Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Δικαιώθηκε και επανέρχεται μετά από 5 χρόνια απόλυσης ο Αστυνομικός πού αρνήθηκε να πάρει Νέα Ταυτότητα !



andreakos

 Δημήτρης Ανδρεαδάκος, έδωσε την μάχη και με την βοήθεια του Θεού την κέρδισε !

Τον διώξανε από την Αστυνομία διότι για λόγους Ορθόδοξης Χριστιανικής συνείδησης αρνήθηκε να παραλάβει το Νέο δελτίο ταυτότητος πού κατά δοκιμή και προτεραιότητα έναντι των άλλων πολιτών ( προφανώς ) δίνεται στους αστυνομικούς υπαλλήλους.
Μετά από 5 ολόκληρα χρόνια δικαστικής περιπέτειας δικαιώθηκε πρό ημερών και επανήλθε στο Σώμα παίρνοντας καί όλους τους μισθούς πού τόσα χρόνια αναιτίως του στέρησαν!
Αν μάλιστα οι υπεύθυνοι της αδικίας πλήρωναν από την τσέπη τους και την περιουσία τους τα χρήματα αυτά κι΄ όχι από το Δημόσιο Ταμείο τότε θα ήταν και η πιο δίκαιη απόφαση !






Στις 17 Μαρτίου παίχτηκε η τελευταία πράξη του δράματος, η τελική απόφαση της δικαίωσης του αστυνομικού Ανδρεάκου, ο οποίος είχε γίνει γνωστός στο πανελλήνιο όταν αποτάχθηκε από τις τάξεις της ΕΛ.ΑΣ., καθώς αρνήθηκε να παραλάβει το νέου τύπου Δελτίο Ταυτότητας που η υπηρεσία ήθελε να του χορηγήσει.
Πέντε χρόνια μετά την αποταξή του ο συνεπής αυτός άνθρωπος δικαιώθηκε και η ΕΛΑΣ υποχρεώθηκε να τον επαναφέρει στις τάξεις της. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική απόφαση, καθώς όχι απλά δικαιώνεται ένας άνθρωπος ο οποίος βασανίστηκε πολύ για πέντε χρόνια αλλά και αποδεικνύεται ότι είναι δυνατόν να είναι κανείς συνεπής στις αρχές του και να ζει εντός του σύγχρονου κόσμου.
Δικηγόρος του κ. Ανδρεάκου ήταν ο Γ. Ζωγράφος, καθόλη την διάρκεια αυτής της περιπέτειας. Έτσι λοιπόν εμείς αποφασίσαμε να μιλήσουμε και με τους δύο προκειμένου να δούμε τόσο τι σημαίνει αυτή η εξέλιξη όσο και το πώς αντιμετωπίζουν και οι δύο τους το μέλλον από εδώ και πέρα.
Μιλάμε με τον δικηγόρο κ. Γ. Ζωγράφο
-- Κερδίσατε μια ομολογουμένως δύσκολη δίκη και πετύχατε να επανέλθει ο κ. Ανδρεάκος στην θέση του. Το περιμένατε;
-----------------
-- Για την ακρίβεια, δεν μιλάμε για μια μόνο δίκη. Μιλάμε για ένα διοικητικό εφετείο ουσίας και για τρία πειθαρχικά, πρωτοβάθμιο και δύο δευτεροβάθμια. Στον μαραθώνιο αυτό, που χρονικά εκτείνεται σε βάθος 5 χρόνων, από τη μέρα της αποτάξεως του Δημήτρη Ανδρεάκου μέχρι την αποκατάστασή του, οφείλω δημόσια να αναδείξω τη συνεισφορά της έμπειρης συναδέλφου κ. Χριστίνας Τσαμπάζη, που έφερε μεγάλο μέρος του φόρτου της υποθέσεως αυτής, καθώς και μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας, ασφαλώς. Η απάντηση στο αν το περίμενα είναι σχετική.

Δεν είμαι όμως από εκείνους που με την πρώτη ευκαιρία, δημοσίως καί  για ευνόητους λόγους, «αναπέμπουν ύμνους» στη Δικαιοσύνη, διατρανώνοντας την εμπιστοσύνη τους σε αυτή...
Και οι κρίνοντες, πρέπει να κρίνονται και μάλιστα αυστηρότερα από τον απλό πολίτη. Τίποτα δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο. Υπό το πρίσμα αυτό, ήμουν σίγουρος ότι ο Ανδρεάκος είχε απόλυτο δίκιο, τόσο στο αυτονόητο αίτημά του να επιστρέψει το Σώμα, όσο και συνακόλουθα, στο παράνομο της αποτάξεώς του, επειδή αρνήθηκε να πάρει την «κάρτα του πολίτη» για λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως.

Επομένως, για να γίνω πιο συγκεκριμένος, περισσότερο περίεργος ήμουν για το σκεπτικό της όποιας απόφασης, δηλαδή για τον τρόπο με τον οποίο θα δικαιολογούσαν νομικά την απόρριψή ή την αποδοχή της προσφυγής του, παρά για το αποτέλεσμα καθεαυτό.
-- Στέκει η δικαστική αυτή απόφαση ως δεδικασμένο, το οποίο θα εμποδίσει παρόμοιες περιπέτειες για άλλους ανθρώπους;
-- Σε συνέχεια λοιπόν των όσων είπα παραπάνω, θεωρώ ότι η απόφαση που εξεδόθη είναι «Σολομώντεια». Δηλαδή αφενός δικαίωσε ως προς το αίτημά του τον Ανδρεάκο, αφετέρου έκλεισε την πόρτα για οποιαδήποτε άλλη παρόμοια περίπτωση. Πώς το έκανε αυτό;
Δεν μπήκε στην ουσία των λόγων για τους οποίους ο προσφεύγων αρνήθηκε να πάρει την ταυτότητα (γιατί τότε θα ήταν με βάση την ΕΣΔΑ μονόδρομος η αποδοχή της προσφυγής στην ουσία της και θα ανέτρεπε ολόκληρο το «νομιμοποιητικό καθεστώς» των ταυτοτήτων ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου), αλλά ακύρωσε την διαταγή του τότε Υπαρχηγού της ΕΛΑΣ περί της αποτάξεώς του, για τυπικούς λόγους. Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος!
Ο δε παραλογισμός των δήθεν «πειθαρχικών» της ΕΛΑΣ, αντικατοπτρίζεται στο εξής γεγονός: Τα δύο πρώτα (πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο) πριν την ακύρωση της αποφάσεως από την τακτική δικαιοσύνη, τον έκριναν ομόφωνα (!), και μάλιστα στην ουσία και όχι για τυπικούς λόγους ως άξιο απόταξης από το Σώμα, λόγω απείθειας. Το τρίτο δευτεροβάθμιο (το οποίο προβλέπεται από τον κανονισμό της ΕΛΑΣ σε περίπτωση που μεσολαβήσει απόφαση της δικαιοσύνης), επίσης ομόφωνα, τον απάλλαξε! Τα συμπεράσματα στην κρίση σας…
-- Το νομικό μας σύστημα προσφέρει όπλα για την αντιμετώπιση της «απο-θρησκευτικοποίησης» της χώρας μας;
-- Ασφαλώς και διαθέτει. Όλο το φάσμα της διοικητικής δικαιοσύνης, που όμως αργεί χαρακτηριστικά σε περίπτωση εμπλοκής με το Δημόσιο εν γένει, καθώς και τον Εισαγγελέα, δηλαδή την ποινική δικαιοσύνη σε περιπτώσεις εμπλοκής φυσικών προσώπων, είτε πρόκειται για δημοσίους υπαλλήλους είτε για άλλους. Από τη μήνυση για παράβαση καθήκοντος και για κατάχρηση εξουσίας για τις σοβαρότερες περιπτώσεις, μέχρι την ψευδή καταμήνυση και τη συκοφαντική δυσφήμηση για τις απλούστερες, κάποιος μπορεί πράγματι να δικαιωθεί από τα τακτικά ποινικά δικαστήρια, αναλόγως της περιπτώσεως, προφανώς.
Μια έξυπνη ιδέα, την οποία συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους δεινοπαθούν από τον «προοδευτισμό» και τις ιδεοληψίες των ημιμαθών που σιτίζονται από τις διάφορες ΜΚΟ και έχουν βάλει στόχο την εκθεμελίωση όσων ξέρουμε, είναι η χρήση του λεγόμενου «αντιρατσιστικού νόμου», εναντίον τους:

Η διατύπωση των ποινικών διατάξεών του είναι ευτυχώς τέτοια, που επιτρέπει να μηνυθούν και να καταδικαστούν με βαριές ποινές για εκείνο ακριβώς που θα ήθελαν αυτοί να τιμωρήσουν όσους τους αντιστέκονται! Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!

Μιλάμε παρακάτω με τον διωγμένο αστυνομικό κ. Δ. Ανδρεάκο...


-- Θεωρείτε ότι υποστήκατε έναν «σύγχρονο διωγμό»; Ότι διωχθήκατε με βάση τις Θρησκευτικές πεποιθήσεις σας;

-- Ναι, έχω υποστεί θρησκευτικό και ιδεολογικό διωγμό. Γιατί η άρνησή μου ως προς την δημιουργία και παραλαβή προσωπικού εγγράφου (Δελτίο Ταυτότητας) εδράζεται τόσο στα θρησκευτικά μου πιστεύω όσο και στις ιδεολογικές μου αντιλήψεις περί ελευθερίας και προστασίας του έθνους και του λαού που κατοικεί στα γεωγραφικά μας όρια. καθώς και της υποχρεώσεως μου για την τήρηση και την προστασία του Συντάγματος.

Πέραν τούτου το κύριο χαρακτηριστικό των θρησκευτικών και πολιτικών διωγμών είναι η έλλειψη προσωπικής ευθύνης. Αναζητείστε λοιπόν τους υπευθύνους της υλικής και ηθικής εξοντώσεώς μου, γιατί όσο και εάν προσπαθήσαμε με τους δικηγόρους μου δεν βρήκαμε κάποιον υπεύθυνο, φυσικό τουλάχιστον πρόσωπο, της παρανομίας που έγινε εις βάρος μου.

-- Πώς το αντιμετωπίζετε αυτό όταν ζούμε σε μια χώρα που συνεχώς θεσπίζει νόμους για την «προστασία» των αλλόθρησκων;

-- Δεν θεωρώ ότι ένα πολιτισμένο κράτος έχει ανάγκη θεσπίσεων ιδιαιτέρων νόμων για την προστασία μέρους του πληθυσμού του. Παρά ταύτα εάν θεωρήσουμε ότι η ευαισθησία του κράτους είναι αναπτυγμένη ως προς την προστασία των θρησκευτικών ελευθεριών του λαού του, τότε είναι καλώς καμωμένοι.

Από την στιγμή όμως που δεν τηρούνται για όλους, δηλαδή έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά, είναι τουλάχιστον ύποπτοι. Λειτουργούς ως μανδύας προστασίας των διωγμών που θα ακολουθήσουν - στην περίπτωσή μας των Ορθοδόξων Χριστιανών και αργότερα ποιος ξέρει ποίων. Αλλά και στην δημιουργία ειδικής τάξεως «χαϊδεμένων παιδιών» που θα λειτουργήσουν ως 5η φάλαγγα για λογαριασμό της εκάστοτε κυβερνητικής ελίτ.

-- Πώς αισθάνεστε με την επιστροφή σας στην ενεργό δράση μετά την δικαστική σας δικαίωση;

-- Ικανοποίηση για την ηθική αποκατάστασή μου, , χαρά για την τόνωση του φρονήματος των ορθοδόξων Χριστιανών. Αλλά και επιφυλακτικότητα γιατί θεωρώ βέβαιη την προσπάθεια αποδομήσεως της προσωπικότητάς μου και της δημιουργίας εντυπώσεων εκ μέρους της ΕΛ.ΑΣ. Μην ξεχνάτε ότι δεν έχει λήξει έστω και τυπικά η σχέση μου με την ΕΛΑΣ ως διώκτη και διωκόμενου. Δηλαδή δεν μου έχει χορηγηθεί άλλου τύπου δελτίο ταυτότητας που δεν θίγει την θρησκευτική μου συνείδηση.

-- Πώς αντιμετωπίζεστε από συναδέλφους στην υπηρεσία;

-- Οι συνάδελφοί μου με αντιμετωπίζουν ανάλογα με την κατηγορία που ανήκουν. Είναι οι καλοπροαίρετοι οι οποίοι δείχνουν γνήσιο συναδελφικό ενδιαφέρουν. Άλλη όμως κατηγορία είναι τα εργαλεία του συστήματος, που παρακολουθούν, ενημερώνουν και περιμένουν την κατάλληλη ευκαιρία για να εμφανιστούν. Και τέλος οι χρήσιμοι ηλίθιοι που είναι εμφανώς εχθρικοί, νομίζοντας ότι θα γίνουν αρεστοί και θα κερδίσουν την εύνοια του συστήματος.

-- Με δεδομένη την δικαστική απόφαση που σας δικαίωσε, πώς κρίνετε την στάση τόσο του Σώματος το οποία τόσα χρόνια υπηρετήσατε όσο και του Κράτους γενικότερα έναντί σας;

-- Η στάση της ΕΛΑΣ και του κράτους είναι παράξενα εχθρική και εκδικητική απέναντί μου. Ιδίως για χώρα δημοκρατική που θεσπίζει διαρκώς νόμους προστασίας υπέρ της θρησκευτικής ελευθερίας. Οφείλω δε να επισημάνω ότι η ΕΛΑΣ δεν με έχει αποζημιώσει ακόμη ούτε για την απόταξή μου, ούτε μου έχει χορηγήσει τα υποτιθέμενα ήδη εκταμιευμένα από την δημόσιο προϋπολογισμό αναδρομικά μου για την πενταετία που παρανόμως ήμουν εκτός Σώματος.

-- Υπάρχουν άλλοι συνάδελφοί σας που επηρεασμένοι από την δική σας επιτυχία έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν τον δρόμο σας;

-- Ναι, έχουν έλθει αρκετοί συνάδελφοι σε επαφή με τους δικηγόρους μου ήδη.

-- Είχατε συμπαράσταση από τους συνδικαλιστικούς σας φορείς;

 -- Η στάση τους ήταν από ανύπαρκτη έως παγερά αδιάφορη, αντιστρόφως ανάλογη της ευαισθησίας που δείχνουν για τα επιδόματά τους, τις συνεστιάσεις, και κάθε είδους πλεονεκτήματα που τους παρέχει το Δημόσιο λόγω της θέσης τους.
originalpress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου