Ἡ ὑπομονή τοῦ πιστοῦ λαοῦ τῆς Ἱ.Μ. Περιστερίου ἔχει ξεπεράσει κάθε ὅριο ἀντοχῆς. Ὅπως ἤδη ἔχει γίνει γνωστό στόν ἐπίσκοπο κ. Γρηγόριο, ἡ δυσαρέσκεια ἔχει πλέον μεταλλαχθεῖ σέ ἀγανάκτηση καί, ἐάν μέχρι σήμερα δέν ἔχουν ἐμφανιστεῖ παρεκτροπές, ὀφειλόμενες στήν ἀγανάκτηση αὐτοῦ τούτου τοῦ πιστοῦ λαοῦ, τοῦτο ὀφείλεται κυρίως σέ μία συνετή 10μελή Συντονιστική ἐπιτροπή, πού ἔχει ἐκλεγεῖ καί ἐλέγχει τήν κατάσταση.
Ἔχει παρέλθει χρόνος πολύς (ἤδη συμπληρώθηκε ἑνάμισης χρόνος) ἀπό τήν αὐθαίρετη καί καθόλα ἀσεβέστατη πράξη τοῦ ἐπισκόπου –χωρίς προηγούμενη ἀπόφαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, ὅπως ἁρμόζει στήν περίπτωση– νά ἀφαιρέσει ἀπό ὅλους τούς Ἱ. Ναούς τοῦ Περιστερίου τόν Ἐσταυρωμένο ἀπό τή θέση ἐκείνη πού ἡ παράδοση τῆς ὀρθόδοξης ἐκκλησίας μας τόν ἤθελε ἐπί αἰῶνες τώρα, δηλαδή μέσα στό Ἱερό Βῆμα καί πίσω ἀπό κάθε Ἁγία Τράπεζα, καί στή θέση του, «ἀντ’ Αὐτοῦ», νά τοποθετήσει σέ κάθε ναό ἕνα δικό του περίλαμπρο δεύτερο θρόνο!
Διαβάσαμε τήν ἐξαίρετη ἐργασία τῆς Φιλολόγου κας Ἄννας Κακαδιάρη «ἐπιστημονική ἀναίρεσης ἐγκυκλίου τοῦ Σεβ. Περιστερίου» δημοσιευθεῖσα τόσο στό διαδίκτυο ὅσο καί στόν Ὀρθόδοξο Τύπο (φ. τῆς 19, 26/7 καί 2 & 9/8/24). Θά σταθοῦμε πρῶτα στό σημεῖο ἐκεῖνο πού γράφει: «…διερωτόμαστε γιά τή σκοπιμότητα αὐτῆς τῆς “Λειτουργικῆς Ἀναγέννησης”, τό βάθος καί τήν ἔκταση πού θά λάβει εἰς βάρος τῆς Λειτουργικῆς Παράδοσης τῆς ἐκκλησίας καί τελικά, γιά τό ποιός “βρίσκεται σέ σύγχυση”».
Πρέπει νά διευκρινίσουμε ἐδῶ, πώς ὁ ἐπίσκοπος κ. Γρηγόριος εἶναι ἐκεῖνος πού στό ἐν λόγῳ φυλλάδιό του, κατηγορεῖ τό «ποίμνιό του», ὅτι βρίσκεται σέ… σύγχυση!
Στή συνέχεια θά ἀναφερθοῦμε στόν λογισμό πού κάνει –πού ἤδη ὁ λογισμός αὐτός ἔχει περάσει ἀπό καιρό σέ κάθε συνειδητό χριστιανό:
«Μήπως ἡ ἀφαίρεση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἔχει τελικά ἄμεση σχέση μέ τήν τοποθέτηση ἐπισκοπικῶν θρόνων σέ ὅλους τούς Ναούς τοῦ Περιστερίου, πίσω ἀπό τήν Ἁγία Τράπεζα; Μήπως αὐτή ἡ ἐπαναφορά –ἄν μπορεῖ νά ὀνομαστεῖ ἔτσι αὐτή ἡ αὐθαίρετη τοποθέτηση ἐπισκοπικῶν θρόνων– τοῦ Βυζαντινοῦ συνθρόνου, σχετίζεται τελικά μέ τήν ἀπομάκρυνση τοῦ Ἐσταυρωμένου; Μήπως ὁ ἐπίσκοπος ἐπιθυμεῖ τό «εἰς τόπον Χριστοῦ» ὄχι πνευματικά, ἀλλά κυριολεκτικά; Μήπως ὁ Ἐσταυρωμένος ἐμποδίζει τό ποίμνιο νά βλέπει, ὄχι τήν «ἀόρατη Ἁγία Τριάδα» ἀλλά τόν ἴδιο;»
Διαβάζοντας ὁ πιστός λαός αὐτό τό ἐξαίρετο πόνημα, στό σύνολό του, ἀβίαστα τοποθετεῖ τόν ἐπίσκοπό «του» σέ… κατάσταση σύγχυσης!
Στόν παραπάνω λογισμό τῆς κας Κακαδιάρη νά προσθέσουμε καί τόν δικό μας λογισμό: Μήπως ἔτσι ἐξηγεῖται καί ἡ ἄκρα τοῦ τάφου σιωπή τῆς Ἱερᾶς Συνόδου καί τοῦ συνόλου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας μας; Βρίσκονται μᾶλλον σέ ἀναμονή –ἤ σέ λήθαργο– νά δοῦν τό ἀποτέλεσμα τῆς ἐνέργειας τοῦ… μπροστάρη συνεπισκόπου τους, ὥστε ἄν τελικά ἐπιτύχει, νά τό ἐφαρμόσουν καί ἐκεῖνοι στή δική τους ἐπισκοπή!
Ἔχουν ἤδη καταγραφεῖ κρούσματα ἐξάπλωσης τοῦ φαινομένου αὐτοῦ καί σέ ἄλλες Μητροπόλεις.
Γιατί νά ἐμποδίζεται ἀπό τόν Ἐσταυρωμένο καί νά μήν εἶναι μόνο ὁ θρόνος τοῦ ἐπισκόπου σέ πρῶτο πλάνο καί ὁ ἐπίσκοπος καμαρωτός –ἀντί τοῦ Ἐσταυρωμένου– καθήμενος ἐκεῖ, «Νά τόν βλέπουν οἱ φτωχοί Χριστιανοί, νά βλέπουν τά χρυσοκέντητα ἄμφιά του, τήν ὡραία του Μίτρα καί τήν ἀσημένια του ράβδο», ὅπως Ἁγιορείτης μοναχός τοῦ ἔγραψε καί τοῦ συνέστησε: «…σταματῆστε νά πολεμᾶτε τόν Ἐσταυρωμένο… καί μή θέλετε νά ἀμαυρώσετε τόν βίο σας», πού ἑρμηνεύεται, «Γρηγόριε, φεῦγε τοῦ ἐξευτελισμοῦ».
Ἔξωση στόν Ἐσταυρωμένο καί εἴσοδος ἀντ’ Αὐτοῦ του Ἐπισκοπικοῦ Θρόνου!
Αἶσχος, Αἶσχος, Αἶσχος!
Καί τέλος, ὅλους αὐτούς τούς ἐπισκοπικούς –δεύτερους– θρόνους, τούς πολυτελοῦς κατασκευῆς, πού τοποθετοῦνται ἀντί τοῦ Ἐσταυρωμένου πίσω ἀπό κάθε Ἁγία Τράπεζα σέ ὅλους τους Ἱ. Ναούς τοῦ Περιστερίου, ποιός τούς πληρώνει; Ἀσφαλῶς ὁ φτωχός πιστός μέ τίς εἰσφορές του, πού προσφέρει, ὄχι γιά τήν κατασκευή πολυτελῶν ἐπισκοπικῶν θρόνων, ἀλλά γιά ἄλλους σκοπούς.
Ἄς ἔρθουμε ὅμως στήν πρόβλεψή μας γιά ἕνα «σεισμό» (πνευματικό) πολλῶν ρίχτερ στήν Ἱ.Μ. Περιστερίου.
Ἡ Συντονιστική Ἐπιτροπή τοῦ ἀγώνα τῶν πιστῶν της Ἱ.Μ. Περιστερίου, ἀποφάσισε καί καλεῖ σέ Πανελλαδική Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας τούς ἀδελφούς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς τήν Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου καί ὥρα 4.30’ μ.μ. Ἐκεῖ, στήν πλατεία τοῦ Περιστερίου (Σταθμός Μετρό Περιστέρι), θά εἶναι –κατά τήν πρόβλεψή μας– τό ἐπίκεντρο τοῦ «σεισμοῦ» (τοῦ πνευματικοῦ αὐτοῦ σεισμοῦ), πού θά προκαλέσει ὁ ὄγκος τῆς προσέλευσης τῶν πιστῶν.
Αὐτοῦ τοῦ μεγάλου «σεισμοῦ», θά ἀκολουθήσουν σύντομα πολλές μετασεισμικές δονήσεις τοῦ ἰδίου περίπου μεγέθους. Μία εἶναι ἡ λύση, προκειμένου νά ἀποφευχθοῦν τά «χειρότερα» πού ἔρχονται γιά τόν ἐπίσκοπο κ. Γρηγόριο. Νά σπεύσει, καί δημόσια νά δηλώσει πώς, τήν ἡμέρα τῆς ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ (Σάββατο 14/9/24), ἐκεῖνος, θά «ὑψώσει» – θά ἐπανατοποθετήσει τόν Ἐσταυρωμένο πίσω ἀπό τήν Ἁγία Τράπεζα ὅλων τῶν Ἱ. Ναῶν τοῦ Περιστερίου.
Ὁ πιστός λαός τοῦ Περιστερίου, ἰδιαίτερα ἀναμένει τήν συμπαράσταση τῶν ἐν Χριστῷ ἀδελφῶν τῆς ὅλης Ἀττικῆς, τῆς Βοιωτίας, τῆς Χαλκίδος καί τῆς Κορίνθου. Γιά τήν ὁμολογία τῆς πίστεώς μας, ἄς θυσιάσουμε καί λίγο χρόνο καί λίγα χρήματα γιά τήν μετακίνησή μας.
Θά εἴμαστε ὅλοι ἐκεῖ, νά ὁμολογήσουμε
Ἰησοῦ Χριστόν Ἐσταυρωμένο!
Ὁ ἐν Χριστῷ ἀδελφός
ΘΕΟΦΙΛΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου