Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

 ΘΑΡΣΕΙΤΕ, ΣΕ ΕΜΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙΤΕ.




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Ψάχνετε οι άνθρωποι της γης να βρείτε 
για να ασφαλίσετε εσείς τα χρήματα σας, 
τα σπίτια, τα υπάρχοντα σας 
κι όμως κάποιες φορές χάνετε τις αποδοχές.

 Μα υπάρχει ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ διαφορετική 
που αν εγγραφείτε σε αυτή θα ασφαλιστείτε 
ψυχικά και σωματικά εσείς. 

 Δεν υπάρχει ψέμα εν αυτή. 
 Η ασφάλεια σας θα είναι ΑΙΩΝΙΑ, 
με τόκο διαρκείας ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 
διότι ο κάτοχος που θα διευθύνει στο ασφαλιστικό ταμείο
 θα ΕΙΜΙ ΕΓΩ, Ο ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΣ! 

 Δεν διαψεύδω άνθρωπε ποτέ τις δικές σου προσδοκίες, 
μόνο σε εσέ δίδω ουράνιες ευλογίες. 
 Δεν θα σε διαψεύσω παιδί μου ποτέ 
μα θα σου δωρίσω δωρεές, 
ασφάλεια ουσιαστική αιωνίας ζωής. 

 Ω! πόσο άνθρωπε θα είσαι εσύ ασφαλής. 
 Θα σου δίδω χαρά, ειρήνη εσωτερικά. 
 Θα ‘χεις ουράνια θεία γαλήνη, 
θα διαλύσω την ψυχική σου σκοτοδίνη. 

 Θα γίνω ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΣΟΥ 
ΤΟ ΑΝΕΥ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΩΝ 
ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΩΝ ΕΚΔΟΧΩΝ.
 
Δεν θα φοβάσαι εσύ τον κάθε εδώ κορωναϊό 
γιατί θα υπάρχει σε εσέ φάρμακο δραστικό.
 Θα ‘χεις Θεική ανοσία, ακίνδυνη, Θεία.
 Θα ΕΙΝΑΙ, ψυχή, 
ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΣΩΜΑ,ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΑΙΜΑ. 
 Έλα, ψυχή, σε εμένα. 
 Δεν θα ασφαλιστείς προσωρινώς 
μα αιώνια και ουσιαστικώς. 

 Τρέμεις τώρα εδώ τον  κορωναϊό 
όμως αν είχες παιδί μου πίστη δυνατή 
δεν θα φοβόσουν εσύ,
 γιατί ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΟΥ Ο ΘΕΟΣ
 έχω της δυνάμεως της Θεϊκής τον ιστό
 και ανατρέπω τα πάντα εδώ. 

 Εγώ ανέστησα νεκρούς, 
έδωσα φως σε τυφλούς, 
περπάτησαν παραλυτικοί. 
 Ανατρέπω, ναι, τα πάντα στη γη. 

 Και αν τώρα στον  κορωναϊό εκζητούσες,
 άνθρωπε, τη δική μου βοηθεία 
τώρα θα ‘χε λάβει τέλος η δοκιμασία. 

Αν σε εμέ όλοι οι άνθρωποι της γης έκαμαν προσευχή, 
ΑΝ ΜΕΤΑΝΟΟΥΣΑΝ, 
ΑΝ ΘΕΟ ΕΚΖΗΤΟΥΣΑΝ
 ΜΕ ΚΑΘΑΡΣΗ ΨΥΧΗΣ
 τώρα δε θα υπήρχε το κακό αυτό στη γη. 

 Μα, δυστυχώς, αντί ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ,
 εμβόλια δια ανοσία
 που κρύβεται σε αυτά Η ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,
 η αλλαγή της ανθρωπίνης θελήσεως, 
η μετάλλαξη στο DNA, στον εγκέφαλο σας. 

 Σας λυπάμαι Ο ΘΕΟΣ ΣΑΣ διότι Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ διοικεί. 
 Ψέματα επί ψεμάτων στα μέσα ενημερώσεως 
σας δίδει συνεχώς κι εσείς πιασμένοι στην ψευτιά της, 
στον τρόμο της, δυστυχώς. 

 Τώρα δίδουν στα νέα παιδιά 
ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ. 
 Ω! πώς σας πλανούν, 
πώς σε μείωση του πληθυσμού σας ωθούν. 

 Με το εμβόλιο αυτό 
ΣΤΕΙΡΩΣΗ θέλουν να δώσουν στην νεολαία 
κι έτσι θα μειωθεί ο πληθυσμός εν τη γη. 

 ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΟΜΩΣ! 
ΘΕΟΣ ΘΑ ΑΝΑΤΡΕΨΩ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΑ! 
 ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΣΩΣΩ ΤΑ ΠΙΣΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ!

ΑΜΗΝ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου