Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024

Νέα προφητεία από τις Φιλιππίνες για τον Πούτιν: «Η Ρωσία θα είναι μεγαλύτερη από ό,τι ήταν η ΕΣΣΔ»


Στο Θα εξαφανιστούν οι ωκεανοί;

Στο Θα εξαφανιστούν οι ωκεανοί; Προφητεία από τις Φιλιππίνες Σας έχω ήδη

συστήσει στον φίλο μου, τον οποίο γνώρισα το 2015, κάτω από πολύ περίεργες συνθήκες, και ο οποίος ισχυρίζεται ότι είχε οράματα και προφητικά όνειρα. Αυτός ο άνθρωπος ζει στα νησιά των Φιλιππίνων (είναι από το Πακιστάν) και κατά τη γνωριμία μου μαζί του, μπόρεσα περισσότερες από μία φορές να πειστώ ότι ήταν ένας εξαιρετικός άνθρωπος και ότι τα οράματά του άξιζε να ακουστούν. Έχω ήδη μιλήσει για αυτόν εν συντομία - εργάζεται ως οδηγός λεωφορείου και πήγαμε μαζί του στον κόλπο Akimov αρκετές φορές, παραδίδοντας τρόφιμα και οικοδομικά υλικά.

Στο νησί που υποτίθεται ότι θα υποφέρει, σύμφωνα με το όνειρο.  Φωτογραφία μου.

Όχι μόνο μου είπε για τις παλιές του προφητείες, αλλά μοιράστηκε και νέες που, όπως πίστευε, δεν είχαν ακόμη εκπληρωθεί. Και τότε παρατήρησα ένα ενδιαφέρον πράγμα για τις προφητείες του, και ίσως τις προφητείες γενικότερα. Θα δώσω μόνο ένα παράδειγμα. Μια μέρα μου είπε ότι είδε ένα όνειρο στο οποίο τον διέταξαν να βάλει τα χέρια του στο νερό και να αποφανθεί για τους κατοίκους ενός από τα νησιά. Αυτοί οι άνθρωποι, όπως του είπαν, είχαν κάνει ένα βαρύ έγκλημα, ένα τρομερό αμάρτημα. Ήξερα το μέρος για το οποίο μιλούσε, και ήξερα αυτούς τους ανθρώπους.

Μετά το τσουνάμι.

Και μετά, μερικές μέρες αργότερα, σημειώθηκε ένα τσουνάμι, που στοίχισε τη ζωή πολλών ανθρώπων. Αλλά αυτό συνέβη σε ένα άλλο νησί, όχι σε αυτό που σκεφτόμασταν - συνέβη ακριβώς κατά τη διάρκεια των τελετουργιών κάποιας τοπικής παγανιστικής γιορτής. Όλα αυτά συνέβησαν (όχι το ίδιο το τσουνάμι, φυσικά) μπροστά στα μάτια μου και με έκαναν να σκεφτώ σοβαρά. Πείστηκα επίσης για άλλη μια φορά ότι αξίζει να πάρω στα σοβαρά αυτόν τον άνθρωπο που αυτοαποκαλείται Ilya. Φυσικά, όλα πρέπει να προσεγγίζονται με σοφία και προσευχή και όλα πρέπει να ελέγχονται έναντι των Αγίων Γραφών. Αξίζει όμως να το ακούσετε.

«Και ήμουν εκεί», σε εκείνο το νησί...

Και σήμερα ο Ilya μου έστειλε ένα νέο μήνυμα. Μετά από σκέψη, μοιράζομαι αυτό το μήνυμα μαζί σας, φίλοι, χωρίς σχόλια:

«Χθες το βράδυ είδα ένα καταπληκτικό όνειρο, μετά τα μεσάνυχτα, το διάβασα και θέλω να σας το πω για να προσευχηθείτε γι' αυτό.

Είχα ένα τέτοιο όνειρο. Είδα τον Πρόεδρο Πούτιν στο γραφείο του και μίλησα μαζί του. Μιλώντας μαζί του, του είπα ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός μου είπε να αλείψω το κεφάλι του με λάδι και να προσευχηθώ να μην είναι αυτός ο Πρόεδρος, αλλά ο Τσάρος της Ρωσίας. Όταν ο Πρόεδρος Πούτιν άκουσε αυτά που είπα, μου είπε να μην αναφέρω κάτι τέτοιο και ότι θα το συζητήσουμε αλλού. Ένιωσα ότι και άλλοι άκουγαν.

Στη δημοσίευση Θα εξαφανιστούν οι ωκεανοί;-5

Μετά το σκηνικό άλλαξε λίγο και είδα τον Πρόεδρο Πούτιν να μπαίνει στο σπίτι μας και ετοιμάζουμε ένα πολύ απλό γεύμα και η γυναίκα μου μου δίνει φαγητό σε ένα μπλε πλαστικό πιάτο και το έδωσα στον Πρόεδρο Πούτιν το οποίο πήρε από τα χέρια μου και μετά η γυναίκα μου μου έδωσε φαγητό σε ένα άλλο μπλε πλαστικό πιάτο. Καθόμαστε στο πάτωμα γιατί είμαστε πολύ φτωχοί. Θα φάμε μετά την προσευχή μου. Μόλις ήμουν έτοιμος να προσευχηθώ, ξύπνησα.

Ένα συνηθισμένο σπίτι, μια οικογένεια στις Φιλιππίνες.  Εγώ ο ίδιος έχω πάει πολύ σε τέτοια σπίτια, έφαγα, άκουσα...

Νωρίτερα, ο Κύριος Ιησούς Χριστός μου είπε ότι ο Πρόεδρος Πούτιν είναι γιος Του και θα κάνει ακριβώς αυτό που θέλει ο Κύριος ο Θεός. Άκουσα επίσης από τον Κύριο Θεό ότι η Ρωσία θα είναι μεγαλύτερη από την ΕΣΣΔ. Βλέπω ότι όλα γίνονται σύμφωνα με τα σχέδια του Κυρίου Ιησού Χριστού, του Βασιλιά των βασιλέων και Κυρίου των κυρίων.

Αυτός ο πόλεμος είναι ο πόλεμος του Κυρίου, και βλέπω ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός πολεμά επίσης στο πλευρό των εκλεκτών Του. Βλέπεις ανεξήγητες πυρκαγιές και πλημμύρες, φοβερά κύματα καύσωνα - έτσι πολεμά ο Κύριος Ιησούς Χριστός για τη Ρωσία από την άλλη πλευρά, όπως είναι γραμμένο στον Λόγο. Ο Κύριος ο Θεός μου είπε να προσευχηθώ για τον Πρόεδρο Πούτιν, και απλώς κάνω το καθήκον μου.

Ο κόσμος θέλει να με δει νεκρό. Μπορούν να φέρουν μόνο βάσανα στη ζωή μου, αλλά όσο ζω, θα συνεχίσω να προσεύχομαι για ό,τι μου είπε ο Θεός να προσεύχομαι, γιατί οι προσευχές είναι τα όπλα μου που χρησιμοποιώ ενάντια στους εχθρούς του Κυρίου Ιησού Χριστού, γιατί αυτό είναι ο πόλεμος του»

dzen.ru 

ΑΠΟΔΟΣΗ : ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου