Τρίτη 20 Απριλίου 2021

Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ(ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΧΑΡΙΤΩΝ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ.

 « Καὶ σὺ Δανιὴλ, ἔμφραξον τοὺς λόγους καὶ σφράγισον τὸ βιβλίον ἕως καιροῦ συντελείας, ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις». ( Δαν. ιβ´, 4).

« Εἶπε ὁ ἀββᾶς Ἀντώνιος: Ἔρχεται καιρὸς ὅπου οἱ ἄνθρωποι θὰ καταληφθοῦν ὑπό μανίας καὶ θὰ συμπεριφέρονται ὡς παράφρονες. Καὶ ἄν δοῦν κάποιον νὰ φέρεται λογικὰ, θὰ ξεσηκωθοῦν ἐναντίον του, λέγοντας: « Σὺ εἶσαι παράφρων». Καὶ τοῦτο θὰ τὸ εἰποῦν ἀκριβῶς, διότι δὲν θὰ εἶναι σὰν αὐτούς».( βλ.«Γεροντικὸν-­‐Σταλαγματιὲς ἀπὸ τὴν πατερικὴ σοφία», Μοναχῆς
Θεοδώρας Ταμπάκη, Ἱερὰ Μονὴ ἁγίου Θεοδοσίου Ἀργολίδος).

Τὸ ἐμβόλιο (καὶ ἡ μάσκα), δὲν εἶναι Θεολογικὸ καὶ ἐκκλησιαστικὸ ζήτημα καὶ δὲν συνιστᾶ ἔκπτωση ἀπὸ τὴν ὀρθὴ Πίστη καὶ ζωὴ ;
Ἁγιογραφικὴ καὶ ἁγιοπατερικὴ θεώρηση.

Ὡς ἀφορμὴ, ἡ ὁποία ξεχύλισε τὸ ποτήρι, στάθηκε ἡ ἀνακοίνωσι τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος: «Τὰ ἐμβόλια δὲν ἀπαιτοῦν τὴν χρήση καλλιεργειῶν ἐμβρυϊκῶν κυττάρων γιὰ τὴν παραγωγή τους. Ἡ ἐπιλογὴ τοῦ ἐμβολιασμοῦ δὲν εἶναι ζήτημα θεολογικὸ ἤ ἐκκλησιαστικὸ, καὶ ἀποτελεῖ ἐλεύθερη προσωπικὴ ἐπιλογὴ τοῦ κάθε ἀνθρώπου σὲ ἐπικοινωνία μὲ τὸν ἰατρό του, χωρίς ὁ ἐμβολιασμός νὰ συνιστᾶ ἔκπτωση ἀπὸ τὴν ὀρθὴ Πίστη καὶ ζωὴ».!!! ( Ἀνακοινωθὲν τῆς ΔΙΣ, 12-­‐13/1/2021).
Ἤ ὅπως εἶπε καὶ ἕνας Ἁγιορείτης. « Ἡ μάσκα δὲν ἐπηρεάζει τὸ ἦθος τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὸ δόγμα…Βᾶλτε μιὰ μάσκα, βρὲ παιδιὰ… Βάλε μιὰ μάσκα, ἐκεῖ καὶ ταπεινώσου καὶ σιώπα» !!! Μέ τὴν ἴδια παράλογη, ἀντιευαγγελικὴ, κοσμικὴ λογικὴ, θὰ μᾶς λένε : « κάνετε καὶ τὸ ἐμβόλιο, βᾶλτε βρέ παιδιὰ καὶ ἕνα τσίπ, , πᾶρτε καὶ τὸ χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου, νὰ ἡσυχάσουμε, σιώπα καὶ προσκύνα» !

Ἡ ρίζα τοῦ κακοῦ.

λα ατς οπνευματικς πτώσεις καπαρενέργειες φείλονται στν θεοποίησι τς γνώσεως κατς πιστήμης. Στν ποχμας γνσις, χει πληθυνθεσφόδρα. Δν θεωρεταιπι, γνσις-­‐πιστήμη, ς δρο Θεοπρς τν νθρωπο πρς ξυπηρέτησι τν βιολογικν ναγκν του. πειδ«πληθύνθη» γνσις, `` ψήλωσε νος`` τονθρώπου καψωσε τν κεφαλή της, καττοΔημιουργο, κανόμισε, τι Θες δν χει κατασκευάσει σωσττν νθρωπο κατν κόσμο, καρχεται τώρα πιστήμη νδιορθώσει τ«λάθη» τοΘεο. τσι βριστικττρόπ, διτς πιστήμης θέλει νκατασκευάσει να νέο τύπου νθρώπου τν περάνθρωπον, νθρωπο-­‐μηχαν. Πράγματι προφητεία τοΜ. ντωνίου παληθεύεται στν ποχή μας, καονθρωποι χουν καταληφθεπμανίας κασυμπεριφέρονται, ς παράφρονες, ρχοντες, κλρος καλας. Οκατέχοντες τς ξουσίες παγκοσμιοποιητς, συμπεριφέρονται σν κενο τν περήφανο νον, τν μέγα ρχοντα τν σσυρίων ( προτύπωσις τοντιχρίστου) « ...πί τν νον τν μέγα τν ρχοντα τν σσυρίων καπτψος τς δόξης τν φθαλμν ατο. επε, γρ ν τσχι ποιήσω, καν σοφίτς συνέσεως, φελρια θνν κασχν ατν προνομεύσω, κασείσω πόλεις κατοικουμένας κατν οκουμένην λην καταλήψομαι τχειρς νοσσιάν κας καταλελειμμένα ὠὰρ·καοκ στιν ς διαφεύξεταί με καντείπει μοι ». (σ, ι`,13).

Πιστεύουν, μεθυσμένοι πτν δύναμί τους, τι μτν σοφία τους, τν τεχνολογία κατν πιστήμη τους, μπορον νσείσουν τς πόλεις κανρπάξουν στν χούφτα τους λη τν οκουμένη σν μιφωλιπγκατελειμμένα αγκαντσυντρίψουν.Μμία τέτοια σατανικλαζονικκαπόλυτη κυριαρχία πάνω στνθρώπινα πράγματα, χουν δη τοιμάσει, πως νομίζουν, τν λεγόμενο μετανθρωπισμ, τν τετάρτη βιομηχανικπανάσταση. Θέλουν ν``ναβαθμίσουν`` τν νθρωπο στέσσερα πίπεδα, α) τό σωματικό, β) τό θικό, γ) τό ασθητικό καδ) τό συναισθηματικό. ποσκοπώντας στν πλήρη λεγχον τονθρώπου μτν φαρμογμφυτευμάτων στσμα μας (bio‘ntech), στεπηρεάζοντας τίς βιοχημικές λειτουργίες τογκεφάλου μας, νλλάζουν τσυναισθήματά μας, ταν θέλουν, κανοντάς μας χαρούμενους καταθλιπτικος πιθετικος κλπ, καγενικνμς κατευθύνουν..τσι μλίγα λόγια πιστήμη σλους τούς τομες της, λειτουργε, σήμερα σν μία νέα θεότητα, που πεμβαίνει, κβιάζει καλλοιώνει, πονοεκαλλάζει τν φύσι τν ντων. νατρέπει τος νόμους τς φύσεως, μπορον νπέμβουν κανμς λλάξουν κόμη κατDNAμας, λλζουν τκλμα, μολύνουν τπεριβάλλον κλπ.καπαληθεύεταιπροφήτης Δανιλ πρν 2.500 χρόνια λγοντας, « καλόγους πρς τνψιστον λαλήσει κατος γίους ψίστου παλαιώσει καπονοήσει τολλοισαι καιρος κανόμον ». (Δαν. ζ’, 25).ξαπολύουν βρεις καβλασφημίες πρς τν ψιστον, χουν παλαιώσει, δηλ. θεωρον ξεπερασμένο κάθε τί καλκαγιο καπουλα, κρυφίως, λλοιώνουν τος θικος νόμους τς ζως κατν φύσι τν πραγμάτωνκλπ.ποιος νδιαφέρεται νμθει περισσότερα γιτζοφερμέλλον τς νθρωπότητος ποξημερώνει, ς προστρέξει στς δικς τους πηγς, πως οδιοι τσχεδιάζουν, μεττν β` παγκόσμιο πόλεμο πτ1948. Οδιοι τδημοσιεύουν σβιβλία κατπαίζουν σλεκτρονικπαιγνίδια καταινίες πιστημομονικς φαντασίας, οποες, σήμερα γίνονται πραγματικότητα.Εναι σημαντικτι πάντα μςπροϊδεάζουν γι,τι πρόκειται νκάνουν. Ξεκίνησαν τν λεγόμενη «μεγάλη πανεκκίνηση» (The Great Reset) τς νθρωπότητας, λς καεναι θεοκαδίνουν νέα κίνηση, νέα πνοστνεκρωμένη νθρωπότητα, πονοώντας τι θεπιστήμη θκάνει μία νέα νάσταση, ναγέννηση. Καττλλα ατοδν θεωρονται συνωμότες καγκληματίες καττς νθρωπότητος, λλποιος χέφρων ποκαλύπτει, ατποοδιοι ποκαλύπτουν, ατς θεωρεται συνωμοσιολόγος!διαιτέρως κμεταλλεύτηκαν τθέμα τς γείας, προκαλώντας διάφορες ``πανδημίες``, γρίπη πουλερικν, γρίπη χοίρων κατώρα γιτος νθρώπους τν κορωναϊό. χουν φαλκιδεύσει λο τν πλανήτη γ, σμιπρωτοφανκαμεγάλη γκληματικπεριπέτεια, ποία θλλξει τπάντα καθστοιχίσει κατομμύρια θύματα. Γινμή πάρχουν ντιδράσεις, διαιτέρως στόχευσαν τν κκλησία. Καμόνο μέσα σναν χρόνο, κατώρθωσαν ννατραπον λειτουργικ, κλησιαστικκαθεολογικθεμελιώδη δομικστοιχεα της, τποα μέχρι τώρα, λειτουργοσαν κασυνιστοσαν μία λόκληρη δυσχιλιόχρονη στορία καπαράδοσι, πτν ποχτοΧριστοκατν ποστόλων, μέχρι σήμερα.Ἐὰν θεσμικκκλησία δν προλάβει ννασυγκροτηθε, θχει ς συνέπεια τν κύρωσι τς ποστολς της ν τκόσμ, ποεναι σωτηρία τονθρώπου.Το θέμα τς γείας σκορπίζει τόν φόβο σλους, διότι θυμίζει θάνατον. κοσμικξουσία, θέλοντας ν``προστατεύσει``, πως σχυρίζεται τν δημόσια γεία, χρησιμοποίησε ς ψυχολογικπλο, τήν τρομοκρατία, καδιτς καθημερινς νακοινώσεως ``κρουσμάτων``, τς λεγομένης ``πλύσεως γκεφάλου``, καπροπαγάνδας πτΜΜΕ, καδιχρηματικν προστίμων, κατρθωσε νμς πιβάλλει, πρτα τήν χρσι τς μάσκας, ποία δθεν μς προστατεύει πτν μετάδοσι τοο. Ατατρικς, βέβαια δν εσταθε, εναι να πατηλτέχνασμα γινπετύχουν τος πτερους σκοπος τους, ποναφέραμε παραπάνω. Τό παράλογο εναι, τι λοι σοι φορον μσκα κολλον τν ό καδιασωληνώνονται στς ΜΕΘ. πέβαλε τποχρεωτικ, προληπτικ(Rapid Tests), κατώρα τδθεν ``προαιρετικ`` μβόλιο, τποο, θ

γίνει ποχρεωτικκαατ, κατσι πολαμβάνουμε λοι μας ατν τν πέροχη ``δημοκρατία``, ποκατέληξε στν χειρότερη φασιστικτρομοκρατία, ποχει ζήσει ποτνθρωπότης.Τμβόλιο, πως διενεργεται, χει λα τχαρακτηριστικ, τίς προδιαγραφς κατς πιπτώσεις τοσφραγίσματος τς ποκαλύψεως. Διότι σοι δν τκάνουν, θχουν κυρώσεις, δν θμπορον νταξιδεύουν, νπωλον κανγοράζουν, νργάζονται, νχουν μισθ, διότι θδιώκονται πτς ργασίες τους κλπ. Θχουμε κοινωνικς διακρίσεις καρατσισμ. Ατδν μς παραπέμπουν σττς ποκαλύψεως; «καποιεπάντας, τος μικρος κατος μεγάλους... να δώσουσιν ατος χάραγμα πτς χειρς τς δεξις πτν μετώπων ατν,κανα μή τις δύνηται γοράσαι πωλσαι εμχων τχάραγμα (σήμερα μβόλιο)», ( ποκ. ιγ`,17), μήπως δη χουμε να εδος σφραγίσματος; Βέβαια κόμη δν δίνουν χάραγμα στχέρι στμέτωπο, θεναι τπόμενο βμα, δη ζητον πιστοποιητικμβολίου κααριο θβάλλουν καττσιπάκι στχέρι, τχουν τοιμο. Οχιλιάδες θάνατοι καοφοβερς παρενέργειες ποπροέρχονται πτμβλιο, καχουν δη καταγραφεσλον τν κόσμο, λλπιμελς τκρύβουν καπαραπληροφορον τν φελλαό, γιλα ατ, ομβολιαζόμενοι δν φοβονται; Ατοδν εναι θάνατοι; λλκανες, βέβαια δν νδιαφέρεται καδν λαμβάνει εθύνη! σθένεια, καφόβος τοθανάτου, ργαλειοποιήθηκαν πολτεχνιέντως,μμία πληρωμένη καπρωτοφανπροπαγάνδα γινδηγήσουν λη τν νθρωπότητα στν πελπισία καστν ατοκτονία. Καοχριστιανονέθεσαν τν λπίδα τους σνα τέτοιο μβόλιο καχι στν Θεν!Τθέμα τοκορωναϊο, μως γιμς, δν μόνο ατρικ, λλπρωτίστως εναι πνευματικό καθεολογικ. Θπροσπαθήσουμε, λοιπν νδομε τθέμα πτν λλη πλευρ, τν πνευματική καθεολογική, παττν ποία φειλε ντντιμετώπιζε καδια θεσμικκκλησία, λλδν τκανε.πειδ, μως καδστγιο ρος δν κφράζεται πλέον τγιορειτικφρόνημα, λλολίγοι, οκατέχοντες τν ξουσίαν κφράζουν μόνον τος αυτούς τους, κατν γνώμη τους, τν ποίαν μτν τρόπο τους τν πιβάλλουν, τελικς καστος διαφωνούντας. Γιατπικρατεμιστάσι σιωπς καδιαφορίας ναντι τν προβλημάτων, τποα πασχολον τόσο μς τος γιορετες μοναχος, σο κατος ν τκόσμν Χριστδελφος. Δν πάρχει κ μέρους τους πευθυνότητα κανημέρωσι, πάρχει φίμωσι λόγου, δν μς πιτρέπουν νδιαμαρτυρηθομε, περιφρονον καερωνεύονται κ.α. τσι παψαν πινμς μπνέουν, καχει χαθεμπιστοσύνη. ρήμην μν, ποφασίζουν γιμς χωρς μς, καμάλιστα γιθέματα τόσο σοβαρά, τποα χουν μεση πίπτωσι στν σωτηρία μας, καπειλεται κόμη καατβιολογικζωμας. Γιατκαμες σν πλογιορετες, θεωρήσαμε καθκον μας, νκουσθεπτγιον ρος καμία λλη διαφορετικφων. Θθέλαμε, λοιπν νδομε κανντιμετωπίσουμε αττθέματα χι μκοσμικφρόνημα καφοβικ, πως ντιμετωπίζονται μέχρι τώρα, λλπροβάλλοντας τν λόγον τς ληθείας, μέσα πτφς τς ρθοδοξίας, τοΕαγγελίου, τς γίας Γραφς κατν λόγον τν γίων Πατέρων τς κκλησίας. Μόνο μέσα πτν γία Γραφκατος Πατέρες, ορθοδοξοι καδιαίτερα ομοναχοδύνανται νστανται πί στερεοδάφους γινμή πλαννται κατέρους νπλανον. Γνσις καγεία.πεπτωκς νθρωπος φοβται τν σθένεια κατν πόνο σν τμεγαλύτερο κακ, μως γία Γραφκαογιοι Πατέρες βλέπουν τπράγματα διαφορετικ.Εσαγωγικ, εναι καλνδομε τμς λέγει γιτθέμα τς γνώσεως-­‐πιστήμης, κατς γείας, ποία στν ποχμας χει θεοποιηθε, νας πτος μεγίστους σοφος κακατκόσμον κακατΘεν, γιος Μάξιμος μολογητς:«Καλγνσις τφύσει, μοίως καγεία, λλτναντία τος πολλος περ τατα νησεν».

  Εναι, καλή γνώσις (γενικτς φύσεως κατν πραγμάτων πομς περιβάλλουν), καθς καγεία γιτσμα, λλμως γιτος πολλούς, τντίθετα τος φελον περισσότερο. «Τος γρ φαύλοις οκ ες καλν γνσις συμβαίνει, εκατφύσει, ς ερηταστι καλ». Γιτος φαύλους νθρώπους, γνσις ν καεναι πτφύσι της καλ, (διότι εναι δρο θεο), καταντβλαβεργιατος (διότι τν χρησιμοποιον γιτκακκαπηρεάζουν κατος λλους πρς τκακ). « μοίως δοδγεία, οδπλοτος οδχαρά. Ογρ συμφερόντως τούτοις κέχρηνται». πως πίσης οτεγεία οτε πλοτος οτε καχαρκόμη, δν μς φελον, διότι δν τχρησιμοποιομε πρς τπνευματικμας συμφέρον, τν σωτηρία. « ρα ον τναντία τούτοις συμφέρει». ρα λοιπν σ’ ατος,( ποδν κάνουν καλή χρήση ατν τν γαθν), συμφέρουν τντίθετα, δηλαδσθένεια, φτώχεια καοθλίψεις. «Οκον οδκενα κακτδίλόγτυγχάνει, εκαδοκεκακεναι». Οτε καατεναι κακ, σύμφωνα μτν λογικ, ν καφαίνονται κακά.Τκακ, πως λένε οΠατέρες δν χει πόσταση, διότι Θες ποίησε μόνον τγαθν, λλά λαμβάνει πόσταση πό τν δικμας μέλεια τονο, « τν κατφύσιν τονονεργειν μέλεια», κατελικκακεναι σφαλμένη χρήση τν νοημάτων, τν ποία κολουθεπαράχρησις τν πραγμάτων, « τήν κακίαν τις στν σφαλμένη χρσις τν νοημάτων, κολουθεπαράχρησις τν πραγμάτων». ( γίου Μαξίμου Κεφάλαια περγάπης,77,82, ΕΠΕ, 14,σ. 248, 250). Βλέπουμε, τι σφαλμένη χρσις τς πιστήμης κατς τεχνολογίας γισκοπος καθαρκερδοσκοπικος καλαζονεία, δήγησε καστν παράχρησι τν πραγμάτων. Διότι, λέγουν οΠατέρες, ργον τς νθρωπίνης γνώσεως, τς φιλοσοφίας, τς πιστήμης κλπ. εναι μελέτη τν ντων, ντς θεολογίας εναι μελέτηκαγνώση τοΘεο.πιστήμη μπορενκινται μόνο μέσα στν κτιστότητα τν πραγμάτων, γι` ατκαταν, κφύγει πτριά της, τότε καταλήγει σματαιοπονία καπσοφία γίνεται πανουργία, « σοφία χωριζομένης ρετς πανουργία γρ στ» κα«ρχσοφίας φόβος Θεο». χουμε διτς θεοποιημένης γνώσεως-­‐πιστήμης παναφορτς αρέσεως τοΒαρλααμιτισμοτς Δύσεως. Σύμφωνα μτόν πλατωνισμτοΒαρλαμ λη κατπνεμα εναι στοιχεα ατοτελκαΘες εναι περβατικς κας περβατικς δν μπορενπεμβαίνει στπράγματα τοκόσμου καπομένωςδν μπορενγίνεται λόγος γινέργειες τοΘεο, γενικστν κόσμο. Ονέργειες τοΘεο, γιτν Βαρλαμ εναι πλνόματα πλάσματα φαντασίας κασύμβολα. νας Θες, μως χωρίς νέργειες, ποδν νεργεσττοκόσμου, σημαίνει να Θεχωρίς οσία, χωρίς παρξι, νύπαρκτος. Ατν τν νύπαρκτον Θεν τν ντικαθιστ, σήμερα νθρωπος μτν γνσι, τήν πιστήμη, τν ατρικκαδιτονο, πεμβαίνει καλύνει ττν νθρώπων προβλήματα. Γιατκαρχιεπίσκοπος προτρέπει:« Νχουμε μπιστοσύνη στος πιστήμονες, στος εδικος ατος νθρώπους. Ντρέξουμενμβολιασθομε». μπιστοσύνη, λοιπν στούς πιστήμονες, χει γίνει περβατικς Χριστς, Παναγία καογιοι, παυσαν νπεμβαίνουν ννεργον στζωή μας, σύμφωνα μτν Νεοβαρλααμιτισμ... κλεισαν τος ναος καπαυσαν τν τέλεσι τν μυστηρίων.Κακδν εναι σθένεια, κακεναι μόνο μαρτία.Ογιοι Πατέρες τς κκλησίας χουν ντίθετη θέσι μτος σημερινος ``πατέρες`` τς μεταπατερικς ποχς. Μ.Βασίλειος στν μιλία του, περτο, «τι Θεός δν εναι ατιος τν κακν» λέγει : « Κάθε κακδν εναι κακ. Κακεναι ομαρτίες. Κακδν εναι σα μς προκαλον δύνη στσμα, πως ορρώστειες καττραύματα, φτώχεια, οταπεινώσεις, οκονομικς ζημίες, θάνατοι συγγενν, τποα νεργε( κατπαραχώρησιΘεο) πρς τσυμφέρον τς ψυχς,σοφς καγαθς Κύριος. Κακό εναι μόνον μαρτία, καρχκαρίζα τς μαρτίας εναι τδικμας ατεξούσιον. Θες ποίησε τπάντα «καλλίαν». Τκακν εναι στέρησις τογαθο. μαρτία φερε τν θάνατο, τν φθορκατς σθένειες. ποιος πέχει πτν μαρτία πχει καπό τδειντς μαρτίας. ποιος δελεάζεται πτν δοντς μαρτίας, τότε ατς γίνεται ατιοςτν δεινν ποπέρχονται κατ’ ατο. Τότε Θες πιτρέπει    παιδαγωγικκαπρς θεραπείαν τς ψυχς του, νρχονται σθένειες, συμφορς, θάνατοι κλπ. « πως, λοπν δν εναι ατιος τς γχειρήσεως κατς τομς τοκαυτρος, ατρς, λλνόσος, τσι καοφανισμοτν πόλεων ( σθένειες, θάνατοι, πόλεμοι, σφαγς κλπ), προέρχονται πτν μετρία τν μαρτανόντων καλα αττπαραχωρεΘες, γινπερικόπτουν τν αξησιν τς μαρτίας.(βλ. Μ.Βασιλείου. τι οκ στιν ατιος τν κακν Θες. PG 31,σ. 330).γιος ωάννης Δαμασκηνς λέγει, τι τκακχει δύο σημασίες: « λλκαταν λέγει « τν Θεν κτίζειν κακκαμεναι ν τπόλει κακί, ν Κύριος οκ ποίησεν». (μ.3,6), δν παρουσιάζει τν Θεν ς ατιον τν κακν, λλπειδλέξις κακία χει δύο σημασίες·λλοτε σημαίνει τκακατπτν φύσι του(σ.σ μεττν πτσι), καατεναι κάθε τποεναι ντίθετο πρς τν ρετκατθέλημα τοΘεο·καλλοτε σημαίνει ατποεναι κακκαγεμτο ταλαιπωρίες, καττν ντίληψιν τν δικμας, δηλαδτν ασθησι ποβιώνεται ς κακκαπίπονο, πως οθλίψεις, οσθένειες, πιδημίες, πιφορς κλπ. Ατφαινομενικεναι κακ, πειδεναι δυνηρ, στν πραγματικότητα, μως εναι καλ· διότι γίνονται ατία πιστροφς κασωτηρίας σατος πού συνέρχονται. Γραφλέγει. τι ατς οθλίψεις γίνονται μτν παραχώρησιν τοΘεο». ( γίου ωάννου Δαμασκηνο. κδοσις κριβς τς ρθοδόξου πίστεως. ΕΠΕ, σ. 524). Τελικ, σύμφωνα καμτν γιο ωάννη Χρυσόστομο, τίποτε δν εναι στν κόσμο κακ, παρμόνο μαρτία. « Οδν κακν, μαρτία μόνον... Κατκακν οδν τερόν στι, λλτό παρακοσαι Θεο». ( γίου ωάννου Χρυσοστόμου. μιλία ες Ματθαον PG 58, 1193, 5959, 3). Εναι νάγκη, λοιπν νσυνειδητοποιήσουμε πώς μεγάλη καδιαχρονικνόσος τς πεπτωκυΐας φύσεώς μας εναι μαρτία μας. λα τλλα, οσθένειες, οπιδημίες, οσυμφορς, οκαταστροφς κλπ εναι τφάρμακα τποα χρησιμοποιεγαθς Θες, εναι τμέσαπρς θεραπείαν ατς τς νόσου τς μαρτίας, γινμς φέρει σμετάνοια κασωτηρία. Κακρίσις τοκορωναϊοεναι κυρίως ποτέλεσμα τν μαρτιν μας (κλητος βίος, παρφύσιν μαρτήματα κλπ.). φείλεται στμεγάλη ποστασία μας πτν Θεν, ς λας, κακυρίως στν προδοσία τς ρθοδόξουπίστεως, διτς παναιρέσεως τοΟκουμενισμο. θεραπεία εναι μία μετάνοια καπιστροφστόν Θεό.μάσκα κατμβόλιο εναι σύμβολα ποταγς καπροσβάλλουν τν νθρωπο ς εκόνα Θεο.θεσμικκκλησία ντιμετώπισε ξ ρχς τπράγματα χι κκλησιαστικ,λλμκοσμικό καφοβικό φρόνημα. χι μτν φωτισμτογίου Πνεύματος κασύμφωνα μτν γία Γραφ, κατν θεολογία τν γίων Πατέρων κατν περδισχιλιετπαράδοσί της. τσι οπίσκοποι καοερες ποτάχθηκαν μέσως, χωρίς καμία ντίρησι, στς κυβερνητικς ποφάσεις, μις καθαρθεης κακοσμικς ντιλήψεως περτν πραγμάτων, καυοθέτησαν τά πάντα, κλεισαν τος ναος καμεταξτν λλων φεραν κατν χρσι τς μάσκας μέσα στος ερος ναος καττν τέλεσι τν θείων μυστηρίων, μδιαχωρίζοντας τν ερότητα τοεροχώρουτοναοπτος λλους κοινος χώρους. Τκάλυμμα τς κεφαλς.μες, μως θδομε τδιδάσκει γία Γραφκαογιοι Πατέρες τς κκλησίας.πόστολος Παλος στν πρς Κορινθίους πιστολτου, πρς τος πρώτους Χριστιανος, κάνει  λόγο περκατακαλύπτου κεφαλς. Τσημαίνει ατγιμς τος σύγχρονους Χριστιανος; « Πς νρ προσευχόμενος προφητεύων, κατκεφαλς χων, καταισχύνει τν κεφαλν ατο». ( Α`Κορ. ια`, 4).ρμηνεύει ερς Θεοφύλακτος :« Τγρ κεκαλφθαι τκεφαλήν, ξουσίαν πιτιθέναι τκεφαλστιν·ντί γάρ ξουσιαστοστι τπί κεφαλς κάλυμμα, κασημεον ποταγς». Δν μποδίζει τν νδρα νχει τν κεφαλή του σκεπασμένη, λλμόνο ταν παρίσταται σπροσευχπροφητεύει...Πς μως καταισχύνει τν κεφαλν ατο; Διότι νρ νχει γεννηθερχοντας καξουσιαστς μτνκαλύπτει τν κεφαλν του πίπτει καθέτει τν αυτό του πξουσία. Μτνχει καλυμμένη τν κεφαλή του, πιθέτει ξουσίαν πί τν κεφαλήν ατο, διότι τκάλυμμα εναι νττοξουσιαστοκαεναι σημεον ποταγς».« καοτω καταισχύνει τν Χριστν τν κεφαλήν ατο». « Καταισχύνει, μως κατν Χριστν, ποος εναι κεφαλατο, σμικρύνοντας, τσι τν αυττου τν κάνει νελεύθερο. πως τμικρσμα καταισχύνει τν κεφαλ·τσι καατς ποος ντας λεύθερος καπτοΘεο(πλασμένος) καατεξούσιος, μτνκαλύπτει τν κεφαλή του κατιθέμενος πξουσίαν, καταισχύνει, τν Χριστν, ποος εναι κεφαλή τοσώματς του». Γιατπόστολος τθεωρεγκλημα ατ; Διότι « Σύμβολον χει δοθεγιτν νδρα καγιτν γυνακα. Γιτν νδρα ς σύμβολο ρχς καγιτν γυνακα ς σύμβολον ποταγς...Πς, λοιπν δν εναι γκλημα τνπαραβαίνει κάποιος τος ρους τς φύσεωςκαμν νδρας ντρέφει κόμη δγυνακα νχει σκεπτν κεφαλή της »; ( ρμηνεία εροΘεοφυλάκτου Βουλγαρίας πρός Κορινθίους Α’, PG 124,σ. 696).φοεδαμε πόσο σεβς εναι νκαλύπτει νδρας τν κεφαλή του νώπιον τοΘεο, πόσμλλον νκαλύπτει το πρόσωπό του μμιμάσκα νώπιον τοΘεο; Τκάλυμμα τοπροσώπου τοΜωϋσέως.Οσραηλτες πειδδν μποροσαν ντενίζουν τπρόσωπο τοΜωϋσέωςπολαμπε πτν δόξα τοΘεο, τοζήτησαν ντκαλύψει.« Καοκαθάπερ Μωϋσς τίθει κάλυμμα πτπρόσωπον ατο, πρς τμτενίσαι τος υος σραλ ες ττέλος τοκαταργουμένου». ( Β’ Κορ. γ’, 14).«Δν εναι νάγκη μες νκαλυπτόμαστε, πως Μωϋσς, διότι εστε δυνατοσες, νδετε ατν τν δόξαν, τν ποίαν μες χουμε, τοεαγγελίου, ν καεναι λαμπρότερη πκείνη. Τοτέστιν δύνασθε ννοετε τμυστήρια τοΘεο, δηλαδτεαγγέλιο καδν χρειάζεται νποκρύπτομε ατ, σν μκάποιο λλο κάλυμμα τς σάφειας. Διότι, οσραηλτες, ντες παχες( στν διάνοια) δν μποροσαν νδον, τι νόμος θχει τέλος κατι θκαταργηθε· διότι τκάλυμμα δείχνει τν παχεαν ατν διάνοιαν». Τκάλυμμα τοπροσώπου φανερώνει παχεα διάνοια.« λλά πωρώθησαν τνοήματα ατν·χρι γρ τς σήμερον τατκάλυμμα πτναγνώσει τς Παλαις Διαθήκης μένει, μή νακαλυπτόμενον τι ν Χριστκαταργεται». « πωρώθη, λέγει νος ατν καγιατοτε οτότε βλεπαν οτε καοσημερινο(ουδαοι), ς πεπωρωμένοι, διότι χουν τδιο κάλυμμα, πως πί τπρόσωπον τοΜωϋσέως, δηλαδτν πιπόλαια νάγνωσιτονόμου ( Μωϋσέα νόμασε τν νόμον Χριστς)...καοτε νακαλύπτεται σατος, οτε διαγινώσκεται, τι Χριστς μελλε νκαταργήσει τν Παλαιν ( τν σκιν τονόμου, τς χάριτος λθούσης). στε τπτασμα ταν τς δικς τους γνώμης, διότι πώρωση εναι μάρτημα γνώμης. Μ, λοιπν θαυμάζετε γιατδν μποροσαν νδον τν δόξαν τοΧριστο». (βλ. .π Θεοφυλάκτου Βουλγαρίας σ. 832-­‐833).

Συμπέρασμα. χρσιςτς μάσκας ντς τοεροναοπροσβάλλει τν ερότητα τοχώρου, ς τόπου μυστηρίου κατν κοινωνία μας μτπρόσωπο τοΘεο.παναλαμβάνεται κασήμερα, πτος σημερινος Χριστιανος μτν χρσι τς μάσκας ντς τοεροναο,τμάρτημα τοπαλαιοσραλ. πως τότε οουδαοι εχαν νάγκη πό κάλυμμα γατταν πιπόλαιοι στν νάγνωση τονόμου κακατέληξαν στν πώρωση λόγτς πτωχς τους διανοίας, καατταν μάρτημα τς δικς τους γνώμης, δηλαδτογνωμικοθελήματός τους, πειδδν κατανοοσαν τν λόγον τοΘεο, γιατκαδν μποροσαν ντενίζουν στπρόσωπο τοΜωϋσέως. τσι κασήμερα σοι φορον μάσκα κακαλύπτουν τπρόσωπό τους καμάλιστα μέσα στν να, δν μπορον νβλέπουν τπρόσωπο τοΧριστο. Καθιστον τος αυτούς τους ναξίους τς δόξης τοΘεοκακπίπτουν πτν δόξαν τς χάριτος τοεαγγελίου στν μωσαϊκνόμο τς δουλείας, διότι «πωρώθησαν τνοήματα ατν» πρς τ« μή τενίσαι» τν δόξαν τοΧριστο. ΚαΧριστς καλύπτεται καποστρέφει πατος τπρόσωπΤου. Συνεπς, σοι φορον μάσκα προσβάλλουν, καθετον τν ερότητα τοχώρου, ξισώνοντας τν ερχρο τοναομτος λλους κοινος χώρους π.χ τς γορς, καατσυνιστποϊεροποίησι τοχώρου τς κκλησίας.« Οερες ατς θέτησαν νόμον μου καβεβήλουν τγιμου·ναμέσον γίου καβεβήλου οδιέστελον καναμέσον καθάρτου κατοκαθαροοδιέστελλον» (εζκ. κγ’, 26). Οερες, λέγει Θες θέτησαν τν νόμον μου καβεβήλωναν τγια μου, διότι δν διεχώριζαν, «οδιέστελον» νάμεσα στγιο κατβέβηλο κανάμεσα στκαθαρκατκάθαρτο.Τεναι, μάσκα; Πρτα εναι να σύμβολον ποταγς σμιξουσία. Εναι να προσωπεον ποκαλύπτει τπρόσωπό μας να φίμωτρο γινμή μιλμε κανμή σκεπτόμαστε, νκρίνουμε-­‐διακρίνουμε τπράγματα. μάσκα καλύπτει, καπαραμορφώνει τθεοειδς πρόσωπο τονθρώπου, ποος εναι πλασμένος κατ’ εκόνα τορχετύπου, τονανθρωπήσαντος Θεο, τοΚυρίου μν ησοΧριστο. μάσκα παραμορφώνει, λλάζει καγελοιοποιετν φύση τονθρώπου, πηρεάζει τν συμπεριφορτου, τν ψυχολογία κατθος του, καγιατκαλαμβάνει καπνευματικς, θεολογικς καψυχολογικς διαστάσεις. νθρωπος κπίπτει πτν θεϊκτιμτου, « γεπα θεοστκαυοψίστου πάντες», καπεκόνα Θεο, πλεύθερη καατεξούσια ντότητα, γίνεται να res ( πργμα) , πρς χρσιν κακατάχρησιν κατελικνα πειραματόζωο. λη ατκατάστασις χει πάρει, διαστάσεις ψυχωτικς καψυχοπαθολογικς πανδημίας, ατεναι ντως πανδημία ( τρελλάθηκε κόσμος). μάσκα χει λλάξει τς κοινωνικς καπροσωπικς σχέσεις μεταξτν νθρώπων. Χάθηκε γάπη πρς τν πλησίον. πλησίον, που μέχρι χθς θεωρετο, ν Χριστδελφός, « εδες τν δελφόν σου εδες Κύριον τν Θεν σου» λεγαν μέχρι χθς, οκληρικο, κασήμερα πλησίον μας χει γίνει πιπικίνδυνος χθρς. Μάλιστα οδιοι οερες καοχριστιανοκαταγγέλλουν στν στυνομία νσυλλάβει σους δν φορον μάσκα, κασυγχρόνως φορώντας τν μάσκα τους, προσέρχονται μσυχη συνείδησι γινκοινωνήσουν! Νκοινωνήσουν τ;... Συνεπς,πς εναι δυνατν νας πίσκοπος ερεύς νφοράει μάσκα γάντια κλπ, κανκατακαλύπτει, ντνποκαλύπτειτπρόσωπό του νώπιον τς κεφαλς του, ποεναι Χριστς κανώπιον τοφρικτοθυσιαστηρίου, κανπροσεύχεται κανερουργεμκαλυμμένον πρόσωπον; Πς εναι δυνατόν! Μέσα στν να, που εναι χρος ερς, χρος μυστηρίων, που καταβαίνει τγιον Πνεμα κακαθαγιάζει κόμη κατς σκόνες ποπικάθονταιμέσα στν να, πως λέγει γιος Χρυσόστομος, γι’ ατκατσκουπίδια τοναοδν τπετμε στκάλαθο τν κοινν σκουπιδιν, λλτκαμε, ατονά  φοβονται μμολυνθον πτν θεία κοινωνία κατλλα ερσκεύη! Ατκατάστασι χει πληγώσει τόσο βαθιτν ψυχοσύνθεσή μας, χει νατρέψει λόκληρη τν φυσιολογικροκαζως μας, ποία γινπανέλθει στν φυσιολογικκανθρώπινη κατάσταση της, θχρειασθεπολς χρόνος γινθεραπεύσει πολλές πληγές. νθρωποι καθημερινς ατοκτονον καζον μψυχοφάρμακα, ξ ατίας ατς τς μαδικς σχιζοφρένειας. Ατκατόσα λλα δν πασχολον τν θεσμικκκλησία; νατπρεπε πρωτίστως, ντν πασχολήσουν σν ζητήματα κρως κκλησιαστικκαθεολογικά, τποα κασυνιστον κπτωσι πτν ρθπίστι, καχι τντίθετο, πως νακοίνωσε ΔΙΣ. Τό σμα μας εναι νας τογίου Πνεύματος.Δύναται ραγε, Χριστιανς νπιτρέψει νεσέλθει στσμα του να μβόλιο, τποο παράγεται πκτρωμένα μβρυα;γία γραφμς διδάσκει τι τν νθρώπινο σμα εναι ερκαεναι νας τοΘεο.«οκ οδατε τι τσώματα μν νας τον μν γίου Πνεύματος στν, οχετε πΘεο»;( Α’ Κορ. στ’,19). « Μς κφοβίζει πόστολος κόμη περισσότερο, μτμέγεθος τς δωρες, δηλαδτογίου Πνεύματος καμτν ξία ατοπομς τχει δώσει, Θες. Εστε νας καμάλιστα γιος, γιατεστε τογίου Πνεύματος. Μ, λοιπν κάνετεμιαρν τν γιον ναν. Οτε νχρειώσετε τν δωρεν τοΘεο, διότι πτν Θεν χετε τν δωρεν κατΠνεμα. « Καοκ σταυτν, γοράσθητε γρ τιμς». « πό Δεσπότην εστε δν χετε τίποτε δικσας, οτε τσμα. γορασθήκατε μτιμ, τουτέστιν διτοαματος τοΧριστο. στε τμέλη σας λα πόκεινται σλλον Δεσπότην καπου θέλει κενος πρέπει ντκατευθύνετε. Αττλέγει, χι γινναιρέσει τατεξούσιον, λλγινμς δείξει τδίκαιον, τι πρέπει νδουλεύουμε στν Θεν φοχουμε γορασθεπΑτόν».« Δοξάσατε δτν Θεν ν τσώματι μν, καν τπνεύματι μν, τινά στι τοΘεο». «φογορασθήκατε, λοιπν πρέπει νδοξάσετε τν Θεν μτσμα σας, μτς γαθές πράξεις ποτελονται διτοσώματος, κανττηρετε γιον κακαθαρν. Δοξάζεται Θες, ταν ονθρωποι βλέπουν τκαλά μας ργα καδοξάζουν καατο, μεττνΘεν».« καν τπνεύματι μν». «Μς δείχνει, τι χι μόνον τσμα χρειάζεται νφεύγει τν πορνείαν, λλκαψυχή, οτε καδιάνοια νμή μολύνεται, (πνεμα τν διάνοια κάλεσε), διότι καστν καρδιγίνεται μοιχεία, σύμφωνα μτεαγγέλιο». Τόσμα μας, λοιπν κατπνεμα μας δν μς νήκουν, τχει γοράσει Χριστς μτΘεο Του Αμα πτοΣταυρο. πόφασι τς Δ. ερς Σύνοδος συστήνει τόν μβολιασμξ μβρυϊκν κτρωματικν κυττάρων!ταν, λοιπν, ρχεται δια θεσμικκκλησία καδιτν ποιμένων της, μτν διτς π’ ριθμν πρωτ. 2997/24 ουνίου 2020 συστήνει κθύμως τν μβολιασμστν λληνικλα, παραλληλίζοντς τον πρτα μτν μβόλιο τς ελογις το1864, καδεύτερον διτς νακοινώσεως τς 12-­‐13 ανουαρίου 2021, πανέρχεται καπάλιν γινξυπηρετήσει τν κρατικξουσία, στγκληματικργο της, καμς λέγει τι: « Τμβόλια δν παιτον τν χρήση καλλιεργειν μβρυϊκν κυττάρωνγιτν παραγωγή τους. πιλογτομβολιασμοδν εναι ζήτημα θεολογικκκλησιαστικ, καποτελελεύθερη προσωπικπιλογτοκάθε νθρώπου σπικοινωνία μτν ατρό του,χωρίς μβολιασμός να συνιστκπτωση πτν ρθΠίστη καζω».!!! ( νακοινωθν τς ΔΙΣ, 12-­‐13/1/2021).προσφάτως ληφθεσα πόφασις τς ΔΙΣ λέγχεται θεολογικς ς αρετικκαρχεται σπλήρη ντίθεσι μτν δογματικδιδασκαλία τς κκλησίας.

Διαβάστε τη συνέχεια πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο

Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ(ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΧΑΡΙΤΩΝ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ

triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου