Πέμπτη 28 Απριλίου 2022

Γέροντας Εφραίμ Αριζόνας: Προσεύχεσθε τέκνα μου με πόνο ψυχής και δάκρυα.

Παιδιά μου, μου έλεγε (ο Γέροντάς του Ιωσήφ ο Σπηλαιώτης) “Παιδί μου πρέπει να προσευχόμαστε και για τους νεκρούς μας. Αμάν κάνουν για ένα κομποσχοινάκι, για λίγη ευχή. Ζητούν έλεος προσευχών και λειτουργιών από τους ζώντας χριστιανούς.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Βασανίζονται αλύπητα από τον τύραννο , τη συνείδηση. Προσεύχεσθε τέκνα μου με πόνο ψυχής και δάκρυα να μας αξιώσει ο Θεός τα τέλη της ζωής μας να είναι χριστιανικά και η Κρίσις του Θεού σωτήρια.

Να μελετάμε τα φοβερά βασανιστήρια των ψυχών.Αναστενάζουν,βογγούν, εκπέμπουν φωνές απεγνωσμένες με αφόρητη οδύνη ψυχής.Ζητούν βοήθεια από τους ζώντες. Προσεύχονται στο Χριστό να βγει από το σόϊ τους κανένας παπάς για να τους μνημονεύει στην Αγία Πρόθεση.”

Θα παρακαλούσα όλοι να κάνετε σιτάρι για τα αγαπημένα σας πρόσωπα και όχι κουλουράκια και λοιπά ζαχαρωτά. Κάνουν ζημιά στις ψυχές.Το σιτάρι είναι Χ Ρ Υ Σ Α Φ Ι για τις ψυχές. Θ Η Σ Α Υ Ρ Ο Σ. Να με ακούσετε.

Εύχεσθε. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

vimaorthodoxias.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου