Τα έβαλαν με τον Όσιο Σάββα αφού δεν μπόρεσαν να τα βάλουν με τους δαίμονες!!! Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου καλεί τον Μόρφου σε απολογία για την οσιοποίηση του αρχιμ. Σάββα (Αχιλλέως) από την Άλωνα της Κύπρου. Επί του διαδικαστικού θέτουν το ζήτημα και όχι κατ΄ουσίαν. Ποιοί είναι οι κατήγοροι του Μόρφου: θεολόγοι που πιστεύουν ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι αμάρτημα και ότι πρέπεινα σταματήσει η περιφορά των Αγίων λειψάνων! Γιατί καλό είναι να εξετάζεται και η αξιοπιστία των μαρτύρων….
Έφριξαν με τον όσιο Σάββα ως και οι Συνοδικοί!!!!! και σαφώς και με το Μόρφου……
Από τη μια είναι οι παράπλευρες απώλειες από τη διάσταση για το ουκρανικό κι από την άλλη επιχειρούν να φιμώσουν το λόγο μιας οσιακής μορφής της Εκκλησίας που αντικρούει το κατεστημένο όπως ο Σάββας Αχιλλέως.. ”Ο Αρχιεπίσκοπος χαρακτήρισε απαράδεκτη την απόφαση του Μητροπολίτη Μόρφου Νεόφυτου για την οσιοποίηση του μακαριστού (2016) αρχιμ. Σάββα (Αχιλλέως) από την Άλωνα της Κύπρου, για τον οποίο έγινε και εικόνα του με φωτοστέφανο. Το ζήτημα θα απασχολήσει την Ιερά Σύνοδο, δήλωσε ο κ. Γεώργιος” αναφέρει η hellasjournal. Δεν δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες ωστόσο ανέλαβαν άλλοι να προϊδεάσουν επ΄αυτού όπως ο Κύπριος θεολόγος Θεόδωρου Κυριακού, που μίλησε χθες στην «Πρωινή Επιθεώρηση», που μεταδίδεται από τον Πολίτη 107.6 & 97.6.
ΚΑΙ ΜΙΝΤΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Ποιές είναι οι ενστάσεις του παραπέμπουν σαφώς και στις αιτιάσεις Γεωργίου
Κατ΄αρχήν ο εν λόγω ειδήμονας, είπαμε ζούμε στον καιρό των ειδημόνων ξεκαθαρίζει ”δεν λέω ότι δεν μπορεί να είναι όσιος ο π. Σάββας” άρα το θέμα εξ αρχής το θέτουν όχι επί της ουσίας αλλά έξυπνα επί του διαδικαστικού και δεν το θέτουν επί της ουσίας γιατί φοβούνται ότι θα εκτεθούν καθώς ο όσιος Σάββας έχει πολύ δυνατό λαικό έρεισμα και σε Κύπρο αλλά πολύ περισσότερο και στην Ελλάδα και σε εκκλησιαστικούς κύκλους της ημεδαπής. Οπότε το ρίχνουν τεχνηέντως στο διαδικαστικό... Και συνεχίζει ο Κυριακού ότι το κώλυμα είναι ότι ούτε λίγο ούτε πολύ πως ο Μητροπολίτης Νεόφυτος υπερέβη τα εσκαμμένα καθώς η αγιοποίηση αγιοκατάταξη τινός δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες Μητρόπολης ή Μητροπολίτη αλλά σε αυτές της Ιεράς Συνόδου ή τοπικής Εκκλησίας ή Πατριαρχείου. Ο Μητροπολίτης ωστόσο εισηγείται έχει τον πρώτο λόγο…Ο Μόρφου προφανώς το προχώρησε για να το πάνε παρακάτω κι αυτοί..
Έφριξαν με τον όσιο Σάββα ως και οι Συνοδικοί!!!!! και σαφώς και με το Μόρφου……
Δεύτερον του προσάπτουν δόλο.. Ότι δηλ. ο Μόρφου αγιοποιεί τον εν λόγω όσιο γιατί θέλει να δικαιώσει, ισχυροποιήσει τις θέσεις του περί πανδημίας, εμβολίων καθώς ο μακαριστός ιερομόναχος είχε πει ήδη από τις 11/10/2007 ότι ο”Αντίχριστος θα πάρει την καθέδρα της υγείας. Είναι μια γρίπη που θα έρθει. Θα μοιάζει με γρίπη. Μια κατασκευασμένη ασθένεια. Συνιστάται η αποφυγή κάθε είδους εμβολιασμού. όσοι δεν εμβολιαστούν θ΄απομονώνονται.” Άρα τι θα δικάσουν τον Μόρφου ετεροχρονισμένα για θέσεις του για πανδημία με το πρόσχημα της οσιοποίησης; Θέλουν 2 σε 1.
Αυτό το επιχείρημα είναι σαθρό και εκπίπτει ως αβάσιμο καθώς ο Μόρφου ήδη από (3.8.2019) δηλ, σχεδόν μισό χρόνο πριν την εμφάνιση των πρώτων δειγμάτων της πανδημίας (Η επιδημία νέου κορονοϊού εντοπίστηκε αρχικά στα μέσα Δεκεμβρίου 2019) μιλούσε για οσιοποίηση και ιαματικότητα του Οσ. Σάββα Αχιλλέως. Άρα η συσχέτιση που του αποδίδεται ότι ρίχνει άδεια να πιάσει γεμάτα είναι άτοπη και συκοφαντική.
Ο Κυριακού προτρέπει τη Σύνοδο δημοσίως άρον άρον να δικάσει τον Δεσπότη Μόρφου και ότι αυτό έπρεπε να το έχει κάνει νωρίτερα λέει και για τις θέσεις του για ομοφυλοφιλία. Ο ίδιος ο βαλτός κατήγορος ισχυρίζεται ως θεολόγος ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι αμάρτημα καθώς είναι η ταυτότητα ενός τέτοιου ανθρώπου. Ο Τσαρούχης που είχε επαφές με το χώρο δήλωσε προφητικά στην ”Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις” και μετά από δεκαετίες η σαρκαστική αυτή ατάκα του Γιάννη Τσαρούχη πάει γάντι στην πολιτισμική επιλογή φύλου που σύμφανα με αυτή είσαι ότι δηλώσεις. Σαρκάζει ο κ Γιάννης...κάτι τον φώτισε ο Θεός κι αυτόν αφού κάποια στιγμή μόνασε ως στρουθίον επί του δώματος. Όσο από θεολογικής πλευράς δεν αντέχει κριτικής η ανοησία του καθένα.. Πάντως αυτοί είναι οι κατήγοροι του Μόρφου.
Ο ίδιος ο κατήγορος θεολόγος λέει κι άλλες θεολογικές ανακρίβειες. Ζητάει να σταματήσει η περιφορά των Αγίων λειψάνων. Αυτό είναι καθαρός προτεσταντισμός. Η Ορθοδοξία είναι Αγ Γραφή και Ιερά Παράδοση η τιμή σε εικόνες και ιερά λείψανα είναι δεδομένη στην Ορθοδοξία και κάθε άλλη τάση εδώ κρίνεται ως αιρετική. Αυτοί είναι οι κατήγοροι του Μόρφου. Ευτυχώς που τους βγάζουν στα μικρόφωνα για να ξέρει ο λαός ποιοι πολεμάνε τον Μόρφου. Ο Μόρφου είναι κεφάλαιο για την Εκκλησία είναι το τελευταίο ανάχωμα..
Επίσης κατηγορήθηκε ο Μόρφου για την αγιοποίηση της εικόνας του Οσ Σάββα Αχιλλέως που την έθεσε σε προσκύνηση και τον απεικονίζει έχοντας εξ αριστερών του το σατανά όπως ακριβώς απεικονίζεται και στην γνωστή εικόνα της Αγίας Μαρίνας. Η εικόνα αυτή δεν είναι αυθαίρετη παραγγελία αυτοσχεδιασμός του Μόρφου αλλά φιλοτεχνήθηκε έτσι ύστερα από υπόδειξη του Οσίου.
Μαρτυρία Νεκταρίου Τζαμαλή από το βιβλίο ”Γέρων Σάββας Αχιλλέως ο διώκτης των δαιμόνων” του Αθανασίου Κυπραίου φιλολόγου: μου παρουσιάστηκε ο άγιος γέροντας ενώ ήμουν μεταξύ ύπνου και ξύπνιου (σε όραμα δηλ.) και ήταν με το ράσο και το πετραχήλι του και μου είπε να πω στον Παναγιώτη. Εγώ δεν θέλω την εικόνα με την κ κοίμηση μου θέλω εικόνα σαν αυτή της Αγ Μαρίνας να κρατάω τον πειρασμό (το διάβολο από τα κέρατα)..
Στα συναξάρια συναντάμε αντίστοιχες περιπτώσεις. Τελευταία και πολύ ενδεικτική η περίπτωση της Παναγίας Υπάρχουσας που παρουσιάστηκε σε κοπέλα μουσουλμάνα της Παλαιστίνης και παρήγγειλε να την αγιογραφήσουν όπως την βλέπει. Αυτή απευθύνθηκε σε ελληνορθόδοξη μονή και έγινε η θαυματουργή εικόνα της.
Επίσης είθισται και αυτό είναι καταγεγραμμένο σε κάποιες περιπτώσεις να αγιογραφείται ένας άγιος πριν την επίσημη αγιοκατάταξη του. Αυτό έκανε ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος που τίμησε προκαταβαλικά με αυτόν τον τρόπο το Γέροντα του τον Άγ.Συμεών τον Ευσεβή κι αν και ελέγχθηκε Συνοδικώς τελικά και οι 2 αγιοκατατάχθηκαν. Το ίδιο εποίησε ο Άγ Σάββας ο Νέος ο εν Καλύμνω που ήταν πνευματικοπαίδι του Αγ. Νεκταρίου και δεινός αγιογράφος.Μετά την κοίμηση του Αγ Νεκταρίου κλείστηκε για 40 μέρες στο κελί του και στο τέλος εξήλθε με την εικόνα του Αγίου που φιλοτέχνησε και την έθεσε σε προσκύνηση. Στην περίπτωση του Αγ Εφραίμ της Ν Μάκρης πριν την επίσημη αγιοκατάταξη του που είχε βαλτώσει επί σειρά ετών στις καλένδες του Οικουμενικού η ηγουμένη Μακαρία είχε δώσει την ευλογία και για την προσκύνηση λειψάνου του και ο κόσμος συνέρρεε κατά χιλιάδες και ο Φώτης Κόντογλου είχε αγιογραφήσει πρώτος αυτός την εικόνα του που είχε επίσης τεθεί σε προσκύνηση αν και δεν υπήρχε αγιοκατάταξη.Ακόμη και τι δεν έκανε ο άγ Παίσιος για τη αγιοποίηση του μέγιστου θεωρητικού της Ασκητικής Αγ Ισαάκ του Σύρου. Και τόσα άλλα πλείστα παραδείγματα..
Αλλά αυτοί που λένε για τη συγκεκριμένη εικόνα το πρόβλημα τους είναι βαθύτερο. Πιθανόν να μην πιστεύουν ούτε στην ύπαρξη του σατανά ή του Αντιχρίστου ή της Αποκάλυψης κλπ αλλά έχουν μια σχέση πιο σχολαστικιστική και δίνουν μια ερμηνεία λογοτεχνική συμβολική φιλολογική στο αντικείμενο. Δηλ. οι πειρασμοί του Μ Αντωνίου που ζωγραφίστηκαν ως και από τους μεγαλύτερους ζωγράφους της Δύσης από τον Bosch ως το Νταλί είναι Μεσαίωνας; Το αντίθετο είναι Αναγέννηση και σουρεαλισμός δηλ. σύγχρονες τάσεις..
Για την προσκύνηση που τέθηκε το πετραχήλι του Οσίου Σάββα. Οι κατήγοροι βλέπουν ειδωλολατρία. Μα και τα κράσπεδα του ιματίου του Χριστού δεν την θεράπευσαν την αιμορροούσα όταν τα άγγιξε; Και ο Άβγαρος δεν έγινε καλά με τo Άγιο Mανδήλιο; Και το α΄θαύμα του Αγ. Νεκταρίου δεν έγινε όταν ακούμπησαν την αλλαξιά του το ράσο του μετά την κοίμηση του στο κρεβάτι ασθενούς; Kαι με το ράσο τους πόσοι δεν διήλθαν θαυματουργικά τη θάλασσα όπως ο Άγ Λαυρέντιος Σαλαμίνας και τόσοι όλοι; H αγιαστική χάρη έτσι λειτουργεί στην ενταγμένη Παράδοση και έτσι διασώζεται.
Ως προς την ουσία του διαδικαστικού..
Ο δεσπότης Μόρφου δεν παραβίασε την κανονική τάξη περί αγιοκατάταξης άλλωστε είναι μέρος της επιτροπής αγιοποίησης της Ι Συνόδου και ως έγκριτος νομκός και εμβριθής θεολόγος γνωρίζει καλύτερα από πολλούς να πράττει τα δέοντα.
Οπότε υπάρχει μια διστρέβλωση εξ αρχής και διασπορά ψευδών ειδήσεων. Ο Μόρφου ως Μητροπολίτης δεν προχώρησε ποτέ σε πράξη αγιοκατάταξης γιατί είναι αναρμόδιος.
Δεν συντάχθηκε ποτέ τέτοια πράξη. Αυτό που έκανε είναι ως όφειλε ως τοπικός μητροπολίτης της περιφέρειας από όπου προήλθε ο όσιος να συλλέξει στοιχεία και ν’αφουγκραστεί τη λαϊκή βούληση περί αγιοποίησης αφού το Α και το Ω σε μια αγιοκατάταξη είναι η λαική βούληση κι αποδοχή. Στοιχεία που οφείλει να καταθέσει ως εισηγητής στην αρμόδια επιτροπή της Συνόδου. Τέλεσε και τελεί απλά επιμνημόσυνη δέηση για τον μακαριστό Σάββα δεν ενέταξε ασματική του ακολουθία στην μνήμη του δεν θέσπισε και τέλεσε εορτή προς τιμήν του. Δεν προέτρεξε. Από που προκύπτει η οσιοποίηση;
Τώρα υπάρχουν αναφορές του Γέροντα Σάββα του διορατικού και κατά της Νέας Τάξης και των μηχανισμών επινοήσεων της όλα αυτά τον θέτουν στο στόχαστρο από τους υπηρέτες της.
”Τὸ Σάββατο 3 Αὐγούστου 2019, τελέσθηκε στὸν ἱερὸ ναὀ Ἁγίου Γεωργίου Ἄλωνας, ἀρχιερατικὴ Θεία Λειτουργία καὶ μετὰ τὸ πέρας τῆς Λειτουργίας τὸ μνημόσυνο τοῦ μακαριστοῦ πατρὸς ἀρχιμ. Σάββα Ἀχιλλέως (†3 Αὐγ. 2016), ὁ ὁποῖος κατάγεται ἀπὸ τὸ χωριὸ Ἄλωνα. Ὁ Πανιερώτατος Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος, στὸ κήρυγμά του ἀναφέρθηκε στὴν ὁσιακὴ προσωπικότητα τοῦ μακαριστοῦ ἀρχιμ. Σάββα Ἀχιλλέως (3.8.2019) Αυτά από αρχές Αυγούστου 2019 πολύ πριν την πανδημία στο site της Μητρόπολης Μόρφου.
Από την τότε ομιλία του Μόρφου Νεόφυτου:
Σάββα Ιερομονάχου του Ιαματικού ακούωμεν θαυμαστά και εξαίσια για το βίο και οσιακή και μαρτυρική τελευτή του που εταύτισε όνομα του με αντίσταση της ΕΟΚΑ Α΄ (κατά Αγγλοκρατίας) ως αγωνιστής ενώ στη β φάση της ζωής του η ίδια η Παναγία του λύνει το δίλημμα αν θα γίνει ιερωμένος και αν γίνει αν θα γίνει έγγαμος ή άγαμος υποδεικνύοντας του στην Κ Διαθήκη την Αποκάλυψη συγκεκριμένο χωρίο. Έγινε και εχειροτονήθηκε μοναχός το 1964 από το μακαριστό και εν τω Σωτήριω φωτί ευρισκόμενο Αρχιεπίσκοπο Μακάριο.
Διέπρεψε σε Γαλλία Γερμανία ( και Βέλγιο έκανε μεταπτυχιακά και στην Αθήνα σπούδασε Φιλολογία και Θεολογία συν 2 χόνια Νομική) κι άφησε το καλύτερο όνομα ως ιερατικός προϊστάμενος στο μεγαλύτερο νοσοκομείο Αθήνας τον Ευαγγελισμό κοντά στον πληγωμένο άνθρωπο και έχτισε μεγαλο ναό του Αγ Γεωργίου και δίπλα μεγάλο πνευματικό κέντρο.
Και του δίδεται τότε ένα χάρισμα δεν λέω ότι είναι σπάνιο, σε όλους τους αγίους έχει δοθεί το χάρισμα να διώκουν δαιμόνια καθώς ο άνθρωπος του Θεού πρώτα βγάζει τα δαιμόνια της καρδιάς του και του περικαρδίου του και όταν ελευθερωθεί τότε του δίνεται από μεγάλη αγάπη στον πονεμένο λαό αυτό το χάρισμα να διαβάζει ευχές Αγίων κι αυτές οι ευχές να είναι ιαματικές για αυτό τον είπα ιαματικό. Ο αγ Ιάκωβος Ευβοίας και εκ δευτέρου η εκ παραλλήλου ο π. Σαββας το είχα αυτό. Ήμουν φοιτητής κι άκουγα στον Καρέα ενός Κύπριος κάνει εξορκισμούς και γίνονται καλά (σσ επειδή είμαι Αθηναίος θυμάμαι είχε βουήξει ο τόπος ότι ιερέας κάνει επιτυχώς εξορκισμούς στον Καρέα, υπήρχε τεράστια αποδοχή) όταν οι άλλοι παππάδες δεν έκαναν από φόβο γιατί τα πνεύματα ξέρουν τις αξομολόγητες αμαρτίες και θα στις πουν κατάμουτρα και θα σε ταπεινώσουν ως θανάτου δεν έχουν οίκτο. Και έστεκε αυτός ο μεγάλος άντρας και στο σώμα και στη ψυχή και με το σταυρό στο χέρι διαβάζοντας ευχές αγ Κυπριανού Μ Βασιλείου και τους καθιστούσε υγιείς και καταλάβαιναν οι γιατροί ότι άλλο η φρενοβλάβεια κι άλλο να είναι κανείς κατειλημμένος. Έκανε ένα λάθος έκανε ομαδικούς εξορκισμούς γιατί όμως δεν κάναν οι άλλοι και υποχρεώθηκε να γίνει αγωνιστής της εκκλησίας …Πόσες νηστείες και κρυφές πέρα από τις διατεταγμένες έκανε
πόσα γονατίσματα έκανε αυτός ο γίγαντας πόσες προσευχές με δάκρυα για να μπορεί να στέκεται απέναντι στον πειρασμό και να του λέει του πειρασμού έξελθε τι ευγνωμοσύνη θα είχαν οι θεραπευμένοι
Έχω μια αίσθηση όι τέτοιυ είδους υπόθεση έζησα και με άλλους αγίους όπως Ιάκωβος Τσαλίκης με Άγιο Παίσιο ξεκινήσαμε με μνημόσυνα και καταλήξαμε σε εικόνες πανηγύρεις γιορτές είναι το προζύμι της της αγιοκαταταξης έχω τόσα βιβλία και μαρτυρίες γι αυτόν και η πληροφορία δεν είναι απλά μετά των σεσωσμένων είναι μετά των αγίων.
Για Άγιο Φιλούμενο κάναμε για χρόνια αγρυπνίες στο χωριό του κι αλλού αλλά ήταν μάρτυρας και αγιοποιήθηκε στα 20 χρόνια με όσιους χρειάζεται υπομονή να τους επικαλούμαστε στην προσευχή μας δεν θα το επιβάλουμε στους άλλους….” Σίγουρα η αγιοποίηση θέλει να περάσει ένας χρόνος ασφαλείας από την κοίμηση όταν είναι για όσιους ενώ οι μάρτυρες αγιοποιούνταν παραχρήμα.
Μακάρι να μην επιτρέψει ο Θεός να τον δουν τον έξω από δω ποτέ μπροστά τους αλλά οι άγιοι οι ασκητές τον πόλεμησαν σώμα με σώμα αυτοί ξέρουν…γεμάτα τα βιβλία από μαρτυρίες… τι τους κάνει εντύπωση…
Έφριξαν με τον όσιο Σάββα ως και οι Συνοδικοί!!!!! και σαφώς και με το Μόρφου……
ΥΓ έτσι ηθέλησε ο όσιος και το άρθρο ολοκληρώθηκε και δημοσιεύθηκε μόλις μπήκαμε στην ημέρα της κοίμησης του 3 Αυγούστου..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου