
Την ώρα που ο Οικουμενικός μιλάει για Ενότητα με Καθολικισμό διασπάται η Ορθοδοξία. Απείχαν από την Νίκαια οι πατριάρχες Ιεροσολύμων κι Αντιοχείας. Και ποια Eνότητα και ποια Ορθοδοξία χωρίς τη Ρωσία; Και η Κύπρος……….στα πρόθυρα σχίσματος με το Τυχικό ζήτημα. Διευρύνεται το ρωσικό σχίσμα; Από τον Άγιο Νεόφυτο στην Πάφο….. στον Άγιο Νεόφυτο στη Νίκαια.. ριγματώσεις.. Τρίζει και σείεται το Οικοδόμημα…..
Διεκκλησιαστική Συνάντηση έλαβε χώρα στη Νίκαια της Βιθυνίας στη Δυτική Τουρκία, ανάμεσα στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον Πάπα Λέοντα ΙΔ΄ που από την Πέμπτη βρίσκεται ήδη στην Κωνσταντινούπολη. Νωρίτερα, άρχισε το κοινό προσκύνημα του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου με τον Πάπα Λέοντα ΙΔ’ στον αρχαιολογικό χώρο όπου βρίσκονται τα ερείπια της βασιλικής του Αγίου Νεοφύτου, για να τιμήσουν την 1.700η επέτειο από την Α’ Οικουμενική Σύνοδο. Παρόντες και επικεφαλείς ή εκπρόσωποι και άλλων Εκκλησιών όπως Αρμενίων Συρορθόδοξων Κοπτών Αγγλικανών κ.α Ηχηρή η απουσία των Ορθόδοξων πατριαρχών Ιεροσολύμων και Αντιοχείας..
Οι 2 κεφαλές θέλουν να το τρέξουν προς πλήρη ενότητα και κοινωνία..
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης ανέφερε: «Έχοντας την πίστη της Νικαίας να καίει με θέρμη στις καρδιές μας, “ας τρέξουμε τον αγώνα” της χριστιανικής ενότητας».
Πάπας Λέοντας ΙΔ’: «Η επιθυμία για πλήρη κοινωνία μεταξύ όλων των πιστών στον Ιησού Χριστό συνοδεύεται πάντα από την αναζήτηση της αδελφοσύνης μεταξύ όλων των ανθρώπων».
Παρόντες στην κοινή προσευχή ήταν και επικεφαλείς και εκπρόσωποι άλλων χριστιανικών εκκλησιών και ομολογιών. Το θέμα του κοινού εορτασμού του Πάσχα μάλλον έχει υποχωρήσει δεν θίχθηκε ως τώρα αν και ήταν στην ατζέντα του προηγούμενου Πάσχα που έφυγε..Πάσχα!
Πως θα επέλθει η ενότητα με bricolage…;
υπάρχουν και παραμένουν χάσματα δογματικά εκκλησιολογικά θεσμικά λειτουργικά αγιολογικά..που αντανακλούν σε τρόπο ζωής νοοτροπίας αντιλήψεων στο κοινωνικό φάσμα..To να είσαι χριστιανός σημαίνει κάνεις την αυθυπέρβαση τρόπο ζωής στην καθημερινότητα σου. Από την ώρα που σχετίζεσαι με το απόλυτα υπερβατικό που είναι το θείο καλείσαι σε μια διαρκή αυθυπέρβαση προς χάριν του άλλου.. Ωστόσο το μόνο που δεν χωρεί υπερβάσεις είναι το a priori Yπερβατικό το ίδιο το θείο ο Θεός…Η υπέρβαση της Υπέρβασης είναι άτοπη.
Από ένα σημείο μπορείς να φέρεις μόνο μια παράλληλη ως προς την ευθεία (ε) σύμφωνα με την Ευκλείδεια διατύπωση. Τα δόγματα επίσης χαρακτηρίζονται από μια ακεραιότητα κι απολυτότητα καθώς είναι το απείκασμα του θείου.. και το θείο είναι άτρεπτο!!
ΥΓ ο πάπας ζητά ένωση ο Βαρθολομαίος τρέχει την ένωση όταν οι πορείες γίνονται όλο κι πιο ασύμπτωτες. Ο πάπας συνεχίζει να καινοτομεί.. πριν λίγες μέρες για πρώτη φορά αγιοποίησε άτομο που δεν του είχαν κατακυρώσει κανένα θαύμα. Η Εκκλησία τι είναι η Σουηδική Ακαδημία που στους διαπρεπείς και της αρκεί μόνο αυτό απονέμει την αγιότητα ως Νόμπελ; Υπάρχει μια εκκοσμίκευση πλήρης και στην αγιότητα! Tι είναι η αγιότητα τίτλος ευγενείας που απονέμεται από το ..”διάδοχο”/βικάριο στους γαλαζοαίματος του πνεύματος;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου