(απομαγνητοφωνημένο κείμενο του μακαριστού γ.Αθανασίου Μυτιληναίου, ηγουμένου Ι.Μ.Κοιμήσεως Θεοτόκου Κομνηνείου Κισσάβου)
«Και από των αγίων μου άρξασθε, αρχίσατε (την σφαγήν εννοείται) από τους αγίους Μου.
Ποιοί είναι αυτοί; Αρχίσατε από τους ιερείς Μου, που με υπηρετούν… Κι επαναλαμβάνω : γιατί έπρεπε να γίνει η αρχή της σφαγής από τους ιερείς; Διότι αυτοί πρώτοι ξεκίνησαν την ειδωλολατρεία κι έδωσαν και το κακό παράδειγμα εις τον λαόν. Διότι αυτοί οι ιερείς, φύσει θέσει, είναι ποιμένες του λαού κι έχουν την ευθύνη για την πνευματική καθοδήγησιν του λαού. Κι εφόσον δεν ανέλαβαν αυτήν την πνευματικήν καθοδήγησιν ειδωλολατρούντες (ενθυμείσθε με την μυστικήν αίθουσα εις τον ναόν, τα ενθυμείσθε όλα αυτά) από εκεί λοιπόν έπεπε να αρχίσει τώρα η σφαγή.
Έτσι ενδεικτικά διάβασα προχθές (τελευταία) μια ανοιχτή επιστολή του Νίκου Ψαρουδάκη προς τον Πατριάρχην στον Ορθόδοξον Τύπον. Είναι το φύλλον 1012, της 19ης Φεβρουαρίου, ίσως το διαβάσατε κάποιοι. Μεταξύ των άλλων στην ανοιχτή του επιστολή στον Πατριάρχη γράφει τα εξής :
«Στο τεκτονικόν δελτίον ‘Πυθαγόρας’, δηλαδή στο μασονικόν δελτίον
‘Πυθαγόρας’, ειδικό τεύχος 1992, σελίς 130, διαβάζουμε ότι ο Ελευθέριος
Βενιζέλος μυήθηκε στον τεκτονισμόν (στον μασονισμόν) από τον επίσκοπον
Ρεθύμνης κι επιστήθιον φίλον του Διονύσιον Καστρινογιαννάκη, μέλος της
στοάς Μίνως-Ρεθύμνης». Και σημειώνει ο επιστολογράφος : «Ω, Θεέ μου, πως
μας ανέχεσαι; Επίσκοπος της Εκκλησίας αντί να εμποδίζει να μυηθεί, να
μυεί ο ίδιος έναν Χριστιανό στην ειδωλολατρεία της στοάς;»
Τι άλλο θέλετε; Θα μπορούσα κι άλλα από εκεί να πάρω αλλά όχι μόνο από
αυτήν την ανοικτήν επιστολήν αλλά κι από άλλα-άλλα ντοκουμέντα. Το ωραίο
ξέρετε ποιό είναι; Ότι οι μασόνοι παρασύρουν κληρικούς κι ενώ υπάρχει
πάσα μυστικότης, κατόπιν κάποια μέρα τους ξεσκεπάζει η ίδια η στοά,
διότι έχει συμφέρον να τους ξεσκεπάσει, λέγοντας ότι αυτοί είναι δικοί
της άνθρωποι δηλαδή μασόνοι. Φαίνονται κι ο τάδε κι τάδε κι ο Πατριάρχης
εκείνος κι ο επίσκοπος εκείνος κι ο Αρχιεπίσκοπος εκείνος και η ίδια η
στοά τους ξεσκεπάζει, που βέβαια υποτίθεται (έτσι το λέει) ότι δι
ευνοήτους λόγους δεν θα μπορούσε να κάνει αυτές τις αποκαλύψεις όσο
μπορούσε να ζει αυτός ο κληρικός διότι … δι ευνοήτους λόγους. Θα
στρέφονταν εναντίον του, θα καθαιρείτο κοκ. Τον ξεσκεπάζει όμως μετά και
θάλεγε κανένας φτωχοί άνθρωποι φθάνετε μέχρις εκεί κι αντί να σας
τιμήσει μετά ο λαός, να είστε η κατάρα του Θεού και η κατάρα του λαού;
Ξέρετε πως μοιάζει αυτή η ιστορία και πόσο δαιμονική είναι αυτή η υπόθεσις με εκείνο το ανέκδοτο, θα το έχετε ακούσει, θα σας είναι γνωστό, ότι ο διάβολος χρησιμοποιεί, λέει, (το λέω τώρα και να σας ξεκουράσω λιγάκι) τρία εργαλεία : το σουβλί, το κουδούνι και το πάπλωμα.
Πως εξηγούνται; Με το σουβλί βάζει τους ανθρώπους και τους λέει : Κάν’το, κάν’το τριβελίζει, κάν’το, κάν’το, μη φοβάσαι κάνε το κακό, μη φοβάσαι έχω πάπλωμα και θα σε σκεπάσω. Παρασύρεται ο άνθρωπος, απατάται και κάνει το κακό. Και μόλις ο ταλαίπωρος αυτός είναι σκεπασμένος με το πάπλωμα, δηλαδή οι πράξεις του είναι σκεπασμένες, παίρνει την κουδούνα ο διάβολος και λέει : “Εδώ είναι, νά’τος, αυτός είναι, εδώ είναι κάτω από το πάπλωμα”. Και ξεσκεπάζει.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν αγαπητοί μου ότι εδώ φθάνουμε να έχουμε
κληρικούς, που να είναι τέκτονες, να είναι μασόνοι. Αν με ρωτήσετε πως,
αν το καταλαβαίνω, εγώ πιστεύω ότι ούτε εγώ ούτε σεις το καταλαβαίνετε
αυτό το πράγμα. Μα είναι αδιανόητο, να πω απλώς με ξεγέλασαν τι να είναι
κι ο μασονισμός, να έχω κάποια βοήθεια, ξέρω εγώ την λεγομένην αδελφική
βοήθεια και τρέχα γύρευε και να μην ξέρω το περιεχόμενό του. Μα είναι
δυνατόν; Ένας κληρικός και μάλιστα ένας ανώτερος κληρικός δεν είναι
μορφωμένος; Δεν καταλαβαίνει ότι εκεί είναι ωμή ειδωλολατρεία, όπως σας
το έχω δείξει σε περασμένες μας ομιλίες; δεν το καταλαβαίνει κανείς,
τόσον μωρός είναι; άρα ουσιαστικά έχει χάσει την πίστιν του.
Έτσι όπως το βλέπουμε τώρα, εδώ στην εποχή του Ιεζεκιήλ, που ο κλήρος
είχε προσχωρήσει εις την ειδωλολατρεία και το είδαμε αυτό πολύ-πολύ-πολύ
καθαρά.»
Νωρίτερα του Ιεζεκιήλ, ο προφήτης Ηλίας είχε σφάξει με την μάχαιράν
του 450 ειδωλολάτρες ιερείς της αισχύνης κι άλλους 400 ιερείς του Βάαλ.
Αυτήν την μάχαιράν του, που τροχάει πάλιν, όπως μας πληροφορεί ο Όσιος
γ.Παϊσιος :
«Ο προφήτης Ηλίας τροχάει τη μαχαίρα του
(www.pentapostagma.gr/ekklisia/pneymatika-ofelima/6491_gerontas-paisios-o-profitis-ilias-trohaei-ti-mahaira-toy-prota-tha
). Πρώτα θα αρχίσει από τους Πατριάρχες, Δεσποτάδες, παπάδες,
μοναχούς!». Όταν τον ρώτησε κάποιος «και για τους λαϊκούς τι θα κάνει;»,
ο γ.Παΐσιος του είπε αυτό που λέγεται και στη Θεία λειτουργία: «…υπέρ
των ημετέρων αμαρτημάτων και του λαού αγνοημάτων. Τα δικά σας είναι
αγνοήματα, ενώ τα δικά μας αμαρτήματα.»
Γιατί όμως θα τους “σφάξει” η μάχαιρα του προφήτη Ηλία;
Διότι όπως προείπε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός (η κολώνα της
Ελληνορθοδοξίας τα 400 χρόνια της σκλαβιάς), αυτός που ζητούσε να
τιμούμε τους ιερείς περισσότερον κι από αγγέλους :
1) ΘΑ ΧΑΘΗ Η ΑΡΜΟΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΚΛΗΡΟΥ & ΛΑΟΥ & ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΙΗ Ο ΛΑΟΣ.
2) ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ & Ο ΚΛΗΡΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
(www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=80414 )
Ας δούμε όμως τι μας λέει ο μακαριστός μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης :
(http://sfa-cryptochristian.blogspot.com/2019/09/blog-post_27.html )
Αυτά τα δύσκολα χρόνια, το γνώρισμα του δεσπότη και του παπά πρέπει
να είναι η μαχητικότης, η παρρησία, αυτό που είπε ο απόστολος Παύλος,
ότι «Οι θέλοντες ευσεβώς ζην εν Χριστώ Ιησού διωχθήσονται».
Αν δείτε παπά, αν δείτε θεολόγο, αν δείτε μητροπολίτη και αρχιεπίσκοπο,
που δεν διώκεται, αλλά απολαύει της αγάπης και της εκτιμήσεως όλων, τότε
έχει εφαρμογή ο λόγος του Χριστού «Ουαί όταν καλώς υμάς είπωσι πάντες
οι άνθρωποι», να ξέρετε πολύ καλά ότι αυτός δεν βαδίζει καλώς.
Ή αν λέγεται ορθόδοξος και δεν θέλει να αντιμετωπίσει το ρεύμα, την χιονοστιβάδα αυτή που κατέρχεται για να διαλύσει τον κόσμο. Ο παπάς ο ορθόδοξος πάει κόντρα με τα ρεύματα. Ο Μέγας Αθανάσιος ένας ήτο, αλλά κράτησε στους ώμους του ως Άτλας ολόκληρη της Ορθοδοξία. Ο Μάρκος ο Ευγενικός ένας ήτο, αλλά κράτησε στα χέρια του ολόκληρη της Ορθοδοξία. Ο ιερός Φώτιος τα ίδια.
Ολίγοι είναι, αλλά δεν νικάει με τα νούμερα, νικάει με την πίστη.
Γιατί όσο αξίζει ένας πιστός παπάς, όσο αξίζει ένας πιστός επίσκοπος,
όσο αξίζει ένας πιστός αρχιεπίσκοπος, όσο αξίζει ένας λαϊκός και μία
γυναίκα δεν αξίζει ολόκληρος ο ντουνιάς. Λοιπόν να μη πτοούμεθα διότι
γίνεται αυτή η προδοσία της πίστεως μας δεξιά και αριστερά. Ένα σας
συνιστώ :
Μη μου λέτε, ότι Αυτός είναι καλός, αυτός είναι θεολόγος σπουδαίος,
αυτός κάνει διαλεκτική, αυτός άνοιξε ακαδημία του Πλάτωνος και άμα τον
ακούσεις είναι θαύμα!… Μέτρησε τον αν έχει μία σπίθα από το Μάρκο τον
Ευγενικό, αν έχει μία σπίθα από τον ιερό Φώτιο, αν έχει μία σπίθα από
τον Κηρουλάριο, αν έχει μία σπίθα από τον Παπουλάκο (ο αγράμματος αυτός
στάθηκε απέναντι ολόκληρου του κόσμου).
Τα λέγω αυτά έχων επίγνωση της θέσεως μου ως Έλληνος και ως επισκόπου έχοντος τεράστια ευθύνας. Είμεθα έτοιμοι τα πάντα να θυσιάσωμεν. Τολμώ, ίσως για τελευταία φορά από του βήματος αυτού, να πω : Όσοι αγαπάτε το Χριστό, όσοι αγαπάτε την Εκκλησία, έχουμε την Παναγία μαζί μας, έχουμε μαζί με όλους εκείνους που αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για την ορθόδοξο πίστη μας. Όσοι είναι με το διάβολο, να κάτσουν κάτω, να κλείσουν τα στόματα τους. Διότι διάβολος είναι η δειλία των, διάβολος είναι η δελεαστικότης των, διάβολος τα επιχειρήματα των, που ζητούν να ψυχράνουν μια χούφτα ανθρώπων οι οποίοι βασανίζονται και τυραννιούνται και διώκονται για την πίστη του Χριστού μας.
ΤουρκοΠΑΤΡΙΑΡΧΑΚΟΣ ΑΚΟΥΕΙ; Ναι, τους τουρκαλάδες!
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΑΚΟΣ ΑΚΟΥΕΙ; Ναι, τους αλεξοκούληδες!
ΕΠΙΣΚΟΠΑΚΟΙ ΑΚΟΥΝ; Ναι, τον αρχιεπισκοπάκο!
ΙΕΡΕΙΣ ΑΚΟΥΝ; Ναι, τους επισκοπάκους!
Σημαντικό : Η ακονισμένη μάχαιρα του Ηλία ενδείκνυται και για κόντρα-ξύρισμα.
Χριστός Ανέστη!
Και η Ελλάς θα αναστηθεί, όταν απαλλαγεί από το σιωνιστικό βδέλυγμα.
ΥΓ – Παραμονεύουν κάτι βιτσιλοάτκηδες να κατηγορήσουν τον Τριαδικό Θεό για σφαγές. Ο σωματικός θάνατος δεν είναι τίποτα για Εκείνον, που χάρισε σε όλους την αιώνια ζωή. Τίποτα εκτός του παρεχόμενου χρόνου μετανοίας, ώστε να κάνει κράτηση μεταξύ ρετιρέ ή τρισβαθων υπογείων στις πολυκατοικίες της αιώνιας ζωής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου