Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Γέροντά μου, θα τα ζήσουμε αυτά τα Γεγονότα;

Θα δεις τι θα πάθουν οι τούρκοι! Χαστούκι που θα φάνε από το Θεό! 
Μαρτυρία – Ζουρνατζόγλου Νικόλαος

(…) Συνέχισα : «Γέροντα, θα πάρουμε την Κωνσταντινούπολη;» 
«Οι Εγγλέζοι και οι Αμερικάνοι θα μας παραχωρήσουν την Κωνσταντινούπολη. Όχι γιατί μας αγαπάνε, αλλά γιατί αυτό θα συμπλέει με τα συμφέροντά τους». 
«Όταν θα πάρουμε την Πόλη, θα την κρατήσουμε για 6 μήνες, όσο διαρκεί δηλαδή ένα λάχανο;» Ο Γέροντας με κοίταξε με το διεισδυτικό βλέμμα του και μου απάντησε: 
«Όχι παιδί μου, για πάντα!» 
«Γέροντά μου, θα τα ζήσουμε αυτά τα γεγονότα;» 
«Βέβαια και θα τα ζήσετε!» Εκείνη τη στιγμή αναρωτήθηκα αν είναι στ’ αλήθεια δυνατό να συμβεί αυτό. Ο Γέροντας κατάλαβε τον λογισμό μου και κοιτάζοντάς με απάντησε: 
«Ο καλός Θεός πήρε το ‘κατσαβίδι’ και γύρισε λίγο τη ‘βίδα’ στο κεφάλι του Γκορμπατσώφ. Είδατε τι έγινε!» (…)
Το Μάιο του 1994 επισκέφθηκα τον παππούλη στην Ι.Μ. Ιωάννου του Θεολόγου στη Σουρωτή. Σε κάποια στιγμή μου είπε: «Πετάνε πολύ τα αεροπλάνα. Γιατί;» Του εξήγησα, τότε, ότι έχουμε άσκηση και ότι τα αεροπλάνα αυτά εκπαιδεύουν τα πληρώματα αέρος. Παράλληλα, καλούνται ν’ αναχαιτίζουν τους Τούρκους, που σε καθημερινή βάση μπαίνουν στο Αιγαίο και μας απειλούν. Μου λέει τότε: 
«Θα δεις τι θα πάθουν οι Τούρκοι! Χαστούκι που θα φάνε από το Θεό!» Την ώρα που μιλούσε, κοίταζε ψηλά, δίνοντάς μου την εντύπωση ότι ζούσε τα μελλούμενα.

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ Γέροντας ΠΑΪΣΙΟΣ ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου