Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Ν.4

“Τά ρήματα ά εγώ λαλώ υμίν, πνεύμα έστι καί ζωή έστιν.”thumbnail_ouraniaminimata4

(Ιωανν. Στ’ 63)
Εάν κάτι δεν βγαίνει χρονικά στις ημέρες που σκεφθήκατε, μην ανησυχείτε! Δίδει παράταση ο Πατήρ, για μετάνοια!

-Πολλά θέλουν να πάρουν από την χώρα σας και λέτε: «Πω! Πω! Τι θα πάθουμε!!!!»
Και δεν λέτε πω! πω! Πώς χάσαμε την πίστη μας!!!

-Ναι! Και εσείς και αυτοί οι οποίοι θα προστεθούν, μιλήστε στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, στο όνομα, δηλαδή, της Αγίας Τριάδος και μην φοβάστε!
Εγώ η ασπίδα σας!
Εγώ η σκέψη σας!
Εγώ ο λόγος σας!
Εγώ – Εγώ – Εγώ, τα πάντα όλα!!!
-Φοβάστε μήπως χάσετε την ύλη. Γιατί δεν φοβάστε μήπως χάσετε Εμένα;
-Που είναι (γιατί) η αμφιβολία σας, γι’ αυτό που σας είπα για την χώρα Μου και για εσάς; Δηλαδή, ότι θα είναι παράδειγμα παραδείσου (και κομμάτι παραδείσου).
ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΘΕΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΘΕΟΥ!
-Σας καλώ με την ψυχή Μου, να γίνετε ένα σώμα όλοι σας εκεί κάτω. Με μια σκέψη και με μια κίνηση, που θα είναι δική Μου. Είναι έκκληση με νομοθεσία Θεού προς εσάς αυτό!
-Αθεράπευτο παράπονο Μου για εσάς εκεί κάτω, είναι πως καμία φορά δεν με ευχαριστήσατε, μέσα από την ψυχή σας, ούτε για τα αγαθά, ούτε για τα κακά, που εσείς δημιουργήσατε και δημιουργείτε! Αλλά εύσπλαχνος είμαι και καταλαβαίνω πόσο στενόχωρο νου έχετε.
Τις δοκιμασίες τις περνάτε με βλασφημίες. Βλέπετε τον εαυτό σας τρανό, όταν τον οβολόν έχετε και πτωχοί και δυστυχισμένοι είσθε, όταν αυτός φεύγει.
Και δεν αφήσατε ποτέ τα γόνατα σας να ματώσουν, από τις προσευχές, ούτε καν ποτέ εν ώρα χαράς δεν υψώσατε τα μάτια σας προς τον Ουράνιον Πατέρα.
Αλλά τα χέρια σας βουτούσατε, στον βούρκο (το χρήμα) και το κρατούσατε μπροστά σας ως θεόν, για την χαρά που σας έδωσε, επειδή νομίζατε, ότι την χαρά, σας την δίδει το χρήμα και όχι η χάρις του Θεού.
Όταν, όμως, χάνετε αυτόν τον θεόν, δηλαδή, το χρήμα, αρχίζετε και βλασφημείτε τον Μονάκριβον Θεόν!!
Αυτό είναι το παράπονό Μου!
-Έκκληση κάνω σε εσάς που τα μάτια σας έπιασαν «πάνα» και σας τύφλωσε η ζήλεια για την ύλη!
Μετανοείστε παιδιά μου!
-Πριν από 2 2 ½ χρόνια σας είπα, ότι η Ελλάδα θα είναι σας αμφιθέατρο και θα βλέπουν οι Έλληνες, ένα μεγάλο δράμα. Τώρα έχει αρχίσει το πρώτο επεισόδιο της τραγωδίας, αλλά μην χαρείτε.
Εγώ ποτέ δεν μιλώ για τραγωδίες και ούτε τις θέλω, αλλά όταν εγώ δίδω, ευχάριστες παραστάσεις, εσείς, γιατί τις γυρίζετε σε τραγωδίες;
-Είσαστε υπεύθυνοι της αμαρτίας που κουβαλάτε. Είσαστε υπεύθυνοι για το ψέμα της αμαρτίας σας (ότι δηλαδή δεν κάνετε αμαρτίες).
Είσαστε υπεύθυνοι για τις δοκιμασίες που περνάτε.
Είστε υπεύθυνοι για την κατάντια της ψυχής σας, επειδή ξεκόψατε από την ψυχή Μου.
Σας καθιστώ υπεύθυνους για τις στενοχώριες που Μου δίνετε.
Και πάλι προσπαθώ, να μην με πνίξει η στενοχώρια και να είμαι συνυπεύθυνος με εσάς. (Δηλαδή εσείς αυτοκαταστρέφεσθε).
Όταν θα μαζέψετε όλες αυτές τις υπευθυνότητες, κοιτάξτε τον εαυτόν σας προς τα μέσα, κοιτάξτε την ψυχή σας, πόσο φταίει εκείνη γι’ αυτά που κάνετε εσείς και μετά μετανιωμένοι, ελάτε, και Εγώ σας περιμένω.
-Πως μπορεί να περνά από τον νου σας, ότι είμαι τιμωρός; Αντ’ αυτού, γιατί δεν σκέπτεσθε, πόσο με τιμωρείτε και με πικραίνετε εμένα, μ’ αυτά που κάνετε; Όμως, εύσπλαχνος είναι ο Θεός και Πατέρας σας. Γι’ αυτό με ευσπλαχνία σας βλέπει πάντοτε και στο παρά πέντε, όλα θα τα αλλάξει. Από εσάς περιμένω μόνον μια λέξη μετανοίας.
Αυτός είναι ο Θεός!
-Λέτε, ότι δεν επεμβαίνει ο Θεός γι’ αυτά που γίνονται.
Ο Θεός, επεμβαίνει μέσα από την ελεύθερη βούλησή σας. Όταν, όμως, η ελεύθερη βούλησή σας δεν ακούει τον Θεό, τότε γίνεται το θέλημα σας. Και τότε παιδιά μου, εσείς τιμωρείτε τον εαυτόν σας.
-Να περιμένετε μεγάλα γεγονότα. Ό, τι έχετε γράψει, να τα περιμένετε, διότι θα γίνουν βήμα προς βήμα. Δεν λησμονώ τα λόγια μου. Όταν βγαίνουν δε αυτά τα λόγια, επτασφραγίζονται από τον Πατέρα με τους επτά (7) Νόμους της Δικαιοσύνης και του Δικαίου Του.
Θα έλθει η ώρα, που θα δείτε μπροστά σας αυτούς τους επτά (7) Νόμους. Τους έχετε βεβαίως μπροστά σας στην Αποκάλυψη.
-Από δω και πέρα θα διαβάζετε βουλωμένο γράμμα (θα είναι όλα φανερά). Αλλά σας έχω πει, να μην φοβηθείτε, για ό, τι θα γίνει. Θα περάσετε αρκετές γρατζουνιές, που θα κλείνουν από την μια μέρα στην άλλη. Βεβαίως, θα δείτε και πληγές, που θα αιμορραγούν αιώνια. Το έργο του Θεού, πρέπει να ξέρετε, ότι βούλεται από ανθρώπινο χέρι. Όταν λέγω βούλεται τι εννοώ;
Εννοώ ότι όταν η θέληση του ανθρώπου, συμπίπτει, με την θέληση του Θεού, τότε όλα γίνονται καλά. Όταν, όμως, κάνετε τα δικά σας, με την δική σας βούληση μόνον, τότε γίνεται το κακόν!
-Και πάλι σας λέω: Γνωρίζετε το μεγάλο ψέμα που κυκλοφορεί ανάμεσά σας, από επιτήδειους; Λένε, ότι ο Θεός τιμωρεί.
Ο Θεός είναι αγάπη, ευσπλαχνία, αλλά είναι και Νόμος! Διότι ο λόγος Του είναι Νόμος για τον άνθρωπον.
Οι Νόμοι του Θεού είναι δίκαιοι και βάζουν δικαιοσύνη.
Και όταν η δικαιοσύνη παίρνει θέσιν, διαλύει όλα τα άλλα. Όταν δε διαλύονται οι κακίες μέσω Δικαιοσύνης, παιδιά Μου και σπλάχνα Μου, μένει η αγάπη. Η αγάπη αυτή, βάζει Δικαιοσύνη, για να σας φέρει στον ίσιο δρόμο, ώστε να είστε αγαπημένοι και ενωμένοι με τον Θεόν.
Εσείς δεν λέτε: «Σου τα λέει, γιατί σε αγαπάει, για να μην τα κάνεις;» Τότε σε τιμωρεί ή σε αγαπά;
Ο Νόμος του Θεού, λοιπόν, σας τα λέγει, για να σας προστατεύσει. Γιατί ο Θεός, δεν είναι αδιάφορος για τα πλάσματα Του, και για τα παιδιά Του και δεν γυρίζει το κεφάλι από την άλλη πλευρά, όταν βλέπει, ότι θα πάθετε κακό. Αλλά μέσα από τους Νόμους και την ηθική και Δικαιοσύνη του Θεού, σας υπενθυμίζει τον σωστό δρόμο για την Βασιλεία του Θεού, διότι από αγάπη σας περιμένει στο βασίλειο Του.
Σας κοιτάζει στα μάτια με ευσπλαχνία, αλλά εσείς κρύβετε τα μάτια και τραβάτε άλλον δρόμο, τον δρόμο της αμαρτίας.
Σας υπενθυμίζει και σας σώζει άπειρες φορές και εσείς δεν μετανιώνετε από εκεί που πάτε.
Δακρύζει για εσάς ο Πατέρας και Εγώ επίσης και εσείς μισείτε τα δάκρυα μας και δεν τα υπολογίζετε αυτά τα δάκρυα που χύνουμε και πέφτετε σε γκρεμό χωρίς επιστροφή. Και ως κάτω εκεί στο βάθος προλαβαίνει το χέρι Του και σας σηκώνει. Αλλά ακόμα και τότε, μερικοί από εσάς, διώχνετε το χέρι που ήλθε να σας βοηθήσει.
Τότε ο Θεός σας τιμώρησε ή εσείς τιμωρήσατε τον εαυτόν σας;
Οι επιτήδειοι τότε λένε: «Βλέπεις; Σε τιμώρησε ο Θεός, γι’ αυτό που έκανες» και δεν λένε ότι ο Θεός σε βοήθησε μέσω των νόμων Του, γιατί δεν μετανοείς; Παιδιά μου, ο Θεός περιγράφεται με μια λέξη: ΑΓΑΠΗ.
Και εγώ περιγράφομαι επίσης με μια φράση: «Ο Υιός του Θεού και ο Θεός ο Ίδιος».
Χωρίστε μας εάν μπορείτε.
Και όποιος μπορεί, να μου απαντήσει, ποιος θα βασιλεύσει στη γη τις ημέρες του Θεού. Εγώ ή ο Πατέρας; Οι μόνες λέξεις που έχω να σας πω είναι: Μετάνοια, μετάνοια, μετάνοια, εξομολόγηση, εξομολόγηση, εξομολόγηση. Και Θεία Κοινωνία, γιατί μέσω εκείνης μπαίνει το Θείον Φως στην ψυχή σας. Όταν μπαίνει το Θείον Φως, το οποίον είναι το Άγιον Πνεύμα, παιδιά Μου, τότε έρχεται η Τριαδική Βασιλεία του Θεού επί της γης.
-Να εύχεσθε να δείτε τον Βασιλέα Ιωάννη και μετά Εμένα. Μακάριες οι γενιές που έρχονται. Μακάριοι και εσείς, που δεν με καταλαβαίνετε και που με βλέπετε κάθε μέρα.
-Σας μιλώ για ηθική και δεν με καταλαβαίνεται. Σας μιλώ για δικαιοσύνη και δεν με καταλαβαίνετε. Με αληθινά λόγια σας μιλώ καi δεν με καταλαβαίνετε. Τότε, ήλθε η ώρα να δικαιωθείτε, όπως αξίζει του καθενός.
Δεν χρειάζομαι θυσίες, χωρίς σκέψη, αγάπη και μετάνοια. Δεν χρειάζομαι νηστείες από χορτασμένους με τις αμαρτίες τους.
Χρειάζομαι θυσίες από όλους τους πεινασμένους για αγάπη και δικαιοσύνη του Ουράνιου Πατέρα! Γι’ αυτό πρέπει να νηστέψει η ψυχή, για να καθαρισθεί ο νους. Να συλλάβει τις υψηλές συχνότητες και τους κραδασμούς της αγάπης και της ελεημοσύνης του Πατέρα Μου. Δια τούτο πρέπει με θέληση δυνατή και με πάθος να κάνετε την ένωση με τον Θεό Πατέρα. Και όχι από φόβο πονηρό και από συμφέρον, αγαπημένα μου και αλησμόνητα αδέλφια!
Μοναχός Μονής Βορ. Δυτικής Ελλάδος.
http://www.triklopodia.gr/%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%ce%b7%ce%bd%cf%85%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%b1%cf%87%ce%bf-%ce%b2%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%b9-2/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου