Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2023

ΜΗΝ ΣΤΕΚΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΜΟΥ.

 


ΜΗΝ ΣΤΕΚΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΜΟΥ.

Μην στέκεσαι 
στον τάφο μου και κλαις!

Δεν είμαι εκεί. 
Δεν κοιμάμαι.

Είμαι χίλιους ανέμους 
που φυσούν.

Είμαι το διαμάντι 
που λάμπει στο χιόνι.

Είμαι το φως τού ήλιου 
σε ωριμασμένο σιτάρι.

Είμαι η ήπια φθινοπωρινή βροχή.

Όταν ξυπνάς το πρωί,
είμαι η γρήγορη βιασύνη
από ήσυχα πουλιά σε κυκλική πτήση.

Είμαι τα μαλακά αστέρια 
που λάμπουν τη νύχτα.

Μην στέκεσαι 
στον τάφο μου και κλαις.

Δεν είμαι εκεί. 
Δεν πέθανα.

Mary Elizabeth Frye

........................................................................

Υγ.

Η Άντζελα Μανδαλιού 
και ο Φίλιππος Μανδαλιός
είναι τα δύο αγαπημένα αδέρφια, 
τα οποία θέλησαν να βοηθήσουν 
την πληγείσα Λιβύη
ως εθελοντές - διερμηνείς.

Ζήτησαν ν' ακουμπήσουν 
το έλεός τους στην παχυλή δυστυχία, παρασυρμένα από τον ορμητικό χείμαρρο
τής φιλαδερφίας και της αγάπης, 
που μέσα στην ευαίσθητη ψυχή τους 
αδιάκοπα ακόμα ρέει, κατακλύζοντάς μας.

Σημαντικό ρόλο 
για τη γενναία τους αυτή απόφαση
διαδραμάτισε το γεγονός που θέλει 
τα δύο αυτά ευλογημένα αδέρφια,
την Άντζελα και τον Φίλιππο,
να είναι παλιά μέλη 
τής ελληνικής κοινότητας
τής Λιβύης.

Έχασαν αυτή τη μάταιη ζωή 
μαζί με τους τρεις,
πανάξιους στρατιωτικούς μας:

την Εύη Ανδρεαδάκη, 
τη Γλυκερία Μεμεκίδου, 
και τον Γεώργιο Βούλγαρη.

Η Άντζελα είχε παντρευτεί 
πριν μία εβδομάδα και η Εύη τον Γενάρη.

Κύριε, βοήθησέ μας 
να καταλάβουμε το σχέδιό Σου ... είμαστε πολύ, πολύ αδύναμοι ακόμα ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου