Η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία,στο ημερολόγιο του 2013, που δημοσιεύθηκε από το
Πατριαρχείο της Μόσχας, διέγραψε κάποια ονόματα αγίων.
Για παράδειγμα, ο Άγιος Βασίλειος του Κινέσμα, γιόρτασε το 2000. Η μνήμη του ημερολογίου του περασμένου έτους σημειώνεται στις 13 Αυγούστου (New Style), στον Κινέσμα.
Επίσης, λείπει το νέο όνομα του Λουβερναλία από το ημερολόγιο Ryazan ,που ήταν μάρτυρας, ο οποίος εκτελέστηκε το 1937 (η μνήμη του εορτάζεται στις 24 Οκτωβρίου), ο Μακάριος μάρτυρας Dnipropetrovsk (Dnepropetrovsk είναι ένας ναός προς τιμήν του,που εορτάζει στη μνήμη του, στις 3 Δεκεμβρίου). Περίπου 35 υπέφεραν για την πίστη τους κατά τη διάρκεια των ετών της καταστολής. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου έγραψε μια προσευχή και οι πιστοί βαφτίστηκαν προς τιμήν των παιδιών τους.
Το ημερολόγιο δείχνει ότι τα ονόματα των μαρτύρων είναι "ακριβώς σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχονται από τη Συνοδική Επιτροπή για τα αίτια των Αγίων», και με την ευλογία του Πατριάρχη Κυρίλλου.
Για παράδειγμα, ο Άγιος Βασίλειος του Κινέσμα, γιόρτασε το 2000. Η μνήμη του ημερολογίου του περασμένου έτους σημειώνεται στις 13 Αυγούστου (New Style), στον Κινέσμα.
Επίσης, λείπει το νέο όνομα του Λουβερναλία από το ημερολόγιο Ryazan ,που ήταν μάρτυρας, ο οποίος εκτελέστηκε το 1937 (η μνήμη του εορτάζεται στις 24 Οκτωβρίου), ο Μακάριος μάρτυρας Dnipropetrovsk (Dnepropetrovsk είναι ένας ναός προς τιμήν του,που εορτάζει στη μνήμη του, στις 3 Δεκεμβρίου). Περίπου 35 υπέφεραν για την πίστη τους κατά τη διάρκεια των ετών της καταστολής. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου έγραψε μια προσευχή και οι πιστοί βαφτίστηκαν προς τιμήν των παιδιών τους.
Το ημερολόγιο δείχνει ότι τα ονόματα των μαρτύρων είναι "ακριβώς σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχονται από τη Συνοδική Επιτροπή για τα αίτια των Αγίων», και με την ευλογία του Πατριάρχη Κυρίλλου.
Για κάθε όνομα υπάρχει ο ορισμός της ιεραρχίας - είπε στην "Izvestia" μέλος του
Συμβουλίου Παρουσία του ιερέα Maxim Plyakin, πέρασε πολλά χρόνια μελετώντας τα
ιερά έργα του εικοστού αιώνα, και τώρα ελέγχεται από το «παλαιό» ημερολόγιο με
το «νέο».
Decanonization (σφάλμα αναγνώρισης της εξύμνησης του Αγίου) στο ROC και προηγούμενες υποθέσεις και πρακτική.
- Δυστυχώς, η επίσημη εξήγηση δεν είναι η επικείμενη, οπότε το ζήτημα της «decanonization" κρέμεται στον αέρα. Θεωρητικά, αυτό απαιτεί μια τυπική πράξη, ώστε να μιλήσω, γι 'αυτό είναι πρόωρο, αλλά ίσως δεν χρειάζεται να είπε ο Πατέρας Maxim Plyakin.
Στην ιστορία της Ρωσικής Εκκλησίας ήταν μια περίπτωση αμφιβολίας, τα θαύματα έχουν γίνει η βάση για την τιμή της Αγίας Άννας του Kashin. Στη συνέχεια, η σειρά του πατριάρχη Ιωακείμ έχει ακυρώσει την ίδια αγιοποίηση, και ανέστειλε την ιερή μνήμη σχετικά με τις υπηρεσίες "σε μια πραγματική κοινοποίηση όταν εσύ (αν) ο Θεός θα συνεχίσει να ανακοινώσει και θα εγκρίνει." Υπάρχουν νέα στοιχεία από τα θαύματα, και το όνομα της Αγίας Άννας επέστρεψε στο ημερολόγιο.
Στην εποχή μας, ο λόγος για τον αποκλεισμό των ονομάτων των μαρτύρων,από το ημερολογίο θα μπορούσε να είναι η ανίχνευση προηγουμένως σε διαθέσιμα έγγραφα, όπως τα πρωτόκολλα των ανακρίσεων, αν συνελήφθη κάποιος θα μπορούσε να προβλεφθεί. - Οι εκπρόσωποι της Επιτροπής για τα αίτια που αναφέρονται, συμπεριλαμβανομένων των δημόσιων, είπαν ότι η γνώση μας για τους Νεομάρτυρες ,μετά τη συνάντησή τους με τα αρχεία θα έπρεπε να αναθεωρηθεί.Για παράδειγμα, σε μία περίπτωση,του Αγίου Βασιλείου του Κινέσμα είναι, όπως λένε, μια ομολογία έναντι του τρίτου, ο ίδιος κατέθεσε κατά την Iraida Tikhov, αργότερα γιορτάζεται επίσης με τους Αγίους. Αλλά είναι άγνωστο αν αυτό το περιστατικό είχε συμμετοχή στην μείωση στον κατάλογο των αγίων, - εξήγησε ο "Νέος" Maxim Plyakin ιερέας.
Ένας από τους αρχαίους αγίους, ο Παντελεήμων, επίσης "συνεργάστηκε με την έρευνα": Λέγοντας στον αυτοκράτορα που αγκάλιασε τον πίστο του ιερέα Yermolai, ο οποίος επίσης υπέστη μαρτύριο για τον Χριστό.
- Οι αρχαίοι μάρτυρες υποφέρουν για την πίστη, από μια παγανιστική απιστία και το αντίστοιχο τρόπο ζωής τους και οι νέοι μάρτυρες βαφτίστηκαν, ήταν μέλη της Εκκλησίας από την παιδική τους ηλικία - αρνούνται τη δυνατότητα σε ένα από τα άρθρα του παρόντος,ο γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής για τις αιτίες των Αγίου ηγουμένου Δαμασκηνού (Orlovsky) .- Δεν είναι αρκετά έτοιμη η Συνοδική Επιτροπή για την αγιοποίηση. Τι περίμενες;
Ο Γραμματέας της Επιτροπής στη συνέχεια ,ο Ηγούμενος Δαμασκηνός (Orlovsky) είπε στην "Izvestia",ότι η ερώτηση είναι "πέραν των αρμοδιοτήτων του."
Μία εκδοχή για την εξαφάνιση των ονομάτων των αγίων είναι μια διάταξη αποτυχίας. "Ναι, κατά πάσα πιθανότητα η κοπέλα να παρακολουθήσε ανόητα τους διαγραμμένους, και πήγε να εργαστεί στο τμήμα ημερολόγιο», - δήλωσε ο Αντρέι Kuraev αρχιδιάκονος στο "Live Journal".
Υπάρχουν επίσης κοινός σφάλματα. Για παράδειγμα, ο Πρωτοπρεσβύτερος Αλέξανδρος Smirnov αγιοποιήθηκε ως νέος μάρτυρας, και στη συνέχεια, ανακαλύφτηκε ότι πέθανε το 1915.
Την ίδια ώρα στο ημερολόγιο, υπάρχουν νέοι μάρτυρες: ο Στ. Ερμογένης του Tobolsk, Αγ. Thaddeus Tver, κλπ. http://izvestia.ru/news/541605 ΑΠΟΔΟΣΗ:Corfiatiko.blogspot.com.
Decanonization (σφάλμα αναγνώρισης της εξύμνησης του Αγίου) στο ROC και προηγούμενες υποθέσεις και πρακτική.
- Δυστυχώς, η επίσημη εξήγηση δεν είναι η επικείμενη, οπότε το ζήτημα της «decanonization" κρέμεται στον αέρα. Θεωρητικά, αυτό απαιτεί μια τυπική πράξη, ώστε να μιλήσω, γι 'αυτό είναι πρόωρο, αλλά ίσως δεν χρειάζεται να είπε ο Πατέρας Maxim Plyakin.
Στην ιστορία της Ρωσικής Εκκλησίας ήταν μια περίπτωση αμφιβολίας, τα θαύματα έχουν γίνει η βάση για την τιμή της Αγίας Άννας του Kashin. Στη συνέχεια, η σειρά του πατριάρχη Ιωακείμ έχει ακυρώσει την ίδια αγιοποίηση, και ανέστειλε την ιερή μνήμη σχετικά με τις υπηρεσίες "σε μια πραγματική κοινοποίηση όταν εσύ (αν) ο Θεός θα συνεχίσει να ανακοινώσει και θα εγκρίνει." Υπάρχουν νέα στοιχεία από τα θαύματα, και το όνομα της Αγίας Άννας επέστρεψε στο ημερολόγιο.
Στην εποχή μας, ο λόγος για τον αποκλεισμό των ονομάτων των μαρτύρων,από το ημερολογίο θα μπορούσε να είναι η ανίχνευση προηγουμένως σε διαθέσιμα έγγραφα, όπως τα πρωτόκολλα των ανακρίσεων, αν συνελήφθη κάποιος θα μπορούσε να προβλεφθεί. - Οι εκπρόσωποι της Επιτροπής για τα αίτια που αναφέρονται, συμπεριλαμβανομένων των δημόσιων, είπαν ότι η γνώση μας για τους Νεομάρτυρες ,μετά τη συνάντησή τους με τα αρχεία θα έπρεπε να αναθεωρηθεί.Για παράδειγμα, σε μία περίπτωση,του Αγίου Βασιλείου του Κινέσμα είναι, όπως λένε, μια ομολογία έναντι του τρίτου, ο ίδιος κατέθεσε κατά την Iraida Tikhov, αργότερα γιορτάζεται επίσης με τους Αγίους. Αλλά είναι άγνωστο αν αυτό το περιστατικό είχε συμμετοχή στην μείωση στον κατάλογο των αγίων, - εξήγησε ο "Νέος" Maxim Plyakin ιερέας.
Ένας από τους αρχαίους αγίους, ο Παντελεήμων, επίσης "συνεργάστηκε με την έρευνα": Λέγοντας στον αυτοκράτορα που αγκάλιασε τον πίστο του ιερέα Yermolai, ο οποίος επίσης υπέστη μαρτύριο για τον Χριστό.
- Οι αρχαίοι μάρτυρες υποφέρουν για την πίστη, από μια παγανιστική απιστία και το αντίστοιχο τρόπο ζωής τους και οι νέοι μάρτυρες βαφτίστηκαν, ήταν μέλη της Εκκλησίας από την παιδική τους ηλικία - αρνούνται τη δυνατότητα σε ένα από τα άρθρα του παρόντος,ο γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής για τις αιτίες των Αγίου ηγουμένου Δαμασκηνού (Orlovsky) .- Δεν είναι αρκετά έτοιμη η Συνοδική Επιτροπή για την αγιοποίηση. Τι περίμενες;
Ο Γραμματέας της Επιτροπής στη συνέχεια ,ο Ηγούμενος Δαμασκηνός (Orlovsky) είπε στην "Izvestia",ότι η ερώτηση είναι "πέραν των αρμοδιοτήτων του."
Μία εκδοχή για την εξαφάνιση των ονομάτων των αγίων είναι μια διάταξη αποτυχίας. "Ναι, κατά πάσα πιθανότητα η κοπέλα να παρακολουθήσε ανόητα τους διαγραμμένους, και πήγε να εργαστεί στο τμήμα ημερολόγιο», - δήλωσε ο Αντρέι Kuraev αρχιδιάκονος στο "Live Journal".
Υπάρχουν επίσης κοινός σφάλματα. Για παράδειγμα, ο Πρωτοπρεσβύτερος Αλέξανδρος Smirnov αγιοποιήθηκε ως νέος μάρτυρας, και στη συνέχεια, ανακαλύφτηκε ότι πέθανε το 1915.
Την ίδια ώρα στο ημερολόγιο, υπάρχουν νέοι μάρτυρες: ο Στ. Ερμογένης του Tobolsk, Αγ. Thaddeus Tver, κλπ. http://izvestia.ru/news/541605 ΑΠΟΔΟΣΗ:Corfiatiko.blogspot.com.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου