Το μόνο φυλαχτό που έχει ο χριστιανός είναι ο Σταυρός.
Ούτε οι μπλε χάντρες, ούτε τα ματόχαντρα, ούτε τα σκόρδα, ούτε τα πέταλα…
Ο Σταύρος του Χριστού είναι το μόνο φυλαχτό, όλα τα αλλά όχι μόνο δεν μας φυλάνε από το κακό και τους δαίμονες, αλλά ανοίγουν την πόρτα για να αλωνίσουν στην ζωή μας.
Χρειάζεται μεγάλη προσοχή σε όλα αυτά. Δεν είναι κάτι που μπορούμε να το κάνουμε με επιπολαιότητα και ελαφρότητα.
Άνθρωπος που χρησιμοποιεί «φυλακτά», εκτός του Σταυρού, είναι ευάλωτος στις δαιμονικές επιθέσεις.
Να φοράς Σταυρό. Να κάνεις τον Σταυρό σου πριν κάθε ενέργεια, στην εργασία σου, στο φαγητό, στην οδήγηση, όταν βγαίνεις από το σπίτι σου, πριν κοιμηθείς…
Διάβασε παρακάτω δυο σχετικά κείμενα.
Τα φυλαχτά είναι δαιμονική ειδωλολατρεία. Τι να πει κανείς γι’ αυτά και τα κουδούνια, που κρεμούν από το χέρι και την κόκκινη κλωστή και τα άλλα που είναι γεμάτα με πολλή ανοησία, ενώ δεν πρέπει να τοποθετούν τίποτε άλλο γύρω από το παιδί, παρά μόνο τον Σταυρό, για να το προστατεύει το παιδί; Για πες μου: Αν έρθει κάποιος ιατρός και παραμερίζοντας τα φάρμακα της ιατρικής, χρησιμοποιεί γιατροσόφια, θα τον ονομάσουμε γιατρό; Φυσικά όχι, αφού δεν βλέπουμε τα φάρμακα της ιατρικής. Έτσι και στην περίπτωση με τα ξόρκια και τα φυλαχτά: Δεν βλέπουμε τα φάρμακα του Χριστιανισμού.
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Έχω δει σε πολλά αυτοκίνητα, μαζί με το Τίμιο Σταυρό να κρεμούν και ένα ‘’ματόχαντρο’’ ή και διάφορα ‘’φυλαχτά’’. Τώρα ποιό από τα δύο θα ενεργήσει;… αφού ο Τίμιος Σταυρός είναι από τον Θεό, ενώ τα ‘’ματόχαντρα’’ και τα ‘’φυλαχτά’’ είναι από τον διάβολο. Ο Θεός είπε με σαφήνεια, ότι δεν μπορείτε να δουλεύετε σε δύο αφεντικά και στην προκειμένη περίπτωση, επειδή ο άνθρωπος χρησιμοποιεί και δαιμονικά στοιχεία (ματόχαντρα), ο Θεός φεύγει και αφήνει στα χέρια του σατανά τον ταλαίπωρο αυτόν άνθρωπο, που πιστεύει ότι μπορεί να το έχει ‘’δίπορτο’’. Επομένως όποιος έχει τον Τίμιο Σταυρό μαζί με το ‘’ματόχαντρο’’, όχι μόνο δεν προστατεύεται από τον Θεό, αλλά μάλλον και εγκαταλείπεται απ’ Αυτόν.
π. Αθανάσιος Μυτιληναίος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου