Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024

Γ.Μ : Οι δικοί μας Ιλλουμιν@ti….

Χαίρεται

Ο Θεός υπερηφάνοις αντιτάσσεται, ταπεινοίς δε δίδωσι χάριν




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο Λόγος του Θεού μιλά για ΧΑΡΗ δεν μιλά για μισθό , μιλά για την ΧΑΡΗ που παίρνει από τον δικαστή ο καταδικασμένος σε Θάνατο ,λόγω της ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ του.

Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ δια της ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ αποδεχόμενος τον σταυρό που του παραδόθηκε τον κούβαλα ,με την βοήθεια του Χριστού ,με την Χάρη του .
Τότε μόνο παίρνει αυτή την ΧΑΡΗ και γλυτώνει στο τελος ,την αιώνια καταδίκη που είναι δεδομένη αν δεν ακολουθήσει το σχέδιο του Θεού .

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός

Το κακό θα έλθει από τους διαβασμένους …

Όταν θέλω να γνωρίσω τον Θεό και έχω την πλανεμένη εντύπωση ότι τον γνώρισα και με γνωρίζει ,έξω από την Μυστική Διαδικάσία της Εκκλησίας ,τότε είμαι σε πλάνη .
Μέσα από συσσώρευση διανοητικών γνώσεων ,κατοχή θέσεων και αξιωμάτων εντός της Εκκλησίας του
Αυτός δεν είναι ο δρόμος της ένωσης με τον Θεό ,είναι μια βοήθεια επιπλέον .
Ταυτόχρονα με ακολουθούν όμοιοι με μένα πλανώντες και πλανώμενοι
όπως ο Άρειος που απέκτησε πολλούς οπαδούς και αυτό ήταν το εμπόδιο να μετανοήσει ,όπως ομολόγησε στην μητέρα του .
Όταν θεωρώ μέσα μου ,ότι μου χρωστάει και δεν του χρωστάω και αυτό το μεταδίδω γύρω μου σαν ΠΑΝΔΗΜΙΑ .
Αυτή είναι μια κρυφή καταστροφή που επιτελείται μυστικά που σημαίνει ότι δεν υπάρχει διαφυγή ,δεν θα το καταλάβω ποτέ ότι είμαι σε ΠΛΑΝΗ
πλανώντες και πλανώμενοι …..είναι μεταδοτική ασθένεια

Ματθ. 24,5 πολλοὶ γὰρ ἐλεύσονται ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου λέγοντες, ἐγώ εἰμι ὁ Χριστός, καὶ πολλοὺς πλανήσουσι.

Η Ορθόδοξια Μυστικά,Μυστηριακά ,είναι η μόνη θεραπευτική μεθοδός , που κάνει σταδιακά δυνατή την ένωση του ανθρώπου με τον Θεό ,δια Χριστού εν Αγίω Πνευματί .

ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ είναι να ακολουθήσω έναν άλλο δρόμο της ένωσης με τον Θεό.
Δια της διανοητικής επιστημονικής ,θεολογικής ,γενικής γνώσης να πλανηθώ ότι γνωρίζω τον Θεό και αυτός εμένα .
Μετά γίνομαι όργανο του σατανά και μου στέλνει οπαδούς γύρω μου ,τους δένω και με δένουν πίσω από το άρμα του καρναβαλου’.

Αυτός είναι ο δρόμος της πλάνης που έπεσαν οι δυτικοί ,έγιναν ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ έγιναν Illumin@ti πεφωτισμένοι λόγω της υπερηφανίας τους ..

Η δύση έχει τους Illumin@ti, η Ορθοδοξία έχει το ψευτορωμαίικο τους δικούς μας Illuminati , με το ίδιο πνεύμα ,της ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ένωσης με τον Θεό

Ματθ. 24,24 ἐγερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα μεγάλα καὶ τέρατα, ὥστε πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς.

Καλή Φώτιση και Αρχή Μετανοίας

Γ.Μ

triklopodia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου