Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Ξημερώματα Τρίτης, χθες 12 Μαρτίου, μου παρουσιάστηκε σε όραμα ό Άγιος Παϊσιος, μέ τό μαύρο καλογερικό του ράσο καί μού είπε τα εξής: Οι Έλληνες θά …

O πάρα πολύ πιστός και πολύ καλός μου φίλος Ν., που δύο φορές η ζωή του σώθηκε θαυμαστά από την Θεία Χάρη, μου έστειλε το ακόλουθο κείμενο-μαρτυρία:
Αδελφέ μου εν Κυρίω Ηλία,
Μετά αγάπης, φόβου Θεού και Πίστεως, σου αποστέλλω ηλεκτρονικά το χθεσινό και ολοζώντανό μου όραμα. Και αυτό βεβαίως το κάνω, τόσο μετά από ιερά εξομολόγηση που έκανα όσο, επίσης, και μετά από τήν ευλογία που μου έδωσε ο Γέροντας μου! Άκου αδελφέ. Και διάβασε τα επόμενα, σε παρακαλώ:
«Είς τό όνομα τού Πατρός καί τού Υιού καί τού Αγίου Πνεύματος. Αμήν! Ξημερώματα Τρίτης, χθες 12 Μαρτίου, μού παρουσιάστηκε σε όραμα ό Άγιος Παϊσιος, μέ τό μαύρο καλογερικό του ράσο καί μού είπε τα εξής:
Οι Έλληνες θά πάθουν κακό, διότι δέν έχουν μετάνοια. Νά ετοιμάζεστε, διότι παιδί μου είστε πολύ κοντά. Μετανοείτε παιδάκι μου καί νά είστε κοντά στά μυστήρια Του Κυρίου Ιησού Χριστού μας!
Επίσης, στην περιοχή πού σκοπεύεται να πάτε για μεγαλύτερη ασφάλεια, κατά τα επερχόμενα γεγονότα, να μη το κάνετε! Νά παραμείνετε εκεί όπου είστε τώρα! Και να μή πάτε εκεί, για όπου ήδη ξεκινήσατε. Διότι, εκείνο το σημείο που επιλέξατε, δέν είναι παιδί μου ασφαλές. Εσύ, Ν., νά παραμείνεις στό χωριό!
Ακόμη, νά πεις τού Γ., νά αλλάξει τήν πόρτα στό σπίτι του, γιατί δέν είναι σωστή καί νά παραμείνει εκεί!
Στήν Κ., νά της πεις νά φύγει από τό σπίτι της και νά πάει στό χωριό της!
Καί τού Γέροντα σου νά τού πεις, ότι είναι δικός μου στρατιώτης. Καί ενώ κάποιοι θά προσπαθήσουν να τού πούνε νά αλλάξει, αυτός νά παραμείνει πνευματικά έτσι όπως είναι μέχρι σήμερα! Έχει δουλειά. Πολύ δουλειά! Νά τού πεις!
Παιδί μου Ν.: Γρηγορείτε, τ’ ακούς; Γρηγορείτε!…
– Μέγα το Όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού!
– Άγιε Παϊσιε πρέσβευε υπέρ της Ελλάδας και των Ελλήνων! Αμήν».
Ηλίας Δ. Καλλιώρας
Συγγραφέας, Καθηγητής και πρώην βουλευτής Φθιώτιδας.
triklopodia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου