Πέμπτη 11 Απριλίου 2024

Κοντά στο Voronezh εμφανίστηκε η Μητέρα του Θεού, η οποία προειδοποίησε και άφησε το πρόσωπό της στον βράχο.

 




«Σε εκείνο το μέρος, μου εμφανίστηκε η Μητέρα του Θεού και μου είπε: «Πες σε όλους ότι οι άνθρωποι δεν βεβηλώνουν την Εκκλησία της Αναλήψεως, είναι υπό την προστασία του Υιού Μου».
Προσπάθησα να αντιταχθώ ότι κανείς δεν θα με πίστευε ότι είχα δει τον Αγνότερο και άκουσα αυτές τις οδηγίες. Στην οποία η Βασίλισσα του Ουρανού απάντησε:
"Θα αφήσω το πρόσωπό μου και θα σε πιστέψουν." - είπε ο μάρτυρας.

Σε κοντινή απόσταση από την πόλη Voronezh βρίσκεται το χωριό Anoshkino, που αναφέρεται για πρώτη φορά το 1659 και βρίσκεται στην αριστερή όχθη του ποταμού Don. Τα εύφορα λιβάδια και οι λιμνούλες με ψάρια παρείχαν στους κατοίκους της περιοχής σταθερότητα για πολλές γενιές, παρά τις επιδρομές νομάδων, ληστών και συγκρούσεις με τους γείτονες που διεκδίκησαν αυτά τα εδάφη.

Μέχρι το 1789, ανεγέρθηκε ο πέτρινος ναός της Αναλήψεως του Κυρίου, η κατασκευή του οποίου έφερε χαρά στις καρδιές των αγροτών, πολλοί από τους οποίους συμμετείχαν στην κατασκευή του. Η παρουσία μιας τέτοιας εκκλησίας ήταν σπάνια στις αγροτικές περιοχές.

Ωστόσο, ήρθε το 1917 και ένα κύμα διωγμού της πίστης ήρθε σε αυτά τα μάλλον απόμερα μέρη. Οι ενορίτες φοβήθηκαν να τραβήξουν την προσοχή της νέας κυβέρνησης, και ως αποτέλεσμα, ο ναός άρχισε σταδιακά να παρακμάζει.

«Σε εκείνο το μέρος, μου εμφανίστηκε η Μητέρα του Θεού και μου είπε: «Πες σε όλους ότι οι άνθρωποι δεν βεβηλώνουν την Εκκλησία της Αναλήψεως, είναι υπό την προστασία του Υιού Μου.

Ένας τοπικός ιερέας, ο οποίος προσπάθησε να συζητήσει με τους εκπροσώπους των αξιωματικών ασφαλείας, εκτελέστηκε μαζί με την οικογένειά του.

Ως αποτέλεσμα, πάνω από είκοσι χρόνια ο ναός εγκαταλείφθηκε και η πρόσοψή του έγινε φορέας κομματικών συνθημάτων. Τότε ένα εργοστάσιο κουμπιών βρισκόταν μέσα στους τοίχους του. Οι πιστοί παρακολουθούσαν με πικρία την καταστροφή του θησαυροφυλακίου και την εγκατάσταση μηχανημάτων στη θέση του βωμού, προσευχόμενοι κρυφά για τη διατήρηση του ιερού.

Και έτσι οι προσευχές τους εισακούστηκαν το 1950, όταν νωρίς το πρωί οι κάτοικοι δύο γειτονικών χωριών ξύπνησαν από έναν βροντερό θόρυβο που προερχόταν από έναν γκρεμό από κιμωλία κοντά στο ποτάμι. Κοντά ζούσε ο φαροφύλακας Αντρέι Γιουντίν, ο οποίος μετέφερε τους ανθρώπους πέρα ​​από το ποτάμι και ήταν σεβαστός για την ευπρέπεια και την καλοσύνη του. Οι κάτοικοι έσπευσαν σε βοήθεια, οπλισμένοι με τα εργαλεία που είχαν.

«Σε εκείνο το μέρος, η Μητέρα του Θεού μου εμφανίστηκε και μου είπε: «Πες σε όλους ότι οι άνθρωποι δεν βεβηλώνουν την Εκκλησία της Αναλήψεως, είναι υπό την προστασία του Υιού Μου».

Περίπου είκοσι άτομα κατέβηκαν στο ποτάμι, όπου είδαν ότι στην άλλη πλευρά είχαν φτάσει και κάτοικοι του χωριού Storozhevoye για να βοηθήσουν. Το ποτήρι ζέσεως χειρονομούσε δείχνοντας τον γκρεμό. Αφού έγινε σαφές ότι δεν υπήρχε κίνδυνος, αρκετοί άνθρωποι ανέβηκαν στον γκρεμό για να δουν τι έδειχνε ο Γιούντιν. Ανακάλυψαν μια εικόνα σε έναν βράχο κιμωλίας που έμοιαζε με την εικόνα της Μητέρας του Θεού.

Οι περισσότεροι από τους αυτόπτες μάρτυρες σε αυτό το καταπληκτικό γεγονός είπαν ότι ενστικτωδώς άρχισαν να σταυρώνονται και να κάνουν προσευχές.

Πληροφορίες για το θαυμαστό φαινόμενο που σημειώθηκε έφτασαν στις τοπικές αρχές. Μέσα σε μια ώρα έφτασαν στο σημείο αστυνομικοί και ακολούθησαν κάποιοι πολίτες με πολιτικά ρούχα. Μετά την ανάκριση των μαρτύρων, δόθηκε εντολή σε όλους να πάνε στα σπίτια τους, ενώ ο Αντρέι Γιούντιν τέθηκε υπό κράτηση και στάλθηκε στο Βορόνεζ για έρευνα.

Την επόμενη μέρα, ο ορειβάτης εξέτασε τον βράχο και ανέφερε ότι η εικόνα της Παναγίας δεν δημιουργήθηκε με το χέρι, αλλά αποτυπώθηκε στη μάζα του ασβεστόλιθου και ότι δεν μπορούσε να διαγραφεί. Οι αντίπαλοι της «ακατάλληλης» ιδεολογίας συνέχισαν να προσπαθούν να καταστρέψουν την εικόνα· έφεραν ακόμη και βαρέλια με άσφαλτο στον βράχο, αλλά δεν κατάφεραν να τα σηκώσουν στην κορυφή.

«Σε εκείνο το μέρος εμφανίστηκε σε μένα η Μητέρα του Θεού και μου είπε: «Πες σε όλους ότι οι άνθρωποι δεν βεβηλώνουν την Εκκλησία της Αναλήψεως, είναι υπό την προστασία του Υιού Μου».

Λίγες εβδομάδες αργότερα, ο Yudin αφέθηκε ελεύθερος και είπε στους συμπολίτες του για το όραμά του για την Παναγία.

«Σε εκείνο το μέρος, μου εμφανίστηκε η Μητέρα του Θεού και μου είπε: «Πες σε όλους ότι οι άνθρωποι δεν βεβηλώνουν την Εκκλησία της Αναλήψεως, είναι υπό την προστασία του Υιού Μου».
Προσπάθησα να αντιταχθώ ότι κανείς δεν θα με πίστευε ότι είχα δει τον Αγνότερο και άκουσα αυτές τις οδηγίες. Στην οποία η Βασίλισσα του Ουρανού απάντησε:
«Θα αφήσω το πρόσωπό μου και θα σε πιστέψουν».

Μετά από αυτή την αποκάλυψη, η παραγωγή στο εργοστάσιο κουμπιών άρχισε να επιδεινώνεται, καθώς οι ντόπιοι κάτοικοι αρνήθηκαν να εργαστούν στον «αιχμάλωτο» ναό και οι επισκέπτες που εργάζονταν δεν μπορούσαν να ριζώσουν στο χώρο. Ως αποτέλεσμα, το εργοστάσιο έκλεισε και ένα χρόνο αργότερα ο εξοπλισμός αφαιρέθηκε.

«Σε εκείνο το μέρος, μου εμφανίστηκε η Μητέρα του Θεού και μου είπε: «Πες σε όλους ότι οι άνθρωποι δεν βεβηλώνουν την Εκκλησία της Αναλήψεως, είναι υπό την προστασία του Υιού Μου».

Ο βράχος με την εικόνα της Παναγίας, που προηγουμένως υψωνόταν πάνω από τα νερά του ποταμού Ντον, ανατινάχτηκε. Οι αρχές το εξήγησαν με την καταστροφή στρατιωτικών πυρομαχικών από τον Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο, αλλά οι κάτοικοι των χωριών Anoshkino και Storozhevoye γνώριζαν τον πραγματικό λόγο. Οι κυρίαρχοι κύκλοι εκείνης της εποχής δεν ήθελαν να αναγνωρίσουν την ύπαρξη ενός αληθινού θαύματος.

Μετά την έκρηξη, τρεις πηγές με κρυστάλλινα νερά, εμπλουτισμένες με πολυάριθμα ιχνοστοιχεία, εμφανίστηκαν κοντά στον βράχο. Πολλοί επισκέπτες διεκδικούν τις θεραπευτικές ιδιότητες αυτών των νερών.

«Σε εκείνο το μέρος, μου εμφανίστηκε η Μητέρα του Θεού και μου είπε: «Πες σε όλους ότι οι άνθρωποι δεν βεβηλώνουν την Εκκλησία της Αναλήψεως, είναι υπό την προστασία του Υιού Μου».

Επί του παρόντος, με διάταγμα της διοίκησης της περιοχής Voronezh, η Εκκλησία της Αναλήψεως αποτελεί αντικείμενο ιστορικής και πολιτιστικής κληρονομιάς περιφερειακής σημασίας.

dzen.ru 

AΠΟΔΟΣΗ : ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου