Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

GEWKWN : ΜΗΝΥΜΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ….

Διαβάστε όλο το μήνυμα, είναι πολύ σημαντικό, από το 2013 Ο Γέροντας μας προειδοποιούσε…..
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ : Από τις 11 Απριλίου ( δεν αναφέρει χρόνο ) κλείνουν τα πρωτοκόλλα για την Ελλάδα, αθόρυβα……. αυτό είναι έργο Δικό Μου, γιατί έτσι μόνο θα σωθείτε.

Για εσάς τους Έλληνες κλείνουν οι πόρτες της Ευρώπης, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΘΑ ΕΙΣΘΕ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜO.
Όπου βλέπουν το όνομα το Δικό Μου η την Δική Μου σφραγίδα θα σας ορμάνε, αλλά δεν θα σας αγγίζουν, θα σας φτύνουν στους δρόμους, θα σας σπρώχνουν, θα σας βρίζουν κλπ.
Να μην απογοητευθείτε, να μην πέσετε σε μελαγχολία, να μην νιώθετε παρατημένοι από Eμένα και Τον Πατέρα Μου, θα σας σκεπάζουμε με το Αγιον Πνεύμα, πρέπει να τα περάσετε αυτά, γιατί έτσι πρέπει να γίνουν τα πράγματα, γιατί αυτοί που σας κυβερνούν, αν τους αφήσω, θα σας πωλησουν σαν σκλάβους.
Σας ετοίμασαν, σας έθρεψαν μέχρι τώρα, για να σας βάλουν στην αρένα όπως τους λεγεωνάριους, σας έβαλαν όλους να είσθε ο ένας εναντίον του άλλου, αδέλφια απέναντι στους γονείς, απέναντι, στους συγγενείς, αδέλφια απέναντι σ’αδέλφια, όπως με τους Κυπρίους.
Η ΠΡΩΤΗ ΑΡΕΝΑ ΘΑ ΕΙΣΘΕ ΕΣΕΙΣ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ, θα σας βγάλουν την ψυχή σας αν γίνεται και από την μύτη.
Τα πρωτόκολλα τελειώνουν εδώ ! θα πουν οι κυβερνώντες : φθανει ως εδώ! Τους ταΐσαμε, τους θρεψαμε ! τώρα είναι ώρα να τους ρίξουμε στην ΑΡΕΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ( λαθρομετανάστες) ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ………
Οι καταθέσεις σας στις τράπεζες δεν είναι ασφαλείς, οι καταθέσεις σας είναι οι ντουλάπες σας (τρόφιμα ) ……Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ !
Έρχονται παιδιά μου δύσκολα για εσάς , κρατηθείτε ! όπως το θήραμα σας έχουν στην μέση και θα θελήσουν να σας ξεσχίσουν, να σας κατασπαράξουν !
Τους αφήνω ελεύθερους να το κάνουν, για να τους πάω προς το σχέδιο ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ, μόλις πειραχθεί το σχέδιο Του Ουράνιου Πατέρα, τότε το θήραμα θα γίνει λιοντάρι…. το μόνο που σας λέω, κάνετε υπομονή και μεγάλο κουράγιο…
Οι καταθέσεις σας είναι τα τρόφιμα σας και οι ψυχές σας, τις οποίες θα καταθέσετε σε ΕΜΕΝΑ ….
ΞΑΦΝΙΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ, όπως ΕΝΑ ΒΕΛΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΕΡΝΑ ΕΠΤΑ ΚΑΛΑΘΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΜΕΣΑ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ…
Οι Έλληνες και όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού, θα ακούσουν την φωνή Μου μέσα τους και χωρίς να το θέλουν, και οι πιστοί και εκείνοι που δεν με πιστεύουν…
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ !
Θα ακούσετε από αυτούς ( τους ξένους) πολλά λόγια άσχημα, αλλά εσείς να μην θορυβηθείτε, τα λόγια τους θα πέσουν όπως οι οβίδες που πέφτουν η μια πίσω από την άλλη
Θα σας πουν οι αντίχριστοι, εσάς αντίχριστους, Εμένα θα με βγάλουν αιρετικό ! και εσάς θα σας κυνηγήσουν για αιρετικούς, θα κυνηγηθείτε για την ‘’ αίρεση ‘’ σας και την αγάπη σας για Εμένα.
Θα σας ονομάσουν κλέφτες, ανάξιους, τιποτένιους κλπ, να μην σκεφτείτε ποτέ ότι θα σας εγκαταλείψω…
Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, γιατί θα γίνουν τέτοια γεγονότα που θα ταραχτούν ! ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
Δεν θα γίνει τίποτε, εκτός βέβαια σ’αυτους που προσκυνούν τις τράπεζες, που είναι ένας βόθρος που έχουν αυτοί όλα τα άπλυτα τους μέσα.
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ! ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΤΗΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΕΣΑ…..
ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΡΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ, Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ.
Αυτόν τον καιρό οι Εκκλησίες θα σφραγιστούν και εσείς θα διωχθείτε, οι Εκκλησίες θα φαίνονται απ’εξω κενά κτήρια, αλλά από μέσα θα είναι ζωντανά , δεν θα κλείσουν οι πόρτες αλλά θα αναγκάσουν τον κόσμο με αυτούς που θα είναι μέσα , να φύγει από εκεί, θα σκανδαλίζεται ο κόσμος ……..’’
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2013.
Δείτε μια σελίδα από τις εκατοντάδες σελίδες με μηνύματα του ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ, ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΩ ΕΛΠΙΖΩ, ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ…..

triklopodia.gr
email sharing button

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου