Κυριακή 26 Μαΐου 2019

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ.

« ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» ΜΗΝΥΜΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 
ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Γράψε και μην καθυστερείς, 
γιατί ο καιρός επείγει,
 αφού θα φύγουν οι πολλοί,
 θα μείνουν μόνον λίγοι. 

Σας τόχω τούτο ξαναπεί, 
μα πάλι σας το λέω, 
Είμαι Πατέρας και πονώ 
και από τον πόνο κλαίω. 


Παράτες έδωσα άπειρες,
 όμως εσείς κοιμάστε, 
τα λόγια Μου τα Θεϊκά, 
ούτε που τα θυμάστε.

 Πολλές φορές σας έστειλα 
Ουράνιες ειδήσεις, 
όμως δεν τις προσέξατε, 
αφού τον νου σας έχετε,
 εσείς στις καταχρήσεις. 

Γι’ αυτό και δεν προσέξατε 
τα ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΙΑ 
και δεν εδώσατε εσείς 
καμία σημασία. 

Και τώρα θα πληρώσετε 
εσείς το αντίτιμό σας,
που παραβλέψατε εσείς 
τον Κύριο και Θεό σας. 

Μιλώ σε τούτο το γραπτό, 
ο Τρισυπόστατος Θεός, 
και είναι ο κάθε λόγος Μου, 
αυτός αληθινός, αφού 
ΕΙΜΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ 
Ο ΠΛΑΣΤΗΣ ΣΑΣ ΘΕΟΣ. 

Μιλώ και απευθύνομαι
 στους λίγους Μου πιστούς,
 σ’ αυτούς που έχουν ώτα ανοιχτά 
σε λόγους Θεϊκούς.

 Παιδιά Μου, μην φοβάστε, 
σας τόχω ξαναπεί, 
η Θεία προστασία Μου
 εσάς θα σας φρουρεί, 
ενώ όλους τους άλλους 
θα πάρη η οργή, 
που θα είναι για κάθε αρνητή,
 αυτή και διαφορετική.

Πάλι δεν τα πιστεύετε,
 τα λόγια Μου τα Θεία, 
πάλι είστε γεμάτοι 
από αμφιβολία 
και εν μέρει σας δικαιολογώ
 Τριάδα η Αγία. 

Αφού ο κόσμος γέμισε 
ψεύτες κι απατεώνες 
και αφού καταργηθήκανε 
οι Θείοι Μου κανόνες, 
καλά, κακά, τα βάλατε στο ίδιο το τσουβάλι,
 δεν ξέρετε ταλαίπωροι το πού θε να σας βγάλει. 

Εάν διαβάζατε εσείς 
την Άγια Γραφή Μου,
 τότε θα ξεχωρίζατε 
ποιοι λόγοι είναι δικοί Μου.

 Τότε θα διακρίνατε 
ποια είναι Η ΑΛΗΘΕΙΑ 
και δεν θα καταπίνατε 
εσείς τα παραμύθια. 

Τότε θα ξεχωρίζατε
 τα λόγια Μου τα Θεία 
και θα δίνατε την δέουσα, 
παιδιά Μου σημασία.

 Όμως το σκότος πούχετε 
εσείς εις το μυαλό σας,
 αυτό που σας προκάλεσε 
ο μιαρός εχθρός σας, 
 δεν σας αφήνει τέκνα 
Μου να δήτε το καλό σας, 
που θέλω ο Πατέρας σας, 
ο Κύριος και Θεός σας. 

Τα λόγια που σας λέω Εγώ 
εσείς αμφισβητείτε 
και του εχθρού τα ψεύτικα 
όλα εσείς τ’ ακούτε.

 Δεν θέλει ο παμμίαρος 
Εμένα να πιστέψετε, 
γιατί την σωτηρία σας , 
τότε εσείς θα δρέψετε. 

Είναι αυτός μισάνθρωπος 
και θέλει το κακό σας 
και εργάζεται εντατικά 
για τον αφανισμό σας. 

Τα λέει ΠΛΑΝΕΜΕΝΑ, 
τα λέει ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ, 
τα λόγια που σας στέλνω 
σε τούτη την γενιά. 
Εντός ολίγου τέκνα Μου 
θα βγουν αληθινά, 
όμως για τους πολλούς,
 θα είναι πια αργά.

Εσείς τα λίγα τέκνα Μου,
 που Μου είσαστε πιστά, 
να είστε ετοιμασμένοι 
εσείς πνευματικά, 
γιατί όσα θα γίνουν 
θα είναι ΦΟΒΕΡΑ. 

ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΘΕΡΙΣΜΟΣ 
ΓΙ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΕΝΕΑ.
 Θέλω για να αντέξετε 
αυτό όπου θα δείτε,
 θέλω για να αντέχετε 
αυτά όπου θα ζείτε, 
γι’ αυτό με μετάνοια και προσευχή,
 εσείς να οπλιστείτε. 

Θα τρέμει τέκνα Μου η γη, 
χαράδρες θ’ανοιχτούνε, 
χιλιάδες οι αμαρτωλοί,
 μέσα στην γη θα μπούνε, 
τότε θα κλαίν’ για έλεος,
 όμως πού θα το βρούνε; 

 Και η θάλασσα θα οργιστεί, 
θ’ αφρίσει , θα φουσκώσει, 
με κύματα τεράστια 
την γη θε να σαρώσει, 
και ό,τι αφήσει ο ΣΕΙΣΜΟΣ, 
αυτή θα τελειώσει.

Λίγα σας είπα τέκνα Μου, 
από τα φοβερά, 
αυτά όπου θα γίνουν 
εις την δική σας γενεά,
 για να προετοιμάσω 
την ιδική σας την καρδιά. 
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑΤΕ 
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ, 
ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΟΥΣΑΤΕ
 ΕΚ ΒΑΘΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, 

ΤΟΤΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΓΙΝΩΝΤΑΝ 
ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ, 
ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΣΑΣ
 ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΜΑΚΡΙΝΗ. 

Αμήν και τω Αναστάντι Θεώ δόξα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου