"Αναπαυόμαστε στο διάβασμα και όχι στην εφαρμογή.."
Στην εποχή μας πλήθυναν δυστυχώς τα λόγια και τα βιβλία και λιγόστεψαν
τα βιώματα, διότι επηρεάστηκαν οι άνθρωποι πάλι από το κοσμικό πνεύμα
που επιδιώκει όλο τις ευκολίες και αποφεύγει το σωματικό πόνο.Αναπαύονται δηλαδή οι περισσότεροι από εμάς στο πολύ διάβασμα και στη λίγη ή καθόλου εφαρμογή.
Θαυμάζουμε μόνο τους Αγίους Αθλητάς της Εκκλησίας μας χωρίς να
καταλαβαίνουμε το πόσο κοπίασαν, διότι δεν κοπιάσαμε για να μπορέσουμε
να καταλάβουμε τον κόπο τους, για να τους αγαπήσουμε και να αγωνιστούμε
από φιλότιμο να τους μιμηθούμε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου