Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Κύριε, κάνε την ψυχή μου φιλική προς τα γεγονότα.

Κύριε,
κάνε την ψυχή μου φιλική προς τα γεγονότα
που συμβαίνουν γύρω μου.
Να τα δέχομαι με ηρεμία.
Αν κάτι δεν μου αρέσει,
πάλι να το κοιτώ ήρεμα αρχικά.
Να αποφεύγω τον πανικό, τη διάλυση,
την κατάρρευση, τη φοβία και το άγχος.
Και με τέτοια αφετηριακή διάθεση γαλήνης και ειρήνης
που Εσύ θα μου χαρίζεις,
να προσπαθώ στη συνέχεια να κάνω τις αλλαγές που θέλω.
Χωρίς όμως να τρελαίνομαι.
Χωρίς να υποφέρω,
χωρίς να απαιτώ να γίνουν όλα όπως τα θέλω εγώ.
Διότι, η ειρήνη Σου,
ήδη θα δίνει στην ψυχή μου χορτασμό,
πληρότητα, και γαλήνη.

Θέλω να μεταμορφώσω πολλά γύρω μου.
Μα αυτό δεν θα γίνει ξεκινώντας με ταραγμένη διάθεση.

Θέλω να κινούμαι όπως Εσύ.
Ήθελες πολύ να αλλάξεις τον κόσμο,
μα δεν το έκανες με ένταση και πόλεμο,
με σύγκρουση και κραυγές,
με φανατισμό και βία,
με φωτιά και τσεκούρι.

Ο τρόπος μου, Κύριε,
θέλω να συνοψίζεται σ’ αυτές τις λέξεις:
Αποδοχή, συμφιλίωση,
αγάπη, προσευχή, ταπείνωση,
θείο Φως που κυκλώνει τα πάντα,
δύναμη των αγίων Μυστηρίων της Εκκλησίας
που έρχονται να γεμίσουν τα πάντα μέσα μου
με τη χάρη του Κυρίου Ιησού,
με την αγάπη του Θεού – Πατέρα,
και την κοινωνία του αγίου Πνεύματος…

Κάπως έτσι θα ήθελα να βλέπω τα γεγονότα της ζωής μου.
Κι έτσι να κάνω τις αλλαγές που ονειρεύομαι.

Ειρήνη παντού.

Τας κεφαλάς ημών τω Κυρίω κλίνωμεν…
Για να βάλει πάνω στο κεφάλι μας
τα χέρια Του,
και να μας χαρίσει όλα αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου