Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021

Η πολιτειακή ανωμαλία του εμβολίου…

 Χαίρεται

 
Το κατοικητήριο του Πνεύματος …
 Το πολυτιμότερο μέρος μου .είναι η “ψυχή “ μου και όχι το “σώμα “ μου  που είναι απλά ” κατοικητήριο ” πνεύματος .





















Το σώμα έχει την δική του “Αξία ” , όπως λέει ο Απόστολος Παύλος ,ότι είναι το κατοικητήριο του Πνεύματος  και όταν πρόκειται για ανθρώπους που είναι αληθινά κοντά στον Θεό ,κατοικητήριο του Αγίου Πνεύματος 
 
Α Κορ. 6,19        ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι τὸ σῶμα ὑμῶν ναὸς τοῦ ἐν ὑμῖν Ἁγίου Πνεύματός ἐστιν, 
Α Κορ. 6,19        Η δεν γνωρίζετε ότι το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος, που κατοικεί μέσα σας.
Κατοικητήριο δαιμόνων .. δαιμόνια πολλὰ εἰσῆλθεν εἰς αὐτόν·
Το “σώμα ” όμως με τις  ελεύθερες επιλογές μου ,μπορώ να το κάνω και “κατοικητήριο ” δαιμόνων ..
Μας το επιδεικνύει και το αποδεικνύει ο Κύριος με τον διάλογο που κάνει ,με τον “δαιμονισμένο ” των Γαδαρηνών .
Λουκ. 8,30         ἐπηρώτησε δὲ αὐτὸν ὁ Ἰησοῦς λέγων· τί σοί ἐστιν ὄνομα; ὁ δὲ εἶπε· λεγεών· ὅτι δαιμόνια πολλὰ εἰσῆλθεν εἰς αὐτόν·
Λουκ. 8,30                Τον ερώτησε δε ο Ιησούς, λέγων· “ποιό είναι το όνομά σου;” Εκείνος δε απήντησε· “λεγεών”. Διότι πολλά δαιμόνια είχαν εισέλθει στον άνθρωπον αυτόν.
 
Ο Σατανάς υπάρχει …
Αλλά και  σε όλη την Καινή Διαθήκη επιδεικνύει και αποδεικνύει την ύπαρξη του  ηττημένου Σατανά και των δαιμόνων ,που καταδιώκουν ,πολεμούν και κυριεύουν τον άνθρωπο   ,αφού πρώτα τον ΠΛΑΝΗΣΟΥΝ και τον απομακρύνουν από τον ΘΕΟ .
 
Λουκ. 10,18        Εἶπε δὲ αὐτοῖς· ἐθεώρουν τὸν σατανᾶν ὡς ἀστραπὴν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ πεσόντα.
 
Πριν τον εμβολιασμό…όλα είναι καλά .
 
Αν δεν πάθω δεν θα μάθω 
Εγώ ο άνθρωπος πρέπει να την “πατήσω ” να πλανηθώ ,να υποφέρω μέσα στα δεσμά του Σατανά των παθών μου και των αμαρτιών μου  ,να καταλάβω τι σημαίνει να “αγκαλιάζεις ” τον Σατανά,να τον βάλω μέσα μου   και πόσο οδυνηρό είναι για την “ψυχή ” μου ..
Αν δεν γίνω Γαδαρηνός …
Πρέπει δυστυχώς να πέσω στην παγίδα να γίνω Γαδαρηνός ,να εμβολιαστώ  ,να βάλω στο σώμα μου ,τον φόβο ,την αμφιβολία ,την ταραχή ,την αβεβαιότητα που θα με κυριεύσει μετά τον εμβολιασμό ..
Μία από τις μεθόδους του Σατανά ,για να κυριεύσει τον άνθρωπο και να τον ρίξει στην πλάνη  ,στον πειρασμό   ,στην ανησυχία ,στον φόβο και την ταραχή είναι ότι το εμφανίζει ως  κάτι “ακίνδυνο 
Άλλο είναι ότι μετά κρύβω την τραγική μου κατάσταση από τους άλλους ,γιατί δεν θέλω να δεχτώ το λάθος μου από τον ΕΓΩΙΣΜΟ που δεν με αφήνει δεν ΜΕΤΑΝΟΏ
Λειτουργεί στον άνθρωπο ως “άγγελος φωτός ”   του φέρνει μία ψεύτικη γαλήνη και ικανοποίηση ,αφού δεν τον  “πειράζει ” με  λογισμούς  και του προτείνει συνεχώς και επίμονα , γλυκά ….
Έτσι ο άνθρωπος   ηρεμεί ,υπνωτίζεται και ακολουθεί τις εντολές του και στο τέλος “δαιμονίζεται” τον παίρνει μέσα του …
Μετά ξεκινά ο πόλεμος των λογισμών …
Ο Σατανάς όμως δεν με  θέλει εμένα τον άνθρωπο ‘ήρεμο και  ειρηνικό ,δείχνει  το πραγματικό του πρόσωπο πετά το προσωπείο ...
Μετά τον εμβολιασμό ξεκινά ο “πόλεμος ” σταδιακά .σε κάθε φτέρνισμα ,σε κάθε βήχα ,σε κάθε   κίνηση   φοβίζει πλέον τον άνθρωπο ,τι πήγα και έκανα  ;  τι έβαλα στο σώμα μου ; κλπ κλπ..
Αυτή είναι η κόλαση για κάθε εμβολιασμένο  ,οι λογισμοί  που θα μου  εξαπολύει ο Σατανάς ,τότε είναι που θα μου φανερώσει την αλήθεια  που μου έκρυβε και θα με τρομοκρατεί ,θα με σέρνει δεμένο πλέον…
Τότε θα μου  θυμίζει ,ότι είναι πειραματικό ,ότι δεν  έχει δοκιμαστεί ,ότι μπορεί να υπάρξουν παρενέργειες μετά από χρόνια ,ότι το κάνουν για το κέρδος ,ότι  θα με μπολιάζουν  συνεχώς  κ.α κ.α 
 
Οι πονηροί εμβολιασμένοι …
Το “εμβόλιο” είναι  η εισροή του δαιμονικού πνεύματος στον άνθρωπο ,όσοι το έκαναν “σιγοβράζουν”  και φαίνεται από το ότι προσπαθούν να  παρασύρουν  και άλλους να το κάνουν ,γιατί αυτό απαλύνει τον  “πόνο “ τους και κρύβει προσωρινά τον φόβο τους ..
Όσοι “πονηροί “προσέλθετε …
Να βάλουν και άλλους στον πειρασμό που αυτοί ήδη έχουν μπει ,να γίνουν πολλοί για να μην νοιώθουν  “ανόητοι ” .
Δεν είναι  ούτε ξόρκι ,ούτε μαντζούνι ,ούτε  δηλητήριο το “μπόλι ” ,είναι πνευματικό δηλητήριο που μολύνει την ψυχή ,των υπερήφανων , των αποστατών ,των αμετανόητων  ,αυτών που έχουν “πίστη ” στον εαυτό τους ,στον εγωισμό τους ,στις επιλογές τους ,στην επιστήμη και όχι στον ΘΕΟ 
Αυτοί που δεν απαρνούνται τον εαυτό τους ,δεν ενδιαφέρονται για τον “πλησίον ” τους  ,παρά μόνο για τους εαυτούς τους και το πολύ πολύ κανέναν  δικό τους ..
 
Λίγο πριν την “κόλαση” 
Έτσι επέτρεψε παραχώρησε ο Θεός , εμένα τον “πονηρό ” ,το “σώμα” μου με το “εμβόλιο ” να γίνει κατοικητήριο δαιμόνων ,κατοικητήριο ταραχής ,φόβου ,πονηρίας  ,αναστάτωσης και συνεχούς αμφιβολίας . 
Κάτι που το κρύβω προσωρινά ,αλλά θα έρθει η ώρα που θα ξεσπάσει μέσα μου ο φόβος ..
Επέτρεψε ο Θεός στον Σατανά να μου φορέσει τα “δεσμά “ του  και να με σέρνει ,αλλά ακόμα δεν το έχω καταλάβει και κάνω νοήματα και σε άλλους “όμοιους ” μου ,πονηρούς να με ακολουθήσουν στον “πειρασμό ” ..
 
Και όχι μόνο αυτό αλλά θέλει πλέον και απαιτεί τα δικαιώματα  όλων μας και θα πιέσει    για μαζικό υποχρεωτικό εμβολιασμό 
Η “πολιτειακή ανωμαλία” των εμβολιασμένων και των αντιφρονούντων 
Για όσους έκαναν το εμβόλιο  ,επειδή η “κόλαση ” που μπήκαν είναι “πνευματική ” ,οι περισσότεροι την κρύβουν προσωρινά ,με ψεύτικα χαμόγελα σιγουριάς και αυτοπεποίθησης .
Όμως η “ψυχούλα ”  τους το ξέρει τι νοιώθουν  το “πνεύμα ” που  τους παρέσυρε και  εισήλθε μέσα τους.  φωλιάζει ,όταν αρχίσει να κινείται και να εκδηλώνεται ,να τους ταράζει,να τους κατακαίει
 εκεί  η έκρηξη τους ,ο θυμός και η αγανάκτηση τους ,ότι έγιναν  πειραματόζωα ,αλλά  εις βάθος “κατοικητήρια δαιμόνων ”  σε συνδυασμό με την σταδιακή  υποχρεωτικότητα   θα φέρει την “πολιτειακή ανωμαλία “
Τότε είναι που θα “τραβηχτεί το κεφάλαιο” δεν εμβολιάζεσαι δεν πληρώνεσαι… 
 
αν κάποιος έχει αποφασίσει να μην εμβολιαστεί, ο ίδιος έχει αποφασίσει να ζήσει με περιορισμούς
 τότε  θα ξεκινήσει η “πορεία ” πρός την καταστροφή  ,αλλά και  την πολυπόθητη  “ΜΕΤΑΝΟΙΑ ” 
Καλή φώτιση και αρχή μετανοίας 
Γ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου