Κυριακή 7 Μαΐου 2023

ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

 ΟΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΚΑΛΑ,ΕΔΩ ΚΙ ΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΕΜΕ ΑΝ ΧΑΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ,

 ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ;




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Ρήματα ζωής, Ο ΚΥΡΙΟΣ σας χορηγώ, 
γράψε τη Θεϊκή μου ταύτην διδαχή
σ’ ένα χαρτί απλό.

 Κάνε υπακοή παιδί μου,
δώσε τη Θεϊκή νουθεσία
σε κάθε πιστό παιδί μου.

 ΕΓΩ ΝΑΙ ΟΜΙΛΩ,
 χέρι ανθρώπινο για εσάς χρησιμοποιώ,
ίνα ακουστεί στη βέβηλη εποχή, η εξ άνωθεν φωνή μου,
 ίνα αφυπνίσω εσένα ψυχή μου.

Όλοι σας τάζουν τώρα,
αλλαγή πορείας στης Ελλάδος τη χώρα.
 Συμβούλια, συσκέψεις στους νομούς, ομιλίες,
 ΟΜΩΣ ψέματα και περιαυτολογίες.

 Ο εις τον άλλον κατηγορεί,
κρίνει, κατακρίνει, βωμολοχεί.
 Ω! τι μεγίστη υποκρισία,
ο λαός πια χόρτασε αυτήν την κωμωδία.

 Όλοι δυστυχώς έχουν γίνει μαριονέτες
και χορεύουν στης μασονίας,
στης Νέας Τάξης τα χωρία.

 Δεν υπάρχουν πια αληθείας πλάνα,
 όλα εχορηγήθησαν στης ψευτιάς την μπάντα.

 Με μία λέξη – Η ΕΛΛΑΔΑ
σε πλήρη ηθικό και πνευματικό ξεπεσμό,
αφού αθεΐα, ανωμαλία, ψέματα στα παιδιά μου δίδουν,
την τομή της αληθείας σας κρύβουν.

 ΑΛΙ, όλοι παρουσιάζονται σαν σωτήρες,
μα δυστυχώς σπέρνουν στην Ελλάδα καταιγίδες.
 Σας τάζουν αναβάσεις, μα οι βαθμοί τους,
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ.

 Ω! φτωχή μου Ελλάδα, ζητούν να σου σβήσουν
 ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΔΑΔΑ.
 Γιατί όλα εδώ της γης, ανθρωπίνη ψυχή αν στα χαρίσουν,
ΤΙΠΟΤΑ, ΜΗΔΕΝ!
ΑΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ ΣΕ ΕΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ
ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΕΟ ΣΟΥ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΟΥΝ,
ΕΡΜΑΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΘΑ ΣΕ ΔΩΣΟΥΝ.

 Και σας ρωτώ – εξετάσατε εσείς, στα μέσα τα μαζικά,
 τί οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι εντέχνως,
με συνεχή ροή σας σερβίρουν;

 Τάχα για το καλό σας,
μα στην ουσία επιζητούν
ΤΟΝ ΨΥΧΙΚΟ ΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΧΑΜΟ ΣΑΣ.

 Ποιος τώρα στις ομιλίες του μίλησε ή μιλά ΓΙΑ ΘΕΟΝ;
 Ποιος για προσευχή;

 Εγώ να αναλάβω Ο ΚΥΡΙΟΣ,
ΕΤΟΥΤΟΝ ΤΟΝ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟ , ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ;
 ΚΑΝΕΙΣ! Όλοι στης τσέπης την τροχιά οδοιπορούν
και οι άνθρωποι, οι πλείστοι στην Ελλάδα, πεινούν.

 Ποιος ρωτώ μίλησε για μυστηριακή, 
για ορθόδοξη ζωή, πίστεως και αρετής;
 Σώπασαν ακόμα και οι δικοί μου οι κληρικοί.
 Χάθηκαν ΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
και στην Ελλάδα παίζουν εμβατήρια,
της αθεΐας τα πλάνα.

Μη διστάζεις, ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ,

 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΜΙΛΩ.

ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου