Η επισκοπή Tikhvin της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας παρείχε πολύ ενδιαφέρον υλικό σχετικά με τις προφητικές βασιλικές εικόνες «Σαν τα φτερά του αετού» και «Αυτοκρατικό». Θα δώσω αρκετά αποσπάσματα που μαρτυρούν τόσο τον
αρχικό προφητικό σκοπό αυτών των εικόνων όσο και, γενικά, την εκπληκτικά σωστή κατανόηση που έχουν επιτύχει οι ερμηνευτές. Στο τέλος, επιτρέψτε μου να κάνω μερικά σχόλια με βάση διάφορες μελέτες OS. Νομίζω ότι αυτό θα τονίσει περαιτέρω τις εκπληκτικές προφητείες που είναι εγγεγραμμένες σε αυτές τις εικόνες και θα ενισχύσει την πίστη μας στην ταχεία και ακριβή εκπλήρωση αυτών των προφητειών.Θα παραθέσω αποσπάσματα του προαναφερθέντος άρθρου της επισκοπής Tikhvin. Δεν ξέρω, δυστυχώς, ποιος είναι ο συγγραφέας αυτών των γραμμών (δίνω έναν σύνδεσμο με την πηγή παραπάνω, θα χαρώ να γνωρίσω καλύτερα τον συγγραφέα), αλλά θέλω να πω ότι προσωπικά είμαι πολύ, Πολύ χαρούμενος για τη βαθιά πνευματική κατανόηση που αποκαλύπτεται εδώ, και για την εκπληκτική πνευματική και πνευματική εγγύτητα με το Ανοιχτό Σεμινάριο, λοιπόν, παραθέτω συντομογραφικά:
ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΑΣΙΛΙΚΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ «ΣΑΝ ΦΤΕΡΕΣ ΑΕΤΟΥ» ΚΑΙ «ΑΥΤΟΠΡΕΣ»
«Το 2003, οι εικόνες «Αυτοκρατικό» και «Σαν Φτερά Αετού» αποκαλύφθηκαν στον Ορθόδοξο κόσμο και οι δύο εικόνες ζωγραφίστηκαν στα τέλη του 19ου αιώνα από έναν άγνωστο αγιογράφο για να ενισχύσουν την Αυτοκρατορία και μέχρι σήμερα βρίσκονταν σε ενιαίο αντίγραφο στην Εκκλησία της Μεταμόρφωσης του Κυρίου στο χωριό Verzilovo, περιοχή Stupino, περιοχή της Μόσχας.
Μέχρι το 1917, αυτός ο ναός ανήκε στην περιουσία των πριγκίπων Shakhovsky και υποτίθεται ότι και οι δύο εικόνες ήταν ζωγραφισμένες με εντολή τους για την υποστήριξη της βασιλεύουσας δυναστείας Romanov. Είναι γνωστό σίγουρα ότι στις αρχές του 20ου αιώνα, ο άγιος Τσάρος Νικόλαος Αλεξάντροβιτς και η αγία αυτοκράτειρα Alexandra Feodorovna επισκέφτηκαν το κτήμα Shakhovsky και, σε ανάμνηση της επίσκεψής τους, τους παρουσίασαν στην Εκκλησία της Μεταμόρφωσης του Κυρίου με ένα Φωτιστικό με επιγραφή-διακόσμηση σε σμάλτο: «Προς τιμή της στέψης του Νικολάου και της Αλεξάνδρας 1896».
Αυτό το λυχνάρι βρισκόταν μπροστά από την εικόνα "Σαν τα φτερά του αετού", οι ενορίτες της Εκκλησίας της Μεταμόρφωσης άλειψαν τους εαυτούς τους με λάδι από τη Βασιλική λάμπα και ο ίδιος ο ναός θεωρήθηκε "Βασιλικός" λόγω της ιδιαίτερης λατρείας του Τσάρου Νικολάου Β'.
Και στις δύο εικόνες «Αυτοκρατική» και «Σαν Φτερά Αετών» υπάρχουν πολύ παρόμοιες εικόνες μιας γυναικείας μορφής σε βασιλικό μωβ χρώμα με ένα στέμμα στο κεφάλι. Το Παιδί κάθεται στο αριστερό χέρι της συζύγου και ευλογεί και με τα δύο χέρια. Και στις δύο εικόνες, το τρίτο κεντρικό πρόσωπο είναι ο Δικέφαλος Αετός - σύμβολο της Αυτοκρατορίας της Ρωσικής Αυτοκρατορίας, που μας ήρθε από το Βυζάντιο. Σε αυτά τα εικονίδια, ο Δικέφαλος αετός είναι το φόντο για μια γυναικεία φιγούρα με ένα παιδί.
Στο εικονίδιο «Αυτοκράτης» ο Δικέφαλος Αετός είναι ο Βασιλικός Θρόνος για τη Σύζυγο και στο εικονίδιο «Σαν τα Φτερά του Αετού» η Σύζυγος με το Παιδί δεν κάθεται, αλλά στέκεται και την κουβαλάει ο Αετός.
Πάνω από την εικόνα στην Εκκλησία της Μεταμόρφωσης υπήρχαν πορτρέτα των μαρτύρων - των λυτρωτών του Τσάρου Νικολάου Β' και της Τσαρίνας Αλεξάνδρα Φεοντόροβνα. Την άνοιξη του 2004, παρά την αυξανόμενη λατρεία μεταξύ των ανθρώπων των εικόνων "Αυτοκράτης" και "Σαν Αετοί με Φτερά", με εντολή ενός από τους μητροπολίτες, τα εικονίδια ΚΑΤΑΦΥΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΘΗΚΑΝ (οι συγγραφείς της δημοσίευσης τόνισαν αυτές τις λέξεις με κεφαλαία γράμματα, όχι εγώ - OS) μαζί με τη Βασιλική Λυχνία. Διορίστηκε νέος πρύτανης της εκκλησίας στο χωριό Βερζίλοβα.
Για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, αυτή η αυθαιρεσία εγείρει αινιγματικά ερωτήματα, γιατί αυτό συνέβη τέσσερα χρόνια μετά την αγιοποίηση των Βασιλικών Μαρτύρων στην υποδοχή των Αγίων Πάντων που έλαμψαν στη ρωσική γη. Ένα αντίγραφο της εικόνας "Σαν τα φτερά του αετού" ξεκίνησε το νικηφόρο ταξίδι του από τη Μόσχα στις 5 Μαρτίου 2004 μέσω της επισκοπής Βλαντιμίρ στο Νίζνι Νόβγκοροντ.
Λοιπόν, ας προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε την πνευματική σημασία αυτών των ασυνήθιστων εικονιδίων. [Ας δώσουμε προσοχή σε μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια αυτών των δύο ασυνήθιστων εικονιδίων. Στο εικονίδιο «Αυτοκράτορα», οι εικόνες τόσο της συζύγου όσο και του παιδιού δεν υπογράφονται με κανέναν τρόπο, αλλά οι επερχόμενοι άγιοι έχουν αντίστοιχες υπογραφές χαρακτηριστικές των εικόνων εικόνων, από τις οποίες μαθαίνουμε ποιος απεικονίζεται σε αυτήν την εικόνα. Στο εικονίδιο "Like an Eagle's Wings", οι εικόνες τόσο της συζύγου όσο και του παιδιού έχουν υπογραφές, αλλά για κάποιο λόγο είναι πολύ ωχρές και δυσανάγνωστες. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι αυτές οι υπογραφές υποτίθεται ότι έκρυβαν το πραγματικό νόημα αυτών των εικονιδίων προς το παρόν.]
Και οι δύο εικόνες είναι γραφικές εικόνες της Γυναίκας και του Παιδιού, για τις οποίες γίνεται λόγος στην Αποκάλυψη:
«Και δόθηκαν στη γυναίκα δύο φτερά μεγάλου αετού, για να πετάξει στην έρημο στον τόπο της από το πρόσωπο του φιδιού» (Αποκ. 12:14).
Ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα σε ολόκληρη την ιστορία της επίγειας Εκκλησίας, και ειδικά για τα έσχατα των αιώνων, απεικονίζεται στο 12ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης του Ιωάννη του Θεολόγου:
1 Και φάνηκε ένα μεγάλο σημάδι στον ουρανό: μια γυναίκα ντυμένη με τον ήλιο. 5 Και γέννησε ένα αρσενικό παιδί, που θα κυβερνήσει όλα τα έθνη με σιδερένια ράβδο. και το παιδί της πιάστηκε στον Θεό και στον θρόνο Του. 14 Και δόθηκαν στη γυναίκα δύο φτερά ενός μεγάλου αετού, για να πετάξει στην έρημο στη θέση της από το πρόσωπο του φιδιού, και εκεί να τραφεί για καιρό και καιρούς και μισό καιρό. 15 Και το φίδι έστειλε νερό σαν ποτάμι από το στόμα του πίσω από τη γυναίκα, για να την παρασύρει μαζί με το ποτάμι.
Αυτές ακριβώς οι γραμμές προσφέρονται με χρώματα για τη σκέψη μας στα εικονίδια «Αυτοκράτης» και «Σαν τα Φτερά του Αετού». (Και τότε γίνεται σαφές γιατί στο ένα εικονίδιο οι υπογραφές τόσο του κεφαλιού της συζύγου όσο και του κεφαλιού του παιδιού είναι πολύ ωχρές και δυσανάγνωστες, ενώ στο άλλο εικονίδιο δεν υπάρχουν καθόλου τέτοιες υπογραφές!)
Το νόημα αυτών των εικόνων, καθώς και της ίδιας της Αποκάλυψης του Ιωάννη του Θεολόγου, μπορεί να γίνει κατανοητό μόνο στους αποκαλυπτικούς καιρούς μας. Στα τέλη του 19ου αιώνα, όταν αυτές οι εικόνες ζωγραφίστηκαν για να μην πειράζουν τους ανθρώπους, σε μια από τις εικόνες έγιναν εξαιρετικά ασαφείς υπογραφές στις εικόνες της συζύγου και του παιδιού. Αλλά τότε αυτά τα εικονίδια είναι μια προφητεία με χρώματα για να μας ενδυναμώσει που ζούμε σε αυτούς τους τελευταίους καιρούς! Γίνεται επίσης σαφές γιατί στις αρχές του 21ου αιώνα αυτές οι ασυνήθιστες εικόνες «άρχισαν τη νικηφόρα πορεία τους σε ολόκληρη τη Ρωσία».
Το ίδιο το γεγονός της γέννησης και ο διωγμός από τον δράκο παραλείπονται εδώ, αλλά ο θρίαμβος της Εκκλησίας (η γυναίκα ντυμένη με τον ήλιο) που μεταφέρθηκε από το πρόσωπο του φιδιού στην κρυμμένη έρημο απεικονίζεται καθαρά. Ο Κύριος έφερε τον θρίαμβο αυτής της θαυματουργής σωτηρίας στην Εκκλησία με τη δύναμη των φτερών του μεγάλου Βασιλικού Αετού. Στο δεξί χέρι της συζύγου, ένα ανθισμένο κλαδί είναι σύμβολο αυτής της υπόσχεσης, η οποία υποδεικνύεται και στην προφητεία του Αγίου Σεραφείμ :
«...Ο Κύριος θα ευλογήσει τον λαό Του με ειρήνη και θα υψώσει το κέρας του χρισμένου Δαβίδ Του, του δούλου Του, του ανθρώπου μετά την καρδιά Του, του ευσεβέστατου Κυρίαρχου Αυτοκράτορα, που η αγία δεξιά Του έχει καθιερώσει και, επιπλέον, θα εδραιώσει τη ρωσική γη…»
Ο μεγάλος αετός, που συμβολίζει το σώμα Εκκλησίας-Κράτους της Ρωσικής Αυτοκρατορίας, φέρει σιδερένια ράβδο (σκήπτρο) και κυρίαρχο μήλο, όπως κουβαλά τη Γυναίκα - τη γήινη Εκκλησία, με το αρσενικό παιδί που γεννήθηκε από Αυτή (Αποκ. 12: 5· 13). Σήμερα, αυτός ο απλωμένος αετός συμβολίζει την Ανάσταση του οργανισμού Εκκλησίας-Κράτους της Ρωσίας υπό το κυρίαρχο χέρι του Χριστού Κυρίου - του Χρισμένου Τσάρου (η νιότη σας θα ανανεωθεί σαν αετός (Ψαλμ. 103,5)), τον τελευταίο επίγειο Βασιλιάς που πρέπει να νικήσει τον Αντίχριστο και αμέσως μετά να παραδώσει Ο θρόνος της Βασιλείας είναι ήδη στον ίδιο τον Ουράνιο Κύριο Χριστό Αρχοντας.
Η δεύτερη εικόνα, «Αυτοκρατική», μας παρουσιάζει την επόμενη στιγμή -την πραγματική νεκρή συνεδρίαση της Γυναίκας- τη γήινη Εκκλησία με φόντο τον Αετό που διπλώνει τα φτερά του. Εδώ το πιο σημαντικό είναι το υποπόδιο πάνω στο οποίο στηρίζεται η Γυναίκα με το αρσενικό παιδί που Της γεννήθηκε (Αποκ. 12:5;13), δηλαδή η πέτρα στην κορυφή του βουνού . Ο Μεγάλος Αετός στέκεται σταθερά στην ίδια πέτρα . Και πάλι, δεν υπάρχει κυρίαρχο μήλο στα χέρια της συζύγου, και δεν είναι καθόλου ορατό, γιατί είναι ξεκάθαρο ότι αυτή, η Εκκλησία, είναι η δύναμη στο χέρι του Εκλεκτού Βασιλιά, του μωρού που γεννήθηκε από τη Γυναίκα, Ποιος είναι η Κεφαλή της επίγειας μαχητικής Εκκλησίας.
Είναι επίσης απαραίτητο να πούμε για το θεμέλιο πάνω στο οποίο ιδρύθηκε η Γυναίκα, η επίγεια Εκκλησία. Το θεμέλιο είναι μια πέτρα στην κορυφή του βουνού. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για μια πέτρα από το μυστηριώδες όνειρο του Ναβουχοδονόσορα, που ερμηνεύεται από τον Προφήτη Δανιήλ:
Ο Θεός του ουρανού θα φτιάξει ένα βασίλειο που δεν θα καταστραφεί ποτέ, και αυτό το βασίλειο δεν θα μεταφερθεί σε άλλο λαό. θα συντρίψει και θα καταστρέψει όλα τα βασίλεια, αλλά η ίδια θα παραμείνει για πάντα, αφού είδες ότι η πέτρα σκίστηκε από το βουνό όχι από τα χέρια και συνθλίβεται σίδηρος, χαλκός, πηλό, ασήμι και χρυσάφι. Ο Μέγας Θεός άφησε τον βασιλιά να μάθει τι θα συνέβαινε μετά από αυτό. Και αυτό το όνειρο είναι αληθινό, και η ερμηνεία του είναι ακριβής! (Δαν. 2:44-45)
Έτσι η πέτρα που έσπασε την εικόνα έγινε μεγάλο βουνό και γέμισε όλη τη γη. Εδώ είναι ένα μυστικιστικό γεγονός που συνδέει τους χρόνους του πρώιμου χριστιανικού Βασιλείου και τους τελευταίους μας χρόνους - την εποχή του επερχόμενου νικητή Βασιλιά, τον οποίο η επίγεια Εκκλησία γέννησε τον Ουράνιο Χριστό με την ευσεβή μήτρα της .
Β. Γυναίκα με αρσενικό παιδί είναι η επίγεια Εκκλησία που γέννησε τον νικητή Βασιλιά. Και παρόλο που οι άγιοι προτείνουν να κατανοήσουν το Παιδί (στο εκκλησιαστικό σλαβικό κείμενο ως παιδί συζύγου) ως οποιοδήποτε παιδί της Εκκλησίας, αυτή η προφητεία αναφέρεται πλήρως στον νικητή Τσάρο . Η Αποκάλυψη λέει ότι ήταν ακριβώς για τον σκοπό της καταστροφής αυτού του γεννημένου παιδιού - του νικηφόρου Βασιλιά - που το φίδι έβγαλε νερό σαν ποτάμι από το στόμα του μετά τη γυναίκα του (Αποκ. 12:15) (για αυτό το φίδι στάθηκε μπροστά στη γυναίκα που ετοιμαζόταν ακόμα να γεννήσει, γιατί αυτό την καταδίωξε που είχε ήδη γεννήσει τον Βασιλιά).
Αυτό το νερό κατευθύνεται κυρίως κατά του νικητή Τσάρου. Παρεμπιπτόντως, το ίδιο το νερό από το στόμα του δράκου, σαν ποτάμι αιρέσεων και ψεύτικων διδασκαλιών, περιέχει αναμφίβολα τις πιο σημαντικές αιρέσεις των καιρών μας, δηλαδή τον παπισμό, την φανερή βασιλεία, την εικονομαχία που κρύβεται στη βασιλεία, καθώς και μια «θάλασσα». ” της συκοφαντίας ειδικά κατά του χρισμένου του Θεού (το νερό στέλνεται μετά τη γυναίκα και τους)... Η Σύζυγος, η επίγεια Εκκλησία, έχει ζώνη σε μορφή σταυρού - αυτό φαίνεται μια οδηγία για μας να σταυρωθούμε για τον Τσάρο-Πατέρα. Το ουράνιο τόξο από πάνω είναι ένα πλήθος ειρήνης, η συμφιλίωση του Θεού με τον άνθρωπο που υπηρετεί πιστά τον Θεοχρισμένο Βασιλιά του!
Όλα αυτά τα λόγια θα βοηθήσουν να συνδεθούν πολλές υποσχέσεις για την Ανάσταση του Βασιλείου, ιδιαίτερα, οι λέξεις για την κρυμμένη έρημο, την οποία πολλοί θεωρούν λανθασμένα ότι είναι πραγματικά ένα είδος Σαχάρας. Στην πραγματικότητα, είναι ξεκάθαρο ότι αυτή η έρημος, στην οποία ο Αντίχριστος θα εξορίσει τους Χριστιανούς (όπως λένε πολλοί άγιοι του 20ου αιώνα), είναι η Ρωσία, αν και πολύ μειωμένη σε μέγεθος, αλλά δεν υπόκειται και είναι απρόσιτη στον Αντίχριστο.
Έτσι, γίνεται σαφές ότι αυτές οι εικόνες δεν είναι η εικόνα της Μητέρας του Θεού και του Παιδιού Χριστού, αλλά οι εικόνες της Συζύγου - της Μητέρας της Εκκλησίας που διώχθηκε από τον Αντίχριστο στην έρημο και το παιδί - του Ερχόμενου Τσάρου . (τέλος αποσπάσματος)
Παρατηρήσεις και συμπεράσματα OS
Αυτό είναι απλά υπέροχο υλικό, που μαρτυρεί τη βαθύτερη πνευματική κατανόηση και την αρχή της αναγέννησης. Επιπλέον, αυτό το υλικό προέρχεται τελικά από τη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία. Θα δώσω όμως τις πιο συγκεκριμένες παρατηρήσεις μου. Ας ξεκινήσουμε από το τέλος αυτής της έκδοσης, όπου ο/οι συγγραφέας/-ες επανέλαβαν σοφά και τόνισε ότι «αυτές οι εικόνες δεν είναι η εικόνα της Παναγίας και του Παιδιού Χριστού». Απόλυτο σωστό! Είπαμε ( Λευκός Τσάρος (5) στην προφητική εικόνα του Άβελ Νο. 1 ) ότι η προφητική εικόνα του Άβελ χτίστηκε με την ίδια αρχή με θέμα τη Γέννηση της Υπεραγίας Θεοτόκου, η αυτοκράτειρα παρουσιάστηκε με ένα παράξενο , μη κανονική εικόνα που περιέχει εξωφρενικά νέα για τη μεταφορά του στέμματος και του βασιλικού σπόρου που παραδόθηκε στον απλό λαό.
Και αν στις μέρες μας οι προφητικές εικόνες με παρόμοια μηνύματα απλώς αφαιρούνται από τις εκκλησίες, κρύβονται, ακόμη και καταστρέφονται (αν και δεν είναι πλέον δυνατό να κρυφτούν και να καταστραφούν), τότε εκείνες τις μέρες κρύφτηκαν στις φυλακές και κατέστρεψαν τον ίδιο τον λαό του Θεού που μετέφερε αυτές οι αποκαλύψεις του Θεού σε μας. Ο Άβελ, μαζί με τον αγιογράφο, εξορίστηκε στο Petrokrepost της Λάντογκα. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στη φυλακή του μοναστηριού του Σούζνταλ υψίστης ασφαλείας. Επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω, να παραθέσετε λίγο από την παλιά μου δημοσίευση σχετικά με το περιεχόμενο αυτής της εικόνας του Άβελ - και μετά θα δούμε πώς λέει το ίδιο πράγμα με τις εικόνες "Σαν τα φτερά του αετού" και "Αυτοκρατικό" που εξετάζουμε σήμερα .
«Ο Άβελ, ο βασιλικός προφήτης, ο οποίος προέβλεψε το μαρτύριο της τελευταίας βασιλικής οικογένειας, προέβλεψε επίσης την αποκατάσταση της μοναρχίας - από τους απογόνους του κυρίαρχου και της αυτοκράτειρας αυτό συζητείται στην εικόνα με φωτοστέφανα - στέφανα αιώνιας δόξας και αγιότητας όμως το στέμμα που τους αφαιρέθηκε (όπως απεικονίζεται στη δεύτερη εικόνα του Άβελ, για το οποίο θα μιλήσουμε σύντομα) επιστρέφεται στον Σπόρο τους.
Το Στέμμα επιστρέφεται στην Οικογένεια μέσω του γεγονότος που απεικονίζεται στην εικόνα - η δωρεά του σπόρου. Μέσω αυτού διατηρείται το στέμμα, μέσω αυτού έρχεται μια μέρα ο Λευκός Τσάρος. Το στέμμα πηγαίνει στον κληρονόμο. Πού είναι; Και κρατάει αυτό το στέμμα.
Παρακαλώ σημειώστε - το άτομο που κρατά το στέμμα στα χέρια του είναι ντυμένο με ακριβώς το ίδιο φόρεμα με τον κυρίαρχο και την αυτοκράτειρα. Στην απλή γλώσσα της εικονογραφίας, αυτό σημαίνει την ισότιμη, βασιλική τους θέση, καθώς και συγγένεια αίματος. Αυτός είναι, προφανώς, ο Λευκός Τσάρος, ο αποκαταστάτης της μοναρχίας, που κατάγεται από τον διασωθέντα βασιλικό σπόρο.
Τώρα προσέξτε τις παραξενιές στην κάτω σειρά του εικονιδίου. Εδώ η βασίλισσα (με κόκκινο, βασιλικό, μαρτυρικό ιμάτιο, γονατιστή) παραδίδει ένα παιδί (το παιδί της, ένα κορίτσι) σε μια γυναίκα ντυμένη με σκόπιμα απλά ρούχα. Οι άνθρωποι φορούσαν ρούχα σαν κι αυτό, με κοντά μανίκια και κασκόλ, στη σοβιετική εποχή.
Η αυτοκράτειρα πλένει μόνο τα χέρια αυτής της γυναίκας. Αν και θα έπρεπε να είναι το αντίστροφο - μια υπηρέτρια πρέπει να ποτίζει από μια κανάτα, κάτι που βλέπουμε σε όλες τις κανονικές εικόνες. Πώς θα μπορούσε ο Άβελ να «μπέρδεψε» τις θέσεις αυτών των δύο γυναικών;
Σημειώστε επίσης ότι στις κλασικές, κανονικές εικόνες υπάρχουν συνήθως πολλοί άνθρωποι παρόντες, πολλοί μάρτυρες της γέννησης της Μαρίας - αλλά στην εικόνα του Άβελ δεν υπάρχει ούτε ένας μάρτυρας - μόνο οι χρισμένοι συμμετέχοντες στην εκδήλωση και αυτή η απλή γυναίκα. Όλα εδώ συμβαίνουν στη σιωπή - στο μυστήριο.
Ο Άβελ και ο αγιογράφος του έβαλαν σε αυτή την εικόνα το πιο σημαντικό προφητικό μήνυμα: ο υποσχεμένος Σπόρος, που θα αποκαταστήσει την Πίστη, το Βασίλειο και την Πατρίδα, θα είναι απόγονος του κυρίαρχου και της αυτοκράτειρας. Αυτός θα είναι ο σπόρος που θα πεταχτεί στους ανθρώπους (στη θάλασσα - το βιβλικό σύμβολο του λαού) - όπως ο σπόρος της συκοφαντημένης βασίλισσας στην ιστορία του Τσάρου Σαλτάν :
Τον έβαλαν σε ένα βαρέλι με τον γιο του,
τον πίσσα, τον οδήγησαν
και τον άφησαν στο Οκιγιάν -
Έτσι διέταξε ο Τσάρος Σαλτάν.
Είναι ενδιαφέρον ότι τα εικονίδια "Like an Eagle's Wings" και "Autocratic" μεταφέρουν τα ίδια μηνύματα. Σχόλια για τις εικόνες "Σαν τα φτερά του αετού" και "Αυτοκρατικό", που διαβάζουμε (από την Επισκοπή Tikhvin της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας) σημειώνουν επίσης τέλεια ότι όλος ο συμβολισμός και το μήνυμα αυτών των εικόνων είναι να κρύψουν τον σπόρο της Γυναίκας από «Πολλά νερά», από έθνη, από ανθρώπους, από τη μανιασμένη θάλασσα των ανθρώπων-γεγονότων. Ο σπόρος (που είναι τελικά ο Λευκός Βασιλιάς) επιμένει όλα αυτά τα χρόνια και έρχεται να βασιλέψει την καθορισμένη ώρα.
Επιτρέψτε μου να διευκρινίσω λίγο την ερμηνεία των παρουσιαζόμενων εικόνων, για τις οποίες διαβάσαμε από την επισκοπή Tikhvin. Πριν από λίγο καιρό, εσείς και εγώ εξετάσαμε λεπτομερώς την προφητεία για τη Γυναίκα στην Έρημο ως προς τη Ρωσία (παρακαλώ διαβάστε, αν δεν την έχετε διαβάσει, ή ανανεώστε τη μνήμη σας - στη δημοσίευση The Longest Prophecy about Russia in Revelation: the Woman στην Έρημο .) Λοιπόν, θα επιτρέψω στον εαυτό μου να ισχυριστεί ότι η Σύζυγος σε αυτήν την προφητεία είναι επίσης η Ρωσία, η Αγία Ρωσία. Η σύζυγος δεν είναι μόνο η Εκκλησία που δίνει στον κόσμο αυτό το υποσχόμενο παιδί - τον Λευκό Τσάρο. Αλίμονο, κάποτε, πριν από λίγο περισσότερο από εκατό χρόνια, η εκκλησία στη Ρωσία ήταν μεταξύ εκείνων που προσπάθησαν ενεργά να κάνουν το ακριβώς αντίθετο - να καταστρέψουν εντελώς τη μοναρχία και κάθε ελπίδα για την αποκατάστασή της. Αυτή η αμαρτία έχει ήδη ξεπλυθεί εν μέρει -με πολύ αίμα- και τα απομεινάρια της ξεπλένονται με τη μετάνοια.
Και στον προφητικό μας κύκλο για τον Asenath-Rus, θα μπορούσαμε επίσης να πειστούμε ότι αυτό το καταπληκτικό κορίτσι (η μελλοντική σύζυγος του Ιωσήφ του Ωραίου - το πρωτότυπο του Λευκού Τσάρου) είναι όλη η Αγία Ρωσία. Αλλά δεν θα το ξαναμιλήσω εδώ, εξάλλου σύντομα θα αποκαλυφθούν όλα. Θέλω απλώς να σημειώσω ότι όταν καταλαβαίνουμε ότι οι προφητικές βασιλικές εικόνες «Σαν τα φτερά του αετού» και «Αυτοκράτης» δεν αντιπροσωπεύουν επανάληψη της αποκάλυψης της Μαρίας και του Μωρού Ιησού (αλλά τη χρησιμοποιούν ως τη μεγάλη βάση όλων), Όπως σωστά παρατήρησαν οι συντάκτες του σχολίου που δημοσιεύουμε, τότε η εστίασή μας επικεντρώνεται πραγματικά στον επερχόμενο Λευκό Τσάρο και την Αγία Ρωσία.
Ωστόσο, αν καταλάβουμε ότι αυτές οι εικόνες είναι σε αρμονία με άλλες προφητείες (ιδίως με τις προφητικές εικόνες του Άβελ), τότε θα πρέπει να έχουν το ίδιο μήνυμα. Και αυτό το απλό αλλά συγκεκριμένο μήνυμα: Ο Λευκός Τσάρος δεν έρχεται απλώς, αλλά είναι ο βασιλικός σπόρος, που πηγαίνει πίσω στον άγιο κυρίαρχο και αυτοκράτειρα - τους μάρτυρες.
Και όποια σπουδαία ιστορία και αν μεταφέρει η εικόνα της Μητέρας και του Βρέφους (από τη Γέννηση του Ιησού, έως τη γέννηση του Χρισμένου, ως Ιωάννη του Βαπτιστή, του Λευκού Τσάρου κ.λπ.), σχετικά με την προφητεία για την Αγία Ρωσία Το 2025, όλα θα πρέπει να είναι εξαιρετικά απλά και ξεκάθαρα για εμάς. Το παιδί είναι ο Λευκός Τσάρος, ο οποίος δεν είναι απλώς ένα «πνευματικό παιδί» της εκκλησίας ή ένας «πολίτης» της Ρωσίας - αλλά συνδέεται άμεσα με τη βασίλισσα που απεικονίζεται στην προφητική εικόνα, τη βασίλισσά μας, τη μεγαλομάρτυρα Αλεξάνδρα Φεοντόροβνα. (Δεν έκανα κράτηση - μεγαλομάρτυρας, και όχι παθιασμένος, όπως δηλώνουν σήμερα κρύβοντας προφητικές εικόνες).
Η πέτρα που σημειώνεται στα εικονίδια (και στα σχόλια) είναι επίσης ενδιαφέρουσα. Αυτή είναι η Ολοσυντριπτική Πέτρα της Αγίας Ρωσίας για την οποία πρόσφατα μιλήσαμε αναλυτικά. Θα ήθελα επίσης να μιλήσω για τις πολλές εκπληκτικές λεπτομέρειες αυτών των προφητικών εικόνων και για τους άλλους χαρακτήρες που είναι παρόντες εκεί - αλλά η δημοσίευσή μας είναι ήδη πολύ μεγάλη. Ελπίζω να επιστρέψω στο θέμα αυτών των δύο προφητικών εικόνων και να μιλήσω για αυτό σύντομα.
ΑΠΟΔΟΣΗ : ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου