ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς μὲ αὐτὰ ποὺ λέει;
Μιὰ κυρία μέσα σὲ ἕνα κατάστημα ὅπου ψώνιζε καὶ ὁ συγκεκριμένος, ἐλέγχοντάς τον γιὰ τὰ καμώματά του τοῦ εἶπε: «Εἶσαι ὄργανο τοῦ πειρασμοῦ μὲ αὐτὰ ποὺ λὲς καὶ ποὺ κάνεις».
Καὶ μὲ καμάρι λέει στὸν δημοσιογράφο: «Καὶ τῆς ἀπήντησα. Τὸ ξέρεις πάρα πολὺ καλὰ γιατὶ εἶσαι ὁ διάολος σκέτος ἐσύ».
Καὶ στὸ τέλος εἶπε τὸ κορυφαῖο:
«Ὅσοι δὲν eμβολιάζονται, δὲν εἶναι ἄνθρωποι τῆς Ἐκκλησίας».
Πόσο δίκιο εἶχε αὐτὴ ἡ κυρία, πὼς ὁ συγκεκριμένος Ἐπίσκοπος, ἄν καὶ δὲν εἶναι ὁ μοναδικὸς, πὼς εἶναι ὄργανο τοῦ «πειρασμοῦ».
Τελικὰ πρόκειται γιὰ δαιμονικὴ παράκρουση ἤ γιὰ κάτι ἄλλο;
Ἔχουν συνείδηση γιὰ αὐτὰ ποὺ κάνουν μὲ ἀνταλλάγματα καὶ ἐκβιασμοὺς ἤ ἔχουν δαιμονισθεῖ;
Δὲν ἔχουν καταλάβει πόσο ἔχουν γελοιοποιηθεῖ;
Νὰ ἐπισημάνουμε, πὼς τὴν ἴδια εὐθύνη γιὰ τὴν κατάντια καὶ τὴν δυστοπικὴ κατάσταση ποὺ περνᾶμε, ἔχουμε καὶ ἐμεῖς οἱ λαϊκοὶ, διότι ἄν ἤμασταν ἐμεῖς πιστοὶ καὶ ὀρθοτομούσαμε, δὲν θὰ τολμοῦσαν νὰ κάνουν αὐτὰ ποὺ κάνουν, εἴτε οἱ κληρικοὶ εἴτε οἱ πολιτικοί, διότι θὰ εἴχαμε τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ!
Ἐμεῖς εὐχόμαστε, νὰ κάνει τὴν ἀρχὴ ὁ Δωδώνης, νὰ βγάλει τὰ ράσα ποὺ οὐδόλως τὰ τιμᾶ καὶ νὰ πάει στὸ σπίτι του, μὲ τὴν ἐλπίδα μήπως καὶ ἀκολουθήσουν καὶ ἄλλοι γιὰ νὰ καθαρίσει ἡ Ἐκκλησία.
Υ.Γ. Μετὰ τὸν Δωδώνης, παίρνει σειρὰ τὸ ἑπόμενο μπουμπούκι, ὁ Σιδηροκάστρου, ποὺ καὶ αὐτὸς μὲ περηφάνεια λέει δημοσίως, πὼς ὁ ἴδιος ἔστειλε τὴν ἀστυνομία στὸ μοναστήρι τῆς Φαιὰς Πέτρας γιὰ νὰ ἔχουν τὸν φόβο ὅτι δὲν εἶναι ἀνεξέλεγκτοι.
Τελικὰ πρόκειται γιὰ δαιμονισμό.
Ὁ Θεὸς νὰ μᾶς ἐλεήσει, διότι μὲ τὸν κατήφορο ποὺ ἔχουμε πάρει, κλῆρος καὶ λαός, δὲν ξέρουμε τί ἄλλο θὰ μᾶς βρεῖ!
Πᾶνος
Δεῖτε τὸ βίντεο καὶ ἀπολαῦστε θεολογικὸ λόγο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου