Κυριακή 10 Μαρτίου 2024

ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

 ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Γράψε τον λόγο μου τον Ιερό,
μοίρασε τον εσύ στον πιστό μου λαό,
σε αυτό το μικρό ποίμνιο
που μου έχει μείνει κοντά μου,
που εκτελεί με ορθοπραξία
τας Ευαγγελικάς εντολάς μου.

Είναι τα τεκνία μου τα αγαπημένα,
αυτά ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ σώα και ασφαλή
 θα τα κρατήσω από όλα τα επερχόμενα δεινά,
 θα ‘ναι κοντά μου αυτά.

 Θα έχουν σφράγισμα στην κεφαλή τους
και στην αιωνιότητα θα είναι οι εκλεκτοί μου,
 θα λάμπουν σαν ήλιοι πνευματικοί δικοί μου.

 Θα ζούνε αιώνια σε άρρητη δόξα,
σε ουράνια τοπία, σε αγαλλίαση Θεία,
 είναι ακατάληπτα τα ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ.

 Εκεί δεν υπάρχει θλίψη, πόνος, δάκρυ,
 μόνο μέθεξη ευτυχίας.
 Εκεί χαίρουν , αγάλλονται οι πιστοί,
 όσοι αγωνίστηκαν με πνευματική ορθότητα
 στη γήινη τους ζωή.

 Αυτοί θα φορούν στην κεφαλή στέμμα,
διάδημα ακριβό, αιωνίως θα μεθούν
 στην ατελείωτη δόξα του ουρανού.

 Δεν το χωρά, όχι, ανθρώπινη διάνοια,
 το τί εστί παραδείσου ανείπωτη, αιώνια ευτυχία. 
 Μακάριος όστις εισέλθει σε εκείνη,
 θα εκλείψει ο πόνος, η οδύνη.

 Μόνο τέρψη χωρίς τελειωμό,
αιώνια μακαριότητα για τον πιστό.
 Τί λες ψυχή; Θα αξιωθείς κι εσύ να ζήσεις,
 να εισέλθεις εν αυτό;

 Από εσένα θα εξαρτηθεί,
εσύ θα κάνεις την επιλογή.
 Εγώ Ο ΚΥΡΙΟΣ δεν παραβιάζω ποτέ
το αυτεξούσιο του καθενός.

Αν τώρα ζεις άνθρωπε σε οδό αγιασμού,
αν δεν πέφτεις σε πάθη ανωμαλίας,
 αν αγωνίζεσαι εδώ να εξαγνιστείς,
 αν προσεύχεσαι, αν μετανοείς,
αν το Σώμα και το Αίμα μου ανελλιπώς λαμβάνεις,
 τότε ναι σε αγιασμό φτάνεις.

 Σου χαρίζω Ο ΚΥΡΙΟΣ και τα χαρίσματα μου,
 ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ μέσα σου θα σκηνώσει,
 σωτηρία αιώνια θα σου δώσει.

 Σε κάνω και χάριτος λυχνία,
φως δικό μου να δίδεις στα δικά μου τεκνία.
 Σε βάζω παιδί μου σε ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ,
 σε κάνω υιό ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ,
 αιώνια να αγάλλεις, με αγγέλους να ψάλλεις.

 Τα κάλλη τα ουράνια είναι άφθαρτα μεγαλεία,
 δεν τα θωρεί, δεν τα χωρά ανθρώπου διάνοια.
 Πολλοί που μεταφέρθηκαν σε παραδείσου χώρα,
 μέθυσαν και μαγεύτηκαν στην ομορφιά αυτή,
 δεν ήθελαν να έρθουνε μετά κάτω στη γη.

 Και σε ρωτάω κλείνοντας ΤΟ ΑΓΙΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΟΥ
– Τί επιλέγεις τέκνο μου, θα μπεις στο ποίμνιο μου;
 Θα εργαστείς για Εμένα ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
 που ανταμείβω αιώνια ως ΘΕΟΣ ΜΕ ΔΟΞΑ ΑΙΩΝΙΑ
 ή θα ‘σαι εδώ κάτω στη γη με ανωμαλίας θηρία;

ΑΜΗΝ

ΚΥΡΙΕ ΔΟΞΑ ΣΟΙ

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου