Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Εδώ όπου ήλθα χριστιανοί μου έλαβα μία χαρά μεγάλη,και μία λύπη μεγάλη,και χαρά μεγάλη έλαβα βλέποντας την καλή σας γνώμη και καλή σας μετάνοια,λύπη έλαβα πάλι στοχαζόμενος,την αναξιότητά μου,πως δεν έχω καιρό να σας εξομολογήσω όλουςναν προς έναν,να μου ειπή ο καθένας τα αμαρτηματά του,να του ειπώ εκείνο που θα με φωτίσει ο Θεός.Θέλω αλλά δεν μπορώ τέκνα μου.Όπως ένας πατέρας ,είναι άρρωστος,πηγαίνει το παιδί του να το παρηγορήσει,εκείνος μη δυνάμενος το διώχνει;Με την καρδιά κομμένη.Θέλει να το παρηγορήσει,μα δεν μπορεί.Μα πάλι για να μην στερηθείται τελείως σας λέγω τούτο:''Aν θέλετε να ιατρεύσετε την ψυχή σας,τέσσερα πράγματα σας         



χρειάζονται.Κάνουμε μία συμφωνία.Από τον καιρό που γεννηθήκατε ως τώρα,όσα αμαρτήματα κάνατε,να τα πάρω στο λαιμό μου,και η ευγένειά σας να κρατήσετε 4 τρίχες.Και τι θα τα κάμω;Έχω μία καταβόθρα και τα ρίχνω μέσα.Ποιά είναι η καταβόθρα;Είναι η ευσπλαχνία του Χριστού μας.Πρώτη τρίχα είναι όταν θέλετε να εξομολογηθείτε,το πρώτο θεμέλιο είναι αυτό που είπαμε,να συγχωρείτε τους εχθρούς σας.Αν το κάμετε πήρατε την πρώτη τρίχα.Δεύτερη τρίχα είναι να βρίσκεται πνευματικό καλό,γραμματισμένο,ενάρετο,να εξομολογείσθε και να λέτε όλα τα αμαρτηματά σας.Να έχεις 100 αμαρτίες και να μην πεις την μία,όλες ασυγχώρετες μένουν.Και όταν κάνεις την αμαρτία,τότε πρέπει να ντρέπεσε και όταν εξομολογείσαι,πρέπει να μην έχεις καμμία ντροπή.Η τρίτη τρίχα είναι,όταν εξομολογηθείς,θα σε ρωτήσει ο πνευματικός σου,γιατί παιδί μου να κάμεις αυτά τα αμαρτήματα;Εσύ να προσέχεις και να μην κατηγορήσεις άλλον και να πεις:Αυτά τα έκανα από την κακή μου προαίρεση,αν κατηγορήσεις τον εαυτό σου ,την πήρες την τρίτη τρίχα.Έχουμε την τέταρτη.Όταν σου δώσει άδεια ο πνευματικός και αναχωρήσεις,να αποφασίσεις με στέρεη γνώμη και απόφαση,καλύτερα να χύσεις το αίμα σου παρά να αμαρτήσεις.Αν το κάμεις αυτό πήρες την τέταρτη τρίχα. ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ''Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ-ΕΚΔΟΣΗ''ΜΙΚΡΑ ΖΥΜΗ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου