Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Επτά προσωπικότητες μιλούν για τη σχέση τους με τον Άγιο



ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΪΣΙΟ
Πέμπτη, 7 Ιουνίου στις 19.00 μ.μ.
Ιερός Ναός Αγίου Γεωργίου Ηρακλείου
(Πλατεία Αγίου Γεωργίου, 141 22 Ηράκλειο Αττικής, τηλ.: 2102816701)
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Ο π. Φιλόθεος Θεοδωρόπουλος, ένας από τους ομιλητές της εκδήλωσης, έχει καταθέσει την δική του προσωπική μαρτυρία για τον Άγιο Παΐσιο στο βιβλίο  ''Ο δικός μας Παΐσιος" (παραθέτουμε απόσπασμα αυτής) :
"...Έρχομαι τώρα σε δύο συγκλονιστικά γεγονότα προσωπικά, που έχω ζήσει. Ήταν χειμώνας, είχε κάνει μια μεγάλη
θύελλα, εγώ ήμουν φιλοξενούμενος σε κάποιο γειτονικό κελί. Είχα πιάσει φιλίες με ένα γειτονικό κελί στον πατέρα
Παΐσιο και με αυτόν τον τρόπο, πήγαινα πολύ συχνά και τον έβλεπα. Πήγαινα και το πρωί, πήγαινα και το σούρουπο,
λίγο πριν βραδιάσει. Βλέπω λοιπόν, ήταν ο παππούλης, μέσα στο «χείμαρρο» που υπήρχε ένα μικρό ποταμάκι κάτω από
την Παναγούδα, μαζί με έξι άτομα. Και τι κάνανε; Είχε πέσει μέσα στο χείμαρρο, ένα μεγάλο κοτρόνι, θα μπορούσα να
πω και βράχος. Τόσο μεγάλο ήταν. Αυτό, βέβαια, δεν μετακινείτο με τίποτα, αλλά είχανε κόψει κάτι κορμούς από
δέντρα και προσπαθούσανε να τα κάνουνε μοχλούς για να το μετακινήσουν γιατί έφραζε αυτό. Έφραζε το ποταμάκι
και γινόταν πλημμύρα εκεί. Είχε και ένα γεφύρι, που κινδύνευε να το ξεπεράσει κ.λπ. Ο γέροντας εκεί τους έλεγε:
«κάντε το έτσι, κάντε το αλλιώς», τελικά απελπιστήκανε.
Εγώ καθόμουν από μια μεριά και έβλεπα. Όχι επειδή δεν ήθελα να βοηθήσω, γινόταν να βοηθήσω, ήμουν και εγώ
κληρικός, ρασοφόρος, αλλά αυτοί ήταν παλικάρια, ψηλοί, δεμένοι, αθλητικοί τύποι, λαϊκοί προσκυνητές ήταν. Τελικά
αφού απογοητεύτηκαν, πλησιάζω τον παππούλη, «α!» μου λέει «και εσύ εδώ είσαι;», λέω: «ναι, Γέροντα, την ευχή σας»
κ.λπ.Να μην σας τα πολυλογώ, μου λέει: «δεν γίνεται, θα το παρατήσουμε, θα φύγουμε. Άντε φύγε και εσύ» μου λέει.
Λέω: «Να ‘ρθω και εγώ στο κελί σας Γέροντα». «Όχι, όχι» μου λέει, «εγώ θα ασχοληθώ εδώ πέρα». Δεν τόλμησα να
τον ρωτήσω: «τι θα κάνετε;», πήγα λοιπόν λίγο πιο πίσω και κρύφτηκα πίσω από κάτι δέντρα, να δω τι θα έκανε. «Να
ασχοληθώ εδώ πέρα», μου είπε, τι θα έκανε; Αφού έφυγαν έξι «μαντραχαλάδες» τώρα.
Να βγάλει την κοτρόνα δηλαδή και την έβγαλε;
Δεν ήταν κοτρόνα, βράχος ήτανε. Τον βλέπω να κάνει το σταυρό του και να σηκώνει την κοτρόνα σαν να ήταν
καρέκλα..."
Στοιχεία Βιβλίου
Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΚΑΤΟΥΝΗΣ
Επτά προσωπικότητες μιλούν για τη σχέση τους με τον Άγιο
Με έργα του αγιογράφου Κωνσταντίνου Ξενόπουλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου