Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024

ΛΟΓΟΣ ΙΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΦΥΠΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣ ΜΕΡΙΜΝΑΝ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΩΝ ΕΠΙΓΕΙΩΝ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

 

ΕΝ ΤΗ ΓΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΩΝΤΕΣ ΜΑ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΝΕΚΡΟΙ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ 
ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++

 Μείζον, σημαντικό το θέμα εστί, 
γι’ αυτό ανάπτυξη σε εσάς 
θα κάνω Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.

Θυμάστε, αυτό το είπα στον τότε μαθητή μου, 
που άδεια μου ζήτησε να πάει 
να θάψει τον νεκρό πατέρα του 
και δεν του δόθηκε, ρητώς του απαγορεύτηκε. 

Και σας ρωτώ στο Ιερό μου ετούτο γραπτό: 
 ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΣΥ 
ΤΟΝ ΨΥΧΙΚΟ ΣΟΥ ΕΑΥΤΟ; 

 Απάντησε μου ειλικρινά. 
 Μήπως ζεις σε πνευματική, πλήρη αγνωσία,
 μήπως σου λείπει η εσωτερική σου αυτογνωσία;
 Εξέτασες ποτέ τον εαυτό σου, 
γνώρισες, ένιωσες τον επί γης προορισμό σου;

 Έγινες ο δικαστής του ή μόνο ο υποστηρικτής του, 
μεταθέτοντας σαφώς στους άλλους τις ευθύνες, 
πετώντας, αδιαφορώντας διά τις Θεϊκές μου ευκαιρίες;

 Σου δίνω ΝΑΙ ευκαιρία 
με την κάθε σου μία τώρα δοκιμασία, 
εσένα να αφυπνίσω 
και εις οδόν αυτογνωσίας να σε ωθήσω. 

 Κάνω θαύματα στην εδώ ζωή σου 
μα εσύ τεκνίο μου, 
φωνή βοώντος εν τη ερήμω έχεις γενεί, 
ίσως πλήρως αδιαφορείς. 

 Σου δεικνύω Θεία σημεία 
μα δυστυχώς πλήρης αδιαφορία, 
σου στέλνω Άγια Ρήματα 
απ’ του ουρανού το τυπογραφείο, 
όμως εσύ ΚΕΝΟ ΔΟΧΕΙΟ. 

 Φωτίζω αγραμμάτους 
και ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ σου μιλούν 
μα τα εσωτερικά σου πεδία, πλήρως εν αδρανεία, 
δεν σε αγγίζει καν Η ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ. 

 Παιδί μου, δεν ξυπνάς, τυφλός περπατάς. 
 Και σε ρωτώ ΓΙΑΤΙ; 
 Γιατί τεκνίο μου νεκρός είσαι; 
 Γιατί ενδιαφέρεσαι τώρα 
ΜΟΝΟ διά την εδώ σου ευημερία,
 για την δουλειά σου, 
για το πώς θα αποκαταστήσεις τα παιδιά σου; 

 Ναι, να σε ενδιαφέρουν αυτά, 
όχι όμως για εκείνα αποκλειστικά 
και νεκρός να ‘σαι για τα αιώνια, τα ουσιαστικά, 
τα πραγματικά για σένα σημαντικά. 

 Η ζωή σου αυτή εδώ περνά ωσάν απατηλή, 
φευγαλέα σκιά, ΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΜΕΤΡΑ. 
 Το ΄χεις άραγε αυτό πιστέψει, ζυγίσει, 
το ‘χεις εκτιμήσει και πνευματικά αξιολογήσει; 

 Αν όχι, τί περιμένεις και αργοπορείς; 
 Πέταξε την νεκρότητα στην οποία 
σαν νεκρός τώρα κι εσύ ζεις.

 Εκμεταλλεύσου τις Ιερές μου ευκαιρίες 
που σαν ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ σου δίδω, 
ζήσε τώρα σε κάθαρση πνευματική 
ίνα αιώνια χαίρεις εν τη Βασιλεία μου την Θεϊκή.

ΑΜΗΝ 

 ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου