Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ : ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ Κας ΚΚ:

 


Ηλιας Καλλιωρας

Είμαι πνευματικό παιδί του άγιου
γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας,
είχα αλληλογραφήσει,
το δε γράμμα μου το είχα στείλει μαζί με τον ξάδελφό μου,
που και τον είχε επισκευθή με γκρουπ στην Αμερική.
Είχα λάβει απάντηση από τον γέροντα.

Μερικούς μήνες αργότερα, συνέβη αυτό το περιστατικό.
Εκείνο το καιρό αγωνιούσα πότε θα λάβω μια απάντηση από τον γέροντα Εφραίμ.
Και εφόσον περίμενα,
μια μέρα λοιπόν εκεί που πήγαινα στο σπίτι μετά την δουλεία μου,
μου μυρίζει ευωδιά θυμιατό στην είσοδο
έξω στο χαρτοκιβώτιο.
Το ίδιο μυρίζει και η Μητέρα μου.

Μόλις το βίωσαμε αυτό εγώ και η μητέρα μου,
καταλάβαμε ότι έφτασε το γράμμα από τον αγιο γέροντα μας!

Ανοίξαμε το χαρτοκιβώτιο και πράγματι μεγάλη ευλογία Ζήσαμε..!

Μου έγραψε ανάμεσα στα άλλα:
“Την ευχή του Κυρίου να μην αφήσουμε,
το κύριε Ιησού χριστέ ελέησον με,
να την λέμε συνεχώς μέσα μας,
για να ξεπεράσουμε τα δύσκολα
που ακολουθούν και έρχονται,
διότι μόνο έτσι θα σωθεί η Οικογένεια μας”.

Έχω ζήσει και το καλό και το κακό,
έχω δει με τα μάτια μου έχω αντικρίσει και τον αρχαίο εχθρό που από γενιές ακόμα πολεμά την ανθρωπότητα
έχω αντίκρισει και τον Αρχάγγελο που είναι παντού!

Έχω δει και το σφράγισμα στο μέτωπο σε σχίσμα Φωτεινού Σταύρου το οποίο είναι το σφράγισμα του Θεού, το άγιο πνεύμα που δεχόμαστε μέσα στο μυστήριο της Βαπτίσεων!
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ..!

triklopodia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου