Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

GEWKWN : Το τελευταίο μου άρθρο…..

 


GEWKWN

Αγαπητοί μου φίλοι, αυτό είναι το τελευταίο προσωπικό μου άρθρο το οποίο στέλλω για δημοσίευση,  Ο λόγος που με οδήγησε σε αυτήν την απόφαση είναι  οι πισωπλατες μαχαιριές , οι βρισιές, οι κατηγορίες για τα μηνύματα του Γέροντα μου και τα κείμενα τα δικά μου, έχω ακούσει τόσα πολλά που θα έγραφα ένα βιβλίο με όλα αυτά. Έχετε φαγωθεί να μάθετε ποιος είμαι , οι περισσότεροι δεν αναφέρουν τα ονόματα τους αλλά εσείς ενοχληθήκατε μαζί μου, λοιπόν είχα εντολή από τον Γέροντα μου να μην αναφέρω το όνομα του αλλά ούτε και το δικό μου……..το σεβάστηκα αυτό .

Το έχω αναφέρει και παλαιότερε αλλά φαίνεται ότι δεν το θυμάστε, να το πω ακόμη μια φορά…..

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ,  ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ,  έχω δει θαύματα στην οικογένεια μου από τον Κύριο την Παναγία και από 2 αγίους, προσεύχομαι συνεχώς και όλη μου η ζωή είναι στα χέρια του Χριστού Του Θεού μου, αυτά σας τα γράφω διότι είναι η τελευταία φορά που γράφω και ήθελα να γνωρίσετε αυτόν που εδώ και πολύ καιρό τον λασπολογούσατε τον βρίζατε, τον κατηγορούσατε  φανερά αλλά το χειρότερο πίσω από την πλάτη μου, με κατηγορούσατε για αιρετικό για πλανεμένο και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς.



Με έχουν προσβάλει και προσπάθησαν να με μειώσουν κάποιοι με περγαμηνές  και με πτυχία, αυτό με πλήγωσε πολύ όμως ποτέ μου δεν έχω πει ότι είμαι κάποιος σπουδαίος με γνώσεις πολλές και πτυχία, είμαι ένας απλός άνθρωπος που δουλεύει 47 χρόνια 12 ώρες την ημέρα και συνεχίζω μετά από 2 εμφράγματα, να εργάζομαι 12 ώρες την ημέρα αλλά τώρα κουτσαίνοντας……

Δεν κρατώ κακία σε κανένα τουναντίον τους συγχωρώ όλους και απολογούμαι σε κάποιους που έθιξα η πρόσβαλα, εύχομαι Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ.

Σε όλους αυτούς που με κατηγορούν ότι απορρίπτω την Παλαια Διαθήκη ένα πράγμα έχω να τους πω, ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ……..απορρίπτω όλες τις παρεμβάσεις και τις προσθήκες που έχουν γίνει από τους εβραίους, και είναι πάρα πολλές, δεύτερο δεν μπορώ  να πιστέψω ότι ο θεός στην Π. Διαθήκη διατάζει τους εβραίους να σκοτώσουν μικρά παιδιά γυναίκες  και να τις ατιμάζουν…… ποιος θεός θέλει όλο τον χρυσό και το ασήμι για τον εαυτόν του ποιος θεός θα παρότρυνε έναν λαό να σκοτώσουν όλους τους άλλους και να τους κάνουν σκλάβους……. Γιατί ο θεός της Βίβλου διατάζει την σφαγή νηπίων και θηλαζόντων (Α΄ Σαμουήλ 15.3) ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ…… ο Θεός που πιστεύουμε εμείς οι χριστιανοί είναι Θεός της ΑΓΑΠΗΣ , Θεός της συγχώρεσης , είναι  θεός που μας ζητά να συγχωρήσουμε τους εχθρούς μας και όχι να τους σφάζουμε….

Δεν έχουμε στα χέρια μας τα πρωτότυπα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης που γράφτηκαν στα εβραϊκά. Έχουμε όμως το κείμενο που μεταφράστηκε στα ελληνικά από τους ίδιους τους Εβραίους !!!!

Ματθ. 11,12       ἀπὸ δὲ τῶν ἡμερῶν Ἰωάννου τοῦ βαπτιστοῦ ἕως ἄρτι ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν βιάζεται, καὶ βιασταὶ ἁρπάζουσιν αὐτήν.

Ματθ. 11,12              Αλλη εποχή αρχίζει τώρα, πολύ διαφορετική από την εποχήν της Παλαιάς Διαθήκης, που φθάνει μέχρι Ιωάννου του Βαπτιστού. Από την στιγμήν που έκαμε την εμφάνισίν του ο Ιωάννης έως τώρα, η βασιλεία των ουρανών εγκαθιδρύεται εις την γην, αποκτάται με αγώνα και όσοι αγωνίζονται εναντίον της αμαρτίας, που υπάρχει μέσα των και μέσα στον κόσμον, την αρπάζουν και την κρατούν σφικτά.

Ματθ. 11,13       πάντες γὰρ οἱ προφῆται καὶ ὁ νόμος ἕως Ἰωάννου προεφήτευσαν.

Ματθ. 11,13              Εχει αρχίσει νέα πλέον εποχή, διότι όλοι οι προφήται και ο νόμος του Μωϋσέως μέχρι του Ιωάννου επροφήτευσαν.

Στο τέλος της ημέρας όλοι θα κριθούμε από τον ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΚΡΙΤΗΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ…

Με αυτά που έγραψα μέσα από την ψυχή μου,  κάποιοι θα γελάσουν κάποιοι θα ρίξουν χολή , κάποιοι θα χαρούν που με έχουν ξεφορτωθεί ,  δεν υπάρχει πρόβλημα, σε λίγο καιρό  ούτε θα με θυμάστε…… ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΩ

GEWKWN….ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ..

Υ.Γ  Ο Γέροντας μου δεν μου δίνει πλέον ευλογία να μεταφέρω τα θεϊκά μηνύματα, σήμερα μου ζήτησε να μην απαντώ στους υβριστές και για λίγο καιρό να σταματήσω να στέλλω κείμενα δικά μου, στο πρώτο κάνω υπακοή στο δεύτερο όμως έχω διαφωνήσει με αποτέλεσμα αντί να κάνω ανυπακοή στον Γέροντα αποφάσισα να σταματήσω και τα δικά μου κείμενα FOR EVER.

Σύντομα θα διαπιστώσετε ότι όσα είπε ο Γέροντας από το 2013 μέχρι σήμερα θα αρχίσουν να συμβαίνουν, όταν θα δείτε αυτά μην ψάξετε τον Γέροντα, δεν θα τον βρείτε… θα βρίσκεται δίπλα σε αυτούς που πίστεψαν τα ΘΕΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ευχαριστεί όλους αυτούς που έχουν φιλοξενήσει τα θεια μηνύματα 

Ευχαριστώ τον πολύ καλό φίλο Μιχάλη που φιλοξενούσε τα μηνύματα του Γέροντα μου και τα δικά μου κείμενα,  ευχαριστώ όλους όσους μας στήριξαν στις επιθέσεις που δεχόμασταν, ο Θεός να προστατεύει όλους σας και να σας δίνει δύναμη να αντέξετε σε αυτά που έρχονται

Γεώργιος

ΚΥΠΡΟΣ 10/5/2021

triklopodia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου