Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

π. Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος: Πολλές κοπέλες έρχονται και μου λένε…

ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ: Πολλές κοπέλες έρχονται και μου λένε… Το λέω έτσι ειλικρινά, στην εξομολόγηση κεντρικό θέμα είναι:


– “Γνώρισα πάτερ ένα αγόρι και μου λέει: ότι θέλει να κάνουμε σεξ.”

Έτσι εν ψυχρώ το λέω. Και εγώ ρωτάω:

-Σε αγαπάει;

Μου λέει:

-Ναί με αγαπάει!

Λέω:

-Επειδή σου το είπε; Καλή διαφήμιση κάνει. Αν είναι έτσι, να το αποδείξει.

Μου λέει:

– Πως θα το αποδείξει;

-Να σου δώσω τα κόλπα, της λέω… Από κόλπα εδώ είμαστε γεμάτοι.

Λέει:

-Πες πατέρα το κόλπο.

Λέω:

– Κοίταξε το κόλπο είναι δοκιμασμένο. Εγώ τουλάχιστον το δοκίμασα τριάντα δύο χρόνια.
Και είναι χάι-φάι.Δηλαδή γι’ αυτόν που το έκανε, ποσοστά επιτυχίας εκατό τοις εκατό.

Μου λέει:

– Πες το!

Καίγομαι…

π. Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος+

amfoterodexios.blogspot.com

vimaorthodoxias.gr 

1 σχόλιο:

  1. Καίγεσε από τήν μέση καί πάνω,ή από τήν μέση καί...
    ...κάτω?? ...εεεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή