Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Ο παπα-Νικόδημος,ο πνευματικός του γέροντος Παισίου.

Άνθρωπος μεγάλης υπομονής ήτο και ό Πνευματικός του Γέροντος Παϊσίου, ό παπά-Νικόδημος. Απλούς άνθρωπος. Ιερομόναχος πολλής προσευχής, αρετής μεγάλης. Άρχιζε μετά τα μεσάνυκτα την ακολουθία του και τελείωνε αργά το μεσημέρι! Διάβαζε τα πάντα μόνος του. 

Δεν άφηνε τίποτε. Καθημερινώς αυτό... Είχε πέντε τετράδια γεμάτα ονόματα πού του έδιναν κατά καιρούς και τα μνημόνευε κάθε μέρα στην προσκομιδή. Δεν πετούσε τίποτε. Μπορεί να έκανε πέντε ώρες να μνημονεύει ονόματα, όπως μου έλεγε ό π. Γερόντιος πού τον γνώριζε πολύ καλά.

Ό παπά-Νικόδημος πριν έλθει στο Όρος ήτο ηγούμενος στην Μονή Κουδουμά, στην Κρήτη. Μου διηγήθηκε μοναχός πού είχε ασκηθεί στον Κουδουμά, κοντά στον περίφημο παπά-Νικόδημο, oτι πήγαιναν οι βοσκοί της περιοχής να του δώσουν λογαριασμό για τα κοπάδια. Εκείνος έλεγε: «Δεν θέλω να μου κάνετε λογαριασμό. Ότι δικαίωμα νομίζετε oτι είναι του μοναστηριού, αφήστε το εκεί στην Παναγία. Μ' Εκείνη έχετε να κάνετε»! Όταν ήλθε στο Περιβόλι της Παναγίας, έμεινε στην κουτλουμουσιανή Σκήτη του Αγίου Παντελεήμονος. Διετέλεσε δίκαιος της. Στην συνέχεια για περισσότερη ησυχία ήλθε σε κελί της Παναγίας, στο Μπουραζέρι πιο πάνω.             http://proskynitis.blogspot.gr/2012/10/blog-post_548.html

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Προφητικά αποφθέγματα και ρήσεις του π. Αρσενίου

Προφητικά αποφθέγματα και ρήσεις του π. Αρσενίου-Η πείνα θα μας σώσει. Στην πείνα σπάει η τεμπελιά και η νωθρότητα, δύο πάθη τα οποία γεννούν σωματικές αρρώστιες, μελαγχολίες, μοναξιές, κακές σκέψεις, ψυχολογικά.·- Πριν την καταστροφή μεγάλων πολιτισμών, υπήρχε χλιδή και καλοζωία σε αυτούς.-· Θαύμα είναι η λύση του προβλήματος την κατάλληλη στιγμή, χωρίς να το περιμένεις.-· Το μωρό, το κουνάς, για να ξυπνήσει. Όλα αυτά τα ταράγματα της εποχής μας είναι για να είμαστε εν εγρηγόρσει. Πάντοτε να είμαστε εν εγρηγόρσει. Η ανάπαυσή μας είναι η μη ανάπαυση. Οι 5 παρθένες ήσαν σε συνεχή εγρήγορση.-· Αν ο Απ. Παύλος είχε τα μυαλά τα εθνικιστικά τα δικά μας, των πνευματικών και πολιτικών ανθρώπων, θα ήμασταν ακόμη ειδωλολάτρες και δούλοι. Ξεχάσαμε το «ουκ ένι Έλλην και Ιουδαίος, Σκύθης, Βάρβαρος, δούλος και ελεύθερος, αλλά τα πάντα και εν πάσι Χριστός».-· Σε μία εποχή που όλοι εμείς οι ένοχοι απέναντι στο Θεό, θέλουμε να σκοτώσουμε «τον ένοχο», οι Άγιοι και ενάρετοι άνθρωποι του Θεού, παίρνουν τις ενοχές πάνω τους για τα κρίματα του κόσμου, όπως λέει και ο Ντοστογιέφσκι στους «Αδελφούς Καραμαζόφ», με το στόμα του Αββά Ζωσιμά.-· Πριν από όλες τις μεγάλες πίκρες της ζωής έχουν προηγηθεί μεγάλοι ανώδυνοι και ανέμελοι περίοδοι χρονικοί, όπου κυριαρχούσε ο ενθουσιασμός, η ρηχότητα και ο εγωισμός.-· Τα παλιά χρόνια τους ανθρώπους τους έτρωγε το στομάχι (πείνα), σήμερα τους τρώει το κεφάλι (λογισμοί- αυτοκτονίες)!--· Το στένεμα της αγάπης μας αποκλειστικά στα παιδιά μας, δημιουργεί σε αυτά πνευματική ασφυξία, τα εγκλωβίζει και συχνά δημιουργεί επαναστάσεις.--· Η Ανάσταση του Χριστού έχει νόημα και αξία ως συνανάσταση όλων των εν των Άδη φυλακισμένων. Ο Χριστός, ως τέλειος Θεός, δεν χρειαζόταν την Ανάστασή Του. Η προσωπική μας ανάσταση αποκτά αξία όταν ολοκληρώνεται μέσα στη συνανάσταση με τον πλησίον. Αυτό μας διδάσκει η παραβολή της μελλούσης κρίσεως. Όσοι ανέστησαν - παρηγόρησαν τους ελάχιστους αδελφούς τους, έχουν δικαίωμα αναστάσεως κοντά στον Αναστημένο Χριστό. Όλοι οι άλλοι προτρέπονται από τον Κύριον να πορευθούν εις το πυρ το εξώτερον.

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 28-10-2012.

Υπό βροχή και με την εμφάνιση διμοιρίας των ΜΑΤ έγινε η Παρέλαση στην Κέρκυρα.Μετά την λήξη της παρέλασης είχαμε διαμαρτυρία από το ΕΠΑΜ υπό το βλέμμα των ΜΑΤ κοντά στην εξέδρα των επισήμων,χωρίς επεισόδια.[Σε όλα τα βίντεο:Eικόνα HD 1.080p.και ήχος Dolby Digital 5.1.Πατώντας το τετραγωνάκι δίπλα στο You Tube μπορείτε να το δείτε σε πλήρη οθόνη,ρυθμίζοντας στο πρώτο κουμπί την ανάλυση σε 1.080p. από 360p.που θα εμφανιστεί στην αρχή.]

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Έρχεται Μνημόνιο και στην Εκκλησία!

dis2013
Τα ταμεία της Εκκλησίας στέγνωσαν. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος το δήλωσε ξεκάθαρα: Σε δύο μήνες δεν θα έχουμε να πληρώσουμε μισθούς και θα αναγκαστούμε να κάνουμε περικοπές και απολύσεις.
Από την περασμένη άνοιξη γράφαμε πως η Εκκλησία της Ελλάδος το φθινόπωρο θα φτάσει στο μη παρέκει.
Και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και οι συνοδικοί μητροπολίτες βλέπουν πλέον τον τοίχο να πλησιάζει απειλητικά.
Μέχρι τα Χριστούγεννα τοποθετούν τα στελέχη των οικονομικών υπηρεσιών της Εκκλησίας την κόκκινη γραμμή.
Οι κακοί χειρισμοί των προηγούμενων ετών, με τις αγορές μετοχών και τις γαλαντόμες συμμετοχές σε αυξήσεις μετοχικών κεφαλαίων της Εθνικής Τράπεζας, οι αλόγιστοι τραπεζικοί δανεισμοί, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη καθίζηση της αγοράς ακινήτων και των μισθώσεων, απ' όπου προέρχονται τα περισσότερα έσοδα της Εκκλησίας, έφεραν το αδιέξοδο.
Τα ιδρύματα της Εκκλησίας αδυνατούν να αντεπεξέλθουν, αφού τα ασφαλιστικά ταμεία τα έχουν φεσώσει για τα καλά, όπως έλεγε χαρακτηριστικά έμπειρος στα οικονομικά μητροπολίτης. Τα περιθώρια αντίδρασης δεν είναι πλέον μεγάλα.
Ο προβληματισμός στις συνεδριάσεις της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου είναι κάτι παραπάνω από έκδηλος.
Toυs τελευταίους μήνες ο Μητροπολίτης Ελασσόνας και ο Επίσκοπος Σαλώνων έβαζαν κάτω με χαρτί και μολύβι όλες τις προτάσεις.
Έκαναν εισηγήσεις στη Σύνοδο, υπολογισμούς και προβλέψεις, με τη βοήθεια ειδικών, για τον μήνα της κρίσης.
"Το 2013 θα είναι ζοφερό και στην κυριολεξία θα βαρέσουμε κανόνι αν δεν πάρουμε τώρα τις αποφάσεις που πρέπει", έλεγε τις προάλλες συνοδικός μητροπολίτης. Μέχρι σήμερα δεν έχει ληφθεί οριστική απόφαση για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Τα επικρατέστερα σενάρια, που συνθέτουν ένα μίνι Μνημόνιο για την Εκκλησία, είναι ωστόσο τρία. Πιθανόν να εφαρμοστούν ταυτόχρονα, άλλα σε μικρότερο και άλλα σε μεγαλύτερο βαθμό:
1. Περικοπές δαπανών: Η μείωση των δαπανών, για να επιτευχθεί μια ελάφρυνση των ταμείων, όπως εισηγούνται στην ΕΚΥΟ, μπορεί να επιτευχθεί με περαιτέρω μειώσεις μισθών του προσωπικού που δεν μισθοδοτείται από το Δημόσιο (κυρίως τους τεχνοκράτες, το επιστημονικό προ σωπικό και τον Ρ/Σ σταθμό της Εκκλησίας), με απολύσεις του έκτακτου προσωπικού και με περιορισμό των εξωτερικών συνεργατών.
Στη χειρότερη περίπτωση, προτείνεται η μείωση του φιλανθρωπικού έργου, μια λύση που έχουν έτοιμη για εφαρμογή πολλές μητροπόλεις. Στη Σύνοδο έχουν μειώσει ήδη δαπάνες που μπορούσαν να περικοπούν ευκολότερα, όπως έξοδα παράστασης και μετακίνησης στις συνοδικές επιτροπές, δαπάνες για πολιτιστικές εκδηλώσεις και υποτροφίες σε φοιτητές κ.λπ.
2. Αναδιάρθρωση δανείων και επαναχρηματοδότησή τους: Οι δόσεις που καταβάλλει σε μηνιαία βάση η Σύνοδος για τα δάνεια που είχε λάβει πριν από λίγα χρόνια προκειμένου να μπορέσει να συμμετάσχει στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Εθνικής Τράπεζας έχουν γίνει δυσβάσταχτες.
Εφόσον γίνει η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και ολοκληρωθούν οι συγχωνεύσεις, μελετάται το ενδεχόμενο να ζητηθεί μια γενναία περίοδος χάριτος, κατά την οποία θα καταβάλλονται μόνον οι τόκοι, και ίσως να ανευρεθούν τρόποι αναχρηματοδότησης των δανείων με νέα δάνεια που θα ληφθούν από την Εκκλησία με καλύτερους όρους.
Πρόβλημα θα υπάρξει το 2013 με τη συμμετοχή της Εκκλησίας στη νέα αύξηση κεφαλαίου που θα κάνει η Εθνική μετά τη συγχώνευση με τη Eurobank, και τα λεφτά που θα χρειαστούν θα είναι πολλά.
Αν δεν μπει στην αύξηση, το ποσοστό της Εκκλησίας στην Εθνική θα μειωθεί σημαντικά.
3. Παραχώρηση ακινήτων με περίοδο χάριτος: Η μεγάλη πληγή για την ΕΚΥΟ είναι τα ακίνητα που μένουν αναξιοποίητα και τα περισσότερα ρημάζουν.
Η πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι είναι να παραχωρηθούν σε ενδιαφερομένους με πολύ χαμηλό αντίτιμο, ώστε να μην επιβαρύνει τα ταμεία της Εκκλησίας η φορολόγησή τους και να μπορέσουν οι επενδυτές με τα χρήματα που θα εξοικονομήσουν, αφού δεν θα καταβάλλουν μεγάλα μισθώματα, να τα ξανακάνουν λειτουργικά και αξιοποιήσιμα.
Με λίγα λόγια, από το να "κάθονται" τα ακίνητα, τουλάχιστον να μην τα πληρώνουν από πάνω και να έχουν να περιμένουν κάποια έσοδα, έστω και μελλοντικά...
Το μεγάλο ερώτημα είναι ο τρόπος με τον οποίο θα λύσουν το άμεσο πρόβλημα ρευστότητας, που θα γίνει ακόμη πιο έντονο τους πρώτους μήνες του επόμενου έτους.
Πάντως, το σενάριο της επιβολής έκτακτου χαρατσιού στις πιο εύρωστες οικονομικά μητροπόλεις υπέρ της Ιεράς Συνόδου έχει σχεδόν αποκλειστεί...              http://www.romfea.gr/epikairotita/14303-2012-10-27-08-35-51

Καλαβρύτων: «Η Χρυσή Αυγή δεν είναι ''Μαύρη Νύχτα''».

ambrosios 0
Οι παράγοντες του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς να υποβληθούν στον κόπο να μας ερωτήσουν, ώστε να επαληθεύσουν μια αδέσποτη πληροφορία, ότι πρόκειται να τελέσω σήμερα το βράδυ τα Εγκαίνια στα Γραφεία της Χρυσής Αυγής, εχάλασαν τον κόσμο εναντίον μας.
Τα ΜΜΕ, Αθηναϊκά και Επαρχιακά, δεν έπαυσαν να ασχολούνται μαζί μου.
Ιδού λοιπόν η απάντησή μας.   
Απόψε δεν θα μεταβώ στα Εγκαίνια των Γραφείων της Χρυσής Αυγής!  Διότι:
1)    Όχι μόνον διότι την ίδια ώρα είχα κάποια άλλη σοβαρή υποχρέωση, αλλά και διά πολλούς εισέτι λόγους τους οποίους θα σας εκθέσω.
Έχω  παρακαλέσει τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμ. π. Καλλίνικο Πουλή, Ιεροκήρυκα της Ιεράς Μητροπόλεως και Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής Ταξιαρχών, να με εκπροσωπήσει  και να τελέσει τον αγιασμό.
2)    Εκ συστήματος, αν και προσκαλούμενος, δεν παρίσταμαι στα Εγκαί-νια των Γραφείων των Πολιτικών Κομμάτων και σχηματισμών, για να μη δίδω αφορμή σε σχόλια! Πάντοτε μερικοί είναι έτοιμοι να μας πυροβολήσουν!   
3)    Ένεκα της θέσεώς μου ως Επίσκοπος, δεν έχω το δικαίωμα να ανήκω σε κάποιο πολιτικό Κόμμα ολοκλήρου του πολιτικού φάσματος, ήτοι από την άκρα αριστερά έως και την άκρα δεξιά! Τούτο δε, διότι ο Επίσκοπος είναι πνευματικός  πατήρ όλων, ανεξαιρέτως όλων, και πρέπει να είναι  προσιτός σε όλους, γι’ αυτό δε αχρωμάτιστος και συνεπώς ακομμάτιστος! Πολλοί κατά καιρούς μας έβαλαν ετικέτες, εμείς όμως ουδέποτε προέβημεν σε συζητήσεις πολιτικού περιεχομένου, και μάλιστα κατά τη  διάρκεια προεκλογικών αναμετρήσεων. Ως παράδειγμα έστω το εξής: στον οδηγό μας, που ευρίσκεται τις περισσότερες ώρες της εβδομάδος μαζί μας επί 34 τόσα, χρόνια ουδέποτε  υποδείξαμε τι να ψηφίσει και ουδέποτε επίσης τον ερωτήσαμε τι εψήφισε!
4)    Είμαι λοιπόν ακομμάτιστος και γι’ αυτό δεν ασχολούμαι με την πολιτική! Πιστεύω  όμως, ότι στη Δημοκρατία όλοι χωρούν! Παρά ταύτα ασχολούμεθα με τους πολιτικούς, των οποίων τις πράξεις κρίνουμε και ενίοτε επικρίνουμε, οσάκις παραβλάπτεται είτε η Μεγάλη μας Μητέρα, η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, είτε η άλλη μας Μητέρα, η ΠΑΤΡΙΔΑ, η γλυκειά μας Ελλάδα, η Χώρα των Ηρώων και των Αγίων!
Υπό την έννοια αυτή κατέκρινα δημοσίως και τον Εξοχώτατο Κύριο Πρόεδρο της Δημοκρατίας, όταν, καλώντας τους πολιτικούς Αρχηγούς των εν τη Βουλή Κομμάτων αμέσως μετά τις εκλογές, παρέλειψε να προσκαλέ- σει και τον Αρχηγό της Χρυσής Αυγής.
Αυτό έδωσε την ευκαιρία σε μερικούς  να με συνδέσουν με την παράταξη αυτή. Αλλά δεν έχουν αποδείξεις! Απλώς τότε είπα: «Δεν δύναμαι να κατανοήσω πως και γιατί οι ιδέες της Χρυσής Αυγής είναι ανατρεπτικές και γιατί δεν είναι το ίδιο ανατρεπτικές ή επικίνδυνες και οι ιδέες του ΣΥΡΙΖΑ ή του Κ.Κ.Ε.».
5)    Ένας σοβαρός, λόγιος, αρετής άνθρωπος και αγαπητός μας Αδελφός Αρχιερεύς προσφάτως, με σκληρές δηλώσεις του, επετέθη εναντίον σας, προέβη δε και σε ένα βαρύτατο χαρακτηρισμό, ο οποίος δεν με ευρίσκει  σύμφωνο.
Με όλα αυτά όμως ο Αρχιερεύς εκείνος άνοιξε ένα μέτωπο, μια μεγάλη συζήτηση, την οποία εκμεταλλεύθησαν  τα ΜΜΕ με στόχο, έτσι ώστε η Ελληνική Κοινή Γνώμη να παύσει να ασχολείται με την οικονομική κρίση και τα κατορθώματα των Πολιτικών, και να ασχολείται με τα εκκλησιαστικά πρόσωπα και τη Χρυσή Αυγή. Τώρα πια ψάχνουν να ανακαλύψουν ποίοι Αρχιερείς είναι με την Χρυσή Αυγή και ποίοι είναι εναντίον της!
Δεν θα ερχόμουν, λοιπόν, διότι δεν θα ήθελα να δώσω τροφή στα αδηφάγα στόματα των ΜΜΕ! Παρά ταύτα ο λόγος αυτός εξέλιπε! Χωρίς να δώσω κάποια αφορμή, αυτό έγινε ήδη!
Επί τρεις ημέρες τώρα κορυβαντιούν εναντίον μας μόνο και μόνο με την υπόθεση, ότι μπορούσα να παραστώ σήμερα εδώ.  Αν δεν ερχόμουν, λοιπόν, τι θα είχα να κερδίσω; Κατέφαγαν τις σάρκες μου! Με κατακρεούργησαν!  
6)    Δεν θα μεταβώ στα Εγκαίνια και για ένα πρόσθετο λόγο. Διότι μερικές άστοχες ενέργειες Μελών της Χρυσής Αυγής δίδουν προς τα έξω την εντύπωση, ότι αποτελούν προέκταση του Χιτλερισμού.
Σε άλλους πάλι δίδουν το δικαίωμα να τους κατηγο- ρούν «ότι αποτελούν ένα θηρίο, που εκτρέφεται μέσα στα σπλάχνα της Ελλάδος», καθώς κάποιος άλλος Αρχιερεύς διατύπωσε χθες. Σε κάποιους άλλους επίσης δίδουν το δικαίωμα να τους κατηγορούν, ότι  δεν είναι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, αλλά Δωδεκαθεϊστές ή ο,τιδήποτε άλλο. Βεβαίως εμείς προσωπικά ούτε εγκρίνουμε, ούτε και αποδεχόμεθα όλα αυτά.
Αλλά παρά ταύτα και οι παράγοντες της Χρυσής Αυγής πρέπει να προσέξουν. Αν θέλουν να βοηθήσουν την Ελλάδα μας, πρέπει να αφήσουν κατά μέρος τον ενθουσιασμό του νεοφώτιστου ή την μέθη από την εκλογική τους επιτυχία, πράγματα τα οποία τους οδηγούν σε λανθασμένες ενέργειες.
Πως π.χ. μπορούμε να ξεχάσουμε εκείνο το περίφημο «εγέρθητι», που τους έκαμε τόσο μεγάλο κακό; 
Καλόν είναι να μη ξεχνούν, ότι στην εποχή μας η μεγάλη αγάπη προς την Πατρίδα θεωρείται αμάρτημα, και το «εθνικιστής», ενώ θα έπρεπε να είναι εύσημο, δυστυχώς είναι «ρετσινιά», που εύκολα επικολλούν σε όσους αγαπούν την Ελλάδα μας.
7)    Ας μη λησμονείται επίσης, ότι στην εποχή μας όσοι παραχαράσσουν την ιστορία μας όχι μόνον παραμένουν ατιμώρητοι, αλλά αντιθέτως και επιπλέουν και   επιβραβεύονται! Έστω ως απόδειξη η κα Ρεπούση, που ωμίλησε για τον «συνωστισμό» στη Σμύρνη.
Σήμερα είναι Βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ, και γι’ αυτό όχι μόνο φρουρείται από την Ελληνική Αστυνομία μας, αλλά και ακριβοπληρώνεται από  τον ιδρώτα του Έλληνα φορολογούμενου!
8)    Καλόν θα ήτο επίσης οι παράγοντες της Χρυσής Αυγής να ακροασθούν την αγωνία του σημερινού Έλληνα και να δώσουν τον καλύτερο εαυτό σας.
Ας μη λησμονούν, ότι αφ’ ότου ξέσπασε η οικονομική κρίση περίπου τρεις χιλιάδες (3.000) Έλληνες αυτοκτόνησαν!
Και όμως τα προδοτικά ΜΜΕ της εποχής μας ενώ προβάλλουν και μεγενθύνουν τις όποιες ακρότητες της Χρυσής Αυγής, εν τούτοις επιμελώς αποσιωπούν και «ταπώνουν» την μεγάλη αυτή καταστροφή, την οποίαν κάθε μέρα προκαλεί το σάπιο  πολιτικό σύστημα!
Ακόμη και πολεμική σύρραξη αν είχαμε, πολύ δύσκολα θα υπήρχαν τόσοι νεκροί, τόσες χήρες, τόσα ορφανά, τόση δυστυχία σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
9)    Για όλους αυτούς τούς λόγους δεν θα μεταβώ απόψε στα εγκαίνια. Αλλά και για τους εξής πρόσθετους ακόμη λόγους.  Αν πήγαινα, θα δικαιωνόταν ο ΣΥΡΙΖΑ! Αλλά δεν τους έκαμα το χατίρι!
Θα ήθελα να γνωρίζουν, ότι δεν τους «χαμπερίζω!» Και μόνο στην ιδέα, ότι μπορούσα να μεταβώ οι ΣΥΡΙΖΑίοι εφρύαξαν, τα δε αδηφάγα ΜΜΕ, όπως και παραπάνω είπα, επί τρεις ημέρες τώρα δεν έπαυσαν να ασχολούνται μαζί μου, χωρίς κάποιος να κάμει τον κόπο για να με ερωτήσει τι σκέπτομαι να κάμω.
Από τις εκατοντάδες των δημοσιογράφων μόνο δύο -φιλικά προσκείμενα στην ελαχιστότητά μου πρόσωπα- είχαν την ευγένεια να με καλέσουν στο τηλέφωνο και να με ερωτήσουν σχετικά. Απήντησα αμέσως, ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΩ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ, θα παραστεί όμως κάποιος κληρικός  ως εκπρόσωπός μου.
10)   Στον ΣΥΡΙΖΑ δεν αναγνωρίζω στο ΣΥΡΙΖΑ το δικαίωμα να διαφεντεύει τη ζωή μου. Ας κοιτάξουν τα δικά τους και ας μας αφήσουν ήσυχους. Η Χρυσή Αυγή τους έκαψε;  Ας θυμηθούν τα «ανδραγαθήματα» των δικών τους «κουκουλοφόρων» και των λοιπών «αναρχικών», οι οποίοι πρίν δύο χρόνια περίπου έκαψαν την Αθήνα, αποξήλωσαν και κατέφαγαν τα μάρμαρα της πλατείας Συντάγματος, για να τα εκσφενδονίζουν εναντίον των ανδρών των Σωμάτων Ασφαλείας, μεταξύ δε των άλλων εγκληματικών τους πράξεων κατέκαυσαν ζωντανή τη δική μας, αείμνηστη πια, Αγγελική Παπαθανασοπούλου, που ήταν και έγκυος, όταν οι «γνωστοί-άγνωστοι» έρριψαν βόμβες Μολότωφ στο Υποκατάστημα της Τραπέζης επί της οδού Σταδίου, εκεί όπου εργαζόταν! 
Δράστες βέβαια τότε δεν ήταν οι άνθρωποι της Χρυσής Αυγής! Μπορεί όμως να ήσαν άνθρωποι του ΣΥΡΙΖΑ! Οπωσδήποτε όμως γενικώτερα ήσαν τα τσιράκια της αριστεράς πτέρυγος. «Αιδώς Αργείοι»! Έχετε και το θράσος να ομιλείτε! Δεν θα σας καταστήσω ρυθμιστές της ζωής μου!  Από επιθέσεις του ΣΥΡΙΖΑ άλλωστε είμαι συνηθισμένος!
11)    Ωσαύτως δεν αναγνωρίζω στο ΣΥΡΙΖΑ το δικαίωμα να ασχολείται είτε με την Εκκλησία, είτε με τους Αρχιερείς! 
Ας κοιτάξουν πρώτα τη δική τους αυλή! Όπως λέγεται, ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλεξ. Τσίπρας, δεν έχει κάμει χριστιανικό θρησκευτικό γάμο, (ίσως-ίσως ούτε και πολιτικό γάμο έχει τελέσει) και επίσης δεν έχει βαπτίσει χριστιανικά τα δύο παιδιά του!
Ερωτώ ευθέως: Αληθεύουν όλα αυτά;
Αν λοιπόν οι πληροφορίες μας είναι αληθινές,  τότε δεν ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία! Γιατί λοιπόν ασχολούνται μαζί μας!
Ας κοιτάξουν πρώτα τη δική τους τύφλα και ύστερα ας ασχοληθούν με εμάς! Ας μείνουν οι άθεοι με την αθεΐα τους και εμείς με την Εκκλησία μας!
Αυτό δα έλειπε, να δεχθούμε μαθήματα αρετής και δεοντολογίας από τον ΣΥΡΙΖΑ!   
12)    Στον ΣΥΡΙΖΑ επιστρέφουμε και τα περί Ναζισμού λεχθέντα, όχι επειδή θέλουμε να υπερασπισθούμε τη Χρυσή Αυγή, αλλά διότι θέλουμε να στηρίξουμε και να υποστηρίξουμε τη Δημοκρατία!
Στο ερώτημα του ΣΥΡΙΖΑ: «Τι δουλειά έχει ένας ανώτερος εκπρόσωπος της Ελληνορθόδοξης χριστιανικής Εκκλησίας σε εκδήλωση μιας νεοναζιστικής συμμορίας» απαντάμε ευθέως: Η Χρυσή Αυγή μέχρι αυτήν την ώρα δεν αποτελεί μία «συμμορία»!
Αντιθέτως, είναι ένα νόμιμο πολιτικό Κόμμα μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, ισότιμο και ισόκυρο με τον ΣΥΡΙΖΑ! Ή μήπως δεν είναι; εν προήλθε μέσα από νόμιμες εκλογές και από δημοκρατικές διαδικασίες;
Ασφαλώς, ΝΑΙ! Άρα όσοι δεν την αναγνωρίζουν είναι ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!
Προκαλώ την Βουλή των Ελλήνων: Χαρακτηρίστε διά Νόμου την Χρυσή Αυγή ως παράνομη οργάνωση και τότε εμείς  πρώτος θα της δώσουμε μια μεγάλη κλωτσιά!
Μέχρι τότε όμως εσείς, όσοι ομιλούν περί «συμμορίας», θα θεωρούνται «φασίστες»! Θα μας θυμίζουν τους Μπολσεβίκους της πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ενώσεως!
13)   Επιστεγάζοντες, θα θέλαμε να απευθυνθούμε προς την Χρυσή Αυγή.
 
Κύριοι της Χρυσής Αυγής,
Λέγοντας και γράφοντας όλα αυτά, μη νομίσετε, ότι είμαι δικός σας οπαδός! Απλώς είμαι λάτρης της Δημοκρατίας και υπηρέτης της αληθείας!
Θα σας επαινώ, όπου πρέπει και θα σας κατακρίνω, όπου διαπράττετε σφάλματα! Είμαι της Εκκλησίας μέλος και της Ελλάδος γέννημα και θρέμμα! Διορθώστε ακρότητες και λάθη, ώστε να είσθε περισσότερον ωφέλιμοι.
Κάποιοι σας κατέκριναν, επειδή  διαμαρτυρηθήκατε για την προβολή του θεατρικού έργου Corpus Christi στο θέατρο «Χυτήριο».
Εμείς, αντιθέτως, προσωπικά θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε, επειδή -χωρίς να χρησιμοποιήσετε βόμβες Μολότωφ, πέτρες, ξύλα, ή και αποξηλωμένα μάρμαρα-  υπερασπιστήκατε το όνομα του Σωτήρος Χριστού, που είναι ο Κύριός μου και ο Νυμφίος της ψυχής μου!
* Στη Δημοκρατία έχουμε το δικαίωμα να διαμαρτυρώμεθα, ευπρεπώς βέβαια και με ειρηνικό τρόπο.
Για να καταλάβετε τι σπουδαίο έργο επιτελέσατε, θα επαναλάβω εδώ τα λόγια του Σεβ. Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ο οποίος εδήλωσε σχετικώς τα εξής: «Τι θα έλεγε η Ελληνική Πολιτεία αν κάποιος από εμάς συνελάμβανε το σχέδιο  να κάνει μια θεατρική παράσταση, στην οποία να εμφάνιζε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ  Αλέξη Τσίπρα ως κίναιδο, την κυρία Κ.... ως λεσβία και τον κ. Τατσόπουλο ως εκδιδόμενο στη Λεωφόρο Συγγρού; ........Θα έπρεπε να παρέμβει η Δικαιοσύνη ή όχι;  Θα αντιδρούσαν αυτοί οι άνθρωποι ή όχι;» (βλ. www.iefimerida.gr).
* Τα τελευταία αυτά λόγια ας είναι και μια απάντηση σε ένα αγαπητό μας Ιεράρχη, ο οποίος με Fax μας διαβίβασε σχετικά κείμενα από το «εθνος.gr» και το «αντίφωνο» με την συμβουλή: «Είμαι περίεργος να δώ, αν κάποιος, με έστω λίγο μυαλό, διαθέτει την αναίδεια να έχει αντίθετη άποψη ....»  και την προτροπή: «Ξαναδιαβάστε το. Κάνει καλό».
* Στην αρρωστημένη σήμερα και παρακμάζουσα Δημοκρατία μας δεν είσθε βέβαια μια «Μαύρη Νύχτα!».
Εάν όμως βελτιωθήτε, εάν αποφύγετε κάποιες ανωφελείς ακρότητες του νεοφώτιστου, αν τροποποιήσετε το στύλ, που εφαρμόζετε, αν ωριμάσετε δηλ., μπορείτε να καταστήτε μια γλυκειά ελπίδα για τον απελπισμένο πια Πολίτη και μια ήρεμη δύναμη στο σαπισμένο πια πολιτικό σύστημα, όπου οι κλέφτες ευδοκιμούν και κάποιοι  Υπουργοί των Οικονομικών τους προστατεύουν, με το να εξαφανίζουν τις λίστες των υπόπτων και εν ταυτώ, χωρίς αιδώ, να ισχυρίζωνται δημοσίως, ότι έχασαν το CD, δηλ. τη λίστα Λαγκάρντ!  
* Τελειώνοντας, λέγω, ότι εκμεταλλεύθηκα την ευκαιρία των Εγκαινίων σας μόνο και μόνο για να περάσω στην Ελληνική Κοινωνία αυτά τα μηνύματα! Πότε άλλοτε άραγε θα εύρισκα ένα τόσο πρόσφορο βήμα; 
Σας έδωσα μερικά μηνύματα, τα οποία τα ΜΜΕ ασφαλώς θα κόψουν και θα ράψουν στα δικά τους μέτρα!
Όταν θα κυκλοφορήσει αυτό το Δελτίο τα ΜΜΕ δεν θα αντιλέγουν σ’ ΑΥΤΑ που διετύπωσα, αλλά θα τα κόψουν και θα τα ράψουν στα δικά τους μέτρα, και τελικά για μια ακόμη φορά θα κατακρεουργήσουν ΑΥΤΟΝ που τα είπε πρός δόξαν της Δημοκρατίας!
Έτσι όμως θα διαπιστωθεί,  ότι σήμερα η Δημοκρατία στην Ελλάδα υπάρχει μόνο στα χαρτιά!  
+Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ.           http://www.romfea.gr/epikairotita/14306-kalabriton-xrisi-augi-mauri-nixta

ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ.

CORPUS CHRISTI

 ΜΙΑ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

 _________Με χαρά αναδημοσιεύουμε σήμερα την διαμαρτυρία του σεπτού και λογίου Ιεράρχου της Γορτυνίας, Σεβασμιω- τάτου Μητροπολίτου κ. Ιερεμία,  αγαπητού δε εν Χριστώ Αδελφού μας, η οποία σχετίζεται με την Υπόθεση της ασεβε-στάτης παραστάσεως Corpus Christi, για την οποία πολύς θόρυβος έγινε τώρα τελευταία. 
_______Αν στην ταλαίπωρη Πατρίδα μας λειτουργούσαν οι Νόμοι και οι θεσμοί, τότε οι υπαίτιοι, δηλ. οι υβριστές του Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού, θα ήσαν ήδη στη φυλακή! Κάποτε η βλασφημία ήταν αδίκημα! "Βλασφήμισε τα θεία" ήταν η κατηγορία! Τα Δικαστήρια σε καταδίκαζαν! Τώρα όμως στο όνομα της Δημοκρατίας όλοι και όλα είναι ελεύθερα! Αλλά παρά ταύτα τον  Πρόεδρο της Δημοκρατίας ΔΕΝ μπορείς να τόν υβρίζεις δημοσίως! Σε συλλαμβάνουν! Αλλά τον Θεό καί Σωτήρα σου μπορείς! Εύγε στη Δικαιο- σύνη! Εύγε στην αρρωστημένη Δημοκρατία μας!
________Στις εφημερίδες και στα ΜΜΕ επίσης εν ονόματι της προστασίας του πολίτη και των προσωπικών δεδομένων ΔΕΝ δημοσιεύονται ούτε το όνομα ούτε και η φωτογραφία ενός συλληφθέντος κακοποιού! Αλλά το όνομα του Θεού ελεύθερα κακοποιείται και ανεμπόδιστα καθυβρίζεται! Μπράβο στην Ελληνική Δημοκρατία! Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο! Γι αυτό η Ελλάδα μας κατακρημνίζεται!
Αίγιον 20 Οκτωβρίου 2012
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
*****************

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ


ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ
1.       Είμαι και εγώ, όπως όλοι οι Αρχιερείς, οι Ιερείς και οι Μοναχοί και όπως όλοι οι πιστοί Ορθόδοξοι χριστιανοί της πατρίδος μας, είμαι, λέγω, κατάπικρος και εγώ για την προβολή του βλασφήμου και αισχρού έργου Corpus Christi. Καθένας βέβαια έχει το δικαίωμα να νομίζει και να εκφράζεται όπως θέλει, δεν πρέπει όμως να επιτρέπουμε σε κανένα να προσβάλλει δημόσια και προγραμματισμένα την πίστη μας. Ασφαλώς, μία τέτοια προσβολή της αμωμήτου πίστεώς μας έπρεπε να δημιουργήσει την αγανάκτηση και την διαμαρτυρία όλων μας, όπως και την εξέφρασαν οι γενναίοι εκείνοι χριστιανοί και ομολογητές, οι οποίοι, με κίνδυνο να κακοπάθουν, διαμαρτυρήθηκαν για την προβολή του ασεβεστάτου και βλασφήμου αυτού έργου.
2.       Εύγε σαυτούς τους διαμαρτυρηθέντας χριστιανούς! Η διαμαρτυρία τους θα γραφεί στην εκκλησιαστική ιστορία και θα λάβουν για την ομολογία τους αυτή – να είναι βέβαιοι γιαυτό – χρυσό στεφάνι στην Βασιλεία του Χριστού την επουράνιο. Οι διαμαρτυρηθέντες αυτοί χριστιανοί είναι σ᾽ όλη την Εκκλησία γενικά μία γλυκειά παρηγοριά ότι και σήμερα, παρά την πλεονάζουσα αμαρτία, παρά τους αποκαλυπτικούς καιρούς που ζούμε, δεν εξέλιπαν οι αγωνιστές του Χριστού, οι οποίοι είναι έτοιμοι και μέχρι πεζοδρομίων και μέχρι αίματος και φυλακίσεων να εκφράσουν την αγάπη τους στον Χριστό, που ξανασταυρώνεται. Καλά το έλεγε ο Γέροντας της Φλώρινας πατήρ Αυγουστίνος, «ουκ εκλίψουσι τη Ορθοδοξία στρατιώται»! Και καλά το είχαν πει οι Ορθόδοξοι Πατριάρχες της Ανατολής, απαντώντας το 1848 στον Πάπα Πίον Θ´, ότι σε μας υπερασπιστής της πίστεως είναι ο λαός!
3.       Εύγε λοιπόν και δόξα και τιμή και έπαινος λαμπρός στον διαμαρτυρηθέντα με δυναμισμό ευσεβή λαό κατά του αισχρού αυτού έργου, που υβρίζει χυδαιότατα το πανάγιο Πρόσωπο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Απέδειξαν ότι είναι τα πιστά τέκνα της Εκκλησίας, γιατί η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος την 7η Ιουνίου του 2012 με ανακοίνωσή της προέτρεψε τους χριστιανούς να αποδοκιμάσουν το έργο. Σαυτήν την προτροπή της Μάνας Εκκλησίας οι πολλοί αδιαφόρησαν, αλλά οι διαμαρτυρηθέντες υπήκουσαν και απέδειξαν ότι είναι χριστιανοί «τω πνεύματι ζέοντες, τω Κυρίω δουλεύοντες» (Ρωμ. 12,11). Οι διαμαρτυρηθέντες αυτοί, νεώτεροι ομολογητές της πίστεως, εμπνεύστηκαν για την άγια αυτή και συνετή πράξη τους από τα ιερά μας Συναξάρια. Τα ιερά αυτά βιβλία, τα οποία, κατά τον άγιο Πατέρα Ιουστίνο Πόποβιτς, αποτελούν την Εγκυκλοπαίδεια της Εκκλησίας μας, ομιλούν για χριστιανούς μάρτυρες, οι οποίοι έμπαιναν στους ναούς των ειδώλων και συνέτριβαν τα αγάλματά τους· η δε αγία μας Εκκλησία καταχώρησε τους ομολογητές αυτούς μεταξύ των αγίων, για να μιμούμεθα βέβαια την θερμότητα της αγάπης τους στον Χριστό και την αποστροφή τους προς τα είδωλα της κάθε εποχής.
4.       Απευθυνόμενος σαυτούς, τους λίαν αγαπητούς μας χριστιανούς, οι οποίοι διαμαρτυρήθησαν τελευταίως για το βλάσφημο έργο Corpus Christi, τους εκφράζουμε  πάλι τα ευχαριστήρια και τα συγχαρητήριά μας για την διαμαρτυρία τους, τους εκφράζουμε τον θαυμασμό μας και τον σεβασμό μας, γιατί με διάθεση θυσίας επορεύθησαν στον τόπο της διαμαρτυρίας και έπραξαν αυτό το άγιο που έπραξαν. Τους λέγουμε δε – αν και δεν είναι ανάγκη να τους το πούμε – να μην επηρεάζωνται καθόλου από άλλους λόγους, κληρικών η λαϊκών, που θέλουν να παραλύσουν το αγωνιστικό τους φρόνημα με τα πλαδαρά τους κηρύγματα και με λόγια ξένα προς τα  ιερά μας Συναξάρια και τους λόγους των Πατέρων μας. Αλήθεια, τι θα έλεγαν αυτοί στον λόγο του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, ο οποίος συμβουλεύει τους ακροατές του να ραπίζουν ακόμη τον επίμονο βλάσφημο του Ιησού Χριστού; Και λέγει μάλιστα στην συνέχεια ο άγιος Πατέρας, όταν οι αρχές τους καλέσουν σε απολογία, να πουν παρρησία: «Ναι, τόν ερράπισα, διότι εβλασφήμησε τον Βασιλέα τών αγγέλων»! Και τι θα πουν πάλι αυτοί οι των πλαδαρών κηρυγμάτων για το ράπισμα που έδωσε ο άγιος Νικόλαος στον βλάσφημο Άρειο; Έχει ιστορικότητα το ράπισμα αυτό, είναι δηλαδή πραγματικό γεγονός· και γιαυτό, για να μη νομίσει δηλαδή κανείς ότι από οργή ο άγιος ερράπισε τον Άρειο, γιαυτό, λέγω, η Εκκλησία στο Απολυτίκιο του αγίου Νικολάου έβαλε την έκφραση περί αυτού «εικόνα πραότητος». Η μήπως ο άγιος Αθανάσιος και η Εκκλησία όλη δεν έπρεπε να διαμαρτυρηθεί για την αίρεση του Αρείου και να την καταδικάσει, γιατί έτσι την διαφήμισε περισσότερο;!…
5.       Πρέπει να αγωνιζόμαστε για την πίστη μας, αδελφοί, και να διαμαρτυρόμαστε γιαυτήν, όταν την βλέπουμε να προσβάλλεται. Τέτοιο παράδειγμα και τέτοια διδαχή μας έδωσαν οι άγιοι Πατέρες μας. Με τα ξένα προς το γνήσιο πατερικό πνεύμα πλαδαρά κηρύγματα μερικών, καλυπτόμενα μάλιστα με θεολογική σινδόνα μιας «νεοπατερικής» λεγομένης θεολογίας, από τα κηρύγματα αυτά δεν βγαίνουν ομολογητές και μάρτυρες. Αλλά ούτε και ελεύθερη πατρίδα θα είχαμε, αν επικρατούσαν τα τοιαύτα κηρύγματα, τα χωρίς αγωνιστικό φρόνημα. Η επανάσταση του 21 ήταν μία τρέλλα!
Μην αμφιβάλλετε λοιπόν, αδελφοί, όσοι διαμαρτυρηθήκατε για το βλάσφημο έργο, μην αμφιβάλλετε, επηρεαζόμενοι από διάφορους λόγους, αν πράξατε καλώς η όχι. Πολύ καλώς επράξατε και να το ξανακάνετε! Η πικρία μου όμως και η απογοήτευσή μου είναι με τον εαυτό μου. Ήθελα να είμαι και εγώ στον τόπο της μαρτυρίας σας και του μαρτυρίου σας, να εφώναζα και εγώ μαζί σας και μακάρι να ήμουν και θύμα, για να έδιδα ως επίσκοπος ένα καλό παράδειγμα. Ναι, ημείς οι επίσκοποι πρέπει να είμεθα μπροστάρηδες στους υπέρ πίστεως αγώνες!
6.       Τέλος, έχω να πω όχι μόνο με πόνο, αλλά και με φόβο, ότι η περίπτωση αυτή του Corpus Christi είναι ακριβώς και ακριβέστατα περίπτωση Σοδόμων και Γομόρρων (Γεν. κ. 19). Γιατί, όπως στην βιβλική αυτή διήγηση οι Σοδομίτες εξέλαβαν τα θεία Πρόσωπα ως ανθρώπινα και θέλησαν να αμαρτήσουν μαζί τους, έτσι, και στην παρούσα περίπτωση, οι συγγραφείς του έργου εκλαμβάνουν το Θεανδρικό Πρόσωπο του Χριστού… ως αμαρτωλό και το παρουσιάζουν κατά την αισχρή τους ποιότητα. Αλλά φοβούμαι μήπως το πυρ, που έβρεξε ο ουρανός και κατέκαυσε την αμαρτωλή πόλη, μήπως – μη γένοιτο, Χριστέ και Παναγιά! –, έλθει και καταπάνω μας και κατακαούμε· γιατί, μαζί με τα άλλα αμαρτήματά μας, έγινε στην πατρίδα μας και αυτό το χειρότερο των άλλων αμαρτημάτων, η αισχρή εξύβριση κατά του Προσώπου του Κυρίου μας, χωρίς μάλιστα να φαίνεται ότι πονούμε γιαυτό, αφού δεν διαμαρτυρόμαστε έντονα. Αν η ύβρις αυτή γινόταν κατά του προσώπου μας η κατά των οικείων μας η κατά των αρχόντων μας, ασφαλώς δεν θα ήμασταν απαθείς, αλλά θα κινητοποιούμασταν και θα μηχανευόμασταν τρόπους διαμαρτυρίας και αντιδράσεως. Τελειώνω εδώ με  τον πονετικό  λόγο, με  τον  οποίο κατέκλεισε κάποτε  ο μακαριστός Γέροντας πατήρ Αυγουστίνος ένα του κήρυγμα περί βλασφημίας των θείων: «Ώστε λοιπόν, μεγάλοι οι άρχοντές μας, μεγάλα τα ανθρωπάριά μας, μικρός ο Χριστός μας, όταν υβρίζεται κανείς δεν διαμαρτύρεται»!…
Επίσκοπος Ιερεμίας
Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως
Δημητσάνα, 17 Οκτωβρίου 2012.         http://mkka.blogspot.gr/2012/10/blog-post_24.html