Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΖΕΙ, ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ...

 ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


ΜΕΡΟΣ 2ο
3 ΒΙΝΤΕΟ



Γράφει ο Άρης Στεφανίδης

ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΕΙΔΙΚΟΥΣ" ΜΙΛΑΜΕ;

Όντας κατά κόσμον επιστήμονας και προσπαθώντας κατά τις δυνάμεις μου να το τιμώ (κι όχι σαν αυτούς τους ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ που μας επιβάλλουν) θυμάμαι τον Πλάτωνα να λέει «πάσα επιστήμη χωριζομένη αρετής πανουργία φαίνεται» (Μενέξενος 247,α).


Ο δε Ιπποκράτης όρισε στον Όρκο του ότι καμμία ιατρική πράξις δεν γίνεται άνευ συγκαταθέσεως του ασθενούς, τη στιγμή που ετοιμάζονται να επιβάλλουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ένα δήθεν εμβόλιο, αμφίβολης αποτελεσματικότητας με σαφή εωσφορική προαίρεση. Διακρίνετε πουθενά την αρετή, που αναφέρει ο Πλάτωνας; 


Ποιά αρετή μπορεί να κρύβει το γεγονός ότι οι ίδιοι (συστημικοί) ιατροί προ μηνών έλεγαν ότι η μάσκα δεν βοηθά) και ξαφνικά την επιβάλλουν. 

Ο λοιμωξιολόγος Σωτήριος Τσιόρδας, προ και κυρίως κατά τη διάρκεια του lock down, διατύπωσε την επιστημονική θέση ότι οι μάσκες προστατεύουν μόνο τους πάσχοντες και όχι τους υγιείς, και ότι η χρήση της ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τον γενικό πληθυσμό.



 



Παρόμοια επιστημονική θέση διατύπωσε και ο επίσης λοιμωξιολόγος Νικόλαος Σύψας, αναφέροντας ότι η απόλυτη αυτή θέση στηρίζεται σε δεκάδες μελέτες σχετικά με τη χρήση μάσκας και την προστασία που παρέχει έναντι όλων των αναπνευστικών ιών.






 Επίκληση των ίδιων μελετών έκανε και ο κ.Τσιόδρας, ο οποίος επικαλέστηκε επίσης και τον Π.Ο.Υ.

Πλην όμως, αιφινιδιαστικά οι ίδιοι ως άνω λοιμωξιολόγοι διατύπωσαν την εκ διαμέτρου αντίθετη επιστημονική θέση και σήμερα υποστηρίζουν ότι η χρήση μάσκας επιβάλλεται για τον γενικό πληθυσμό, ότι δεν προστατεύει μόνο τους υγιείς αλλά και τους πάσχοντες, και ότι η χρήση της δεν ενέχει κινδύνους. 

Τη νέα αυτή θέση δεν την έχουν τεκμηριώσει επιστημονικά, ήτοι δεν έχουν παρουσιάσει στοιχεία και επιστημονικές μελέτες που να αποδεικνύουν ότι άλλαξαν τα παγκόσμια επιστημονικά δεδομένα βάσει των οποίων είχαν διατυπώσει την αρχική αντίθετη θέση τους. 

Χώρια που τελικά μιλούν για μια απλή γρίππη, όπως δήλωσε ο ιατρός Χαράλαμπος Γώγος, εκ του κυβερνητικού εσμού.





Πόσο επιστήμονες (~επίστανται) της αληθείας της επιστήμης τους; 


Αυτούς λοιπόν τους κομπογιαννίτες (δεν είναι κρίση αλλά τεκμηριωμένη διαπίστωση αφού δεν "επίστανται" της γνώσης) επικαλείται ο Αρχιεπίσκοπος για ειδικούς; 


Το αξιοπρόσεκτο δε είναι ότι πάμπολλοι καταξιωμένοι επιστήμονες, σε Ελλάδα και εξωτερικό, μιλούν εμπεριστατωμένα και τεκμηριωμένα κατά των κρατικών μέτρων αντιμετώπισης του ιού ενώ οι συστημικοί "επιστήμονες" δεν παραθέτουν στοιχεία και έρευνες παρά μόνον τον κομπογιαννιτισμό τους και την οίηση λόγω στήριξης της εξουσίας και των ΜΜΕ ασφαλώς. 

Κάτι αντίστοιχο δυστυχώς και με την ιεραρχία, που απαξιεί να ερμηνεύσει τεκμηριωμένα και γραπτά τα περί "υπακοής", ενώ πλήθος άλλων καταξιωμένων κληρικών και θεολόγων παραθέτουν σωρεία θεολογικών στοιχείων. Περίεργο, ε;;;

ΠΕΡΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ

Η Επιστήμη είναι η προσπάθεια γνώσης του κτιστού κόσμου, μια ελλιπής γνώση, ό,τι από τον Δημιουργό παραχωρήθηκε και κάποιοι προσπαθούν να την επιβάλλουν στο άκτιστο, στη Πνοή του Θεού. Δέχεστε το κτιστό, το κατώτερο, το ατελές, το ελλιπές υπεράνω του άκτιστου, του όλου, του τέλειου, του ανώτερου; 

Περίμενα περισσότερη ευαισθησία από την ιεραρχία, όταν δέχεται εν ονόματι κάποιας προβαλλόμενης (δήθεν) ηθικής (η ηθική είναι πάντα επιβαλλόμενη) να επικαλύπτεται το ήθος, που αναβλύζει από την συνείδηση, από την ψυχή, από τη θεϊκή μας φύση. 

Κλασσικό παράδειγμα ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. Σε κάθε τέχνη και επιστήμη κάθε όρος του γνωστικού πεδίου πρέπει να ορίζεται επακριβώς, ώστε να μπορούμε να συνεννούμαστε και να αναφερόμαστε στο ίδιο αντικείμενο. 

Δεν μπορεί ο ένας να λέει βίδα και ο άλλος να εννοεί παξιμάδι... Κάποιοι από σας, που σπούδασαν Νομικά, ξέρουν ότι το δικαστήριο θα δικάσει με βάσει κάποιους νόμους, όπου σαφώς αναφέρεται και περιγράφεται το συγκεκριμένο αδίκημα κι όταν δεν υπάρχει το σωστό νομικό πλαίσιο (ή και καθόλου) τότε ξέρετε τι χάος επικρατεί. 

Η αρχική αναφορά μου στον Άγιο Νεκτάριο, που έλεγε ότι τα σοφίσματα κατά της Πίστης αυτοαναιρούνται, δεν ήταν διόλου τυχαία και με ώθησε να αρχίσω από την αρχή (όπως ο Αριστοτέλης υποδεικνύει) και να διαβάσω τι είναι η "υπακοή" εκκλησιαστικά. 

Γιατί όπως ξέρετε καλύτερα από μένα πάρα πολλοί εκκλησιαστικοί όροι έχουν εντελώς διαφορετική έννοια από τους αντίστοιχους κοσμικούς. 

Παράδειγμα οι έννοιες "δούλος", "έρωτας", "αγάπη" ή και "μαλακία" κ.α. Ανέτρεξα λοιπόν στην Κλίμακα του Αγ.Ιωάννου Σιναϊτου και βρήκα την περιγραφή της "υπακοής".

Κόντεψα να πέσω από τη καρέκλα μου από την έκπληξη και την απορία τελικά πόσοι από σας τους εκκλησιαστικούς λειτουργούς την έχετε διαβάσει και εμπεδώσει. 

"Υπακοή σημαίνει ενέργεια χωρίς εξέτασι, θάνατος εκούσιος, ζωή χωρίς περιέργεια, αμεριμνία για κάθε σωματικό κίνδυνο, αμεριμνία για το τι θα απολογηθείς στον Θεό, να μη φοβήσαι τον θάνατο".


. Σήμερα "επιβάλεται" η υπακοή επειδή φοβόμαστε τον θάνατο; Στέκει;;; Η υπακοή δεν είναι "σκυλίσια αγωγή", όπως την προωθείτε, αλλά αρετή και σαν αρετή ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ. 

Υπακοή θα κάνεις με το ήθος σου, κατεβάζοντας ελεύθερα και ειρηνικά τον νου στη καρδία και ποτέ επιβαλόμενα, ώστε να επιτευχθεί η νοερά προσευχή. «Όστις θέλει οπίσω Μου ελθείν». ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ, δεν ανάγκασε κανένα και θα αναγκάσει η ιεραρχία κατ' επιταγήν των εωσφοριστών; 

Η ιεραρχία, που έχασε τα δωρισμένα για το καλό των πιστών χαρίσματα; Πέραν της υπακοής δείτε αν έχουν πληρωθεί οι αρετές των προηγουμένων κλιμάκων για να εφαρμοστεί η υπακοή. Στα θέματα Πίστης δεν κομπογιαννίζουμε. 

Κι αν η υπακοή βρίσκεται στη 4η κλίμακα του Αγίου Ιωάννου Σιναϊτη, η διάκριση βρίσκεται στην 26η κλίμακα!!! Ίσως έτσι δικαιολογείται η ... λάθος εκτίμηση περί υπακοής... Να μη μιλήσουμε για την Αγάπη, που είναι στην 33η κλίμακα...

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΙΣΤΗΣ ΜΙΛΑΜΕ;

Ο Χριστός ενανθρωπίστηκε πριν 2000 χρόνια για να βγάλει από την ψυχή του ανθρώπου τον φόβο, ειδικά δε του θανάτου. Όλη η διδασκαλία του είναι προσανατολισμένη στο ότι η βιοτή έχει χρόνο λήξης αλλά η ζωή είναι αιώνια και πως θα την χαρούμε από τον Παράδεισο, την ένωση με Αυτόν, το «ίνα ώσιν εν». 


Όλο το κήρυγμα Του είναι : Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΑΣ, Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΑΣ και Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΑΣ, πως θα τη σώσουμε. Ίδια ακριβώς οι Απόστολοι και οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας. 

Κι έρχεται η ιεραρχία σήμερα, οι διάδοχοι των Αποστόλων, να λέει Η ΖΩΟΥΛΑ ΣΑΣ, Η ΖΩΟΥΛΑ ΣΑΣ και Η ΖΩΟΥΛΑ ΣΑΣ (το τομαράκι μας δηλαδή πως θα το σώσουμε) αφανίζοντας από το τοπίο τον κύριον και πρωτεύοντα και αποκλειστικόν στόχον, την θέωσιν και ενσπείροντας όχι απλά τον φόβον αλλά τρόμο και πανικό στους πιστούς. 

Γιατί ακόμα κι αν δίνατε σημασία στα ελάσσονα «ταύτα μεν έδει ποιήσαι κακείνα μη αφιέναι». Αναρωτιέμαι πως μπορείτε να κάνετε κήρυγμα μέσα στις Εκκλησίες, στη σκιά όλων των αγιογραφημένων ΖΩΝΤΩΝ αγίων, που όλοι θυσίασαν τη ζωούλα τους για τη ψυχούλα τους. 

Με φόβο όχι ιού αλλά εωσφορικής σχεδίασης φριχτών βασανιστηρίων δεν σκέφτηκαν καν να σώσουν τη ζωούλα τους αλλά μόνον την ψυχούλα τους. 

ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΗΡΥΞΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ; ΜΗΠΩΣ ΤΙΝΑΞΑΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ; ΜΗΠΩΣ ΔΙΑΓΡΑΨΑΤΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ, ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΥ ΛΙΘΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ; 

Η ποιμαντική σας είναι εντελώς αντιδιαμετρική αυτής των αγίων Πατέρων. Τολμώ να πω : "ιεραρχία, ιεραρχία, μεριμνάς και τυρβάζη περὶ πολλά· ενός δε έστι χρεία· Άγιοι δε την αγαθήν μερίδα εξελέξαντο και εποίμανον, ήτις ουκ αφαιρεθήσεται απ' αυτών και των ακολουθούντων αυτούς". 

Μήπως τελικά γι αυτό κάποιοι προωθούν την μεταπατερική θεολογία ενοχλούμενοι από τους Αγίους Πατέρες; Πόσο ανόητοι αν πιστεύουν ότι θα το πετύχουν...

Οι Πατέρες της Εκκλησίας από αιώνων διδάσκουν ότι στη βιοτή μας διεξάγουμε έναν διαρκή πόλεμο κατά του πονηρού, προσπαθώντας να "ανακτήσουμε το έδαφος" μετά την ήττα μας στον Παράδεισο.

Για να ανακτήσουμε αυτό που χάσαμε, την αιώνια ζωή και αφθαρσία ο αγώνας είναι λυσσώδης, θυσιάζουμε τα πάντα για την "αγαθή μερίδα" ακόμα και την επίγεια ζωή μας. 

Κάθε πόλεμος έχει θύματα, αλλά αυτά τα θύματα είναι οι ήρωες όταν η θυσία είναι για αγαθό σκοπό, ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΝΑΪΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΠΑΚΟΗ ΑΦΟΥ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΜΕΡΙΜΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ & ΕΛΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ. 


Έρχεται δε η ιεραρχία σήμερα και λέει "μη πεθάνετε" παραγνωρίζοντας τι γινόταν σε όλη την ανθρώπινη ιστορία, το χειρότερο όμως είναι ότι παραινεί να αποφεύγουμε τον σωματικό θάνατο για να κάνουμε τι;;; να ληρωδούμε; τι προτείνει σαν στόχο ζωής; να τρώμε αμάσητη τη εωσφορική παραμύθα; 


Δεν μπορώ να φανταστώ σε πόλεμο τον αξιωματικό να λέει "προσέξτε μη σκοτωθείτε". Ταιριάζει αυτό ειδικά στον Ελληνισμόν, τον πρωτοπόρο σε ανάδειξη αγίων και ηρώων;


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου