Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Ο μητροπολίτης Κηφισίας αποκαλύπτει το εύρος της οικονομικής κρίσης.

Μια άλλη πλευρά της οικονομικής κρίσης αποκάλυψε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, ο μητροπολίτης Κηφισίας κ. Κύριλλος.

Αναφερόμενος στο εύρος της κρίσης, μίλησε για εφοπλιστές και βιομηχάνους, άλλοτε κραταιούς οικονομικά, ο οποίοι από δωρητές και ευεργέτες της Εκκλησίας, έφθασαν στο σημείο να ζητούν την βοήθεια της.

Ο κ. Κύριλλος αναφέρθηκε σε δυο περιπτώσεις. Σε έναν εφοπλιστή από τον Διόνυσο και σε έναν βιομήχανο από την Εκάλη.

Ο πρώτος του ζήτησε να παραχωρήσει στην Εκκλησία το σπίτι του για να απαλλαγεί από τα χρέη λέγοντας του: «Θέλεις να πάρεις τη βίλα μου με την πισίνα; Το δωρίζω. Να πάρετε και τα χρέη μου».


Στην άλλη περίπτωση ο βιομήχανος από την Εκάλη που σήμερα ζει με δέματα που του δίνει η ενορία ζήτησε ο ίδιος από τον κ. Κύριλλο τη βοήθεια της Εκκλησίας. «Με παίρνει και με πηγαίνει μπροστά σε μια αγιογραφία και μου λέει αυτός είμαι εγώ. Ο δωρητής της αγιογραφίας. Στην Αγια Μαρίνα Εκάλης. Του λέω τι θέλετε; Μου λέει τη βοήθειά σας…».

Δείτε το ρεπορτάζ όπως το μετέδωσε το MEGA




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου