Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΟΤΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ...ΗΓΓΙΚΕΝ!

 Η ΣΗΨΙΣ ΕΧΕΙ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟ ΖΕΝΙΘ, ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΟ ΝΑΔΙΡ, ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ.




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++

 Γράψε παιδί Μου αγαπητό, Εγώ το χέρι σου καθοδηγώ,
 ο Τρισυπόστατος Θεός, για να γίνει τοις πάσι γνωστός
ο λόγος Μου ο Θεϊκός.
 Γράψε χωρίς δισταγμό, αφού γνωρίζεις καλά,
πως τα πάντα διευθύνω Εγώ, θάρρος λοιπόν.
Παιδιά Μου, εσείς που πιστεύετε
και καρτερείτε τα λόγια τα δικά Μου,
 πολύ αναπαύετε την καρδιά Μου.
 
Ακούστε λοιπόν τι ο Πατέρας σας ο Θεός σας λαλώ.
 Πλησιάζει της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ο καιρός,
κουράγιο λοιπόν, καθόλου να μην πτοείται το ιδικό σας ψυχικό,
αφού με κάθε λεπτομέρεια έχετε εκ των προτέρων ειδοποιηθεί,
 για ό,τι πρόκειται να γενεί, 
και να είστε σίγουροι πως, 
Ο ΚΑΘΕ ΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΕΚΑΤΟ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ 
ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ.

Και σεις θα πονέσετε πολύ, απ’ ό,τι θα γίνει σε όλη την γη,
 αλλά δεν μπορεί διαφορετικά να γενεί,
 πρέπει το καρκίνωμα να κοπεί
πριν ο κόσμος όλος εντελώς δηλητηριαστεί. 

Η ΣΗΨΙΣ έχει φθάσει στο ΖΕΝΙΘ
και η ΠΙΣΤΙΣ των ανθρώπων έχει φθάσει στο ΝΑΔΙΡ,
πρέπει αυτό να αντιστραφεί,
γι’ αυτό επείγει ο καθαρισμός να γενεί.
Και εγχείρηση χωρίς πόνο,
δεν μπορεί παιδιά Μου να γενει,
 όμως στο καλό αποσκοπεί.

Εξάλλου παιδιά Μου, ανάγκη είναι επιτακτική,
 ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ,
δεν επιτρέπω άλλο εις το κακό να κυριαρχεί.
 Το επέτρεψα, τα μάτια να σας ανοίξω,
και ΤΙ ΕΣΤΙ ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ,
γιατί είχατε απ’ αυτόν παραπλανηθεί
και από τα ψέματά του παρασυρθεί
 και βαδίζατε οδόν κατηφορική και ολισθηρή,
που δυστυχώς τα ταμεία του Άδη εγέμισε αυτή.

Παιδιά Μου, η παγκόσμια αυτή αναταραχή,
 η τρικυμία που επικρατεί,
βγάζει στην επιφάνεια,
 ό,τι κρυβόταν στην σκοτεινή αφάνεια,
και αποκαλύπτεται εμπρός εις τα μάτια σας σιγά – σιγά,
κάθε έργο του μισάνθρωπου σατανά,
 προς τα ιδικά Μου αγαπητά παιδιά.

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ,
αφού αόρατο πνεύμα είναι ο βρωμερός εχθρός,
και αυτό ήταν το λάθος των πολλών,
 χρησιμοποίησαν όπλα υλικά και φθαρτά,
αντί τα δικά Μου όπλα τα παντοδύναμα, τα πνευματικά.

 Και έτσι νικήθηκαν κατά κράτος όλοι αυτοί,
που βασίστηκαν στην δύναμη την επιστημονική,
γιατί δεν αντελήφθησαν οι φτωχοί,
πως στην επιστήμη, το κακό και η διαφθορά κυριαρχεί,
 που πάντα εις την καταστροφή αποσκοπεί.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΑΠΑΤΗ,
ΠΟΥ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ ΟΛΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΑ ΠΛΑΤΗ,
έδειξε των ανθρώπων την αδυναμία,
ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΛΕΙΠΕΙ Η ΦΩΤΙΣΙΣ Η ΘΕΙΑ.

 Κοιτούν , μα δεν βλέπουν, τους μιλάς, μα δεν ακούν,
 ανέχονται το κακό χωρίς να διαμαρτυρηθούν,
 αφού το καλό από το κακό, να ξεχωρίσουν δεν μπορούν,
γιατί ναρκωμένοι από τον εχθρό ζουν.

 Τους λυπάμαι όλους πολύ,
 αλλά δική τους εντελώς η επιλογή,
το ίδιο και ο βρωμερός εχθρός θα τους πει,
 ήρθατε με την θέλησή σας,
 ιδού και η υπογραφή σας,
 που υποδηλώνει την ελευθέρα βούλησή σας.

 Γι΄αυτό παιδιά Μου σας έχω πει,
 πως αναπολόγητη θα είναι η κάθε ψυχή,
 αφού είχε επιλεκτική ακοή
και άκουγε μόνον την σατανική φωνή.

Αλλοί! Και πάλι αλλοί! Για την κάθε μια ψυχή.
Για άλλη μια φορά, σας χάρισα τα λόγια Μου τα ιερά,
σε σας που έχετε ώτα ανοικτά, για ν’ ακούσετε αυτά.
 
Πάρτε την ευλογία και την ευχή Μου
και μείνετε εις την αγκάλη την δική Μου. 


Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

 +++


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου