Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΪΣΤΑΤΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

 

ΑΝΕΥ ΕΜΟΥ ΟΥ ΔΥΝΑΣΘΕ ΠΟΙΕΙΝ ΟΥΔΕΝ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Γράψε τον Θείο μου λόγο στο γραπτό, 
διάδωσε τον σε κάθε καλοπροαίρετο πιστό.

Λένε μερικοί:
 «Ε! εγώ πιστεύω με τον δικό μου τρόπο στη γη. 
 Δεν πηγαίνω στην εκκλησία την Κυριακή,
 απών είμαι από τα ορθόδοξα μυστήρια γιατί 
ε! δεν χρειάζονται αυτά,
 αρκεί να ‘χει ο άνθρωπος καθαρή εδώ τώρα καρδιά».

 Αυτά λένε κι άλλα πολλά, 
ΟΜΩΣ οικτρά αυταπατώνται αυτοί,
 ματαιοπονούν, δυστυχώς δεν θα σωθούν 
γιατί βασίστηκαν στα έργα και στη δύναμη τους,
 έχουν εγωισμό ανθρώπινο στη ψυχή τους.

 Μάθε άνθρωπε της γης 
το ότι δεν υπάρχει στον πιστό 
ΕΡΓΟΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑ ΧΡΙΣΤΟΣΩΤΗΡΙΑ
 η οποία απορρέει από την θυσία μου την σταυρική
 και άνευ αυτής ΟΥΔΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ
 και στην Ουράνια Βασιλεία μου ενδόξως να μπει. 

 Όταν ο πιστός έχει μέσα του ΤΟ ΕΓΩ,
 ευθύς η του Αγίου Πνεύματος η χάρη μου από αυτόν φεύγει
 και η ψυχή του ταξιδεύει στου πονηρού τα μέρη.

 Αν πιστέ δεν είσαι εσύ στα μυστήρια μου τα Θεία,
 δεν υπάρχει για σε σωτηρία.
 Αν δεν εξομολογείσαι, αν δεν εκκλησιάζεσαι,
 αν δεν κοινωνείς, 
αν όχι κάνοντας τώρα εδώ προσευχή,
 αν όχι ταπείνωση, αν ουχί αγιασμός ψυχής,
 ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ ΔΕΝ ΖΕΙΣ,
 ΝΕΚΡΟΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ. 

 Όπως το ‘πα αυτό στον τότε μαθητή, 
που άδεια μου ζήτησε να πάει
 να θάψει τον νεκρό πατέρα του στη γη.

 Άσε, του λέω, 
υπάρχουν στον κόσμο πολλοί νεκροί,
 αυτοί ας θάψουν τον πατέρα, 
εσύ ακολούθησε Εμένα. 

 Νιώσε το, πίστεψε το, 
δεν μπορείς μόνος να κάνεις τι, 
όμως με Εμέ μαζί, 
βουνά ναι παιδί μου μετακινείς.

 ΑΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ 
ΜΟΥ ΜΕ ΠΙΣΤΗ παίρνεις,
γίνεσαι ουράνιο φως
 που εκπέμπεις χάριτος λυχνίες,
 βοηθάς κι άλλες εδώ καρδίες.

 Παράδειγμα Ιερό σου φέρνω τώρα 
την ΑΓΙΑ ΜΑΤΡΩΝΑ ΤΗΝ ΡΩΣΙΔΑ.
 Γεννήθηκε η κόρη αυτή τυφλή, 
στα δεκαεφτά της χρόνια παράλυτη εγίνη,
 μα δεν την κατέβαλε, όχι, σκοτοδίνη.

 Νουθετούσε με τη χάρη μου, 
θαύματα θαυμάτων εκτελούσε, 
απόστολος μέγας εγίνη στη Ρωσία,

 Αγία την κατονόμασε η Ρωσική εκκλησία.
 Γιατί αφέθηκε ολοτελώς σε Εμένα 
και Εγώ Ο ΚΥΡΙΟΣ έκανα αυτήν 
Ουράνιο Λιμένα που δύναμη έπαιρναν οι πιστοί 
όταν πήγαιναν στην οικία της την Ιερή. 

 ΝΑΙ, τα αδύνατα κάνω δυνατά 
στα πιστά μου παιδιά.

ΑΜΗΝ ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου