Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

ΜΕΓΑ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΔΙΚΑΙΑΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ.

 ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ,ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΣΚΥΤΑΛΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ…



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ 

 Γράψε παιδί Μου και μην αμφισβητείς, 
η ώρα τούτη είναι ιερή, που επικοινωνούμε Πατέρας με παιδί.
Μεγαλύτερη η λαχτάρα η δική Μου, 
να επικοινωνώ με το κάθε παιδί Μου. 
Γι’ αυτό μην ανησυχείς, 
τα πάντα σε Μένα να εμπιστευθείς.

Βλέπω παιδί Μου την ανησυχία σου, 
και το χτυποκάρδι της καρδίας σου. 
Βλέπεις γύρω σου να πληθαίνουν οι εμβολιασμένοι, 
και λυπάσαι, τι θα γίνουν οι καημένοι; 
Πόσες φορές σας έχω ειπεί πως ο καθένας 
είναι υπεύθυνος για την δική του ψυχή;
 
Όσοι παιδί Μου αναζητούν την άδειά Μου 
και θέλουν να γενεί το θέλημά Μου, 
μένουν ασάλευτα κοντά Μου,
 αφού εμπιστεύονται σε Με τον Παντοδύναμο Θεό,
 το δικό τους εαυτό.

 Ενώ όλοι οι άλλοι,
 βιάστηκαν να κάνουν στον καίσαρα υπακοή, 
και μόνοι τους έγιναν πειραματόζωα, της νέας εποχής. 
Έχεις δίκιο να τους λυπάσαι 
και για την κατάληξή τους να φοβάσαι.
 Θα πληρώσουν πολύ ακριβά, 
τα διαβήματά τους αυτά. 

Έχετε να δείτε πράγματα φοβερά και τρομερά,
 που πρέπει να σκληρυνθείτε για να αντέξετε αυτά.

Θυμάσαι που σας είχα ειπεί, 
πως θα φεύγουν από την ζωή,
 άτομα φιλικά ή συγγενικά σας, 
ακόμα και από την οικογένειά σας; 

Και δεν θα μπορείτε να τους προσφέρετε
 εσείς την βοήθειά σας, 
και θα καίγεται η καρδιά σας; 

Αυτά θα είναι για σας τα μαρτύριά σας, 
που θα εξαγνίσουν εντελώς τα ψυχικά σας. 
Από ΥΨΙΚΑΜΙΝΟ οι εναπομείναντες θα περαστείτε, 
αντάξιοι της μεγάλης αποστολής
 που σας καρτερεί να ευρεθείτε. 

Πρέπει να γίνετε η ζύμη η εκλεκτή,
 που θα ζυμώσει το φύραμα όλης της γης.

 ΔΙΑΓΩΝΙΖΕΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, 
ΔΟΚΙΜΑΖΕΣΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.
 ΘΕΛΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙΤΕ,
 ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΟΙ ΝΑ ΕΥΡΕΘΕΙΤΕ.

Όσον αφορά το τι θα γενεί,
 έχε Μου εμπιστοσύνη αγαπητό Μου παιδί. 
Νομίζεις πως εσύ αγαπάς περισσότερο απ’ ότι Εγώ, 
το κάθε τέκνον Μου στον κόσμο αυτό; 

Εσύ αγωνιάς για την πρόσκαιρη ζωή τους, 
κι Εγώ αγωνιώ για την αθάνατη ψυχή τους. 

ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ, 
ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΘΕΟΣ, 
ΚΑΙ ΕΦΘΑΣΕ Η ΩΡΑ ΚΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ, 
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΓΗ. 

ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ 
ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΣΚΥΤΑΛΗ 
ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ.
 ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 
ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΑ
 ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ, 
ΓΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ.

 ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ, 
ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΡΟΜΟ
 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΕΣΑΕΙ, 
Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ.

Γι’ αυτό παιδί Μου, θα ενισχύσω 
με ΑΝΤΟΧΗ και ΔΥΝΑΜΗ κάθε παιδί Μου, 
που ανήκει εις την στάνη την δική Μου, 
για ν’ αντέξει ό,τι μέλλει να γενεί επάνω στην γη Μου, 
προκειμένου αυτή να καθαριστεί 
και κόσμημα όπως την έφτιαξα πάλι να γενεί. 
Έρχεται ολοταχώς η στιγμή 
που αυτό θα πραγματοποιηθεί, 
δεν παίρνει άλλη αναβολή. 

Όπως από χρόνια σου έχω πει, 
έτσι παιδί Μου το κάθε τι θα γενεί, 
στο βεβαιώνω ο Ιησούς ο Λυτρωτής, 
τότε και θα αποκαλύψεις αυτήν την γραφή 
που από χρόνια σου έχει δοθεί, 
κάθε κακοπροαίρετος να ντροπιαστεί που αμφισβητεί,
 την Θεία προέλευση της κάθε γραφής. 

Κλείνω το γραπτό και το σφραγίζω 
με τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό,
 ο Κύριος Ιησούς Χριστός. 

Αμήν και τω Κυρίω Ημών Ιησού Χριστώ δόξα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου