Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019

Μαρτυρία αδερφού Κωνσταντίνου (διάλογος με τον γέροντα Προκοπιο ).

Είδαμε τον γέροντα και αυτά που μας είπε τα έχω κρατήσει στην καρδιά μου σαν φυλαχτό..
Μπαίνοντας μέσα στο δωμάτιο είδαμε τον γέροντα καθισμένο στο αναπηρικό του καροτσάκι...
τον πλησιάσαμε και γονατισαμε μπροστά του..
Μας ρωτάει από που είστε;Του απαντάω:
από ένα χωριό έξω από την Λάρισα...
Λέει όταν πεθάνω θα έρθω να σας δω... Τρόμαξα με αυτό που είπε ...
σκέφτηκα ότι θα πεθάνει..
και συμπλήρωσε:
Ε, έτσι που είμαι στο καροτσάκι τώρα
δεν μπορω να ερθω και χαμογελασε..

Του ειπαμε για την ασθενεια του αδερφου μου
"Οι ιατροί μας ειπαν γεροντα, οτι μόνο με ένα θαύμα θα πάνε καλά τα πράγματα."
...και ειπε ο γεροντας :
"Ε τότε θα κάνουμε ένα θαύμα!!!"
(και όλα πήγαν καλά στο χειρουργείο ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ
δόξα τω Θεω!)

Και συνέχισε...

Να ξερεις ομως...
Ερχεται ο διάβολος παλικάρι μου και μου λέει:
"Βρε βρωμογερε τι προσεύχεσαι για αυτόν, αυτός είναι δικός μου! "
Και ο Χριστός από την άλλη γυρνάει και μου λέει:
"Εγώ τον αγαπάω (τον αδερφό μου) θέλω να τον βοηθήσω αλλά μου έχει δεμένα τα χερια..."
Πρέπει να σταματήσεις να πορνευεις...
και να καπνίζεις γιατι με αυτά που κάνεις έχεις δεμένα τα χέρια στον Χριστό και δεν τον αφήνεις να σε βοηθήσει...
Ακόμα και 400 γεροντες να προσευχόμαστε αν δεν τα σταματήσεις αυτά δεν θα μπορούμε να σε βοηθησουμε...

Μας λέει :
Θα βρείτε ένα πνευματικό, θα εξομολογηστε, θα νήστευετε Τεταρτη και Παρασκευή, θα κοινωνειτε Κυριακή... κάθε βδομάδα ει δυνατον ...
με ευχη του πνευματικου!

Μετά μας είπε να πλησιάσουμε κοντά του: έβαλε το πετραχήλι πάνω μας και μας διάβαζε ...
πήραμε την ευλογία του γέροντα
φιλησαμε το χέρι του και φύγαμε...
στο δρόμο μας έκαιγε το κεφάλι
και στους δυο μας...
μετά απο λίγες μέρες ο γέροντας μας κοιμήθηκε..

και κάτι ακόμα
Την πρώτη φορά που πήρα τηλέφωνο το γέροντα και τον έβγαλα κατευθείαν στη γραμμη, πριν το πρωτο χειρουργείο, ΜΟΥ είπε "δώσε μου τον αδερφό σου στο τηλέφωνο" ...
Του τον δίνω και του λέει να γονατισουμε. Γονατίζουμε και άρχισε να λέει κάποιες προσευχές και το δωμάτιο άρχισε να μυρίζει θυμίαμα...

Την ευχη σου Αγιε γεροντα Προκοπιος.
Από ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟ ΣΥΜΠΟΥΡΑ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου