Κυριακή 15 Αυγούστου 2021

ΦΟΒΕΡΟ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΝΕΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΠΡΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΑΝ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ.

 ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑΠΝΟΗΣ…


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++

 Ξεκίνα να γράφεις παιδί Μου, και μην καθυστερείς,
 ο καιρός γαρ εγγύς, σε απόσταση αναπνοής, 
σε βεβαιώνω ο Μέγας Κριτής, ο Κύριος ουρανού και γης.

 Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει, 
ο κώδων του κινδύνου έχει προ πολλού χτυπήσει, 
και πλέον απομένει, 
Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ ΝΑ ΠΛΗΞΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ. 

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΜΠΡΗΣΜΟΣ,
 ήταν τέκνα Μου ο κανών ο προοιμιακός, 
για να πάρετε όλοι μία γεύση 
απ’ όσα σας περιμένουν από δω και μπρός. 

Μην χαίρεστε εσείς που είσαστε μακρυά 
από την λαίλαπα της ΦΩΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΗΣ, 
εξάλλου σας το είπα και στην προηγούμενη γραφή, 
πως όλοι θα περάσετε από το ΚΑΜΙΝΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ,
 είτε ΦΩΤΙΑ, είτε ΣΕΙΣΜΟΣ, είτε ΠΛΗΜΜΥΡΑ , 
είτε ΠΟΛΕΜΟΣ ΦΟΒΕΡΟΣ,
 κανείς σας δεν θα μείνει αμέτοχος, σας βεβαιώνω ο Θεός.

Μακάριοι οι ετοιμασμένοι, 
και εις Εμέ εκατό τοις εκατό παραδομένοι, 
αυτοί σας βεβαιώνω, θα είναι οι μόνοι ασφαλισμένοι, 
όλοι οι άλλοι θα πάνε χαμένοι.

Δεν θα πραγματοποιηθούν, όσα οι αντίχριστοι προωθούν,
 αφού όλοι αυτοί θα είναι οι πρώτοι που θα εξοντωθούν. 
Ήδη οι ΑΓΙΟΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΟΙ ΤΙΜΩΡΟΙ, 
στα χέρια τους κρατούν την εντολή, 
με θάνατο αργό και βασανιστικό, 
να τελειώσουν τον επίγειο βίο όλων αυτών. 

Μην σας φαίνεται ο λόγος Μου αυστηρός, 
γιατί σας λέω πως δεν αντιπροσωπεύει ούτε ένα χιλιοστό, 
απ’ όσα θα δείτε από δω και μπρος.
 
Δεν μπορείτε να φανταστήτε, 
δεν φθάνει το δικό σας μυαλό,
 ΠΟΣΟ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ
 Ο ΜΕΓΑΣ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ΘΕΟΣ, 
για τον δικό σας ξεπεσμό. 

Γι’ αυτό δεν παίρνει άλλο, 
δεν μπορώ πλέον να το αναβάλω, 
ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΓΗ ΜΟΥ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΝΑ ΒΑΛΩ. 

Αλλά όπως γίνεται και με την σπορά,
 τα πάντα θα γίνουν με σειρά. 
ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΖΙΖΑΝΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ,
 ΜΕΤΑ ΑΡΡΩΣΙΣ ΘΑ ΓΙΝΗ ΒΑΘΕΙΑ, 
ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΩΜΑ ΚΑΘΑΡΟ, 
ΣΠΟΡΟ ΝΑ ΣΠΕΙΡΩ ΕΚΛΕΚΤΟ,
 ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΛΑΣΙΟ ΚΑΡΠΟ.

Δεν φταίω Εγώ γι’ αυτό, 
χιλιάδες χρόνια σας προειδοποιώ, 
φροντίστε να γίνετε σιτάρι, 
να φυλαχθήτε στ’ αμπάρι, 
γιατί αν είστε ήρα, 
σας περιμένει της καταστροφής η πύρα.

Πολλοί θα χλευάσετε το γραπτό αυτό, 
γιατί δε το χωρά το φτωχό σας μυαλό, 
πως μπορώ με τον τρόπο αυτό, 
να μιλώ εις τους ανθρώπους ο Μέγας Τρισυπόστατος Θεός, 
αλλά εις βάρος σας θα είναι αυτό, 
γιατί είναι 
ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ 
ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ΟΥΤΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΝΥΝ,
 ΟΥΤΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΑΙΩΝΑ, 
ΟΠΟΤΕ ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ.

Για όλα σας έχω προειδοποιήσει,
 κανείς σας δικαιολογία να μην βρίσκει. 
ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΣΙΣ ΘΕΪΚΗ είναι η γραφή αυτή, 
για μία ακόμα φορά να σας δείξω, 
πόσο σας αγαπά η Πατρική Μου καρδιά, 
κι ας έχετε φύγει από Εμέ μακρυά. 
Θα κλάψετε όλοι σας πικρά
αλλά θα είναι για τους πολλούς πολύ αργά.

Είπα και ελάλησα ο Μέγας Τρισυπόστατος Θεός 
και κάθε λόγος Μου έχει σφραγίδα 
τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό. 

Στις επάλξεις λοιπόν, τελείωσε για σας ο καιρός. 

Αμήν και δόξα , τιμή και προσκύνησις 
 εις τον Πατέρα, τον Υιό 
και εις το Πνεύμα το Πανάγιο και Ιερό.

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου