Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022

Δημήτρης Α. : ΕΤΟΣ 2020 ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ; (ΜΟΡΦΟΥ) – ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ Η ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 5.5.2024 – ΤΡΑΧΩΝΙ – ΛΕΩΝ Ο ΣΟΦΟΣ – ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ.

 Φωτογραφία : Η Παναγία η Χρυσοσπηλιώτισσα στο Τραχώνι Λεμεσού


Α) ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΟΣ 2020.

Τέλη του έτους 2019, ο μητροπολίτης Μόρφου είχε ανακοινώσει ότι, απʼ ό,τι φαίνεται, το 2020 θα είναι μια από τις πιο δυναμικές χρονιές όχι μόνον του (21ου) αιώνα, αλλά ΟΛΩΝ των αιώνων! Βλ. ΤΟ 2020 ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ! στο Youtube.

Ήταν όμως όντως έτσι; Βεβαίως το 2020 ήταν μια δυναμική χρονιά, κυρίως λόγω του κορωνοϊού. Ωστόσο ο χαρακτηρισμός του 2020 ως μια από τις πιο δυναμικές χρονιές ΟΛΩΝ των αιώνων είναι σίγουρα υπερβολικός. Έχουμε, λοιπόν, διάψευση της πρόβλεψης ή μετατόπισής της στο μέλλον; Ή συνέβη κάτι άλλο, το οποίο απλά δεν μάθαμε ακόμη;

Ο αναγνώστης υποψιάζεται μάλλον πώς θα αιτιολογήσουμε την (φαινόμενη) αστοχία, με βάση αυτά που έγραψε ο προφητευόμενος στο 2ο μήνυμά του. Ότι, δηλαδή, ΥΠΗΡΞΕ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ, όχι στο ορατό προσκήνιο της ιστορίας, αλλά στα… αόρατα παρασκήνια του προφητευόμενου. Πράγματι, μετά την αναχώρησή του από τον τόπο κατοικίας του, λίγες εβδομάδες πριν επιβληθούν για πρώτη φορά τα μέτρα λόγω κορωνοϊού [αναχώρηση που είχε προφητευθεί, βλ. ενότητα «δ)» στο άρθρο ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΣΚΙΩΔΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ και ενότητα «28.4» στο άρθρο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ (3ο μέρος – τελευταίο)], η προσευχή του προφητευόμενου «απελευθερώθηκε» (δεν θα εξηγήσουμε τι ακριβώς εννοούμε) και απέκτησε γιγαντιαία ένταση, τα αποτελέσματα της οποίας θα φανούν σε βάθος χρόνου. Σε αυτό το πλαίσιο «ανακινήθηκε» ακόμη και η λεγόμενη θριαμβεύουσα Εκκλησία των κεκοιμημένων αγίων, μέσω ενός συμβάντος που θα ήταν πρόωρο να το εκθέσω στην παρούσα φάση (έχουν ενημερωθεί αξιόπιστα πρόσωπα).

Παράλληλα, κυκλοφορούσε στο διαδίκτυο μια άλλη γνωστή προφητεία, που αποδίδεται στον Άγιο Σωφρόνιο Σαχάρωφ, ότι το 2020 πρωτεύουσα της Ελλάδος θα είναι η Κωνσταντινούπολη. Ως γνωστόν, δεν είδαμε κάτι τέτοιο. Αλλά στο άρθρο ΓΕΝΙΚΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ γράψαμε ότι «Όσοι περιμένουν ΤΩΡΑ τα γεγονότα τα σχετικά με την Κωνσταντινούπολη θα πρέπει να αντικαταστήσουν τη λέξη Κωνσταντινούπολη με τη λέξη Προφητευόμενος». Η απελευθέρωση, λοιπόν, της Κωνσταντινούπολης το 2020, θα πρέπει να ταυτιστεί με την «απελευθέρωση» του προφητευόμενου και της προσευχής του, που αναφέραμε παραπάνω.

Εδώ ταιριάζει να παραθέσουμε το τελευταίο (πριν την αναχώρησή του) μήνυμα του προφητευόμενου, το οποίο εστάλη στις 27/1/2020 στην triklopodia και στις 30/1/2020 σε ορισμένους πολύ γνωστούς ορθόδοξους ιστότοπους:

«Σύντομα θα εγκαταλείψω τον πολιτισμό. Θα ενεργοποιηθούν όλοι οι πνευματικοί διακόπτες. Θα τους ενεργοποιήσω εγώ.

Το αποτέλεσμα το ξέρει μόνο ο Θεός.»

Β) Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 5.5.2024

Σε σκιώδη παράσταση του Τραχωνίου υπάρχει ένας ανοικτός φάκελος με τη φράση:

ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ. Χ.
5.5.2024

Σύμφωνα με την ερμηνεία που δόθηκε (Π. Κόμπου, Ο καιρός γαρ εγγύς, 2004, σελ. 284), το ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ. Χ. σημαίνει Πασχάλιος Χαρά (= Πασχαλινή Χαρά), δεδομένου ότι το Άγιο Πάσχα του έτους 2024 είναι στις 5 Μαΐου. Η χρονολογία συνδέεται με την Αναλαμπή της Ορθοδοξίας. Ας σημειωθεί εδώ ότι ο π. Ιωάννης Καλαΐδης (1925-2009) είχε προφητεύσει ότι την Πόλη θα την πάρουμε όταν θα πέσει Πάσχα 5 Μαΐου.

Η ερμηνεία που θα δώσουμε εμείς στην ημερομηνία 5.5.2024 είναι ότι το περιεχόμενό της είναι κωδικοποιημένο. Το διπλό 5 (της ημέρας και του μήνα) δηλώνει το τετράγωνο του 5. Αυτό παραπέμπει στα τέλεια τετράγωνα των ημερομηνιών (της ημέρας και του μήνα μαζί) που έχουμε δει στα δύο μαρτύρια του προφητευόμενου (βλ. άρθρο ΗΣΑΪΑΣ ΚΑΙ ΙΕΖΕΚΙΗΛ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ). Άρα η ημερομηνία 5.5.2024 έχει ως έρεισμα τα μαρτύρια του προφητευόμενου (τα οποία υπενθυμίζουμε ότι έλαβαν χώρα στον 21ο αιώνα, ενώ η ημερομηνία 5.5.2024 είναι αποκάλυψη του 20ου αιώνα).

Αν ισχύει αυτή η συσχέτιση, τότε ποίος είναι ο ρόλος του 2024; Ας το δούμε. Το έτος του 1ου μαρτυρίου είναι το 2006, το έτος του 2ου μαρτυρίου το 2015. Η λογική συσχέτιση μεταξύ των δύο αυτών ετών συνίσταται στην αύξηση κατά μία μονάδα των δεκάδων (από το 0 στο 1) και στη μείωση κατά μία μονάδα των μονάδων (από το 6 στο 5). Το επόμενο έτος που δίνει αυτή η λογική συσχέτιση είναι το… 2024 (αύξηση κατά μία μονάδα των δεκάδων για να πάμε από το 1 στο 2 και μείωση κατά μία μονάδα των μονάδων για να πάμε από το 5 στο 4).

Άρα το 2024 μπορεί να θεωρηθεί η κατάληξη των δύο μαρτυρίων. Κατάληξη με την έννοια της νίκης του Χριστού. Διότι, τελικά, πάντα ο Χριστός νικά. «Εγώ νενίκηκα τον κόσμον» (Ιω, 16, 33) λέει ο Χριστός. Η νίκη είναι, βέβαια, πνευματική. Δεν ξέρουμε πώς θα εκδηλωθεί στον αισθητό κόσμο.

Σύμβολο της νίκης του Χριστού μπορεί να θεωρηθεί ο αριθμός 8, καθότι το άθροισμα των ψηφίων της λέξης ΙΗΣΟΥΣ δίνει 888 (Ι=10, Η=8, Σ=200, Ο=70, Υ=400, Σ=200). Σύμβολο της νίκης του αντίχριστου πνεύματος μπορεί να θεωρηθεί το 6, αφού το 666 είναι γνωστό ποιόν αντιπροσωπεύει. Έχουμε, λοιπόν, κατά σειρά, πρώτα 6 (1ο μαρτύριο), έπειτα πάλι 6 (2ο μαρτύριο) και τελικά το 8 (τελική νίκη του Ιησού Χριστού). ΑΝ ΤΑ «ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ» ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, στα πλαίσια της παιδικής λογικής που συχνά εφαρμόσαμε, ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 668. Αυτή είναι μία ακόμη ερμηνεία του αριθμού 668, στον οποίο είχαμε καταλήξει στο άρθρο ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ, Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.

Επανερχόμαστε στο διπλό 5. Αν ενώσουμε την ημέρα και τον μήνα, προκύπτει ο αριθμός 55. Εφαρμόζοντας τώρα στο 55 τον κανόνα που είδαμε για το έτος 2024 (αύξηση κατά μία μονάδα των δεκάδων και μείωση κατά μία μονάδα των μονάδων) προκύπτει η ημερομηνία του 1ου μαρτυρίου.

Γ) Ο ΠΤΕΡΟΦΟΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (σκιώδης παράσταση του Τραχωνίου)

Ο πτεροφόρος σταυρός (βλ. Π. Κόμπου, Ο καιρός γαρ εγγύς, σελ. 252) παριστάνει έναν σταυρό ανάμεσα σε δύο φτερά, δεξιά και αριστερά του. Στο ένα φτερό υπάρχουν τα δύο γράμματα ΓΕ και στο άλλο τα δύο γράμματα ΑΕ. Κάτω από τον σταυρό υπάρχει το γράμμα Ζ. Στις παραστάσεις του Τραχωνίου, άλλο Ζ απαντάται μόνο στην μεμονωμένη γραφή 11Ζ (βλ. σελ. 98 και σελ. 133), η οποία, συνεπώς, έχει σύνδεσμο με τον πτεροφόρο σταυρό. Αν αντικαταστήσουμε, με βάση την ελληνική αρίθμηση, το Ζ με το 7, προκύπτει ο αριθμός 117, που θυμίζει το διάσημο αεροσκάφος F-117 (που ήταν αόρατο στα ραντάρ). Η έννοια του αεροσκάφους συμβαδίζει με τα φτερά του πτεροφόρου σταυρού. Το αεροσκάφος έχει μεν αποσυρθεί, αλλά ανήκε (κάποτε) στα ενδιαφέροντα του προφητευόμενου. Κι επειδή οι αποκαλύψεις του Τραχωνίου αναφέρονται στον προφητευόμενο, λογικό είναι να ανακλούν και τα ενδιαφέροντά του. Η πτυχή του αεροσκάφους που ενδιαφέρει εδώ είναι Η ΑΟΡΑΤΗ ΔΡΑΣΗ, όπως θα δούμε παρακάτω. Τα γράμματα ΓΕ και ΑΕ που υπάρχουν στα φτερά του σταυρού εκφράζουν, μεταξύ άλλων, τους αριθμούς 35 και 15, αν αντιστοιχήσουμε ένα προς ένα τα γράμματα με τους αντίστοιχους αριθμούς στην ελληνική αρίθμηση (και συγκολλήσουμε τους αριθμούς που βρίσκονται μαζί, όπως κάναμε π.χ. στις ημερομηνίες όσον αφορά τις ημέρες και τους μήνες). Αν αθροίσουμε τα τετράγωνά τους (όπως κάναμε στον καβαλάρη, βλ. άρθρο ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΣΚΙΩΔΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ) προκύπτει (35 x 35) + (15 x 15) = 1450. Το αποτέλεσμα αυτό θα μας χρειασθεί στη παράσταση με την Αγία Άννα.

Δ) Η ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ (σκιώδης παράσταση του Τραχωνίου)

Στις αποκαλύψεις του Τραχωνίου υπάρχει μια σκιώδης παράσταση με την Αγία Άννα, που φέρει στην αγκαλιά της τη Θεοτόκο Μαρία ως βρέφος (βλ. στο βιβλίο, σελ. 123 κάτω αριστερά, και σελ. 216). Αριστερά από την Αγία Άννα βρίσκεται ο αριθμός 546, ενώ δεξιά της το γράμμα Τ, στο κάτω μέρος του οποίου ξεκινούν δύο γραμμές που θυμίζουν ροή αίματος. Λίγο πιο πάνω (διαγώνια δεξιά) από το κεφάλι της Αγίας Άννας βρίσκεται ένα ορθογώνιο με ανοικτή την δεξιά πλευρά. Μέσα στο ορθογώνιο είναι γραμμένος ο αριθμός 12. Ακριβώς κάτω από το ορθογώνιο βρίσκεται ένα άλλο ορθογώνιο, κολλημένο στο πρώτο ορθογώνιο και όμοιο με αυτό, το οποίο είναι κενό. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ. ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ.

Η παράσταση της Αγίας Άννας δεν φαίνεται να έχει σχέση με τον πτεροφόρο σταυρό που είδαμε προηγουμένως. Κι όμως έχει. Διότι οι λέξεις ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ έχουν άθροισμα ψηφίων 117, αριθμό που συνδέσαμε με τον πτεροφόρο σταυρό.

Προτού συνεχίσουμε, να πούμε ότι στο άρθρο ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΛΕΟΝΤΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ, το γράμμα Τ (που εξισώνεται με το αυτί, στη θέση της μύτης) δεν λαμβάνεται αυτούσιο, αλλά μέσω ενός μετασχηματισμού. Ποίου; Ακριβώς αυτού που δηλώνει η «μύτη». Λαμβάνουμε αυτό που εξέχει μπροστά. Τι εξέχει μπροστά; Θα γράψουμε πρώτα το Τ ως 300 (όπως προβλέπει η ελληνική αρίθμηση) και θα λάβουμε την «μύτη» του 300, τουτέστιν το 3. ΑΥΤΟΣ Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΕΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ «ΚΛΕΙΔΙ», το οποίο θα αξιοποιήσουμε και εδώ, αλλά και, πιο κάτω, στην προφητεία του Λέοντα του Σοφού.

Αν αθροίσουμε το 546, που βρίσκεται στα αριστερά της Αγίας Άννας, με το 117 (το άθροισμα των ψηφίων της Αγίας Άννας) προκύπτει 663. Αν προσθέσουμε και την αριθμητική αξία του Τ (που βρίσκεται στα δεξιά της Αγίας Άννας), δηλαδή το 300, δεν προκύπτει κάτι αξιόλογο. Αλλά λείπουν μόνο 3 μονάδες από το 663 για να καταλήξουμε στο διάσημο 666 (το νόημα του οποίου θα δούμε στη συνέχεια). Και δεν χρειάζεται παρά να επικαλεστούμε τον προαναφερθέντα μετασχηματισμό για να το κάνουμε.

Το 666 παραπέμπει στον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ και γενικότερα στο αντίχριστο πνεύμα που φέρουν οι πολλοί μικροί αντίχριστοι («αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν», Αʼ Ιω, 2, 18), δηλαδή όλοι όσοι δεν τηρούν τις εντολές του Χριστού. Το 117, ως άθροισμα των ψηφίων της ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ, παραπέμπει στο ΑΟΡΑΤΟ (στα ραντάρ) F-117. Αν και δεν χρειαζόταν η σύνδεση με τον πτεροφόρο σταυρό για να το πούμε αυτό, η σύνδεση αυτή είναι χρήσιμη για την αιτιολόγηση της απροσδόκητης «εμφάνισης» του αεροσκάφους F-117, αφού το αεροσκάφος έχει φτερά, όπως και ο πτεροφόρος σταυρός. Επιπλέον, παρέχει και μια λειτουργία επαλήθευσης, όπως θα δούμε λίγο πιο κάτω.

Το νόημα, λοιπόν, που θέλει να μεταδώσει η παράσταση με την Αγία Άννα είναι ότι Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΕΔΡΑΣΕ ΑΟΡΑΤΑ. Δεν επιβλήθηκε στην κοινωνία ως πρόσωπο. Απλώς «χτύπησε», ως πνεύμα που φέρουν όλοι οι άνθρωποι που απορρίπτουν την τήρηση των εντολών του Χριστού, τον προφητευόμενο δύο φορές (τα δύο μαρτύρια). Γιʼ αυτό έχει τις δύο ροές αίματος κάτω από το Τ.

Προς επιβεβαίωση των ανωτέρω, έχουν τεθεί, λίγο πιο πάνω από την Αγία Αννα, τα δύο κολλημένα μεταξύ τους ορθογώνια. Από τα ορθογώνια λείπει η δεξιά γραμμή, αφήνοντας ένα υπονοούμενο ότι χρειάζονται κάποια συμπλήρωση. Στο πάνω ορθογώνιο, το 12 θα πρέπει να συμπληρωθεί με ένα μηδενικό στο τέλος (120), οπότε αθροιζόμενο με το 546 (που βρίσκεται αριστερά της Αγίας Άννας), δίνει εκ νέου το 666 και λειτουργεί έτσι ως επαλήθευση για την εμφάνισή του. Εξάλλου, το κάτω ορθογώνιο επιβεβαιώνει ότι η ορθή συμπλήρωση είναι πράγματι η προσθήκη του μηδενικού. Διότι το ορθογώνιο αυτό είναι ΚΕΝΟ, λέξη που έχει άθροισμα ψηφίων 145, που με προσθήκη του μηδενικού δίνει τον αριθμό 1450. Και τούτος είναι ακριβώς ο αριθμός που είδαμε στον πτεροφόρο σταυρό, οπότε επαληθεύεται η σύνδεση της παράστασης της Αγίας Άννας με την παράσταση του πτεροφόρου σταυρού. Και ταυτόχρονα επαληθεύεται η εν γένει λογική που χρησιμοποιούμε (π.χ. τα τέλεια τετράγωνα κτλ.). Ας σημειωθεί ότι η λογική αυτή δεν είναι επιστημονική. Είναι παιδική.

Οι σκιώδεις παραστάσεις του Τραχωνίου έχουν, λοιπόν, νόημα. Νόημα συνδεδεμένο με τον προφητευόμενο. Νόημα που απευθύνεται κυρίως στα παιδιά. Διότι η Αναλαμπή της Ορθοδοξίας απευθύνεται στα παιδιά.

Ε) Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 59 (σκιώδης παράσταση του Τραχωνίου)

Στο άρθρο ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ, Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ είχαμε γράψει:

«Κι ερχόμαστε στην ημέρα και το μήνα: 9.7. Θα χρησιμοποιήσουμε την γνωστή μας παιδική λογική (έχουμε εξηγήσει και αιτιολογήσει τη λογική αυτή σε άλλα άρθρα). Αν κάνουμε την εναλλαγή 7.9. καταλήγουμε σε μία ημερομηνία χαρακτηριστική του προφητευόμενου.»

Παράλληλα, σε μια μεγάλων διαστάσεων σκιώδη παράσταση του Τραχωνίου υπάρχει ο ανεξήγητος αριθμός 59 (και μάλιστα μέσα σε κύκλο – ας σημειωθεί επίσης ότι ο αριθμός 59 δεν είναι σε άσχετη θέση, αλλά ακριβώς από κάτω από την παράσταση με τον χάρτη της Κύπρου με δύο τις ημερομηνίες, 9/7/1974 και 9/7/1999). Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 59 ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ 9.7. ΣΤΟ 7.9., διότι μετράει πόσες είναι οι ενδιάμεσες ημέρες ανάμεσα στις δύο αυτές ημερομηνίες.

Η λογική αυτής της εναλλαγής δίνει ένα πρόσθετο νόημα στον αριθμό 59 που συνίσταται στην εναλλαγή των στοιχείων Ε (=5) και Θ (=9). Δηλαδή, στη θέση του Θ μπορούμε να βάλουμε το Ε. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ (ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ) ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΡΘΡΟΥ.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ, Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 59 ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΩΡΩΝ (59 ώρες) ανάμεσα στον χρόνο που έλαβε χώρα το 2ο μαρτύριο και την ΩΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ του προφητευόμενου (δεν μετράει η ώρα των γεγονότων, αλλά συνυπολογίζεται η διαφορά ώρας της χώρας γέννησης). Δεν συνυπολογίζονται τα έτη.

Επομένως ακόμη και η ώρα που τελέστηκε το 2ο μαρτύριο ήταν προφητευμένο στις αποκαλύψεις του Τραχωνίου. (Αυτό έχει σημασία περισσότερο για το 2ο μαρτύριο, σε αντιδιαστολή προς το 1ο μαρτύριο, χωρίς να μπορούμε ακόμη να υπεισέλθουμε σε λεπτομέρειες). Και δεν το προφητεύει μόνον το Τραχώνι, αλλά και ο βυζαντινός αυτοκράτορας Λέων ο Σοφός, όπως θα δούμε αμέσως στη συνέχεια.

ΣΤ) Προφητεία του Λέοντος του Σοφού για τον προφητευόμενο: «… Η ΛΑΛΙΑ ΑΥΤΟΥ ΗΔΕΙΑ, Η ΟΨΙΣ ΑΥΤΟΥ ΕΥΕΙΔΗΣ, ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΝ, ΜΕΣΟΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΝ…»

Με τις λέξεις «ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΝ», η προφητεία θέλει απλώς να δηλώσει ότι ο προφητευόμενος δεν έχει το «αυστηρό» ανδρικό προφίλ που έχουν αρκετοί άνδρες.

Προτού έρθουμε στην φράση που μας ενδιαφέρει («ΜΕΣΟΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΝ»), να σημειώσουμε ότι η αποκρυπτογράφηση της μεσαιωνικής προφητείας του Λέοντος του Σοφού γίνεται σε συνδυασμό με την αποκρυπτογράφηση σύγχρονων αποκαλύψεων (Τραχώνι), ή σύγχρονων δεδομένων. Κι αυτό διότι η εκπλήρωση έγινε στην εποχή μας. Οι προφητείες εμπεριέχουν τα δεδομένα της εποχής στην οποία μέλλουν να εκπληρωθούν.

Η απλή φράση «ΜΕΣΟΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΝ» μιλά (κρυπτογραφημένα) με εξαιρετική ακρίβεια για το 2ο μαρτύριο του προφητευόμενου. Η φράση αυτή δεν δίνει μόνο την πληροφορία ότι ο προφητευόμενος είχε τότε (και έχει ακόμα) μέση ηλικία, αλλά δίνει και την ίδια την ηλικία.

Στη φράση «ΜΕΣΟΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΝ» τα γράμματα Τ (=3, λόγω μετασχηματισμού – αξιοποιούμε το ερμηνευτικό «κλειδί» που είδαμε πιο πάνω) και Η (=8) της λέξης «ΤΗΝ», τοποθετούμενα το ένα δίπλα στο άλλο (όπως κάναμε συχνά με τις ημερομηνίες, όσον αφορά την ημέρα και το μήνα), δίνουν την ζητούμενη ηλικία (38). Το «Ν» είναι ο αριθμός (50) των ωρών που απέχουν από την ημέρα των γενεθλίων του προφητευόμενου (ώρα 00:00 της ημέρας αυτής, διότι για την ηλικία ενδιαφέρει η ημέρα και όχι η ώρα γέννησης).

Η λέξη «ΜΕΣΟΣ» παραπέμπει στην ουσία του μαρτυρίου. Τα τρία τελευταία γράμματα ΣΟΣ εκφράζουν το S.O.S., το οποίο στην Ελλάδα χρησιμοποιείται συχνά με ευρύτερο νόημα από την γνωστή τεχνική έννοια που έχει. Το χρησιμοποιούν για να δοθεί ιδιαίτερη ΠΡΟΣΟΧΗ σε κάτι. (Αυτά είναι τα «σύγχρονα δεδομένα» που αξιοποιούμε). Τα τρία πρώτα γράμματα «ΜΕΣ» αναφέρονται στην «ΜΕΣΗ». Επομένως ιδιαίτερη ΠΡΟΣΟΧΗ δόθηκε στην «ΜΕΣΗ» (του προφητευόμενου).

Η λέξη «ΜΕΣΟΣ», που μόλις είδαμε ότι παραπέμπει στο περιεχόμενο του μαρτυρίου (για το οποίο δεν δίνουμε άλλες επεξηγήσεις), ακολουθείται από το γράμμα Τ (της λέξης «ΤΗΝ»). Το γράμμα Τ αποκτά έτσι άλλη μία ερμηνεία, αφού συμβολίζει τον σταυρό και επομένως το μαρτύριο (εν προκειμένω το 2ο μαρτύριο).

Η φράση του Ιησού «ο πιστεύων εις εμέ, καθώς είπεν η γραφή, ποταμοί εκ της κοιλίας αυτού ρεύσουσιν ύδατος ζώντος» (Ιωαν., 7, 38), φράση που είναι μάλλον περίεργη λόγω της λέξης «κοιλίας» (αντί της λέξης «καρδίας»), έχει βέβαια αποδεκτές ερμηνείες, αλλά είναι κυρίως προφητική και βρίσκει την πλήρη εκπλήρωσή της στο 2ο μαρτύριο του προφητευόμενου (το ίδιο ισχύει και για αρκετούς στίχους της Παλαιάς Διαθήκης που περιέχουν την λέξη «κοιλία»). «Ο πιστεύων» («ο πιστεύων εις εμέ…») είναι κατεξοχήν ο προφητευόμενος, του οποίου η πίστη στον Χριστό (= «εις εμέ») ήταν τόση, που, τελικά, του δόθηκε η χάρη της ισοθεΐας (κατόπιν πνευματικών αγώνων που κανείς άλλος δεν θα μπορούσε να βαστάσει, διότι δεν θα του επαρκούσε η πίστη – βλ. άρθρο Ο ΑΔΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΙΛΟΥΑΝΟΥ ΩΣ Η ΥΨΙΣΤΗ ΜΟΡΦΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Η ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ).

Επομένως «εκ της κοιλίας» του προφητευόμενου θα ρεύσουν ποταμοί χάριτος. Δεν θα πηγάζουν από την σάρκα (διότι «η σαρξ ουκ ωφελεί ουδέν», Ιωαν., 6, 63), αλλά από την χάρη του (2ου) μαρτυρίου. Το μαρτύριο αυτό θα αποτελέσει, όπως έχουμε πει, δεσποτική εορτή του προφητευόμενου, προτύπωση (και μάλιστα όχι μόνο προτύπωση) της οποίας είναι η – όχι τόσο γνωστή – δεσποτική εορτή της ΜΕΣΟΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ.

Η εορτή της Μεσοπεντηκοστής έχει κάπως αδιευκρίνιστο περιεχόμενο. Υπάρχουν, βέβαια, απαντήσεις, οι οποίες, όμως, απλώς επικαλύπτουν την πραγματική απάντηση που λέει ότι Η ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΕΣΟ-ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟ. Ας σημειωθεί ότι οι ναοί της του Θεού Σοφίας εορτάζουν, κατά την ορθότερη γνώμη, την Μεσοπεντηκοστή. Κι όπως έχουμε πει, «Σοφία» είναι όχι μόνον ο Χριστός, αλλά και ο προφητευόμενος, βλ. άρθρο Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΧΩΝΙ.

Ζ) ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ (1912-2006)

Αντιγράφω από το βιβλίο Γέρων Αμβρόσιος Λάζαρης. Ο πνευματικός της Μονής Δαδίου, 2η εκδ., 2009, σ. 178:

«Γέροντας Αμβρόσιος: Μόνος ο Κύριος διορθώνει την κατάσταση. …

Άλλος: Μας ακούει, όμως, ο Κύριος; Φτάνει η φωνή μας εκεί;

Γέροντας Αμβρόσιος: Δεν ξέρω… τον περασμένο μήνα τον πονούσαν τ’ αυτιά (!)»

Σχολιασμός: Στον Χριστό είναι αδύνατο να πονούσαν κυριολεκτικά τα αισθητά αυτιά «τον περασμένο μήνα» (δηλαδή κάποιο μήνα στα τέλη του 20ου αιώνα ή αρχές του 21ου αιώνα, μέχρι το 2006 – έτος κοίμησης του Γέροντα Αμβροσίου). Αν και δεν αποκλείεται η μεταφορική ερμηνεία, ωστόσο ο τρόπος διατύπωσης παραπέμπει σε κάτι αισθητό. Πράγματι, παλαιότερα, δεν ήταν ασυνήθιστο συμβάν να πονάνε τα αισθητά αυτιά του προφητευόμενου! Διότι ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟ αναφέρεται ο Γέροντας Αμβρόσιος, έμμεσα βέβαια, «διʼ εσόπτρου εν αινίγματι». Έτσι είναι το σχέδιο του Θεού: Αγία Γραφή, προφητείες κτλ. μόνον ερείσματα θα δίνουν. Μόνον όποιος λάβει τη χάρη του Θεού (σε επαρκή βαθμό) θα εννοήσει ότι ο προφητευόμενος είναι όντως ο προφητευόμενος.

Δημήτρης Α.

triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου