Κυριακή 23 Μαΐου 2021

ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΠΛΕΟΝ ΤΡΟΧΙΟΔΡΟΜΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ...

 ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΟΡΓΑ…


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Γράψε παιδί Μου την γραφή Μου την Θεία, 
σου μιλώ η Τριάς η Αγία, λόγια Ουράνια Θεία, 
για τα δικά Μου λιγοστά τεκνία.
Παιδιά Μου ευλογημένα και από τον μιαρό εχθρό κυνηγημένα,
μείνετε εις Εμέ στερεωμένα, και μην φοβάστε εσείς κανένα. 
Αφήστε τον βρωμερό και τα τσιράκια του να λυσσομανάνε, 
εις στράφι τα σχέδιά τους θα πάνε. 

Εσείς «Ζει Κύριος ο Θεός» ν’ αναφωνείτε, 
και θαύματα πολλά θα ζείτε, 
αρκεί να Με εμπιστευθείτε. 
Με όλες σας τις δυνάμεις αντισταθείτε, 
και νικητές εσείς θα βγείτε. 

Μην πτοείστε, μην φοβείστε, μαζί Μου είστε. 
Σε λίγο καιρό όλους αυτούς θα τους λυπάστε, 
για όλους θα κλάψετε, θα θρηνείστε, 
αλλά εσείς θεατές εις τα δεινά τους θα είστε. 

Μόνοι τους πήγαν, οι περισσότεροι εθελοντικά, 
μόνοι τους έπεσαν εις την φωτιά. 
Είναι τόσο από τον φόβο τους τυφλωμένοι, 
που δεν αντιλαμβάνονται οι δύστυχοι το τι τους περιμένει. 

Και ενώ ακούν για θανάτους ξαφνικούς, 
και για παρενέργειες σε πολλούς, 
αυτοί τρέχουν να δηλητηριαστούν, 
σαν τους τυφλούς και τους κωφούς. 

ΑΛΙ Σ’ ΑΥΤΟΥΣ!

Τους λυπάμαι ο Κύριος πολύ, 
αλλά τους άφησα ελεύθερους, 
να κάνουν την δική τους επιλογή, 
και αλλοίμονον εις τα παιδιά Μου αυτά, 
θα κλάψουν πολύ πικρά, 
θα πληρώσουν την επιλογή τους πολύ ακριβά.

 Γι’ αυτό σας λέω παιδιά Μου πιστά, 
αντισταθείτε με νύχια και με δόντια,
εις τα σχέδια τα σατανικά, 
υποχώρηση μην κάνετε καμιά.

Σας μιλώ ο Κύριος και Θεός σας, 
Είμαι πάντοτε στο πλευρό σας 
και βαθμολογώ τον αγώνα τον δικό σας. 

Θέλω να είστε σθεναροί, 
δεν ταιριάζει η δειλία σε δικό Μου παιδί. 
Παντοδύναμος Είμαι ο Πατέρας σας ο Τρισυπόστατος Θεός, 
του σύμπαντος ο Αρχηγός, 
και όποιος είναι μαζί Μου συνδεδεμένος, 
δύναμη θα αντλεί από Εμέ ορισμένως.

 Είμαι ανεξάντλητη πηγή, 
η δύναμή Μου δεν έχει τέλος και αρχή, 
γι’ αυτό σας ζητώ μαζί Μου να ενωθείτε, 
γιατί θέλω και σεις δυνατοί και ατρόμητοι να είστε. 

Τώρα που δίνεται η μάχη η τελική, 
θέλω εσείς να είστε ξεχωριστοί. 

Θέλω να φαίνεστε από μακρυά 
πως είστε δικά Μου παιδιά, 
πως έχετε λιονταριού καρδιά, 
και όχι φοβισμένοι λαγοί, 
που τρέμουν το κάθε τι.

Τα γεγονότα τρέχουν γοργά, 
σαν το ποτάμι που ορμητικά κυλά 
και πίσω δεν γυρνά. 

Δεν χρειάζεται πια να γυρίζονται ταινίες, 
με σενάρια φανταστικά, 
αρκεί να βλέπετε από δω και πέρα ειδήσεις, 
και δεν θα προλαβαίνεις 
την ταχύτητα των γεγονότων να παρακολουθήσεις. 

Κάποτε γύριζαν ταινίες τρόμου φανταστικές, 
τώρα τον τρόμο, θα τον ζούνε οι άνθρωποι
 εις τις δικές τους καρδιές,
 και όλα αυτά, γιατί έφυγαν μακρυά Μου, 
και έχασαν την προστασία και την ασφάλειά Μου.

 Και έτσι τώρα θα τρέμουν, σαν το φύλλο του δέντρου, 
που το μαστίζει του μανιασμένου αέρα η ριπή, 
μέχρι να αποκοπεί, κάτω να πέσει
και από τον άνεμο να παρασυρθεί.

Εσείς όμως αγαπητά Μου παιδιά, 
τίποτα μην φοβάστε από όλα αυτά, 
ο φόβος να μην βρίσκει θέση εις την δική σας καρδιά. 

Αγάπη νά ΄χετε και εμπιστοσύνη σε Μένα, 
και θα είστε πάντα ανδρειωμένα, 
και πέρα για πέρα ασφαλισμένα, γ
ιατί είστε τα παιδιά Μου τα ευλογημένα. 

Αμήν γένοιτο και τω Αναστάντι Θεώ δόξα.

+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου