Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΚΑΛΠΑΣΜΟ!

ΒΙΑΣΤΗΤΕ, ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΤΕ…

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Γράψε παιδί Μου το θείο γραπτό, 
Τριάς Αγία υπαγορεύω αυτό, 
το θέλημά Μου να σας κάνω γνωστό,
 ο Τρισυπόστατος Θεός,
 ο Μέγας του σύμπαντος Δημιουργός.

Παιδιά Μου, 
λίγα και αγαπητά Μου, 
εσείς που βρίσκεστε ακόμα κοντά Μου, 
λάβετε θάρρος και δύναμη πολλή,
 τίποτα μην σας φοβίσει, 
απ’ ότι από δω και πέρα γενεί, εσείς, 
σας το ξαναλέω για πολλοστή φορά
 θα είστε ασφαλείς.

 Αγγελική Στρατιά 
 θα σας φυλάει αγαπητά Μου παιδιά 
και θα εξοστρακίζει 
τα εναντίον σας πυρά. 
Γι’ αυτό σας το ξαναλέω, 
να έχετε ατρόμητη καρδιά. 

Τα γεγονότα εκτυλίσσονται γοργά,
 επαληθεύονται ένα προς ένα 
τα προφητευθέντα υπ’ Εμού ρητά.

 Ολοκληρώνεται σιγά –σιγά το πάζλ 
και σύντομα θα ζήσετε 
γεγονότα κοσμοϊστορικά,
 που από κτίσεως κόσμου 
δεν έχουν γίνει ξανά. 

Χρόνια τώρα σας ενημερώνω γι’ αυτά, 
δίδοντάς σας την ευκαιρία, 
διά της μετανοίας και επιστροφής σας σε Με κοντά, 
να αποφύγετε αυτά. 

Όμως ο κόσμος έχει τόσο πωρωθεί, 
που τίποτα δεν μπορεί να αντιληφθεί. 
Βλέπει το κακό να πλησιάζει 
και κάθεται ακίνητος και το κοιτάζει. 

Τον έχει ναρκώσει τόσο ο βρωμερός εχθρός,
 που βλέπει, αισθάνεται το επερχόμενο κακό, 
αλλά δεν έχει δυνάμεις ν’ αντισταθεί σ’ αυτό, 
γι’ αυτό και θα υποστεί σε όλο του το μεγαλείο αυτό.

Παιδιά Μου, εσείς ετοιμαστείτε,
 πανέτοιμοι να βρεθείτε, 
όσα από καιρού σας έχω ειδοποιήσει προμηθευτείτε,
 δεν θέλω σαν τις μωρές παρθένες κι εσείς να βρεθείτε, 
γιατί αναπολόγητοι θα είστε. 

Μόλις το μεγάλο ΜΠΑΜ θα ακουστεί, 
κάθε υλικό αγαθό θα χαθεί, 
γι’ αυτό σας το ξαναλέω, 
φροντίστε εκ των προτέρων για την περίπτωση αυτή.
 
ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ, δεν έχετε καιρό, 
ξαφνικά θα έρθει το κακό, 
όταν κανείς δεν θα περιμένει αυτό. 

Προμηθευτείτε ΑΝΤΙΔΩΡΟ και ΑΓΙΑΣΜΟ, 
αυτά θα σας βοηθήσουν εις της πείνας τον καιρό. 
ΚΕΡΙ και ΛΙΒΑΝΙ για να προσευχηθείτε 
και βοήθεια από Εμέ να δείτε. 

ΛΑΔΑΚΙ από ευχέλαιο ή καντήλες ιερές,
 θα είναι το φάρμακο για τις δικές πληγές.
 ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ σας πάντα ΑΝΑΜΕΝΟ, 
για να είναι το σπίτι σας 
από Αγίους και Αγγέλους προστατευμένο. 

Έναν μεγάλο ΣΤΑΥΡΟ στην οροφή,
 στις πόρτες και στα παραθύρια, 
και αόρατο θα είναι εις του εχθρού τα πανηγύρια. 

Και τότε ποιος μπορεί 
 παιδιά Μου για να σας πειράξει; 
Ποιος θα τολμήσει το κατώφλι σας, για να περάσει; 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ, 
σας τόχω ξαναπεί, 
με πνευματικά όπλα θα μπορεί
 ο καθείς ν’ αντισταθεί. 

Μπροστά σ’ αυτά τα όπλα,
 εννοώ τα πνευματικά, 
σαν ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΔΙΚΑ 
θα είναι των ανθρωποδαιμόνων τα όπλα,
 ακόμα και τα πυρηνικά. 

Γι’αυτό παιδιά Μου αγαπητά,
 καλά θωρακιστείτε, 
με τα όπλα Μου τα πνευματικά, 
άτρωτοι να είστε εις τα βέλη τα εχθρικά. 

ΚΑΘΑΡΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ 
 και ΤΑΚΤΙΚΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 
και θα σας τρέμουν τα βρωμερά θηρία.

 Και κάθε ώρα και στιγμή ν’ αναφωνήτε 
με όλη σας την ψυχή 
«ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ
 ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ». 

Μ’ αυτό σκάει παιδιά Μου 
και εξαφανίζεται ο βρωμερός εχθρός 
και εκμηδενίζεται κάθε πονηρός, 
δικός του σκοπός.

Είπα και ελάλησα ο Θεός, 
όποιος έχει ώτα τα λόγια Μου ας ακούσει
 και ας βιαστεί να τα πραγματοποιήσει. 

Αμήν γένοιτο και δόξα και τιμή 
εις την Τριαδική Αρχή.
 
+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου