Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023

ΙΕΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΡΙΑΣ ΩΣ ΝΟΥΘΕΣΙΑ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ ΙΕΡΟ, Η ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΡΙΑ ΘΑ ΔΩΣΩ ΣΤΟ ΛΑΟ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

28-10-2023
+++ 

 Γιορτάζουν τα Ουράνια, άγγελοι με υμνούν 
μα και στη γη όλοι οι πιστοί , Εμέ δοξολογούν. 
 Ωσάν μητέρα της ζωής, στη γη σας κατεβαίνω, 
τρέχω, πρεσβεύω διά εσάς με δάκρυα, 
γονυκλινής στο θρόνο του υιού, 
για τους πιστούς παρακαλώ, παράταση ζητάω, 
μα του ΚΥΡΙΟΥ την οργή Εγώ δεν σταματάω. 

 Οργίζεται τεκνία μου, στις τόσες αμαρτίες, 
διά τα πολλά σας πταίσματα, δια τις παραβάσεις 
που πράττετε σε συνεχή τομή, σε όλες σας τις φάσεις.

 Άγιοι, Όσιοι και Άγγελοι, δια το κατάντημα σας,
 κλαίνε, τον ΚΥΡΙΟ παρακαλούν, κάνε έλεος του λένε.

Και ο Υιός μου απαντά με βλέμμα αυστηρό
 – « Ο,ΤΙ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ,
 το έλεος Μητέρα μου τελείωσε», μου λέει, 
«τώρα θα ενεργήσει ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΧΕΡΙ. 

 Έδειξα τόσο έλεος, και για αυτούς προσμένω χρόνια, 
τώρα θε να παραδοθούν στου σατανά τοπία, 
γιατί ξεχείλισε στη γη, Μητέρα η αμαρτία 
και οι άνθρωποι εγίνανε σαν άγρια θηρία. 

 Σαν οχετός ξεχύθηκε μίασμα αμαρτίας 
και η δυσωδία έρχεται στην Άνω βασιλεία. 
 ΤΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ επικρατεί, σάρκας ανωμαλία,
νομίμως την εθέσπισαν την ομοφυλοφιλία, 
ξεχνώντας οι ταλαίπωροι πως έγινε η αφορμή 
αυτή η αμαρτία, φωτιά και πυρ να ρίξω, 
διά εκείνη να κατακαύσω Ο ΘΕΟΣ τας δύο πολιτείας,
 χωρίς να λυπηθώ, τας πόλεις να αφανίσω 
ΩΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΘΕΟΣ. 

 Χειρότεροι, Μητέρα μου, οι τώρα άνθρωποι τούτης της εποχής, 
γι’ αυτό ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΑ ΔΕΙΝΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝΕ ΣΤΗ ΓΗ. 
 Δεν εκφοβίζω Ο ΚΥΡΙΟΣ, μιλώ εν αληθεία,
 πέλεκυς ΘΕΙΑΣ ΚΡΙΣΕΩΣ θα πέσει και απωλεία.

 Εξέκλινε, Μανούλα μου, ο άνθρωπος και εγίνη, 
από ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΩΣΗ, όμοιος με τα κτήνη.

 Γι΄αυτό μην κλαις Μητέρα διά αυτούς, δεν μετανιώνουν, όχι, αρέσκονται να οδοιπορούν στον σατανά, σε αμαρτίας σκότη. 
 Είναι νεκροί πνευματικά, σε αμαρτία εμμένουν
 και τον αιώνιο θάνατο δεν τον καταλαβαίνουν.»

Αυτά τα λόγια άκουσα απ’ τον Υιό παιδιά μου, 
γι’ αυτό σας δίδω ρήματα εκ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ, 
θέλω εσάς να σώσω από χειρός θηρίου. 

 Σαν δώρο στη γιορτή μου, ΟΥΡΑΝΙΑ ΝΟΥΘΕΣΙΑ, 
σας έστειλα από ουρανό, 
Η ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΡΙΑ.

ΑΜΗΝ 
 +++


ΕΓΡΑΦΗ ΕΧΘΕΣ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΚΕΠΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου